پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۹:۲۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تازه نیوز 25 اسفند 1401 - tazenews.com

تازه نیوز 30 اسفند 1399 تازه نیوز 29 اسفند 1400 تازه نیوز 31 فروردین 1401 تازه نیوز 31 اردیبهشت 1401 تازه نیوز 31 خرداد 1401 تازه نیوز 31 تیر 1401 تازه نیوز 31 مرداد 1401 تازه نیوز 31 شهریور 1401 تازه نیوز 30 مهر 1401 تازه نیوز 30 آبان 1401 تازه نیوز 30 آذر 1401 تازه نیوز 30 دی 1401 تازه نیوز 30 بهمن 1401 تازه نیوز 1 اسفند 1401 تازه نیوز 2 اسفند 1401 تازه نیوز 3 اسفند 1401 تازه نیوز 4 اسفند 1401 تازه نیوز 5 اسفند 1401 تازه نیوز 6 اسفند 1401 تازه نیوز 7 اسفند 1401 تازه نیوز 8 اسفند 1401 تازه نیوز 9 اسفند 1401 تازه نیوز 10 اسفند 1401 تازه نیوز 11 اسفند 1401 تازه نیوز 12 اسفند 1401 تازه نیوز 13 اسفند 1401 تازه نیوز 14 اسفند 1401 تازه نیوز 15 اسفند 1401 تازه نیوز 16 اسفند 1401 تازه نیوز 17 اسفند 1401 تازه نیوز 18 اسفند 1401 تازه نیوز 19 اسفند 1401 تازه نیوز 20 اسفند 1401 تازه نیوز 21 اسفند 1401 تازه نیوز 22 اسفند 1401 تازه نیوز 23 اسفند 1401 تازه نیوز 24 اسفند 1401 تازه نیوز 25 اسفند 1401 تازه نیوز 26 اسفند 1401 تازه نیوز 27 اسفند 1401 تازه نیوز 28 اسفند 1401 تازه نیوز 29 اسفند 1401 
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۰    
مواد مغذی موجود در سیب باعث شده تا این میوه طیف وسیعی از فواید سلامتی را با خود به همراه داشته باشد. سیب سرشار از فیبر، ویتامین و مواد معدنی بوده که همگی دارای مزایای بسیاری برای سلامتی هستند ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۰    
گرانترین نوع پسته در بازار آجیل و خشکبار، پسته اکبری دستچین شور زعفرانی با قیمت کیلویی1,247,500 تومان به فروش می رسد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۷    
مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که اختلال در چرخه ترمیم میتوکندری های ناکارآمد و بازیابی ارتباط بین اندامک ها و اجزای سلولی در بدن ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۳    
یک زن 34 ساله با حضور در یک مجموعه مستند تلویزیونی آمریکایی درباره اعتیادهای عجیب و غریب اعتراف کرد که در طول 23 سال گذشته هر روز در حدود 75 ورق دستمال توالت جویده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
صندوق ذخیره فرهنگیان از اعضای شاغل و بازنشسته خود خواست که نسبت به ثبت کد بورسی جهت تخصیص حق مالکانه اعضاء که در قالب سهام بورسی انجام خواهد شد اقدام کنند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۲    
خواننده پرخاطره کوچه بازاری ایران عباس قادری برای همیشه از ایران مهاجرت کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۱    
یک مقام آگاه به مسائل نظامی تاکید کرد، موضوع خرید جنگنده در اولویت ایران نیست.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۴    
سرپرست سازمان امدادونجات هلال احمر از امدادرسانی به 253 نفر از گرفتارشدگان در سیل و کولاک در 48 ساعت گذشته خبر داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۱    
تصاویر منتشر شده از شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی در حال گریه کردن در فروشگاهی در شهر نیویورک آمریکا خبرساز و وایرال شده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
علی مطهری گفت: درست است که غرب آزادی گذاشته اند، ولی از آن طرف برای تحریکاتی که انجام می شود کلوپ های شبانه، کاباره و دیسکو دارند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۹    
نسرین مقانلو، بازیگر سینما و تلویزیون تصاویری از مزار فرزندش در آخرین پنج شنبه سال منتشر کرده که با موجی از اندوه و همدردی کاربران همراه شده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۲    
مصاحبه اخیر مصطفی میرسلیم درباره پرویز پرستویی آن هم در حالی که چهارسال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود با انتقادات فراوانی رو به رو شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۴    
گفته می شود که شکیرا چندان از جدیدترین آهنگ خواننده پورتوریکویی (نامزد سابق کارول جی) خوشش نیامده و طبق گزارش ها بعید نیست که از او شکایت کند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۶    
وزیر خارجه عربستان سعودی در نشست سازمان همکاری اسلامی گفت که در مذاکرات دو ساله با ایران، بر سر احترام به حاکمیت کشورها، حسن همجواری و حل اختلافات فیمابین به توافق رسیدیم.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی وزارت صمت، گفت: متقاضیان خرید خودروهای داخلی از فردا 26 اسفند می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۳    
