دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۹May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 29 اسفند 1398 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 21 بهمن 1398 تحلیل بازار 1 اسفند 1398 تحلیل بازار 2 اسفند 1398 تحلیل بازار 3 اسفند 1398 تحلیل بازار 4 اسفند 1398 تحلیل بازار 5 اسفند 1398 تحلیل بازار 6 اسفند 1398 تحلیل بازار 7 اسفند 1398 تحلیل بازار 8 اسفند 1398 تحلیل بازار 9 اسفند 1398 تحلیل بازار 10 اسفند 1398 تحلیل بازار 11 اسفند 1398 تحلیل بازار 12 اسفند 1398 تحلیل بازار 13 اسفند 1398 تحلیل بازار 14 اسفند 1398 تحلیل بازار 15 اسفند 1398 تحلیل بازار 16 اسفند 1398 تحلیل بازار 17 اسفند 1398 تحلیل بازار 18 اسفند 1398 تحلیل بازار 19 اسفند 1398 تحلیل بازار 20 اسفند 1398 تحلیل بازار 21 اسفند 1398 تحلیل بازار 22 اسفند 1398 تحلیل بازار 23 اسفند 1398 تحلیل بازار 24 اسفند 1398 تحلیل بازار 25 اسفند 1398 تحلیل بازار 26 اسفند 1398 تحلیل بازار 27 اسفند 1398 تحلیل بازار 28 اسفند 1398 تحلیل بازار 29 اسفند 1398 
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۲:۰۵    
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از نظام سلامت کشور، برای پرداخت اقساط تسهیلات کادر درمانی خط مقدم مقابله با ویروس کرونا ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۸    
قزوین- رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از تخریب دو مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۵۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در یازدهمین پیش جلسه کارگروه توسعه صادرات که با حضور تمام اعضا برگزار شد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۰۹:۲۸    
اهواز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سه هزار و 627 بطری الکل صنعتی در یکی از شرکت های پخش مجتمع بنکداران اهواز کشف و ضبط شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۶    
مدیرعامل بورس تهران از بازدهی 180 درصدی سرمایه گذاری در بورس تهران خبر داد و گفت: ساز و کار فروش تعهدی با کارکرد فروش استقراضی، به مجموعه ابزارهای مالی بازار سرمایه اضافه شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی، خرید تجهیزات و لوازم مصرفی مراکز درمانی را جزو هزینه های قابل قبول مالیاتی اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۲۵    
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از کاهش 48 درصدی تردد وسایل نقلیه در خوزستان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۲    
سخنگوی گمرک ضمن تشریح آخرین وضعیت تردد تجاری و مسافری در مرزها از مکاتبه گمرک ایران با گمرکات کشورهای همسایه برای اجرای پروتکل های مشترک بهداشتی به جای مسدودسازی مرزها خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۶    
مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا به بیمه شدگان و بازنشستگان توصیه می کنیم استفاده از خدمات غیرحضوری را جایگزین مراجعه به شعب کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور این وزارتخانه و همچنین سازمان امور مالیاتی کشور بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این سازمانها قرار گرفت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۸    
اهواز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: عمده تخلفات در بازرسی هایی که در خصوص ویروس کرونا در استان کشف می شود، مربوط به ماسک و دستکش است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۷    
رشت - استاندار گیلان با بیان اینکه میزان تولید ماسک در استان 60 برابر شده است، گفت: روزانه 120 هزار عدد ماسک تولید می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: در آخرین آمار اعلامی عملیات کانتینری در 11 ماه سال 98 نزدیک به یک میلیون و 500 هزار TEU کانتینر در بزرگترین بندر کانتینری ایران تخلیه و بارگیری شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۳    
رئیس کمیته مزد کانون عالی شورای اسلامی کار از به نتیجه رسیدن آخرین جلسه شورای عالی کار در سال 98 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۱    
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۸    
یک منبع آگاه در شورای عالی کار از توافق دولت و کارفرمایان با حقوق دو میلیون و 800 هزار تومانی کارگران موافقت کردند اما نمایندگان کارفرمایی با این میزان پرداختی به کارگران مخالف هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۲    
معاون گمرک ایران از ترخیص سه محموله دیگر در ارتباط با کنترل و مقابله با کرونا خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۲    
معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 110 میلیارد تومان یارانه حمایتی با نرخ ترجیهی 14 درصد برای 145 تعاونی که اقدام به تولید ماسک، مواد ضدعفونی کننده ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۵    
ویروس کرونا چالشهای زیادی برای دنیای ما ایجاد کرده است. از تهدید جان انسانها گرفته تا تضعیف اقتصاد دنیا و تحمیل هزینه های کلان به اقتصاد دنیا ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
افزایش ارزش دلار ریشه در شیوع کرونا در دنیا و اجرای سیاست کاهش نرخ بهره بانکی در کشررهای در حال توسعه و بازارهای در حال گذار دارد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۶    
یک کارشناس انرژی می گوید: روس ها می دانند که این قیمت های فعلی در بازار عمر زیادی نداشته و بعد از مدتی بهای نفت در بازارهای جهانی روند صعودی به خود می گیرد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۳    
