دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۳۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 24 فروردین 1398 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 فروردین 1397 توریسم آنلاین 1 اردیبهشت 1398 توریسم آنلاین 1 خرداد 1398 توریسم آنلاین 31 تیر 1398 توریسم آنلاین 1 مرداد 1398 توریسم آنلاین 31 شهریور 1398 توریسم آنلاین 30 مهر 1398 توریسم آنلاین 30 آبان 1398 توریسم آنلاین 1 آذر 1398 توریسم آنلاین 30 دی 1398 توریسم آنلاین 30 بهمن 1398 توریسم آنلاین 29 اسفند 1398 توریسم آنلاین 1 فروردین 1398 توریسم آنلاین 2 فروردین 1398 توریسم آنلاین 3 فروردین 1398 توریسم آنلاین 4 فروردین 1398 توریسم آنلاین 5 فروردین 1398 توریسم آنلاین 6 فروردین 1398 توریسم آنلاین 7 فروردین 1398 توریسم آنلاین 8 فروردین 1398 توریسم آنلاین 9 فروردین 1398 توریسم آنلاین 10 فروردین 1398 توریسم آنلاین 11 فروردین 1398 توریسم آنلاین 12 فروردین 1398 توریسم آنلاین 13 فروردین 1398 توریسم آنلاین 14 فروردین 1398 توریسم آنلاین 15 فروردین 1398 توریسم آنلاین 16 فروردین 1398 توریسم آنلاین 17 فروردین 1398 توریسم آنلاین 18 فروردین 1398 توریسم آنلاین 19 فروردین 1398 توریسم آنلاین 20 فروردین 1398 توریسم آنلاین 21 فروردین 1398 توریسم آنلاین 22 فروردین 1398 توریسم آنلاین 23 فروردین 1398 توریسم آنلاین 24 فروردین 1398 توریسم آنلاین 25 فروردین 1398 توریسم آنلاین 26 فروردین 1398 توریسم آنلاین 27 فروردین 1398 توریسم آنلاین 28 فروردین 1398 توریسم آنلاین 29 فروردین 1398 توریسم آنلاین 30 فروردین 1398 توریسم آنلاین 31 فروردین 1398 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۳    
کارشناسان عقیده دارند رژیم های سفت و سخت و رژیم های پاکسازی بدن در بلند مدت جوابگو نیستند و نمی توان وزن سالمی را حفظ کرد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۳    
کارشناس فنی سازمان یونسکو به همراه معاون میراث فرهنگی کشور طی سفری سه روزه به استان خوزستان رفته و در حال بررسی وضعیت میراث جهانی شوشتر پس از سیلاب های اخیر هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۳    
عضو شورای شهر رشت درباره تخریب خانه مادری هوشنگ ابتهاج توضیحات و انتقادهایی را مطرح کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۳    
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: شواهد و قرائن بر اساس چرخه های رونق و رکود نشان می دهد که هم اکنون قیمت مسکن به ثبات رسیده و تا زمانی که قدرت خرید متقاضیان بالا نرود، شاهد جهش قیمت نخواهیم بود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۳    
باستان شناسان پس از یک فصل کاوش در محوطه حسن زوردار کرمانشاه دریافتند که بنای چهارطاقی قرار گرفته در وسط این محوطه یک آتشکده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۸    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: سال گذشته 12 درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۸    
طاق کسری یا ایوان مدائن، شگفتی معماری ایران باستان و از برجسته ترین بناهای باقی مانده از دوران ساسانی که امروزه در کشور عراق واقع است ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۸    
ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امسال نسبت به ارتقای بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران اقدام می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۳    
مدتی است که بهنوش طباطبایی – بازیگر سینما و تئاتر و همسر سابق مهدی پاکدل- برای تبلیغات یک برند پوشاک چرم ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۳    
بسیاری از افراد ناموفق معتقدند که در زندگی چوب بدشانسی های خود را می خورند. اما بد نیست قبول کنیم که در بسیاری از موارد در کنار بدشانسی موضوعاتی مثل تصمیم گیری اشتباه نیز در عدم موفقیت افراد موثر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۸    
تنها گنبد تیموری ایران که چند سالی است از زیر لایه های گنبدی آجری کشف شده، متعلق به شهربانویی یزدی است که دقیقاً پشت دیوارهای شرقی تکیه امیرچخماق پنهان شده و تنها برخی افراد که از آن اطلاع دارند برای ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۳    
فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از کشف یک هزار و 300 عدد سکه تاریخی از 2 قاچاقچی اشیای عتیقه در ایستگاه حرم مطهر خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۸    
بنای عمارت امیر بهادر به سال 1318 قمری / 1279 شمسی /1900 میلادی باز می گردد و دارای تالار بزرگ آئینه کاری در طبقه همکف و تالار بزرگ سخنرانی در طبقه اول است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: وقوع سیل و بارندگی های ماه جاری سبب بروز خسارت هایی به تأسیسات گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی این استان شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۳    
مدیر اداره کل موزه ها می گوید: براساس کلیت تصویب شده، دو موزه در تهران به صورت آزمایشی و به عنوان پایلوت بعد از پایان ماه رمضان، دو شب در هفته را تا پاسی از شب به بازدیدکنندگان سرویس می دهند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: فصل سوم کاوش در غار کلدر خرم آباد به منظور انجام لایه نگاری پارینه سنگی میانه در این غار تاریخی آغاز شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت نام دانشجویان، طلاب و استادان حوزه و دانشگاه برای ثبت نام بن خرید کتاب خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۸    
