جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۸:۴۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 29 اسفند 1400 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 29 اسفند 1398 تحلیل بازار 30 اسفند 1399 تحلیل بازار 31 فروردین 1400 تحلیل بازار 31 اردیبهشت 1400 تحلیل بازار 31 خرداد 1400 تحلیل بازار 31 تیر 1400 تحلیل بازار 31 مرداد 1400 تحلیل بازار 31 شهریور 1400 تحلیل بازار 30 مهر 1400 تحلیل بازار 1 آبان 1400 تحلیل بازار 1 آذر 1400 تحلیل بازار 30 دی 1400 تحلیل بازار 30 بهمن 1400 تحلیل بازار 1 اسفند 1400 تحلیل بازار 2 اسفند 1400 تحلیل بازار 3 اسفند 1400 تحلیل بازار 4 اسفند 1400 تحلیل بازار 5 اسفند 1400 تحلیل بازار 6 اسفند 1400 تحلیل بازار 7 اسفند 1400 تحلیل بازار 8 اسفند 1400 تحلیل بازار 9 اسفند 1400 تحلیل بازار 10 اسفند 1400 تحلیل بازار 11 اسفند 1400 تحلیل بازار 12 اسفند 1400 تحلیل بازار 13 اسفند 1400 تحلیل بازار 14 اسفند 1400 تحلیل بازار 15 اسفند 1400 تحلیل بازار 16 اسفند 1400 تحلیل بازار 17 اسفند 1400 تحلیل بازار 18 اسفند 1400 تحلیل بازار 19 اسفند 1400 تحلیل بازار 20 اسفند 1400 تحلیل بازار 21 اسفند 1400 تحلیل بازار 22 اسفند 1400 تحلیل بازار 23 اسفند 1400 تحلیل بازار 24 اسفند 1400 تحلیل بازار 25 اسفند 1400 تحلیل بازار 26 اسفند 1400 تحلیل بازار 27 اسفند 1400 تحلیل بازار 28 اسفند 1400 تحلیل بازار 29 اسفند 1400 
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۲    
همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی اخذ شد تا زیرساخت برای صنعتگر و تولیدکننده در ملایر مهیا شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۳ - ۲۰:۱۰    
بیرجند- مدیر پایانه مرزی ماهیرود از خدمات دهی کامل پایانه مرزی طی ایام نوروز 1401 به مسافرین و رانندگان خبرداد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از توزیع 89 میلیون لیتر بنزین در کشور و افزایش 19 میلیون لیتری میانگین توزیع بنزین کشور در ایام تعطیلات آغاز سال نو در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۳    
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی فراخوانی از مردم دعوت کرد برای ارزیابی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار به نشانی mojavez.ir مراجعه کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۶    
همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاها و خانه های بوم گردی استان همدان باید از مزایای اقتصادی سفرهای نوروزی بهره مند شوند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۴    
گروه صنعتی ایران خودرو در بیانیه ای تاکید کرد: برخود فرض می دانیم که در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب و در کنف حمایت دولت، تولید ملی را با همکاری دانش بنیان ها و حفظ و افزایش اشتغال در کشور ادامه دهیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۲    
مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی از وارثان سهام عدالت متوفیان خواست تا شهریور 1401 منتظر بمانند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۴:۱۴    
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد توجه به تولید دانش بنیان موجب جلوگیری از خام فروشی و ارزآوری بیشتر برای کشورمان می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۳:۱۴    
نماینده مردم اراک در مجلس اعتقاد دارد قدرت دیپلماسی اقتصادی هر کشوری در گرو تکیه بر دانشمندان آن سرزمین است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۲:۰۲    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تنها راه نجات کشور ایستادگی برای افزایش توان تولید علم است زیرا شکوفایی در این مهم میتواند موجب خودکفایی و درآمدزایی شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۱:۴۷    
عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، سکویی برای جهش در حوزه اقتصادی است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۲:۱۴    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: چرخه اقتصادی کشور باید براساس دو اصل تولید و اشتغالزایی تعریف شود تا بتوانیم به قله های موفقیت دست پیدا کنیم، مجلس در این راستا اقدامات قابل توجهی داشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۲:۱۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اجرای طرح جهش تولید دانش بنیان از سوی دستگاه های اجرایی، می تواند سبب توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در کشور شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۱:۱۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فعال کردن بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی می تواند به کنترل معضل بیکاری و توسعه اشتغالزایی کمک شایانی کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۲ - ۰۱:۱۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس یازدهم مصوبات خوبی را در حوزه تسهیل فضای کسب و کار و حمایت از شرکت های دانش بنیان داشته است که می تواند اتفاقات بزرگی را در سال 1401 رقم بزند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۱    
رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس با اشاره به نامگذاری سال گفت: باید با تقویت ارتباط دانشگاه و اقتصاد، از ابداعات علوم نظری استفاده کنیم و تولید را ارتقا بخشیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۱    
