دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

تحلیل بازار (tahlilbazaar.com)

تحلیل بازار 29 اسفند 1398 تحلیل بازار 30 اسفند 1399 تحلیل بازار 29 اسفند 1400 تحلیل بازار 29 اسفند 1401 تحلیل بازار 29 اسفند 1402 تحلیل بازار 31 فروردین 1403 تحلیل بازار 31 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 1 خرداد 1403 تحلیل بازار 2 خرداد 1403 تحلیل بازار 3 خرداد 1403 تحلیل بازار 4 خرداد 1403 تحلیل بازار 5 خرداد 1403 تحلیل بازار 6 خرداد 1403 تحلیل بازار 7 خرداد 1403 تحلیل بازار 8 خرداد 1403 تحلیل بازار 9 خرداد 1403 تحلیل بازار 10 خرداد 1403 تحلیل بازار 11 خرداد 1403 تحلیل بازار 12 خرداد 1403 تحلیل بازار 13 خرداد 1403 
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
تعداد بیشتر واحدهای خالی از سکنه در پرند واحدهای مسکن مهر هستند.
  ۲ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
تبریز- دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از پروژه های منطقه آزاد ارس بازدید کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
ماهواره ظفر2 به عنوان یک ماهواره سنجشی توسط دانشگاه علم و صنعت ایران ساخته شده و چهارمین ماهواره ای است که توسط این دانشگاه تولید شده است.
  ۴ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
تبریز-سرپرست استانداری آذربایجان شرقی استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد ارس را نیازمند توسعه زیرساخت های ارتباطی دانست و گفت: وجود راه های مناسب باعث می شود گردشگران زیادی در این منطقه حضور پیدا کنند.
  ۴ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
طبق آخرین اعلام وزارت نفت، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در لیست سیاه وزارت نفت قرار ندارد و فعالیت توسعه میدان نفتی سپهر و جفیر به قوت خود باقی است.
  ۷ ساعت پیش    
انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب برای یک سازمان، مهم ترین تصمیمی است که مدیران مالی و حسابداری باید بگیرند.
  ۶ ساعت پیش   + ۱۴ سایت دیگر  
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت مطالبات گندمکاران در اوایل هفته آینده خبر داد و پیش بینی کرد: میزان خرید تضمینی گندم از مرز 11 میلیون تن بگذرد.
  ۴ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
تبریز-دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: در دولت شهیدجمهور 2 راهبرد مردمی سازی و جهانی سازی مناطق آزاد در دستور کار قرار گرفت.
  ۴ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
تبریز- لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز انتشار اوراق مشارکت از محل بودجه سال 1403 برای احداث، تکمیل و بهره برداری از طرح قطار شهری به تصویب رسید.
  ۴ ساعت پیش    
هم زمان با گرمای هوا اعمال محدودیت در تامین برق صنایع هم شروع شده؛ فعالین اقتصادی معتقدند وزرات نیرو برای مقابله با این کسری به سراغ راحت ترین راه حل ممکن رفته و دیواری کوتاه تر از دیوار صنعت نداریم.
  ۵ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: مشترکان صنعت برق امسال اگر 10 درصد مصرف خود را مدیریت کنند از جوایزی مثل خودرو برخوردار می شوند.
  ۵ ساعت پیش   + ۵۵ سایت دیگر  
مرکز آمار ایران اعلام کرد: براساس گزارش اردیبهشت ماه سال 1403، گوشت مرغ با منفی 3.8 درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل (فروردین ماه 1403) داشته است.
  ۶ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل راه آهن غرب کشور گفت: دولت برای راه اندازی خط ریلی راه آهن غرب کشور 50 هزار میلیارد تومان هزینه کرده است.
  ۶ ساعت پیش    
همواره اکثر کارفرمایان به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند با کمترین هزینه، کارهای صنعتی خود را به انجام برسانند.
  ۸ ساعت پیش    
گرگان- مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان گفت: صدور ضمانت نامه از دیگر خدمات این صندوق بوده که از سال 1403 آغاز شده است.
  ۷ ساعت پیش    
حسابداری یکی از ساده ترین کارهایی است که می توان آن را به تعویق انداخت. انتخاب حسابدار با تجربه یا نرم افزار حسابداری خوب از همه چیز واجب تر است.
  ۷ ساعت پیش   + ۲۲ سایت دیگر  
خودروهای لوکس در دنیای مدرن امروز، نه تنها با طراحی خارجی خود بلکه با فناوری های داخلی پیشرفته ای که ارائه می دهند، متمایز می شوند.