صاحب خانه های انگلیسی تا سه ماه باید مستاجران را تحمل کنند؛ و البته صاحبان خانه ها نیز می توانند از سه ماه تعطیلی پرداخت وام مسکن برخوردار باشند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
تبریز- مدیرعامل شرکت فولاد ظفر بناب گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان این شرکت یک میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان برای خرید ملزومات بهداشتی و درمانی کمک کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۴    
قم - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با بیان اینکه فروشگاه های بزرگ قم بستر فروش اینترنتی و آنلاین را فراهم کرده اند، گفت: مردم با خرید اینترنتی مانع شیوع ویروس کرونا شوند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مقرر شده مقامات سیاسی و قضایی استان ها، در توزیع اقلام بهداشتی از جمله الکل همکاری لازم را با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا داشته باشند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۶    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، از ابلاغ پروتکل ها و ضوابط بهداشتی مرتبط با فعالیت صنوف تولیدی و توزیعی در کشور خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
قائم مقام وزیر صمت، از ورود دو محموله دیگر حامل ماسک N95، تب سنج و لباس پزشکی به کشور در ساعات آینده خبر داد و گفت: وزارت صمت به عنوان مسئول لجستیک کشور، در خدمت وزارت بهداشت است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس اعتقاد دارد خودکفایی در عرصه محصولات پتروشیمی مانند تولید بنزین بیانگر توجه به شعار رونق تولید است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۳    
مدیر پروژه های حفاری 6 + 8 حلقه چاه اکتشافی خشکی در شرکت ملی حفاری گفت: تجمیع متراژ حفاری چاه ها در اجرای دو پروژه به 26 هزار و 400 رسید که منطبق با برنامه تعریف شده از سوی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: از روز یکشنبه سامانه بارشی قدرتمندی وارد کشور می شود که بارش های خوبی دارد و یکشنبه اکثر نقاط کشور ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۰    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد تصویب قانون رفع موانع تولید در مجلس دهم سبب تحقق شعار سال 98 شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه اقلام اساسی مورد نیاز مردم ایلام برای ایام نوروز ذخیره سازی شده است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
ایلام - رئیس صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: زیرساخت های لازم برای خرید غیرحضوری محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده در سطح شهر ایلام فراهم شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۴    
سهمیه بنزین فروردین ماه، راس ساعت 24 امشب (پنجشنبه) در کارت های سوخت شارژ می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: سال 1398، سال بسیار سختی بود و کشور به صورت ناجوانمردانه و ظالمانه ای، آماج شدیدترین طوفان های اقتصادی قرار گرفت که هر کدام برای فروپاشی یک اقتصاد کفایت می کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
ارومیه - مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: مراحل آواربرداری بیش از 11 درصد از واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله بخش قطور به اتمام رسیده و برای خسارت دیدگان 50 میلیارد ریال بیمه ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
اردبیل - رئیس اداره بهره برداری از سد یامچی گفت: حجم مخزن سد یامچی نسبت به سال گذشته با 17 درصد افزایش به 31 میلیون متر مکعب رسیده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۲    
شهرداری منچستر هشدار مهمی در مورد نحوه دفع زباله های خانگی در هنگام شیوع ویروس کرونا صادر کرده که در واقع به دنبال حفظ سلامتی کارگران حمل زباله است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۳    
اردبیل - رئیس گروه مطالعات آبهای سطحی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در راستای مدیریت جریان آب سطحی در رودخانه ها شش ایستگاه هیدرومتری در رودخانه های استان احداث شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
نوشهر - رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی نوشهر نسبت به فروش مواد ضدعفونی خارج از واحدهای صنفی هشدار داد و گفت: فروش مواد ضدعفونی کننده و الکل خارج از شبکه صنفی تهدیدآمیز و مغایر قانون است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۴    
گری نویل و رایان گیگز اعلام کردند که موقتاً دو هتل خود در منچستر(هتل فوتبال و هتل بورس) را می بندند - و اتاق های آن را به صورت رایگان به سازمان بهداشت و درمان (NHS) ارائه می دهند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۹    
ساری - مدیرکل فرودگاه های مازندران از برچیده شدن موانع پروازی فراروی فرودگاه های این استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۷    
زاهدان - سرپرست صمت سیستان و بلوچستان گفت: حجم صادرات از سیستان و بلوچستان به افغانستان طی 11 ماه امسال 415 میلیون و 195 هزار دلار است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 62 درصد افزایش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۸    
زنجان- مدیرکل اوقاف زنجان،گفت: در مجموع امسال مبلغ یک میلیارد تومان از عواید موقوفات شهرستان زنجان به فقرا، نیازمندان، معلولان و زنان سرپرست خانواده مساعدت شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
