دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 25 اردیبهشت 1403 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 29 اسفند 1401 طلا 29 اسفند 1402 طلا 31 فروردین 1403 طلا 1 اردیبهشت 1403 طلا 2 اردیبهشت 1403 طلا 3 اردیبهشت 1403 طلا 4 اردیبهشت 1403 طلا 5 اردیبهشت 1403 طلا 6 اردیبهشت 1403 طلا 7 اردیبهشت 1403 طلا 8 اردیبهشت 1403 طلا 9 اردیبهشت 1403 طلا 10 اردیبهشت 1403 طلا 11 اردیبهشت 1403 طلا 12 اردیبهشت 1403 طلا 13 اردیبهشت 1403 طلا 14 اردیبهشت 1403 طلا 15 اردیبهشت 1403 طلا 16 اردیبهشت 1403 طلا 17 اردیبهشت 1403 طلا 18 اردیبهشت 1403 طلا 19 اردیبهشت 1403 طلا 20 اردیبهشت 1403 طلا 21 اردیبهشت 1403 طلا 22 اردیبهشت 1403 طلا 23 اردیبهشت 1403 طلا 24 اردیبهشت 1403 طلا 25 اردیبهشت 1403 طلا 26 اردیبهشت 1403 طلا 27 اردیبهشت 1403 طلا 28 اردیبهشت 1403 طلا 29 اردیبهشت 1403 طلا 30 اردیبهشت 1403 طلا 31 اردیبهشت 1403 
طلا   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۵    
قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودرو های سایپا امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403 را در جدول زیر مشاهده نمایید.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۳    
شاخص کل بازار سرمایه امروز (شنبه) 3463 واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون 168 هزار واحدی ایستاد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۵    
عدم اشتغال به کار فرزندان بیمه شده متوفی برای بهره مندی از مزایای مستمری مربوطه از ضروریات است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۸    
تحمل خطای بیزانس ریشه در مسئله ای منطقی به نام خطای بیزانسی دارد
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۶    
لیلا اوتادی بازیگر سرشناس مهمان برنامه تلویزیونی در شبکه سه صدا و سیما بود که گفتگوی جالبی بین او و مهران غفوریان رخ داد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۶    
وام تشویقی ازدواج دهه شصتی ها به چه کسانی تعلق می گیرد و مبلغ آن چقدر است؟
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد به نمایندگی از شرکت امداد خودرو ایران، تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده و تصادفی را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۱    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با صنف طلافروشان، فروشندگان طلا تا شش ماه از ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت معاف شدند و این مهلت قابل تمدید است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۹    
خبرنگار نشنال جئوگرافی با حضور در یکی از قبایل سرخپوستی با افراد سالمند آن قبیله پرسشی را مطرح کرده در مورد اینکه آیا آنها گوشت آدم خورده اند؟
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۳    
ایلان ماسک، به عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می دهد منتشر کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۱    
یارانه مرحله 159 (اردیبهشت 1403) به مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر به حساب سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم واریز شد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۸    
نخست وزیر قطر در مجمع اقتصادی قطر که امروز در دوحه آغاز شده است، درباره مذاکرات آتش بس غزه توضیح داد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۵    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: سال گذشته بسته سهامی که برای واگذاری به نومشمولان تدارک دیده شده بود از سوی سازمان خصوصی تهیه شد و اسامی نومشمولان هم تهیه شد اما مانع حقوقی انتقال سهام وجود داشت.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۶    
نشست سازمان های مردم نهاد با مسئولان استانداری در حالی برگزار شد که به گفته رئیس انجمن ضایعات نخاعی کردستان ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۷    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران و رئیس کارگروه تخصصی طلا، جواهر، نقره و سکه اتاق اصناف تهران در رابطه با توافق انجام شده نسبت به اصلاحات سامانه جامع تجارت در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توضیحاتی ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۳    
موضوع تفکیک و جداسازی یارانه ها، همواره مورد سوال قشر زیادی از مردم است، بسیاری از مردم نمی دانند برای تفکیک یارانه خود باید به چه ارگانی مراجعه و یا چه اقدامی انجام دهند.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۰    
با توجه به آنکه نوسازی بافت های فرسوده یکی از مهم ترین اولویت های دولت در حوزه مسکن به شمار می رود، طبق جدیدترین آمارهای وزارت راه وشهرسازی تا به امروز میزان پرداختی تسهیلات بافت های فرسوده به بیش از ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۴    
معاون وزیر صمت اعلام کرد که با رفع ابهامات موجود برای طلافروشان که منجر به نگرانی و در نهایت اعتراض آن ها شده بود، بیش از 835 هزار واحد عرضه سکه، اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کرده اند.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۷    
اگر قصد خرید تلفن همراه دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت گوشی های اقتصادی و پرفروش در بازار بپردازیم.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۹    
وارن ادوارد بافت که بسیاری از ایرانیان وی را با نام وارن بافت می شناسند، یکی از موفق ترین بیزینس من های آمریکایی متولد سال 1930 در شهر اوماها ایالت نبراسکا است
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۳    
سال 1351 در خیابان مولوی جلوی در خانه ای رها شده بود، یه معلمی پیداش کرد و چند روز بعد به پرورشگاه نارمک تحویلش داد. چون خیلی گریه میکرد اسمشو اشک گذاشتن.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
