یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۱:۱۸Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 10 اردیبهشت 1403 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 29 اسفند 1401 طلا 29 اسفند 1402 طلا 31 فروردین 1403 طلا 1 اردیبهشت 1403 طلا 2 اردیبهشت 1403 طلا 3 اردیبهشت 1403 طلا 4 اردیبهشت 1403 طلا 5 اردیبهشت 1403 طلا 6 اردیبهشت 1403 طلا 7 اردیبهشت 1403 طلا 8 اردیبهشت 1403 طلا 9 اردیبهشت 1403 طلا 10 اردیبهشت 1403 طلا 11 اردیبهشت 1403 طلا 12 اردیبهشت 1403 طلا 13 اردیبهشت 1403 طلا 14 اردیبهشت 1403 طلا 15 اردیبهشت 1403 طلا 16 اردیبهشت 1403 طلا 17 اردیبهشت 1403 طلا 18 اردیبهشت 1403 طلا 19 اردیبهشت 1403 طلا 20 اردیبهشت 1403 طلا 21 اردیبهشت 1403 طلا 22 اردیبهشت 1403 طلا 23 اردیبهشت 1403 طلا 24 اردیبهشت 1403 طلا 25 اردیبهشت 1403 طلا 26 اردیبهشت 1403 طلا 27 اردیبهشت 1403 طلا 28 اردیبهشت 1403 طلا 29 اردیبهشت 1403 طلا 30 اردیبهشت 1403 طلا 31 اردیبهشت 1403 
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
دبیرکل جامعه صرافان ایران معتقد است که روند کاهش قیمت دلار ادامه دار است و بازار ارز در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت ها خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۷    
پوشش متفاوت لیلا بلوکات در مراسم بزرگذاشت اکبر زنجانپور مورد توجه قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۶    
پلیس آگاهی تهران بزرگ به موضوع حمله سارقان به امین منوچهری بازیکن سابق باشگاه استقلال ورود کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
این لایحه را (شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403) به دفتر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواهیم برد تا اصلاحات لازم روی آن انجام و به تایید دولت برسد و سپس در مجلس تصویب شود.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۰    
این روزها در پر بیننده ترین ساعت و در پر مخاطب ترین شبکه صداسیما سریال هفت سر اژدها پخش می شود که در کمال ناباوری سکانسی از سرو مشروبات الکلی توسط نوجوانی را دارد که هم نام برند آن را می گوید و هم ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۴    
امام جمعه مشهد گفت: اقتدار حکومتی باید در 2 عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۰    
بانک دی به منظور تکمیل کادر فنی خود در زمینه پشتیبانی، نگهداری و توسعه سامانه های مرتبط با حوزه امنیت و راهبری فناوری اطلاعات، از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات دعوت به همکاری کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۱    
در حالی شاخص کل بورس روز گذشته 0.16 درصد رشد کرده بود، امروز 0.54 درصد افت کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۵    
سایپا اعلام کرد مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه 1402 بود، همین خودرو را مطابق قرارداد تحویل خواهند گرفت.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۳    
شواهد حکایت از آن دارد که قیمت اونس طلا با ریزش 15 دلاری در حدود 2328 دلار معامله می شود. بنابراین، به نظر می رسد سکه بازان امروز از سمت بازار طلا شانسی برای صعود ندارد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۷    
دبیرکل جامعه صرافان ایران معتقد است که روند کاهش قیمت دلار ادامه دار است و بازار ارز در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت ها خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۳    
سونی دیکسون، آخرین افشاگری ها را در خصوص سری آیفون 16 در پلتفرم X منتشر کرده است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۰    
بازنشستگان روزهای طولانی ست که در انتظار مشخص شدن تکلیف افزایش مستمری های خود هستند؛ آن ها با مطالبه ی اجرای ماده 96 قانون تامین اجتماعی معتقدند افزایش مستمری ها نباید به مصوبات شورایعالی کار محدود ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۰    
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور ها که سال ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می شود.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۱    
این طرح در راستای استقرار بانکداری جامع و توسعه خط کسب و کاری بانکداری شرکتی و تجاری و تمرکز بر مشتریان و معتبر طراحی شده است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۲    
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۳    
شورای برنامه ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج 1403 را برای هر زائر 500 یورو اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
بانک مرکزی ادعای مدیر محترم مرکز پژوهش های مجلس مبنی بر ارزپاشی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی را تکذیب کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۵    
بهادری جهرمی گفت: الآن و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع های فرهنگی و اجتماعی ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به تصویب بسته کمک نظامی اخیر آمریکا برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان که شامل بندهای منفی علیه چین به دلیل روابط تجاری با ایران می شود ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۷    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) از پیشرفت روند عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی و رسیدن آن به مراحل پایانی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۰    