ایلام - سرپرست کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از 70 نفر از مددجویان کارآفرین مورد حمایت این نهاد در زمینه تولید لباسهای حفاظتی بیمارستانی برای مقابله با ویروس کرونا در حال فعالیت هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۶    
ایلام - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: به علت بارش شدید باران پل موقت جزمان در استان ایلام همچنان مسدود است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
اراک - استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امسال عقب افتادگی حقوق کارگران این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش داشته است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
اراک - مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: پروژه هدایت ترافیک تقاطع غیرهمسطح سنجان با چهار میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۸    
تبریز- مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: 2 پرواز فوق العاده از فرودگاه تبریز به مقصد استانبول برای بازگرداندن مسافران ایرانی به این شهر اختصاص یافت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
ساری - در آخرین روز زمستانی بازارهای کرونا زده مازندران، گرانی در سایه ضعف نظارت جولان می دهد تا خود را به عید برساند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۶    
شب گذشته(چهارشنبه 28 اسفند) تا بامداد پنج شنبه، جلسه شورای عالی کار با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت برای تعیین میزان افزایش حقوق سال 99 کارگران برگزار شد اما بعد از ساعت های طولانی بدون ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی در پیامی سال جدید را به هموطنان و فعالان حوزه حمل و نقل و شهرسازی تبریک گفت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۳    
آخرین سکوی طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی با ظرفیت برداشت روزانه 14 میلیون و 200 هزار مترمکعب گاز غنی به بهره برداری رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: طی دو ماه فروردین و اردیبهشت سال 1399 بیش از 600 هزار تن کود اوره در سراسر کشور توزیع می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با توجه به شرایط پیش آمده کنونی، با مشترکان پایتخت در خصوص دریافت هزینه های برق ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
با پیشرفت روز افزون فناوری های کاربردی در هر صنعت، کارشناسان منتظر معرفی و مشاهده تاثیرات خارق العاده ماشین آلات جدید در حوزه تخصصی خود هستند. یکی از این صنایع، کشاورزی است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۴    
رئیس جمهور قانون بودجه سال 1399 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهور قانون بودجه سال 1399 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
معاون مسکن و ساختمان از تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان پس از حل بحران کرونا خبر داد و گفت: به منظور حمایت حداکثری از جامعه مهندسان ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی می گوید از آنجایی که با شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها کساد شده و کارگران روزمزد بیکار شدند دولت باید با پرداخت یارانه نقدی درصدد حمایت از آنها برآید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹    
ارومیه- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تغییر کاربری برخی واحدهای تولیدی این استان گفت: امروز 15 واحد در زمینه تولید مواد ضدعفونی با قدرت مشغول فعالیت هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۷    
اردبیل - رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل اردبیل گفت: در راستای کاهش شدید تقاضا در بازار قیمت خودرو در اردبیل تا 10 میلیون تومان کاهش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۱    
یاسوج - رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از تخصیص شش میلیارد ریال توسط اتاق بازرگانی این شهر با هدف تجهیز بیمارستانی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه روزانه 150 هزار ماسک در زنجان تولید می شود، گفت: تولید ژل و اسپری ضد عفونی در این استان بیش از سه برابر افزایش داشته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
زنجان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان از افزایش 15 درصدی مصرف آب در این استان به دنبال شیوع کرونا و خانه تکانی های پایان سال خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، از احتمال اختصاص بیمارستان های بیشتر به درمان بیماران کرونایی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
بانک مرکزی ساعات کاری ساتنا (سامانه تسویه ناخالص آتی) و پایا (سامانه پایاپای الکترونیکی را برای آخرین روز سال 98 و تعطیلات رسمی اول تا چهارم فروردین ماه 1399اعلام و به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
ساری - مدیرکل راهداری مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان را عادی و روان اعلام کرد و گفت: آزادراه چالوس - مرزن آباد به دلیل ریزش کوه همچنان مسدود است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۱    
محمدرضا منجذب نوشت: امیدوارم علیرغم اثرات منفی کوتاه مدت کرونا، تاثیرات بلندمدتی آن در مباحث علم اقتصاد، رفتار افراد و جامعه ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