در سال های اخیر، مهاجرت پزشکان و پرستاران به یک معضل تبدیل شده است که تهدید جدی برای سیستم سلامت و کل اقتصاد کشور به شمار می رود.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۷    
شرایط طرح فروش فوری و اقساطی مدیران خودرو اردیبهشت 1403 اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۳    
اولین تصویر از سحر دولتشاهی پس از شایعه جدایی از همایون شجریان را ببینید. پس از این بود که یک عکس از پشت صحنه سریال افعی تهران از سحر دولتشاهی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۸    
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه ای جدید اعلام کرده است که سه مدل خودروی کامیونت زامیاد که قرار بود فردا (چهارشنبه) همراه با دو خودروی سواری سایپا، عرضه شود ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۸    
اتفاق مهم دیگر که انتظار می رود به زودی در کل شبکه بانکی اجرایی شود، امکان نقد کردن چک ها به صورت آنلاین است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد کاهش ساعت کارکنان زن دستگاه های اجرایی به 20 ساعت در هفته مخالفت کردند.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
وام قرض الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری 150 میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر 4 میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۲    
نصرالله رادش بازیگر سینما در ستاره بازی در خصوص انگیزه بازیگر شدنش صحبت کرد؛ انگیزه ای که قطعاً با شنیدن آن شوکه خواهید شد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۷    
با طرح نگین امید بانک سپه، صاحب وام قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان با کارمزد 2 درصد شوید.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۱    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا گفت: مالکان پلاک های سوخته و مخدوش تا آخر اردیبهشت مهلت دارند برای تعویض پلاک مراجعه کنند.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۷    
معاونت نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، جزئیات نرخ گاز خوراک پتروشیمی ها بر حسب چهار هاب منطقه ای در اسفند ماه 1402 را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۱    
در شرایط کنونی تحلیلگران بازار معتقدند در صورتی که طلا و دلار در بازار امروز صعودی شود این اتفاق می تواند کفه ترازوی جناح افزایشی را تا حدودی سنگین کند.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۱    
مرکز اطلاع رسانی پلیس از بازداشت مأمور خاطی که برخورد غیرقانونی و دور از شؤونات اخلاقی با یک زن داشت خبر داد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۱    
در سال 1363 برای خرید انواع خودرو و موتورسیکلت با نرخ دولتی نیاز به پر کردن فرم مشخصات و ارسال آن به همران فیش بانکی بود. عکس هایی از کارخانه و پارکینگ ایران خودرو در آن سالها تماشا کنید.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۷    
عجیبترین چیزهای موجود در جهان از عنکبوت غول پیکر تا پایان رنگین کمان را مشاهده کنید و متحیر شوید!
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۷    
حجت الله فرزانی با اشاره به تحولات سیاسی و اقتصادی یک ماه اخیر گفت: خوشبختانه در زمینه بازار ارز و همینطور بازار سرمایه بازار ساز به موقع ورود کرد و با استفاده از منابع بازار ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۷    
صولت مرتضوی درباره منتفی شدن افزایش حق مسکن کارگران در سال جاری گفت: ما حداقل حقوق و دستمزد کارگران را 35 درصد افزایش دادیم.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۷    
با این کاهش قیمت دلار از یک ماه گذشته برخی از تحلیلگران معتقدند سیکل کاهش دلار تمام شده و بازار هم جان افزایش ندارد پس امکان فریز قیمت دلار در محدوده فعلی وجود دارد ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۷    
تحلیلگران عقیده دارند اگر طلا بتواند بالاتر از سطح 2320 تا 2330 دلار قرار بگیرد، نشانه مثبتی خواهد بود و بدین معناست که کاهش شاخص قیمت مصرف کننده می تواند قیمت طلا را در کوتاه مدت به بالاترین رقم ...
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۰    
شرایط طرح فروش فوری لاماری ایما هیبرید اردیبهشت 1403 اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۱    
در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران قیمت دلار 11 تومان کاهش یافت در حالی که قیمت یورو 101 تومان نسبت به روز گذشته افزایش یافت.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۲    
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح توضیحاتی را درباره بهره مندی مشمولان غایب سربازی از مشوق های کسر خدمت سرباز ماهر ارائه کرد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۹    
پس از امضای توافقنامه میان هند و ایران در مورد بندر چابهار، ایالات متحده تهدید کرد هر کسی که با ایران تجارت کند، در معرض تحریم های احتمالی است.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۱    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا شنبه هفته آینده و بارش های سیل آسا و شدید در برخی استان های کشور خبر داد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۵    
عضو اتاق بازرگانی ایران در واکنش به نرخ ارز در بازار عنوان کرد: دلار تا 58 هزار تومان به طور موقت تا چند روز آینده پایین خواهد آمد.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۳    
فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.
طلا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۰    
همایون شجریان در مورد خیانت به سحر دولتشاهی و سقط بچه واکنش صریح داد.