دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 2 اردیبهشت 1396 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 فروردین 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 2 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 3 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 4 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 6 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 8 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 9 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 10 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 11 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 اردیبهشت 1396 
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۹    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به سال های طلایی صنعت پتروشیمی گفت: پیش بینی می شود حجم صادرات محصولات پتروشیمی از 21 میلیون تن در سال 95 به 25 میلیون تن تا پایان امسال برسد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۴    
دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) افتتاح فازهای 17 تا 21 پارس جنوبی را در احیای ظرفیت گاز کشور قابل تحسین دانست و گفت ...
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۹    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت در باره نگرانی سرمایه گذاران در صورت بازگشت دوباره تحریم ها علیه ایران گفت ...
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۴    
فرمانده کل سپاه در بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: به فضل الهی با افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس، جشن خودکفایی بنزین کشور در هفته جاری رقم خواهد خورد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۴    
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت بر ضرورت استفاده از روش های ازدیاد برداشت تاکید کرد و گفت: بی توجهی به این مهم در حکم اتلاف سرمایه های ملی است.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۴    
شانا _ گروه عکس: سیزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران صبح روز شنبه (دوم اردیبهشت ماه) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۹    
قانون کاهش ساعات کار بانوان دارای شرایط خاص، از سوی وزیر نفت به مدیران عامل چهار شرکت اصلی، معاونان وزیر و مدیران کل و روسای واحدهای مستقل ستادی ابلاغ شد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۴    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که ایران آمادگی تامین گاز مورد نیاز گرجستان را دارد، گفت: ما می توانیم گاز را در مرز با آذربایجان یا ارمنستان تحویل گرجستان دهیم.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۹    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با انتشار اطلاعیه ای برخی خبرهای کذب مبنی بر لغو برنامه تعمیرات اساسی (اورهال) در پالایشگاه های کشور را دور از واقعیت دانست.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۴    
وزیر نفت بر حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه تاکید کرد و گفت: مردم در انتخابات آینده کشور را تعیین می کنند و آنها تصمیم می گیرند که سرمایه گذاران خارجی بیایند یا نه.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۴    
وزیر نفت با بیان این که هیچ کس به اندازه ما خوراک برای توسعه صنعت پتروشیمی ندارد، تصریح کرد: این ادعا برپایه واقعیت و اتکای به منابع شناخته شده نفت و گاز ماست.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل مشترک المنافع وزارت امور خارجه گفت: حداکثر تا یک ماه آینده تفاهم گازی میان ایران و گرجستان عملیاتی می شود، امیدواریم با اجرایی شدن این تفاهم ...
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از کشف مثلث طلایی نفت در جنوب ایران خبر داد و گفت: با اعلام کشفیات جدید، امکان ارتقای رتبه ایران در میان دارندگان ذخایر نفت در جهان وجود دارد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۹    
یک بانک آمریکایی اعلام کرد که با وجود افت قیمت نفت در هفته گذشته به دلیل برخی دلایل فنی، بنیادهای بازار نفت موجب رشد دوباره قیمت ها خواهند شد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۹    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب و خوراک کافی در پسابرجام گفت: تحقق تولید 72 میلیون تن محصولات پتروشیمی در کشور تا پایان امسال دور از دسترس نیست.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۹    
یک منبع اعلام کرد کمیته فنی کشورهای عضو و غیر عضو اوپک توصیه کرده است که توافق کاهش تولید نفت شش ماه دیگر تمدید شود.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۹    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد این کشور در هفته جاری با نمایندگان اوپک برای کاهش تمدید توافق جهانی کاهش عرضه، مذاکره خواهد کرد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۴    
سیزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران صبح روز شنبه (دوم اردیبهشت ماه) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.