رییس فراکسیون جهادسازندگی و پیشرفت مجلس گفت: اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار می تواند موجب اشتغالزایی و توسعه علمی کشور شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد این کشور به منظور کاستن از وابستگی خود به گاز روسیه یک توافق دراز مدت در حوزه انرژی با قطر منعقد کرده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۵    
معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید تنها متغیری در اقتصاد است که می تواند مسئله بیکاری و تورم را حل کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۱    
حسینی کیا، نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید با حمایت از شرکت های دانش بنیان زمینه تولید خودروی ارزان قیمت و باکیفیت فراهم شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۳    
مدیر عامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: صنعت برق خود را برای تولید برق پایدار برای مردم ایران در سال 1401 آماده می کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۴    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی از رکورد جدید و 207 میلیون تراکنش شاپرک در یک روز خبر داد و گفت: این رقم؛ افزایش تمایل مردم به انتقال پول با ابزارهای الکترونیک را نشان می دهد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب افزایش 50 درصدی فوق العاده ویژه کادر درمان در آخرین جلسه هیأت امنای این سازمان خبر داد و گفت: این افزایش در سال جدید اجرایی می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۹    
در چهار روز نخست تعطیلات نوروز 1401، دو هزار و 156 پرواز، 265هزار و 831 مسافر را به مقاصد مختلف جابجا کرده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۹    
اهر- بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر باعث اختلال در تردد جاده ای شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همکاران من در تمام طول تعطیلات نوروزی از پایداری شبکه مراقبت خواهند کرد تا مردم با خیال راحت از خدمات شبکه بهره مند شوند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۱    
بهادری، سخنگوی دولت در نخستین روز از سال 1401 با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید نوشت: به توفیق الهی این شعار روی زمین نخواهد ماند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز تحویل مسکن نهضت ملی از ماه های ابتدایی 1401 اعلام کرد: بیش از 5 میلیون و 300 هزار متقاضی تا امروز در طرح نهضت ملی مسکن و طرح حمایتی دولت ثبت نام کرده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۹    
محرابیان، وزیر نیرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1401، گفت:وزارت نیرو برای دسترسی مردم به آب و برق پایدار در دولت مردمی اهتمام جدی دارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۰    
خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: حدود یک سوم از 9 میلیون نفر مؤدی مالیاتی حقیقی و حقوقی در کشور، یعنی نزدیک به سه میلیون نفر جزو فراریان مالیاتی هستند که امسال شناسایی شده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۴    
فرمانده انتظامی کل کشور از متوقف نشدن خودروهای دارای جریمه بیش از یک میلیون تومان در تعطیلات نوروز خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۵    
تبریز- بارش برف و کولاک باعث اختلال در تردد جاده ای در آزادراه تبریز- زنجان محدوده تونل شیبلی و همچنین محدوده هشترود شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۱    
ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه مرغ منجمد به وفور در استان ایلام تا پایان تعطیلات توزیع می شود، گفت: نظارت بر بازار تا پایان تعطیلات نوروز ادامه یابد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۳    
رئیس قوه قضاییه در پیام نوروزی خود ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1401 گفت: عزمی جزم و استوار داریم تا از تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی ویژه کنیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۹:۰۴    
قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام نوروزی خود تاکید کرد: باید قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۸:۲۵    
قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رئیس جمهور، قانون بودجه سال 1401 کل کشور را جهت اجرا ابلاغ کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۴:۵۵    
رئیس جامعه متخصصان صنعت کفش ایران گفت: کفش ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار است و سالانه 75 میلیون دلار صادرات دارد اگر تحریم های ظالمانه نبود می توانستیم تا 100 میلیون دلار در سال صادرات داشته باشیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۳:۵۵    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: تدوین طرح امنیت غذایی از مصوبات مهم 1400 در مجلس بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۱:۵۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزارت اقتصاد و بانک مرکزی باید نظارت برعملکرد بانک ها را تقویت کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۰    
احسان محبی نظر، کارشناس امور بین الملل در یادداشتی در خصوص پنج گام حیاتی که باید برای تحقق شعار سال 1401 یعنی تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین به آن توجه داشت توضیح می دهد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۵    
رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، نظام رتبه بندی فرهنگیان را از جمله مهمترین مصوبات کمیسیون متبوعش در سال 1400 عنوان کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۵    