ساری - استاندار مازندران با تاکید براینکه سفر به مازندران در تعطیلات نوروزی معنا ندارد از مردم خواست دیدو بازدیدهای نوروزی را مجازی برگزار کنند و همچنین بر لزوم تامین اقلام بهداشتی در جایگاه های سوخت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
طولانی ترین بزرگراه در زیر آب چین در دست ساخت است. این پروژه به طول 10.79 کیلومتر که دارای شش لاین به پهنای 43 متر است و تا پایان سال 2021 به پایان می رسد، در حدود 2 ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
مرکز پژوهش های اتاق ایران در گزارشی ضمن اشاره به تجربه کشورهای موفق در کمترل شیوع ویروس کرونا به تشریح راهکارهای مقابله با پیامدهای اقتصادی شیوع این ویروس پرداخته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
ساری - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از تخصیص بیش از هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای تهیه داروهای مورد نیاز درمان کرونا ویروس به این استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۵    
فائو در چارچوب برنامه همکاری های فنی اضطراری خود، دانش، مهارت و تجهیزات لازم را برای مقابله با ریزش گسترده ملخ های صحرایی در اختیار ایران قرار می دهد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
مجری طرح چغندرقند وزارت جهاد کشاورزی از افزایش قیمت خرید تضمینی چغندرقند در سال زراعی جاری خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۷    
اردبیل - سخنگوی شورای شهر گرمی گفت: بودجه 163 میلیارد ریالی سال 99 شهرداری گرمی در جلسه شورای اسلامی شهر به اتفاق آرا تصویب شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۸    
سمنان – مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان بابیان اینکه در طی سال 98 دو شرکت سرمایه گذاری خارجی 1.56 میلیارد دلار در این استان سرمایه گذاری کردند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه بهار پربارشی در راه کشور است، گفت: طی روزهای ابتدایی فروردین تقریبا در کل کشور بارش خواهیم داشت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
مدیر سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که در جریان رایزنی ها با طرف آمریکایی، واشنگتن با تعلیق برخی تحریم های ایران موافقت کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۸    
مشهد- در آخرین روزهای پایانی سال 98 بازار کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی در شهرهای خراسان رضوی حسابی گرم شده و شایعه تعطیلی مراکز عرضه مواد غذایی و قرنطینه شهرها باعث شده تا شهروندان نسبت به خرید و ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
سرمایه گذاران طلا در امسال سودی حدود 20 درصدی را کسب کرده اند که حتی پایین تر از نرخ تورم بوده است. با این وجود برخی از فعالان بازار می گویند که قیمت طلا در سال آینده جهش چشم گیری را تجربه خواهد کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۸    
دولتهای اروپایی برای محافظت از مشاغل و کارگران از رکود عمیق اقتصادی که اقتصاد جهانی به سرعت در حال غرق شدن است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
سمنان - پسماند زباله می تواند تولید اشتغال و ثروت کند و در این زمینه استان سمنان هنوز راه های فراوان نرفته ای دارد و متاسفانه نگاه مدیران استانی به این مقوله در دو دهه اخیر چندان ویژه نبوده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
قیمت نفت خام با سومین سقوط سهمگین تاریخ خود روبرو شد. تداوم پاندمی کرونا و نگرانی شدید از رکود اقتصادی جهان، چشم انداز کاهش بلندمدت تقاضا را به همراه داشت و قیمت ها را به شدت پایین آورد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
سازمان برنامه و بودجه در سال 98 بیش از 53هزار و 800 میلیارد تومان بعنوان یارانه نقدی و کمک معیشتی و 60 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت کرده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
با اتمام عملیات معمول بانکی و ساتنا برای استانهای کشور، حقوق اسفندماه حدود 10 درصد جامعه بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که موفق به دریافت حقوق خود نشده بودند پرداخت شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
کردستان - مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی کردستان گفت: جریمه بیمه شخص ثالث سال های گذشته ماشین آلات کشاورزی در این استان تا پایان فروردین سال 99 بخشیده شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۳    
معاملات در این هفته با ریزش سهمگین دیگری مواجه شد که فعالان بازار سرمایه را به یاد ریزش های هفته گذشته انداخت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۳    
اراک- در حالی کشور درگیر مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان است، که فعالان اقتصادی نسبت به تاثیرات شیوع این ویروس بر اقتصاد کشور هشدار می دهند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۰:۵۴    
رئیس کمیته مزد کانون عالی شورای اسلامی کار از اتمام جلسه شورای عالی کار بدون اینکه توافقی حاصل شود، خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۰:۴۸    
گرگان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان گفت: فعالان اقتصادی گلستان تاکنون بیش از 12 میلیارد تومان برای درمان بیماران کرونایی و تجهیز بیمارستان ها کمک کرده اند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۹    
یک منبع آگاه در شورای عالی کار از مخالفت نمایندگان کارگری با پیشنهاد دولتی ها برای افزایش 19 درصدی حقوق کارگران خبر داد.