  ۷ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
رئیس کل گمرک در نامه به رئیس سازمان توسعه تجارت خواستار رفع ابهام و تعیین تکلیف در خصوص مصوبه پیشنهادی سازمان توسعه تجارت برای ممنوعیت واردات گوشی های آیفون شد.
  ۶ ساعت پیش    
اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: تامین اعتبار از طریق تفویض برخی اختیارات هیئت عالی طرح مولدسازی به استان ها، می تواند در راستای اجرای طرح های توسعه محور برای استان بسیار تاثیرگذار باشد.
  ۶ ساعت پیش   + ۳۰ سایت دیگر  
وزیر نفت گفت: پس از گفت وگوها و بررسی تحولات بازار نفت و گزارش کارگروه نظارتی اوپک پلاس، وزیران نفت و انرژی این ائتلاف تصمیم گرفتند کاهش عرضه جمعی اعضای اوپک پلاس تا پایان سال 2025 میلادی ادامه یابد.
  ۶ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
معاون توسعه مدیریت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد پایین به آموزشگاههای آزاد اختصاص می یابد تا گامی در راستای مهارت آموزی جوانان باشد.
  ۶ ساعت پیش    
کنترل دسترسی کاربران به شبکه برای ارزیابی ورودی های بخش های مختلف اهمیت زیادی دارد و سطح ایمنی شبکه های کامپیوتری را در سازمان ها و ارگان های حساس افزایش می دهد.
  ۶ ساعت پیش    
این روزها بازار خرید بلیط تهران استانبول گرم است و بسیاری از افراد این شهر زیبا در کشور ترکیه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
اخذ پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم در دومینیکا دارای مزایای متعدد و جذابی است که این کشور را به یکی از مقاصد محبوب برای سرمایه گذاران و افرادی که به دنبال تابعیت دوم هستند، تبدیل کرده است.
  ۷ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
میانگین نرخ بیکاری در دولت سیزدهم در شرایط اوج تحریم 8.7 درصد است، در حالی که در طول سالهای اجرای برجام و رفع تحریم ها میانگین این رقم 11.7 درصد بود.
  ۷ ساعت پیش    
ما همواره در تلاش برای بهبود و پیشرفت خدماتمان هستیم و با ارائه خدمات بی نظیر، در ایجاد تجربه ای مطمئن و رضایت بخش برای مشتریانمان نقش مهمی داریم.
  ۷ ساعت پیش    
دایاموز به عنوان بهترین نرم افزار مدرسه مخصوص مدارس برتر ایران، نقش مهمی در هوشمندسازی و بهبود فرآیندهای مدیریتی و آموزشی ایفا می کند.
  ۷ ساعت پیش    
در دنیای امروز، بازی های ویدیویی به یکی از محبوب ترین سرگرمی ها تبدیل شده اند. گیمرها، از مبتدی تا حرفه ای، به دنبال تجربه ای بهتر و هیجان انگیزتر در دنیای بازی ها هستند.
  ۷ ساعت پیش    
بازار تجاری عمان، با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقتصادی خود، فرصت های بی شماری را برای تجارت بین المللی فراهم می کند.
  ۸ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (یکشنبه، سیزدهم خرداد) بازار طلای تهران نسبت به روز گذشته (شنبه دوازدهم خرداد) با افزایش 600 هزار تومانی، به 40 میلیون و 900 هزار تومان رسید.
  ۷ ساعت پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
آریزو 8 به عنوان لوکس ترین سدان مونتاژی بازار ایران با عبور از چندین استان زیبای کشورمان، به دریاچه باشکوه ارومیه رسید تا انعکاس مسحور کننده قطرات آب را بر پیکره این دریاچه نمکی به نمایش بگذارد.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال، نیاز به انجام محاسبات پیچیده ای دارد که از طریق دستگاه های ماینر انجام می گیرد.
  ۸ ساعت پیش   + ۱۷ سایت دیگر  
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت در مدت زمان کمتر از 10 ماه از راه اندازی سامانه جست وجوی شغل، 400 هزار فرصت شغلی در این سامانه بارگذاری شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از تامین ارز وارداتی انواع شکر از تالار دوم خبر داد و گفت: امسال ارز ترجیحی برای واردات شکر تخصیص نمی یابد و ارز این محصول از محل ارز نیمایی تامین خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۵   + ۴ سایت دیگر  
مدیر اجرایی سندیکای چای گفت: بنابر آمار 51 هزار و 892 تن برگ سبز چای با ارزش 902 میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده است.
  ۸ ساعت پیش    
با رشد روزافزون ارزهای دیجیتال و پذیرش عمومی آنها، مفاهیم جدیدی در این حوزه پدیدار شده اند که توانسته اند علاقه مندان زیادی را به خود جلب کنند.
