دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 3 اردیبهشت 1403 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 28 بهمن 1396 تهران پرس 6 آذر 1397 تهران پرس 29 اسفند 1398 تهران پرس 30 اسفند 1399 تهران پرس 29 اسفند 1400 تهران پرس 29 اسفند 1401 تهران پرس 29 اسفند 1402 تهران پرس 31 فروردین 1403 تهران پرس 1 اردیبهشت 1403 تهران پرس 2 اردیبهشت 1403 تهران پرس 3 اردیبهشت 1403 تهران پرس 4 اردیبهشت 1403 تهران پرس 5 اردیبهشت 1403 تهران پرس 6 اردیبهشت 1403 تهران پرس 7 اردیبهشت 1403 تهران پرس 8 اردیبهشت 1403 تهران پرس 9 اردیبهشت 1403 تهران پرس 10 اردیبهشت 1403 تهران پرس 11 اردیبهشت 1403 تهران پرس 12 اردیبهشت 1403 تهران پرس 13 اردیبهشت 1403 تهران پرس 14 اردیبهشت 1403 تهران پرس 15 اردیبهشت 1403 تهران پرس 16 اردیبهشت 1403 تهران پرس 17 اردیبهشت 1403 تهران پرس 18 اردیبهشت 1403 تهران پرس 19 اردیبهشت 1403 تهران پرس 20 اردیبهشت 1403 تهران پرس 21 اردیبهشت 1403 تهران پرس 22 اردیبهشت 1403 تهران پرس 23 اردیبهشت 1403 تهران پرس 24 اردیبهشت 1403 تهران پرس 25 اردیبهشت 1403 تهران پرس 26 اردیبهشت 1403 تهران پرس 27 اردیبهشت 1403 تهران پرس 28 اردیبهشت 1403 تهران پرس 29 اردیبهشت 1403 تهران پرس 30 اردیبهشت 1403 تهران پرس 31 اردیبهشت 1403 
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی این وزارتخانه را به عنوان رئیس شورای راهبردی بیست وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۲    
امروز سه شنبه (چهارم اردیبهشت)، هر قطعه سکه طرح جدید در بازار طلای تهران، 42 میلیون و 904 هزار تومان معامله شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۷    
تیم های شطرنج دختران و پسران ایران در مسابقات شهر های آسیا به میزبانی روسیه برابر حریفان خود به برتری دست پیدا کردند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۲    
همزمان با فرارسیدن روز ارتش، فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، امروز دوشنبه 3 اردیبهشت با امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۲    
نماد تنبیه اسرائیل توسط ایران در محدوده منطقه 1 با هدف اطلاع رسانی و معرفی قدرت ایران و جنایات اسرائیل در مبادی ورودی و همچنین دربرخی از معابر این منطقه نصب شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۰    
شامگاهی که سپاه پاسداران به اسرائیل پایخی کوبنده داد، مردم در دل احساس خوشنودی و رضایتی پیدا کردند و آتشی که در دل مردم شعله کشیده بود و چشم انتظار پاسخی محکم بودند آرام شد و این تنبیه در دل تاریخ ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۰    
در 16 مرداد سال 1358 رهبر فرزانه انقلاب امام خمینی(ره) پس از این که نیرو های رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را بمب باران کردند طی پیامی به مسلمانان جهان از آنان خواستند آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۷    
در سال های گذشته در دولت روحانی، برخی مدارس به صورت پنهانی سند 2030 را قبول کرده و شروع به اجرای آن کردند، متاسفانه همچنان هم در حال اجراست و بنابراین آموزش و پرورش نیاز به انقلاب مجدد دارد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۲    
کارشناس امور اجتماعی گفت: دولت و مجلس با تعامل و توسط نماینده های مردم می توانند نیاز های جدید را شناسایی کنند و با خود جامعه ایثارگران در ارتباط باشند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تیمی در مدت اخیر تشکیل شده و 6 مدل طرح مختلف برای پل ها توسط این تیم در حال بررسی است. نگاه ما این است که با نگهداری مطلوب، فضای موجود حفظ شود.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم های لیگ دسته اول صادر کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه اقتدار سپاه در عرصه جهانی ستودنی است، گفت: ایران در آمادگی دفاعی کامل به سر می برد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
مهدی الفتی ملی پوش ژیمناستیک ایران با اعلام فدراسیون جهانی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص مربی تیم استقلال تهران اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه بالایی قرار دارد و هیچ کشوری توان مقابله با ما را ندارد؛ از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون به رژیم های استکباری فهماندیم که در دفاع از تمامیت عرضی کشور با کسی ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص سید حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال تهران صادر کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۲    
رئیس جمهور گفت: ممکن است برخی همکاری های دو کشور را نپسندند مهم نیست مهم آن است که تداوم همکاری های دولت های دو کشور به نمایندگی از مردم آن ها ادامه یابد و مصمم هستیم این همکاری ها را در سطوح بالا ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران به دنبال ایجاد ثبات و آرامش در منطقه است؛ اگر اقدام متجاوزانه دیگری از هر مبدأیی صورت بگیرد یا هر کسی کمکی به این رژیم کند، پاسخ قاطع و قوی تر خواهد داد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی سازی، مزایده رسمی برای واگذاری 85 درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی ها به فروش رفت.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۲    
