دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 9 اردیبهشت 1403 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 2 فروردین 1395 تهران پرس 28 بهمن 1396 تهران پرس 6 آذر 1397 تهران پرس 29 اسفند 1398 تهران پرس 30 اسفند 1399 تهران پرس 29 اسفند 1400 تهران پرس 29 اسفند 1401 تهران پرس 29 اسفند 1402 تهران پرس 31 فروردین 1403 تهران پرس 1 اردیبهشت 1403 تهران پرس 2 اردیبهشت 1403 تهران پرس 3 اردیبهشت 1403 تهران پرس 4 اردیبهشت 1403 تهران پرس 5 اردیبهشت 1403 تهران پرس 6 اردیبهشت 1403 تهران پرس 7 اردیبهشت 1403 تهران پرس 8 اردیبهشت 1403 تهران پرس 9 اردیبهشت 1403 تهران پرس 10 اردیبهشت 1403 تهران پرس 11 اردیبهشت 1403 تهران پرس 12 اردیبهشت 1403 تهران پرس 13 اردیبهشت 1403 تهران پرس 14 اردیبهشت 1403 تهران پرس 15 اردیبهشت 1403 تهران پرس 16 اردیبهشت 1403 تهران پرس 17 اردیبهشت 1403 تهران پرس 18 اردیبهشت 1403 تهران پرس 19 اردیبهشت 1403 تهران پرس 20 اردیبهشت 1403 تهران پرس 21 اردیبهشت 1403 تهران پرس 22 اردیبهشت 1403 تهران پرس 23 اردیبهشت 1403 تهران پرس 24 اردیبهشت 1403 تهران پرس 25 اردیبهشت 1403 تهران پرس 26 اردیبهشت 1403 تهران پرس 27 اردیبهشت 1403 تهران پرس 28 اردیبهشت 1403 تهران پرس 29 اردیبهشت 1403 تهران پرس 30 اردیبهشت 1403 تهران پرس 31 اردیبهشت 1403 
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۷    
هر گرم طلای 18 عیار امروز در بازار طلای تهران 3 میلیون و 511 هزار تومان معامله شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۲    
رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور گفت؛ بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه در تهران است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۷    
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق بار دیگر به شیعیان و ملت ایران ابهت و برتری بخشید و دل تمام شیعیان و آزادی خواهان دنیا را شاد کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۶    
فرماندار و معاون استاندار تهران گفت: با هدایت سرمایه گذاری اوقاف برای رشد تکنولوژی، فضا های خوبی در عرصه تولید ایجاد شده است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۸    
اختتامیه هفته ملی سلامت در اردیبهشت 1403، با حضور اعضای کانون افراد دارای معلولیت در فرهنگسرای یاریگران زندگی ناحیه 5 برگزار شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 15 گفت: به درخواست ها و دغدغه های شهروندان این منطقه در قالب طرح ابتکاری ذره بین رسیدگی می شود.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 22 گفت: وسایل بازی کودکان در بوستان های سطح منطقه ایمن سازی و رفع نواقص شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
فدراسیون کشتی با تاکید بر این که حسن یزدانی همچنان گزینه اول برای حضور در المپیک 2024 پاریس است، اعلام کرد: در صورتی که وی نتواند به شرایط ایده آل برسد، به گزینه دیگری فکر خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۸    
همزمان با روز 9 اردیبهشت که بنام روز شورا ها در تقویم رسمی کشور یاد شده است، هیات امنای محلات9 گانه منطقه 16 آغاز به کار کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۸    
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال مسابقات ملت های آسیا تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۳    
شهردار منطقه13 گفت: در راستای توسعه و تحول شهر تهران، 100 درصد نوسازی پلاک های بافت فرسوده با اتخاذ تمهیداتی تحقق یافته است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۳    
تجربه بازی واقعیت مجازی در بوستان بهشت مادران واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به مدت 3 ماه برای علاقمندان برپا کرده است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۸    
نشست هم اندیشی فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز نهم اردیبهشت ماه برگزار شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
پنجمین دوره نمایشگاه بهار نارنج با نمایش و عرضه محصولات و صنایع دستی زنان کارآفرین در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۲    
مدیر کمیته فعالیت های فرهنگی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فعالیت های این کمیته در نمایشگاه کتاب را تشریح کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل توانیر از قوانین جدید و سخت گیرانه برای مقابله با استفاده کنندگان غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز خبر داد و گفت ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار 900 در هزار دارد، گفت: همگی این سکه ها از استاندارد های بانک مرکزی برخوردارند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۳    
اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تهران در حمایت از اساتید و دانشجویان آمریکایی اقدام به تجمع کردند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۳    
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قساوت و توحش اسرائیل به جهان خفته منتقل شده است، گفت: جوانان آمریکایی و اروپایی تاحدودی با جنایات اسرائیل و آمریکا آشنا شده اند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طبق وعده؛ ساخت واگن های چینی آغاز شده است، گفت: برنامه های خوبی برای خرید وسایل حمل و نقل عمومی داریم.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۸    
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری از ایران دیدار دو تیم ازبکستان و اندونزی از مرحله نیمه نهایی مسابقات کمتر از 23 سال آسیا را قضاوت می کنند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۳    
سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست فنی پیش از دیدار ایران و تایلند گفت: ما به هیچ وجه نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می کنند ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
سرپرست تیم ملی هندبال بانوان گفت: هدف فدراسیون برای حضور در رقابت های بین المللی هم موفقیت و هم پشتوانه سازی است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۲    
بانک مرکزی اعلام کرد: تورم نقطه به نقطه تولیدکننده با 16.9 واحد درصد کاهش از 40.7 درصد در فروردین 1402 به 23.8 درصد در فروردین سال جاری رسیده است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: رتبه بهداشت ایران در بین کشور های جهان مطلوب است و بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی اکنون در رتبه 31 قرار گرفته ایم.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۷    
بازرسان استاندارد با هدف شناسایی لوله و اتصالات پلیمری غیراستاندارد، از واحد های عرضه کننده این فرآورده در بازار شادآباد تهران بازرسی و نمونه برداری کردند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی خط 11 نیز مورد توافق قرار گرفته و در اردیبهشت ماه به نتیجه می رسد ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۰    
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تقاضای بررسی لایحه اساسنامه توسعه سواحل مکران طبق اصل 85 قانون اساسی اعلام وصول شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
رئیس مجلس گفت: هیچ زمانی تمام نمایندگان جداول مصوب در بودجه را نمی دیدند و مجلس یازدهم برای نخستین بار است که جداول را به رأی نمایندگان گذاشته است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن ها مخالفت شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۷    
کارشناس و مدرس هنر در تولید اثر دینی یا قرآنی مهم ترین اصل، باور قلبی است که به اثر عمق می دهد، گفت: اگر بخواهیم با سفارش یا توصیه نمایش دینی بسازیم راه به جایی نخواهیم برد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۲    
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد خواهد شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۲    
ثبت نام دوره ترم جدید انستیتو ملی بازی سازی به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای آغاز شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۲    
شهردار پایتخت گفت: مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت خود را مبتنی بر مشارکت قرار داد و سمت و سوی آن به مسیری هدایت شد که بتوان مشارکت را دنبال کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز بسیاری از مشکلات و معضلات شهر و روستا خارج از وظایف و اختیارات مدیریت شهری بوده و سایر نهاد ها و سازمان ها با بی توجهی شان ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۲    
وزیر اقتصاد برای شرکت در چهل و نهمین اجلاس سالانه 2024 گروه بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر می کند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۲    
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۷    
معاون فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری کل استان تهران گفت: هفت دادگاه علنی برخط فردا در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۷    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب جزئیات تصادف زنجیره ای 6 خودرو در بزرگراه ستاری تهران را تشریح کرد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور از فردا در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۲    
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سه بزرگراه آزادگان کمربندی شهر تهران، بزرگراه امام علی(ع) و بزرگراه شهید همت دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار در پایتخت هستند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مالیات بر سوداگری، فقط حداکثر یک درصد از افراد جامعه را شامل می شود که خود عامل وارد آوردن فشار به زندگی عموم مردم هستند.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۲    
بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۲    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه سیل های عادی در تهران تا چهار روز قبل از وقوع آن قابل پیش بینی است ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۷    
سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ هر سال جلسات متعددی در زمینه ترافیک در شورا و شهرداری تهران برگزار می شود، اما دریغ از یک نشانه مثبت.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح سفیران مهر را گامی در جهت خنثی سازی برنامه های شوم دشمنان دانست و گفت: همه در جهت حمایت از طرح سفیران مهر وظیفه داریم.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۲    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: پای فیلم های سینمایی زحمتها کشیده می شود و تهیه کنندگانی مانند خرسند از جیب خودش هزینه می کنند با این وجود حمایتی از هنرمندانمان نمی شود.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۲    
به گزارش خبرنگار گروه مناطق تهران پرس ؛ میدان توپخانه یا میدان امام خمینی(ره) تهران از گذشته تا به امروز مرکز حمل ونقل شهر تهران و همچنین محل جمع شدن و اعتراضی و اعدام تعدادی از محکومان معروف بوده ...
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سفیران مهر باید حمایت شود تا با قوت ادامه یابد، دشمنان ناکام در هر محاسبه بدانند عزت و غیرت ایرانی همیشه جاودان است.
تهران پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۲    
شهید هاشم ورمزیار در وصیت نامه اش نوشته است: فقط سفارش من این است که بچّه ها را خوب تربیت کنید و آنها را مکتبی و در خطّ اسلام و آشنایی با قرآن و عبادت و بندگی خدا را به جا آورند.