  ۸ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
در زمان حاضر با وجود 35میلیارد مترمکعب آب ذخیره شده در سدهای کشور، 67درصد ظرفیت مخازن سدها پُر و 33درصد این ظرفیت خالی است.
  ۸ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
بابل - نوروزی، مدیرعامل مخابرات مازندران گفت: طی دو سال گذشته 140 سایت مخابراتی در روستاهای استان راه اندازی شده است.
  ۸ ساعت پیش   + ۵۴ سایت دیگر  
همراه اول در راستای حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد در مقطع کارشناسی ارشد، بورسیه تحصیلی ارائه می دهد.
  ۹ ساعت پیش   + ۳۶ سایت دیگر  
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه ایران رتبه 23 تولید شیر جهان را دارد گفت: طبق برنامه ریزی تا افق 1404 تولید شیرخام کشور به 14 میلیون و 850 هزار تن خواهد رسید.
  ۹ ساعت پیش    
حسین حسین پور مدیر عامل شرکت تولیدی کیمیا فرایند زرین سپهر ایرانیان با بیان اینکه رییس جمهور شهید به جد پیگیر احیای واحد های تولیدی راکد بود، گفت: ریاست جمهوری از بانک ها پیگیری هفتگی داشته است.
  ۸ ساعت پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
خردادماه سال گذشته نرخ دلار در کانال 50 هزار تومانی بود؛ اگر همان زمان از مردم جامعه در مورد نرخ دلار در سال آینده سوال می شد، شاید کمتر کسی باقی ماندن نرخ در کانال 50 هزار تومانی را پیش بینی می کرد.
  ۸ ساعت پیش   + ۹۰ سایت دیگر  
تولیدکنندگان و فروشندگان تایر از تاریخ 7 شهریور 1403 ملزم به ارایه برگه ضمانت نامه خواهند بود.
  ۹ ساعت پیش    
گرگان- رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی گرگان گفت: شرکت های دانش بنیان و افراد دارای ایده و طرح های فناورانه باید بدانند که از دولت چیزی بر نمی آید و این افراد نباید در انتظار کمک دولت بماند.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱۳ سایت دیگر  
شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: حدود 40 درصد معاملات برق در معاملات خارج از بازار برق (بورس انرژی و قراردادهای دوجانبه) در اردیبهشت ماه 1403 انجام شده است.
  ۹ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
مشاور وزیر راه و شهرسازی از انجام 100 هزار بازرسی بخش مسکن در دولت شهید آیت الله رئیسی خبر داد و گفت: جلسات شورای عالی مسکن جلسات ماحصل حضور 200 مدیر تراز اول کشور و جمع بندی نظرات آنهاست.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه فاز 2 بندر شهید بهشتی به بنیاد مستضعفان واگذار شد.
  ۹ ساعت پیش    
تبریز- پورمیدانی، عضو هیئت علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ناظر میدانی الگوی کشت کشور گفت: آذربایجان شرقی جزء استانهای پیشرو در زمینه اجرای الگوی ملی کشت است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۰   + ۱۷ سایت دیگر  
در حالی که نرخ رشد اقتصادی تا پاییز 1402 توسط مرکز امار اعلام شده بود که در جلسه اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه جرئیات نرخ رشد اقتصادی سال 1402 مشخص شد.