پارلمان اروپا قطعنامه ای را در خصوص مسمومیت دختران دانش آموز ایرانی تصویب و به این بهانه درخواست خود علیه سپاه را تکرار کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۴    
آمریکا اعلام کرد: ایران از 5 سال قبل قدرتمندتر و دارای بزرگترین نیروی پهپادی منطقه است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۱    
تسنیم تصاویری از پوشش یک افسر زن روسی را در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک که برگزار شد را منتشر کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۵    
طبق اعلام بازرسان سازمان ملل 2.5 تن اورانیوم طبیعی در لیبی مفقود شده است. پس از سقوط دولت این کشور در سال 2011، وضعیت امنیتی آن وخیم تر شده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۶    
جورجینا رودریگس در برنامه جدید خود در نتفلیکس با یادآوری لحظه دلخراشی که یکی از دوقلوهایش را در حین زایمان از دست داده بود، به گریه افتاد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۸    
رئیس پلیس راه کشور از توقیف خودروهایی که مرتکب دو تخلف حادثه ساز شوند، خبر داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین درباره برنامه هسته ای ایران گفت وگو کردند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۳    
یک خبرگزاری عربی از مذاکرات عادی سازی روابط بین ایران و بحرین خبر داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۱    
وزارت اقتصاد اعلام کرد: پیش بینی تورم بالا در سال آینده اگر به مفهوم یک اصطلاح فنی باشد که تحلیل خود را دارد، اما اگر به معنای این باشد که شاخص های اقتصادی به سمت تورم فزاینده پیش می رود، درست نیست.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۹    
وزارت ورزش قطر بدهی استقلال به استراماچونی را پرداخت کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۵۸    
قیمت بلیت هواپیما از سال 1400 تغییر پیدا نکرده و این موضوع قرار است از طریق قوه قضائیه پیگیری شود. افزایش قیمت بلیت هواپیما بعد از عید در شورای ترابری بررسی خواهد شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با رئیس دولت امارات دیدار و رایزنی کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۰    
باشگاه السد قطر از مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس تقدیر کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۰    
سکانسی از سریال آکتور با بازی نوید محمدزاده و احمد مهران فر در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب فراوانی در بین کاربران داشته است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۹    
یک روزنامه نگار معتقد است: سال آینده می تواند به سالی بی نهایت خونین و همراه با هرج و مرجی دیوانه وار در سه منطقۀ مهم جهان منجر شود.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۹    
فرماندار خوی در پی زمین لرزه 5 ریشتری در خوی از اعزام 15 تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده خبر داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۲    
قیمت آیفون 13 پرو مکس امروز پنجشنبه 25 اسفند حداقل 115 میلیون است
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
وزیر سابق ارشاد نوشت: مواظب باشیم! جامعه ایران تحمل تشدید بحران های اجتماعی را ندارد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
در سالی که گذشت شاهد بودیم که دولت حدود پنج ماه بازنشستگان را سر افزایش مستمری ها معطل نگه داشت و باعث اعتراض بازنشستگان شد ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۸    
مدافع اسبق پرسپولیس مراحل پایانی خرید تیم دسته دومی امارات را دنبال می کند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۵    
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش فروش خود خبر داد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۸    
زلزله شدید دقایقی پیش در شهرستان خوی را لرزاند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۹    
مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور می گوید: از دولت می خواهیم جلوی یک اشتباه اثرگذار را بگیرد و بیش از این به بحران معیشت دامن نزند؛ مغایر با قانون کار، قانون اساسی و اصول عدالت رفتار نکنید ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۸    
می توان پیش بینی کرد که بورس شنبه شرایط بهتری را نسبت به روز های گذشته سپری کند و اکثر نماد ها بتوانند روز سبزی داشته باشند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بنده در حال پیگیری طرح استیضاح وزرای صمت و ارتباطات هستم، اما فکر می کنم احتمالاً وزرای جهاد کشاورزی ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۷    
امشب چند دیدار از لیگ اروپا از تلویزیون پخش می شود.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۶    