بانک مرکزی، سخنان یک نماینده در صحن علنی مجلس مبنی بر اینکه بانک مرکزی تخصیص ارز را متوقف کرده، تکذیب کرد و گفت: بیش از 3 میلیارد دلار ارز در یک ماه گذشته تخصیص داده شده است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۷    
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۲    
مدیر سامانه حراج خرده فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی در 6 استان کهگیلویه و بویر احمد، تهران، قم، شیراز، کرمان و اصفهان خبر داد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۷    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده های مختلف صادر کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
تیم هندبال پسران نوجوان ایران برای حضور در دومین اردوی تدارکاتی برون مرزی خود امروز راهی ترکیه شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
رقابت های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان در دو بخش تیمی و انفرادی با معرفی برترین ها به پایان رسید.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۷    
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گفت: واگذاری سهام باشگاه استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۲    
دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه های مسجد با تاکید بر فرآیندمحور بودن تئاتر مردمی بچه های مسجد گفت: در رویداد تئاتر مردمی بچه های مسجد ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
در راستای ارتقای خدمات سلامت به شهروندان و آسایش همراهان بیمار، ملکی در محله سنگلج منطقه 12 پس از بهسازی و تجهیز به همراه سرا تبدیل می شود.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۷    
شهردار منطقه 10 گفت: دومین نیروگاه خورشیدی منطقه 10 با ظرفیت 10 کیلووات، جهت کاهش آلودگی هوا و شدت مصرف انرژی در مدار تولید قرار گرفت.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه 21 گفت: زنگ تحرک با حضور 280 ورزشکار جهت افزایش سطح نشاط و شادابی شهروندان در منطقه 21 نواخته شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۲    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: با نواختن زنگ تحرک فعالیت 46 ایستگاه تندرستی آغاز شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به ریسک های تولید، گفت: با تسهیل زیر ساخت ها و حل مشکلات ارزی مشارکت مردم و بخش خصوصی تقویت و دستیابی به شعار سال محقق می شود.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: عملیات حج عمره از امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه) پس از 9 سال وقفه و اعزام 50 درصد زائران خانه خدا از ترمینال سلام آغاز شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً گزارش جمع بندی مربوط به مسائل ارزی را هفته بعد در صحن مجلس ارائه خواهیم داد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، با بررسی طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل 85 قانون اساسی مخالفت کردند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۷    
کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، از وقوع یک حادثه جرحی در فداییان خبر داد و گفت: رانندگان بعد از خرابی خودرو از مثلث خطر استفاده کنند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: 250 هزار شاخه گل لاله در 37 رنگ مختلف در باغ ایرانی کاشته شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۷    
در پی سازمان بازرسی کل کشور علیه شورای اسلامی شهر تهران، هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشی از یک مصوبه شورای شهر تهران را غیرقانونی اعلام و باطل کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۷    
بررسی لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستورکار امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۶    
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در راس هیاتی عالی رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، دقایقی پیش وارد پاکستان شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۲:۴۰    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک سپاه در راس قدرت است و قدرتی بالاتر از آن نداریم؛ دشمنان مطمئن باشند کوچکترین حرکت اشتباهشان موجب پشیمانی شان خواهد بود.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۲:۴۰    
نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه سپاه همیشه پیروز در اوج قدرت و دشمن شکن است، گفت: هر جا که سپاه ورود کرده محاسبات دشمن غلط درآمده است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۲:۴۰    
کارشناس مسائل غرب آسیا؛ حمله استراتژیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر های شرارت نظامی صهیونیستی را اقدامی به جا و تنبیهی به موقع دانست و خطاب به آنان گفت ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۲    
روزانه یک حدیث براساس تاریخ تقویم همراه ما باشید؛ احادیث هر کدام گنجینه ای نهفته از معارف امامان معصوم(ع) در دل خود دارند که دانستن آن مفید و لازم است
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۲    
شهید علی عبدلی زاده در وصیت نامه اش می نویسد: می دانم که هیچکس جز خدا نمی تواند مانع رفتن من به جبهه باشد. مادر جان خواهش می کنم راضی باش و افتخار کن که فرزندت را روانه کربلای ایران می کنی.