دلار با ریزش پلکانی در دو هفته اخیر، از کانال 70 هزار تومان پایین آمده و به کانال 50 هزار تومان بازگشته است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۳    
وزیر اقتصاد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۲    
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: 5درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می شود که برای رفع این خطا باید دوربین ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تأثیر نیست.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۹    
یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است به طوری که دلار به نزدیک 60هزار تومان رسیده است و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدود ها ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۸    
شرکت بهمن موتور شرایط فروش 30 روزه 2 خودرو خود را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۹    
ماجرای ناپدید شدن دایانا، دختربچه ی 11 ساله ی اصفهانی که خبر آن طی روزهای گذشته به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، با برملا شدن قتل فجیع وی به دست مادر خود، سرانجام هولناکی داشته است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۹    
8 آبان سال 1401 مأموران پلیس با تماس تلفنی زنی جوان مبنی بر قتل مرموز شوهرش به یک دامداری در منطقه دماوند رفتند.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با قانون جدید بانک مرکزی که خردادماه اجرایی می شود قدرت کنترل بانکها به دست بانک مرکزی خواهد افتاد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۵    
همزمان با نوسانات کاهشی قیمت دلار و تتر، برخی اخبار سیاسی و اقتصادی هم زمینه ساز ریزش قیمت سکه در بازار شده است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بار و فشار مالیاتی امسال نسبت به 3 سال گذشته سبک تر است چون برخی اتفاقات مهم و مصوبات قبلی مجلس شورای اسلامی باعث افزایش درآمدهای مالیاتی شده است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۲    
فیلمی از مصاحبه بهاره رهنما با فریدون جیرانی در فضای مجازی بازنشر پیدا کرده است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۶    
صحبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ از برخوردها و رفتارهای زشت دوستانش روایت کرد و گفت: دوستم گفت نمی توانم با چهره ات ارتباط برقرار کنم و خیلی دلم شکست.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۰    
اگر چه اغلب ما شهر مشهد را به عنوان یک مقصد زیارتی می شناسیم، این شهر از سایر جهات هم پتانسیل های بالقوه ای دارد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۰    
طبق آخرین اظهارات وزیر ارتباطات یکی از بندهایی که 2 سال است در قانون آمده، معافیت مالیاتی کسب و کارهای اینترنتی است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
بازارها حالا 60 درصد احتمال می دهند فدرال رزرو نرخ بهره را در اجلاس ماه سپتامبر کاهش دهد. انتظار می رود سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را در اجلاس روز چهارشنبه بین 5.25 تا 5.5 درصد نگه دارند ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان: با توجه به وقوع پدیده گردوخاک و پیش بینی تداوم آن تا اواسط امروز کلیه مقاطع تحصیلی و دانشگاه ها در نوبت صبح شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه بصورت غیرحضوری است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۶    
دبیر کانون شورای اسلامی کار البرز اظهار کرد: 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر است و از نظر قانونی روز رسمی تعطیلی کارگر است ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
در پی درخواست برخی متقاضیان خودروی پژو پارس که در فراخوان ایران خودرو ثبت نام کرده بودند، این شرکت خودروساز تصمیم گرفت تا مهلت واریز وجه قرارداد برای متقاضیان ثبت نام پژو پارس را به مدت سه روز دیگر ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۸    
شمسایی بعد از هر بازی به منظور معرفی هر چه بیشتر فرهنگ ایران به رقبا صنایع دستی اهدا می کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۳    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی شده است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۰    
احسان محمدحسنی، مدیر سازمان هنری رسانه ای اوج در کتاب سلیمانی عزیز 2، صفحه 194 به خاطره جالبی از نگاه سردار سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه به سریال پایتخت 5 و سکانس های مربوط به داعش اشاره دارد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
آخرین قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا برای امروز 10 اردیبهشت ماه 1403 به شرح زیر است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۶    
تصویر جدید علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور را ببینید.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۰    
فال ابجد روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.