از امروز بلیت اتوبوس با قیمت های جدید و با اعمال 25 درصد افزایش قیمت به متقاضیان به فروش می رسد و همچنین مسافرانی که بلیت را چند روز گذشته رزرو کرده اند باید پول را به قیمت های جدید بپردازند.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۵    
ارزش بازار رمزارزها افول کرده و اتر بیش از چهار درصد از دست داده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۲    
روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع مطلع مصری اعلام کرده اند که کانال های ارتباطی میان تهران – قاهره بدون واسطه در جریان است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۳    
رئیسی گفت: ما در کشور ذخایر، نیروی انسانی و ظرفیت های گوناگون زیادی داریم و فقر، فساد و زد و بند زیبنده کشور و ملت نیست ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
تنش زدایی میان عربستان و ایران با نقش تسهیل کننده چین به اندازه سفر ریچارد نیکسون به پکن در سال 1972 یا سفر انور سادات به شرق بیت المقدس در سال 1977 یا پیمان مولوتوف-ریبنتروپ در سال 1939 مهم نیست ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۷    
خزعلی گفت: این ها پروژه های دشمن است تا ما را از انجام کارها باز بدارد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۵    
سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران با بیان این که صمیمانه از مسئولان می خواهیم حرکت جهادی خودشان را برای مهار گرانی ها بیشتر کنند ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۵    
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که حمله عمدی آمریکا به هواپیمای روسی در حریم هوایی بی طرف، اعلان جنگ آشکار علیه یک قدرت هسته ای خواهد بود.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۹    
یک نماینده مجلس گفت: از این به بعد هر کسی که فساد را ببیند و اعلام کند هم درصدی از اعلام فساد به عنوان حق الکشف به آنان تعلق می گیرد و هم امنیت خود و خانواده اش را در بر می گیرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
زلاتان ایبراهیموویچ با دعوت به تیم ملی فوتبال سوئد مسن ترین بازیکن تاریخ انتخابی یورو خواهد شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
امروز پنجشنبه 25 اسفند همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار، دلار توافقی 42 هزار و 500 تومان، هر گرم طلا 18 عیار دو میلیون و 315 هزار و هر قطعه سکه امامی به شکل تک فروشی 29 میلیون و 80 هزار تومان ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۴    
رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش از ممانت ورود خودروهای مستعمل به ویژه پراید و پیکان در تعطیلات نوروز به جزیره کیش خبرداده است و نبود بلیت پروازی به کیش را ناشی از گارانتی هتل ها و حضور افراد سودجو ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی2023 از دیروز با حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی ارتش چین آغاز شد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۸    
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز پنج شنبه در توییتی نوشت: دیدار سازنده ای با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی داشتم و انتصابش به دوره دوم ریاست آژانس را تبریک گفتم.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز تهران را به مقصد ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی ترک کرد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران پس از مشاهده عکس پرویز پرستویی، مدعی شد که او را نمی شناسد.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۳    
اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی با مجله آگاهی نو گفت وگویی درباره مسائل روز کشور کرده است.
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۱    
قالیباف گفت: افرادی که از لیست نوبت دهی و تخصیص خودروهای وارداتی حذف شده اند، یا حساب وکالتی هایشان مشکل داشته یا موجودی حساب وکالتی مطابق عدد اعلام شده (500 میلیون تومان) نبوده است یا اینکه حساب ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۷    
رئیس سازمان بورس خبر داد، دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب 43 میلیون و 864 هزار نفر سهامداران مستقیم و غیر مستقیم ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۲    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا، واکنش ها به توافق ایران و عربستان را در حال حاضر محتاطانه توصیف کرد و گفت: هرچند در میان کارگزاران سیاسی منطقه از ازسرگیری روابط ایران و عربستان استقبال شد ...
تازه نیوز   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۱    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در غالب نقاط کشور، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در نقاط مستعد خبر داد.