پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۲:۵۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شمال نیوز 2 اردیبهشت 1403 - shomalnews.com

شمال نیوز 29 اسفند 1393 شمال نیوز 29 اسفند 1394 شمال نیوز 30 اسفند 1395 شمال نیوز 29 اسفند 1396 شمال نیوز 1 فروردین 1397 شمال نیوز 29 اسفند 1398 شمال نیوز 30 اسفند 1399 شمال نیوز 29 اسفند 1400 شمال نیوز 29 اسفند 1401 شمال نیوز 29 اسفند 1402 شمال نیوز 31 فروردین 1403 شمال نیوز 1 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 2 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 3 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 4 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 5 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 6 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 7 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 8 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 9 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 10 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 11 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 12 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 13 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 14 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 15 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 16 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 17 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 18 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 19 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 20 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 21 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 22 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 23 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 24 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 25 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 26 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 27 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 28 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 29 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 30 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 31 اردیبهشت 1403 
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی امروز در استان هشدار نارنجی صادر کرد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۵:۰۷    
ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۲    
کاروان ایران تاکنون توانسته با 30 سهمیه به بازی های المپیک 2024 پاریس برود.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۷    
وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در تماس تلفنی همتای فنلاندی ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و بر توقف فوری فروش تسلیحات توسط برخی از دولت های اروپایی به این رژیم ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۲    
رئیس جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرد که روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۲    
هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران هشدار داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۱۷    
عباس عبدی به مصوبه منع شکایت از مقامات دولتی و حکومتی در دفاتر قضایی واکنش نشان داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۲    
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۶:۵۷    
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۶:۴۷    
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۶:۲۷    
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۶:۱۷    
آسیب پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید!
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۶:۰۷    
شمال نیوز: ابوطالب شفقت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۵:۴۷    
استاندار مازندران تغییر کرد و نوری وزیر برکنار شده دولت، سکان استانداری را بر عهده گرفت. نوری که برخلاف اسمش اهل نور مازندران نیست و سوال این است آیا مازندران تبعیدگاه مدیران خسته و کارنابلد است؟.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۷    
سپاه، در طول 45 سال گذشته مهم ترین و بیشترین نقش ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۲    
سرپرست اداره امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از کم فروشی و گران فروشی محصولات سلامت محور به عنوان خط قرمز سازمان نام برد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۲    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی فروش گوسفند با کارت ملی را تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و فروش دام به طور معمول در حال انجام است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۷    
آرون باروکس موفق شد دیوید تیلور را شکست داده و مانع از حضور او در مسابقات المپیک پاریس شود.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
ماده قانونی جرم انگاری سلاح: هر شخصی به طور غیر مجاز سلاح گرم یا سرد جنگی با سلاح شکاری یا قطعات مؤثر یا مهمات آن را نگهداری ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
مقصد بعدی سید محمود حسینی پور نماینده عالی دولت در استان مازندران، پس از 29 ماه حضور در ساختمان سفید استانداری مشخص شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
همیشه به اعداد زیر بطری توجه کنید.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۲    
بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن 2 نفر در این سانحه خبر داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۲    
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 43هزار و 715 تومان و حواله دلار نیز به 40هزار و 795 تومان رسید.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر 18 ساله در شمال شهر تهران خبر داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی واکنش تندی به تصمیم دولت آمریکا برای تحریم گردان نیتسیح یهودای به دلیل نقض حقوق بشر فلسطینیان در کرانه باختری نشان داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۲    
بهنوش بختیاری، بازیگر در حساب اینستاگرام خود نوشت: یکی از اقوامم با خواهرم دعوا کرده بود که متاسفم برای بهنوش که هنوزم مذهب رو ترویج میکنه. ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
شمال نیوز : مسئولین مطمئن باشند بدون بازگشت به اصول و آرمان های اولیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که در قانون اساسی متبلور هستند ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه صادر کرد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد با تجاوز هوایی مجدد جنگنده های صهیونیستی به مناطقی از حومه درعا در جنوب سوریه مقابله کند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
در پی به شهادت رساندن 14 فلسطینی از سوی اشغالگران صهیونیست در پی یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در روز یکشنبه در کرانه باختری شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
حزب الله لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۷    
شمال نیوز: با آنکه کمتر از 10 درصد مشترکان برق مازندران را صنایع تشکیل می دهند اما تعرفه های بالای برق و انرژی، عرصه فعالیت را برای این واحدها محدود کرده است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۲    
به ادعای یک خبرنگار پرسپولیس تا این لحظه قصدی برای تمدید با اوسمار ندارد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
خستگی شدیدا بر من غلبه کرده بود. جالب این که در آن لحظات، من به علت خستگی در ترجمه ی سوالی که او گفته بود، اشتباه کردم و او با این که هنوز به زبان عربی تسلط نداشت ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
رسانه آمریکایی فاکس نیوز طی گفت وگو با مسیح علینژاد وی را با عنوان فعال ضدایرانی خطاب کرد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۲    
دارنده 4 مدال طلای جهان و المپیک با قبول 2 شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره ای تلخ از المپیک خداحافظی کند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۹    
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: حادثه ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۴    
مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه گزارش داد که مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه هدف قرار داده است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۴    
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت های وزیر خارجه با رسانه های غربی و آخرین تمهیدات برای افزایش تولید و ذخایر کالا های اساسی پرداخته اند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به خبر تحریم یک گردان از ارتش این رژیم گفت با همه ابزار ها در مخالفت با این اقدامات تلاش خواهیم کرد.