عضو کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس گفت: یکی از مهمترین دغدغه های سرمایه گذاران در حوزه کسب و کار، موانع صدور مجوز بود که مجلس در سال 1400 گام مهمی در این زمینه برداشت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۰    
رییس جمهور گفت: همه دیدند که چگونه از همان ماه های اول دولت ظرفیت های معطل مانده را به لطف خدا و کمک مردم فعال کردیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور، قرن پانزدهم را قرن ایران اسلامی و عصر نقش آفرینی فعال مردم کشورمان خواند و گفت: سال جدید باید برای همه ما آغاز دور جدیدی از کار ثمربخش و پیشرفت آفرین باشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۹    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1401 را سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۸    
با پرداخت مطالبات قطعه سازان گروه صنعتی ایران خودرو، مقدمات افزایش بیش از 50 درصدی تولید در این گروه صنعتی در سال 1401 مهیا شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۵    
رئیس جمهور ضمن درخواست از پلیس راهور برای اجرای بدون اغماض قانون درباره متخلفان اظهار داشت: کسانی هستند که جسورانه امنیت جاده ها را به هم می زنند که در این مورد نباید اغماضی صورت گیرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی، فرارسیدن نوروز و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۳    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از نام نویسی بیش از 5 میلیون و 300 هزار نفر تا امروز در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۴    
هیچ چشم انداز واقعگرایانه ای نیست که نشان دهد پکن و مسکو یک سامانه مشترک کارآمد به جای سوئیفت مستقر خواهند ساخت که به طور چشمگیر مشکلات تهران در دسترسی به سیستم مالی بین المللی را کاهش دهد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
اگر شما هم به دنبال بهترین شرایط برای خرید اقساطی 206 تیپ 2 هستید و یا از دوست و آشنا سراغ بهترین مرکز برای خرید اقساطی پارس سال را می گیرید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، با انجام بیش از 1350 پرواز روزانه در 52 فرودگاه کشور از بازگشت ظرفیت فرودگاه ها به قبل از دوران کرونا خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۴    
شرکت معدن نوریلیک نیکل روسیه با وجود مشکلات لجستیکی ناشی از درگیری های روسیه و اوکراین از مسیر خود منحرف نمی شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۳    
به رغم اینکه قیمت نیکل در معاملات لندن 12 درصد کاهش یافته است اما همچنان معامله گران منتظر کاهش بیشتر هستند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات بر عایدی سرمایه اوایل سال 1401 به صحن مجلس می رسد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۶    
بهادری، سخنگوی دولت گفت: هیچ یک از شرکت های حمل ونقل زمینی، ریلی و هوایی حق افزایش قیمت بلیط ندارند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور در آستانه سال نو با حضور در سازمان اورژانس کشور در جریان روند خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز قرار گرفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۴    
متقاضیان ثبت نام نهضت ملی مسکن تا ساعت 24 امشب 29 اسفند 1400 فرصت دارند نام نویسی کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش مصرف بنزین کشور همزمان با روزهای پایانی سال و افزایش حجم ترددها به میانگین روزانه 113 میلیون لیتر خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۲    
بوشهر- بازدار مدیر کل شیلات استان بوشهر از تولید 2.7 قطعه بچه میگو در استان بوشهر برای پرورش دهندگان میگو خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور در آستانه سال نو، از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی بازدید کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۷    
عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تعاونی ها تخصیص داده شده و برای صادرات محصولات تولیدی تعاونی ها نیز اقدامات موثری صورت گرفته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۱    
در شرایطی نمایندگان مجلس نسبت به حذف مشروط ارز ترجیحی دارو موافقت کردند که طی دو سال اخیر حدود 4 میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی اختصاص داده شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۶    
اوجی، وزیر نفت گفت: یک میلیارد متر مکعب ظرفیت تولید گاز و نزدیک به 3 میلیون و 800 هزار بشکه تولید نفت کشور است. همه این کارها بدست متخصص های بومی انجام می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
لاوروف، وزیر امورخارجه روسیه اعلام کرد، مسکو در احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که راه را برای ورود نفت ایران به بازار جهانی نفت باز می کند، به دنبال منافع خودخواهانه نیست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵    
شرکت داروسازی سبحان انکولوژی 431 میلیارد تومان درآمد عملیاتی ثبت کرده است که نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته 24 درصد تغییر را نشان می دهد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۱    
در آخرین ساعات کاری سال 1400، مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعامل ایساکو سیدرضا مفیدی را برکنار و بابک سلاجقه را جایگزین وی کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام البرز و غرب استان تهران اظهار امیدواری کرد که در سال 1401 شاهد کاهش آلام مردم در زمینه های معیشتی و کسب و کارها و همچنین رونق تولید در کشور باشیم.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۰    
در حالی که تولید جهانی روغن زیتون در 2021 حدود 2.9 میلیون تن بوده پیش بینی می شود تا پایان سال 2022 حدود 12 درصد رشد کند و به 3.28 میلیون تن برسد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
همان طور که در جریان هستید، این روزها ورق های استیل سهم بزرگی در زندگی ما انسان ها دارند و از آن ها برای موارد مختلفی در صنایع استفاده می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
شاید در جریان باشید که ورق های استیل مختلفی این روزها به وجود آمده اند و هر کدام نیز کاربردهای خاص خود را دارند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۳    
اردبیل- بارش برف از چند روز گذشته، اردبیل را سفیدپوش کرده و راهداران همچنان در تلاش برای بازگشایی محورهای مواصلاتی هستند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
ساری- اسلامی تولیدکننده ماهیان خاویاری و کارآفرین با انتقاد از پرورش ماهیان خاویاری در نواحی مرکز و کم آب گفت: این مسئله به کیفیت خاویار خزر لطمه می زند زیرا جهان ما را با نام خاویار مازندران می شناسد
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۱    
ساری- نعمت زاده، پدر برنج ایران با بیان اینکه بسیاری از اراضی درجه یک کشاورزی را از دست داده ایم، گفت: همیشه دست دولت در جیب کشاورزان بوده و سهم حمایت ها از این بخش ناچیز است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
برکشلی رییس دفتر مطالعات انرژی وین با بیان اینکه جذب سرمایه گذار خارجی و انتقال تکنولوژی باید اولویت اصلی صنعت نفت در سال 1401 باشد، گفت: لغو تحریم ها به تنهایی برای توسعه صنعت کافی نیست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۲    
وزیر نفت گفت: نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران و نیروی دریایی در بحث رساندن کشتی های ما به مقاصد بسیار خوب عمل ودشمن را در این زمینه مأیوس و نا امید کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۹    
افزایش قیمت کامودیتی ها که با آغاز جنگ روسیه و اوکراین آغاز شد را نمی توان صرف نتیجه جنگ دانست بلکه اثرات سیاست بانک های مرکزی در دوران کروناست. این خلاصه یادداشت رضا روحی برای تحلیل بازار است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه بودجه 1401 در این شورا تأیید شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۱    
گرگان- ایری، نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان گفت که با راه اندازی و ایجاد بازارچه مرزی شهرگمیشان ایران - شهرحسنقلی ترکمنستان اقتصاد این استان مرزی و کم برخوردار رونق می یابد
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۸    
حمید بهنگار کارشناس اینترنت اشیا معتقد است که بزرگترین مساله در ایران نبود نقشه راه توسعه اینترنت اشیا است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
گرگان- متانت، مدیرکل فرودگاه های گلستان از افزایش 19 درصدی جابجایی مسافر از فرودگاه گرگان در سال 1400 خبرداد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۵    
آبادان- حمل و نقل منطقه آزاد اروند یک ظرفیت عظیم برای توسعه گردشگری منطقه آزاد اروند است، این بخشی از یادداشت محمود نواصر، کارشناس و پژوهشگر گردشگری است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۶    
بوشهر- پرتقالی که امسال تحت عنوان میوه تنظیم بازاری در استان بوشهر در مراکز دولتی توزیع می شود، از پرتقال در بازار آزاد گران تر است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۰    
بری رودریگز معتقد است برای موفقیت در شبکه های اجتماعی باید بر روی محتوای با کیفیت خوب و مرتبط با بازار هدف خود تمرکز کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۷    
بهشاد سعیدی معتقد است مهمترین خدمتی که دولت می تواند برای زیست بوم فناوری انجام دهد برداشتن شکاف میان دانشگاه، صنعت و بازار است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۲    
ایران همچنان به احتمال زیاد تامین کننده انرژی ترکیه خواهد بود و کالاهای ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی و هزینه های حمل و نقل پایین، همچنان سهم بزرگی از بازار ایران را در اختیار خواهند داشت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۰:۱۶    
محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: حتماً خروج همه کالاها از نظام قیمت گذاری دستوری می تواند شاکله فعالیت های اقتصادی ما را تغییر دهد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۰:۱۰    
علی یغمایی فناور جوان البرزی مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به طراحی و تولید برخی محصولات در حوزه رباتیک شده و تلاش دارد در محیط متاورس فعالیت های موثر طراحی و دنبال کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۴    
ساری- پس لرزه های افزایش حقوق و دستمزد سال 1401 از هم اکنون در مازندران به ثبت رسید و برخی از شرکت های بزرگ و زنجیره ای همزمان با نوروز اقدام به تعدیل نیروی کار کردند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۱    
بوشهر- ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی در بندر بوشهر از دغدغه های مهم مردم و مسئولان استانی در چند دهه اخیر بوده و اکنون مردم با ایجاد این منطقه آزاد، نگرانی و دغدغه های جدی در مورد افزایش قیمت ها دارند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۱    
سمنان- پیش بینی ها نشان می دهد رشد اقتصادی ایران در برهه کنونی با فروش نفت سرعت می گیرد اما در دراز مدت باید به جایگزینی مناسب برای این محصول بیندیشیم تا دیگر تکانه هایی مانند تحریم ما را تضعیف نکند.