  ۱۰ ساعت پیش    
سهام ایران خودرو به عنوان لیدر بازار بورس برای رشد تا اهداف بالاتر باید سقف مهم 295 تومان را رد کند و بر روی آن تثبیت بدهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۳   + ۱۰ سایت دیگر  
داده های شرکت تحقیقات نفت ال اس ئی جی نشان داد واردات نفت خام آسیا در ماه مه به بالاترین سطح در یک سال اخیر رسید.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲۱ سایت دیگر  
معاون امور تعاون وزارت کار گفت:امسال برای اولین بار در طول تاریخ تعاون در کشور، موضوع مسکن کارگری را به طور جدی در دستور کار قرار دادیم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۲    
میامی- عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان آخرین وضعیت راه ها و طرح های راه و شهرسازی شهرستان میامی را تشریح می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۲   + ۱۲ سایت دیگر  
میزان مصرف برق کشور روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 14 هزار مگاوات بیشتر شد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲۶ سایت دیگر  
وزیر امور اقتصادی و دارایی تأکید کرد: برای آقای رئیسی صداقت بسیار مهم و همیشه مراقب بود تا کار نمایشی صورت نگیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۵    
قیمت انواع آهن آلات در بازار نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۵    
شاهرود- مردم استان سمنان از گرانی کالاها به خصوص اقلام مصرفی ضروری مانند گوشت و حبوبات و میوه گلایه مند بوده و خواستار رسیدگی مسئولان به این امر هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۴   + ۴ سایت دیگر  
قیمت ماهی امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۵   + ۸ سایت دیگر  
سمنان - درخشان، مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از وقوع زلزله 4.5 ریشتری در شمال شهرستان شاهرود و در بخش بسطام خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۲    
گرگان- زوارئی، مدیر عامل گروه سرمایه گذاران نیک اندیش پارس گفت: اتصال صاحبان ایده به اتاق بازرگانی موجب می شود، فعالان این حوزه به دانش بنیان تجاری دست یابند و مسیر سرمایه گذاری را راحت تر پیدا کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
مسئول برگزاری مجامع الکترونیک شرکت سپرده گذاری مرکزی در خصوص برگزاری مجامع به شکل الکترونیکی در بستر دیما نکاتی را مطرح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۰    
شاهرود- لحظاتی قبل زلزله شدید در شاهرود به وقوع پیوست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۰    
هر اسکناس دلار آمریکا به 45 هزار و 182 تومان و حواله دلار نیز به 42 هزار و 187 تومان رسید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۷   + ۴ سایت دیگر  
زنجان- معاون استاندار زنجان گفت: بر اساس داده های منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، زنجان پس از استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر و تهران، چهارمین استان کشور از نظر پایین بودن نرخ تورم است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۳    
امروز قیمت انواع مصالح ساختمانی در بازار نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۵   + ۹ سایت دیگر  
سازمان مالیاتی براساس مجوز قانون بودجه 1403 برای مودیانی که برای عملکرد ارزش افزوده سال های 1387 تا 1400 اظهارنامه ارائه نکرده باشند، اظهارنامه برآوردی صادر خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۳    
قیمت انواع سکه و طلا امروز نسبت به روز قبل با تغییرات کمی همراه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۳    
گرگان- دومهری، رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی گرگان گفت: ورود سرمایه گذاری های جدید از طریق همکاری کمیسیون های مختلف اتاق بازرگانی قطعا به عملکرد اکوسیستم دانش بنیان و فناور کمک خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
زاهدان- 96 فقره قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین در سال 1402 در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان منعقد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۲   + ۱۰ سایت دیگر  
قشم- مدیرکل گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با تصویب هیأت مدیره سازمان، در راستای تسهیل فرآیند تجارت، تعرفه خدمات گمرکی کالاهای ورود قطعی در این منطقه آزاد از سه درصد به 1.5 درصد کاهش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۸   + ۳۳ سایت دیگر  
بانک مرکزی اعلام کرد: تعدیل نرخ ارز بازار رسمی متناسب با تغییرات نرخ غیررسمی ارز منجر به دور تسلسلی از افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ تورم خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۵   + ۱ سایت دیگر  
گرگان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به فعالیت 77 مرکز خرید محصولات کشاورزی در گلستان، گفت: تا کنون 360 هزارتن گندم از کشاورزان گلستانی به صورت تضمینی خریداری شده است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۷   + ۳۸ سایت دیگر  
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توقف همه وسایل نقلیه در حریم تقاطع ها و ورودی و خروجی معابر بزرگراهی در روزهای 13 و 14 خرداد ماه در محل برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی ممنوع است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۸   + ۲۶ سایت دیگر  
وزیر اقتصاد طی یک نامه به رئیس قوه قضاییه، درخواست مهمی را برای فعلان اقتصادی و شرکت های بخش خصوصی مطرح کرده که اجرای آن عاملی برای افزایش سرمایه گذاری و بهبود رشد اقتصادی خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۴   + ۲۵ سایت دیگر  
حراج خرده فروشی لوازم خانگی اموال تملیکی در هشت استان کشور از صبح امروز (یکشنبه 13 خردادماه) از طریق ستاد الکترونیک دولت آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۵    
قیمت انواع ارز امروز نسبت به روز قبل با تغییرات کمی همراه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
صنعت وب3 از فناوری های بسیار قدرتمند تری برخوردار است و پتانسیل رشد ارزش بازاری را دارد که هوش مصنوعی و اینترنت اشیا را هم میتواند به دنبال خود گسترش دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۱   + ۳۸ سایت دیگر  
رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت: واردات تمام مدل های آیفون همچنان ممنوع است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۷   + ۲ سایت دیگر  
سیاست های اقتصادی رکود تورمی که به دنبال کاهش جریان پول و حاشیه سود هستند، منجر به تفاوت در حاشیه سود شرکت ها می شود. در نتیجه معاملات بازار سهام تحت تاثیر سیاست های کلان قرار می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۸   + ۱۴ سایت دیگر  
اداره ملی فضانوردی چین اعلام کرد که فضاپیمای چانگ ئه-6 این کشور بامداد یکشنبه با موفقیت روی سطح پنهان ماه فرود آمد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۸    
قیمت انواع تلفن همراه امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۹   + ۱۲ سایت دیگر  
تورم سالانه آلمان اولین افزایش خود را در سال 2024 در ماه مه ثبت کرد که با پیش بینی های اقتصاددانان همسو شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۹   + ۲۰ سایت دیگر  
صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه ناوگان ایران در دریای خزر به اندازه ناوگان روسیه رسیده است گفت: امروز 6 همت پروژه دریایی و بندری افتتاح می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۵   + ۹۰ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری های جوی تا پنجشنبه از احتمال آب گرفتگی و سیلاب خبر داد و به مردم توصیه کرد در بستر رودخانه ها و مسیل ها اتراق نکنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۸   + ۲۲ سایت دیگر  
عضو هیات رئیسه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: صنعت فولاد امروزه 15 میلیون تن صادرات دارد اما قطعی برق به این صنعت صدمه می زند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۵    
معافیت مالیاتی شرکت های بورسی نه تنها در مسیر حمایت از اقتصاد مولد و حقوق سهامداران ادامه یافت. بلکه سیگنال مثبتی برای ادامه روند صعودی بورس و جذب مجدد سرمایه های خرد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
صنایع فلزات اساسی، سیمان و آهک و چند رشته ای صنعتی به ترتیب، بیشترین بازدهی را نسبت به سایر گروه ها در یکسال اخیر داشته اند؛ اما رقم بازدهی در مقابل تورم رضایت بخش نیست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۵    
قیمت ارز دیجیتال سولانا با نماد SOL تا وقتی که بر روی حمایت 160 دلار قرار دارد، خبری از ریزش نخواهد بود؛ اما اگر این حمایت شکسته شود، کف قوی 126 دلار در دسترس خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۶:۴۹   + ۹ سایت دیگر  
زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه 18 هزار و 419 نفر در استان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک معرفی شدند، گفت: هفت هزار و 607 نفر تا کنون این وام را دریافت کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۸   + ۸ سایت دیگر  
معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم امسال به 11 میلیون تن می رسد که باز هم خودکفایی حاصل خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۶   + ۹ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی گفت: اقدامات بزرگی همچون رشد ترانزیت و عملیات ساخت مسکن، مرهون پیگیری های رییس جمهور شهید است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۸:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
دنا اتوماتیک، شاهین، اطلس و دیگنیتی چهار خودرویی هستند که 5 تا 30 میلیون تومان از ابتدای هفته جاری رشد قیمت داشتند، این افزایش طی روزهای آتی تداوم خواهد داشت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۸:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری یزد گفت: در سال 1402 بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه دانش بنیان استان تخصیص داده شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۷:۱۱    
یزد-طرح ایجاد نمایشگاه دائمی و کارگاه مرکزی زیلو با حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی یزد، مطالعه و عملیاتی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۶:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
یزد- استاندار یزد گفت: چهار سایت نهضت ملی مسکن شهر مهریز با 516 هکتار وسعت برای بیش از شش هزار واجد شرایط مهریزی، مسکن تامین می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۰:۰۰    
ایلام-قیمت های اجاره مسکن در استان ایلام به دلایل مختلف از جمله تخلف بنگاه ها همچنان بالاست، هرچند تاکنون 40بنگاه متخلف در استان پلمب شدن ولی نیاز است نظارت بر قیمت ها و فعالیت های بنگاه ها تشدید شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۲۲:۳۶    
ژاپن تقریبا از سال 2022 حدود 100 میلیارد دلار برای تقویت ین در بازارهای ارز دنیا هزینه کرده است که می تواند مطالعه ای قابل تامل برای بانک مرکزی کشور باشد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۴   + ۴ سایت دیگر  
اولین محموله از خودرو اف ایکس برقی به کشور رسید، این خودرو با هر بار شارژ کامل، بیش از 400 کیلومتر را پیمایش می کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۲۲:۵۵    
گروه خودروسازی سایپا سال 1403 دست پُر است؛ بر اساس ارزیابی های صورت گرفته این مجموعه در سال جاری می خواهد 11 محصول سواری جدید به بازار عرضه کند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ - ۲۱:۳۹    
روند تجارت خارجی کشور در دومین ماه سال 1403 به 25 میلیارد و 280 میلیون دلار رسید.
مشاهده نتایج بیشتر...