شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۷:۳۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شمال نیوز 4 اردیبهشت 1403 - shomalnews.com

شمال نیوز 29 اسفند 1393 شمال نیوز 29 اسفند 1394 شمال نیوز 30 اسفند 1395 شمال نیوز 29 اسفند 1396 شمال نیوز 1 فروردین 1397 شمال نیوز 29 اسفند 1398 شمال نیوز 30 اسفند 1399 شمال نیوز 29 اسفند 1400 شمال نیوز 29 اسفند 1401 شمال نیوز 29 اسفند 1402 شمال نیوز 31 فروردین 1403 شمال نیوز 1 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 2 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 3 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 4 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 5 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 6 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 7 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 8 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 9 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 10 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 11 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 12 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 13 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 14 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 15 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 16 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 17 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 18 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 19 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 20 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 21 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 22 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 23 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 24 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 25 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 26 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 27 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 28 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 29 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 30 اردیبهشت 1403 شمال نیوز 31 اردیبهشت 1403 
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران به سوی خانه خدا، فردا انجام می شود.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۳    
یک صدایی مسؤولان قوه قضائیه در رابطه با حمایت از فراجا برای مبارزه با بی حجابی و اجرای طرح نور را می توان در اظهارات اخیر مقامات عالی دستگاه قضا مشاهده کرد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۷    
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار گفت: خدمات دولتی برای آن دسته از صاحبان مجوز که تا 26 اردیبهشت مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت نکنند، به تدریج قطع می شود.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۲    
وزیر خارجه هلند گفت که نیاز شدیدی به آتش بس فوری در باریکه غزه و افزایش کمک ها به آن وجود دارد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۲    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۷    
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می رسد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۱۲    
به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به 200 میلیون تومان رسید.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۲    
به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار می کنند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۲    
محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۰۷    
دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به 10 ماه حبس تعلیقی محکوم کرد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۰۷    
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه بان باشگاه استقلال صحت ندارد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۰۲    
شمال نیوز: ابوطالب شفقت عصر سه شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و رسماً مدیریت این استان را بر عهده گرفت.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۰۲    
فرمانده ارشد نیرو های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۰۲    
نتایج تست های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال 2023 اعلام شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۵:۵۷    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۵:۳۲    
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش ها مهم ترین انتظار ما از استاندار جدید است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲    
اولین پرواز اعزام زائرین از مازندران به عمره مفرده در تاریخ 10 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۲    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه طرح کنترل مجرمان سابقه دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است از شناسایی بیش از 300 سارق سابقه دار و نصب پابند به آنها خبر داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۷    
اسلامی گفت: ایران همسو با سایر کشورهای جهان، گام های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه ها و ظرفیت تولید برق هسته ای برداشته است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۷    
یوسف نوری با بیان این که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت ها باید به خوبی استفاده کرد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۷    
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه هاش می شد ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۲    
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۲    
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۷    
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره وری ...
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۷    
قیمت پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای به عنوان یکی از گرانقیمت ترین سواری های ایران خودرو به یک میلیارد و 70 میلیون رسیده است.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 40 نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می روند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۲    
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی های دروغین اجاره به قیمت پایین تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می گیرند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده اند.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، غزلی را که حضرت آیت الله خامنه ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خوانده بودند، منتشر کرد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۷    
فصل دوم مجموعه آقای قاضی با عنوان آقای قاضی؛ شعبه 121 به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
در پی برخورد دو بالگرد نظامی با یکدیگر در مالزی مرگ هر 10 سرنشین در محل حادثه قبل از اعزام به بیمارستان، تایید شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۲    
پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی شد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۷    
وزیر کشور برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار به مازندران سفر کرد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۷    
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می دهد که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۰۷    
در ادامه تشدید محاصره ظالمانه نوار غزه، یک مقام مصری در سخنانی از انهدام بیش از 1500 تونل در مجاورت نوار غزه و تقویت دیوار مرزی با این باریکه به بهانه جلوگیری از قاچاق سلاح خبر داد.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۶:۴۷    
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می شود.
شمال نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۵:۱۷    
اسرائیلی ها با تظاهرات و برافروختن آتش مقابل منزل بنیامین نتانیاهو خواستار توافق با حماس برای مبادله اسرا شدند.