علی رغم اعتراضات جدی معترضان فرانسوی که روزهای شنبه برگزار می شود، اما این کشور توانسته است عنوان نخستین مقصد گردشگری جهان را حفظ کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۳    
نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در ژاپن گروهی از طراحان تور ژاپن رابه کویر شهداد برد تا با جاذبه های گردشگری کرمان آشنا شوند. این افراد قرار است کرمان را در فهرست مقاصد سفرشان قرار دهند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۸:۱۸    
موزه ملی ایران، موزه ملک و کمیته ملی موزه های ایران همراه با پویش فرهنگی موزه ها برای همدلی و همراهی با سیل زدگان کشور برنامه های بازدید ویژه و نمایش آثار مرتبط تدارک دیده اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۳    
توریسم آنلاین: نمایی از جدیدترین و بلندترین آبشار داخلی دنیا که در فرودگاه بین المللی چانگی –سنگاپور- قرار دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۸    
تیم پرسپولیس با کسب برد حساس در دیداری جذاب و مهیج، 54 امتیازی شد و جایگاه خود را تثبیت کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۳    
رضا بهرام از جمله خواننده هایی است که در مدت بسیار کم به شهرت خوبی رسید و توانست بسیار دیده شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۸    
اقتصادآنلاین-نگار ثابتی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد ازمیر در فروردین98 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۳    
به گفته طراح و مجری اصلی طرح آسان سازی سفر ، 90درصد این طرح آماده است، ولی مشکل دارایی و مالیات وجود دارد که اگر حل نشود، طرح سفر آسان کلا متوقف می شود و اجرا نخواهد شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۸    
تصاویر دوربین های مداربسته از یک دبیرستان در شیکاگوی آمریکا نشان می دهد، 2 افسر پلیس با خشونت و رفتار وحشیانه ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۳    
گاهی اوقات رانندگی های پرخطر سلبریتی ها دردسر های زیادی برای پلیس ایجاد می کند. به همین منظور خالی از لطف نیست اگر در ادامه به دردسر های رانندگی و جریمه های سلبریتی ها نگاهی داشته باشیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
مردم مناطق سیل زده خوزستان پس از ساخت سیل بند، آوازی با این مضمون می خواندند: سیل را به گریه انداختیم ولی او نتوانست ما را به گریه بیاندازد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۸    
مطابق آماری منتشرشده، تیم فوتبال پرسپولیس در جمع 50 پرتماشاگر جهان قرارگرفت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه فوق العاده صبح امروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو با تعویق برگزاری کنکور ارشد 98 موافقت شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۸    
سال 98 در حالی آغاز شده که فعالان گردشگری سالی خاکستری را برای این صنعت پیش بینی می کنند؛ برخی از فعالان گردشگری انتظار دارند باتوجه به افزایش نرخ ارز ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۳    
شاید هلسینکی –فنلاند- یک کلانشهر نباشد اما به هر حال ساکنان آن زندگی شلوغ و پر رفت و آمدی دارند و مانند همه شهر نشینان نیازمند سکوت و آرامش هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۸    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تقویت سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور خبر داد و استان های پر بارش امروز و فردا را اعلام کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۸    
عادل فردوسی پور یکی از شناخته شده ترین چهره های ایران است. او سالها در میان تمامی طبقات اجتماعی جامعه رسوخ کرده و از محبوبیت بالایی برخوردار است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۳    
تنها یک چراغ است که مرا هدایت می کند... و آن چراغ تجربه است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۳    
در شهر هاکاتا-فوکوئوکا،ژاپن- یک پارک ملی بزرگ و پرطرفدار به نام یومینوناکامیچی وجود دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۸    
آبشار سرپوشیده فرودگاه سنگاپور را در این ویدئو می بینید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۳    
زنجیر ، سوزن ،بادکنک ، دستکش ظرفشویی و ... چیزهای دور از انتظاری برای تهیه لباس هستند، اما ...!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۸    
مردی وقتی فهمید همسر ثروتمندش با جوانی ارتباط برقرار کرده و برای او خودرو خریده است، زن را با ضربه چاقو کشت و از عابران خواست تا پلیس را خبر کنند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۳    
وقتی به شهری سفر می کنید و قصد اقامت در هتلی را دارید، مدت اقامت شما می تواند در انتخاب هتل نقش مهمی داشته باشد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۰۳    
سال جدید آغاز شده و نمایشگاهها دوباره برپا شدند.امیدواریم که امسال نمایشگاههای ایران زمین با رفع کم و کاستی های سال گذشته،پر رونق تر از همیشه به کار خود ادامه دهند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۰۳    
توریسم آنلاین : در این تصویر رافائلا، خواهر نیمار-فوتبالیست سرشناس برزیلی- را مشاهده می کنید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۶:۰۳    
نقل است که حضرت فاطمه سلام الله علیها در روزهای شنبه از هر هفته این دعا را قرائت می نمودند و همچنین به آن سفارش می فرمودند: