یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۲۱Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 اردیبهشت 1396 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 فروردین 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 2 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 3 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 4 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 6 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 8 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 9 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 10 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 11 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 اردیبهشت 1396 
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز وپتروشیمی ایران گفت: پس از برجام آرامشی در فضای کاری حاکم شده و این حاصل شرایطی است که در آن فشارها تشدید نشد و در برخی مواقع کاهش یافت.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۶    
قرارداد فروش پلی اتیلن میان شرکت تجارت صنعت هلدینگ خلیج فارس و شرکت ایتوچو ژاپن در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا شد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۱    
معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت از ادامه تلاش ها برای ایجاد ساختار صدور گواهی کیفیت برای سازندگان داخلی خبر داد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۶    
معاون وزیر نفت اجرای برجام را یک موهبت برای صنعت نفت ایران عنوان کرد و گفت: نفت شاگرد اول استفاده از فرصت های برجام است و امروز کسی نمی تواند آثار مثبت برجام را در این صنعت انکار کند.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
شانا_گروه عکس: علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز (شنبه، 16 اردیبهشت ماه) همزمان با نخستین روز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ...
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
شانا _ گروه عکس: نشست خبری حبیب الله بیطرف، معاون امور مهندسی پژوهش و فناوری وزیر نفت در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز ،پالایش و پتروشیمی برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۱    
شانا _ گروه فیلم: بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز (شنبه، 16 اردیبهشت ماه) در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۶    
شانا_گروه عکس: آیین گشایش رسمی بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت ...
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۰۶    
شانا _ گروه عکس: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت کنندگان ...
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
وزیر نفت بر ضرورت ایجاد فضای کسب و کار مناسب برای شرکت ها و صنایع داخلی تاکید کرد و گفت: بازار کار و اشتغال با شعار دادن ایجاد نمی شود.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۶    
فاز دوم توسعه پارس جنوبی به برنامه ریزی و انتقال فناوری برای جلوگیری از افت تولید می پردازد و اجرای آن نیازمند حدود 30 میلیارد دلار سرمایه جدید است.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۱    
وزیر نفت با بیان این که اگر برجام نبود، هم اکنون ایران صادرات نفت نداشت، گفت: ایران هم اکنون برای صادرات و بازاریابی نفت خام خود مشکلی ندارد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۱    
وزیر نفت از راه اندازی انستیتو متانول دانشگاه شیراز ابراز خرسندی کرد و گفت: به تولید فناوری در نتیجه پیوند صنعت و دانشگاه امید دارم.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۱    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت به همراه سفیر هلند در تهران در آیین ویژه ای، پاییون این کشور را در نمایشگاه بین المللی نفت افتتاح کردند.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۱    
انستیتو متانول دانشگاه شیراز به عنوان نخستین انستیتوی تحقیقاتی موضوع قراردادهای پژوهشی پایین دست صنعت نفت، دقایقی پیش با حضور وزرای نفت و علوم از طریق ویدئوکنفرانس راه اندازی شد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۱    
شانا _ گروه عکس: دکتر علی لاریجانی امروز (شنبه، 16 اردیبهشت ماه) با حضور در آیین گشایش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ...
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در این دولت به حوزه مخازن مشترک توجه جدی شده است، گفت: این دولت توجه خوبی به بخش مخازن مشترک داشته که البته نتایج آن را مشاهده کرده است ...
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۱    
بانک های آمریکایی اعلام کردند که افت قیمت نفت در روزهای اخیر دوامی نخواهد داشت و قیمت این کالا به زودی افزایش می یابد.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به این که در بیست و دومین نمایشگاه نفت ایران بیش از هزار و 800 متقاضی داخلی برای حضور در این رویداد ثبت نام اولیه کرده بودند ...
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۱    
وزیر نفت همگان را به مشارکت فعال در انتخابات پیش رو به اقتضای یک وظیفه ملی دعوت کرد و گفت: هر رای در این انتخابات تاثیرگذار و آینده شما و فرزندانتان در گرو حضور و مشارکت فعال در این انتخابات است.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۶    
نماینده عربستان در هیئت عامل اوپک اعلام کرد: تولیدکنندگان نفت عضو و غیر عضو اوپک به لزوم تمدید توافق جهانی برای کاهش تولید نفت باور دارند.
شانا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۶    
معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت تاکید کرد: شرکت اکتشاف و تولید (E&P) باید به عنوان نهادی مستقل تنها بر فعالیت های مغز افزاری تمرکز کرده و با تقبل ریسک های مالی و فنی در پروژه های توسعه میدان ...