دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۳۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 28 فروردین 1398 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 1 فروردین 1397 توریسم آنلاین 1 اردیبهشت 1398 توریسم آنلاین 1 خرداد 1398 توریسم آنلاین 31 تیر 1398 توریسم آنلاین 1 مرداد 1398 توریسم آنلاین 31 شهریور 1398 توریسم آنلاین 30 مهر 1398 توریسم آنلاین 30 آبان 1398 توریسم آنلاین 1 آذر 1398 توریسم آنلاین 30 دی 1398 توریسم آنلاین 30 بهمن 1398 توریسم آنلاین 29 اسفند 1398 توریسم آنلاین 1 فروردین 1398 توریسم آنلاین 2 فروردین 1398 توریسم آنلاین 3 فروردین 1398 توریسم آنلاین 4 فروردین 1398 توریسم آنلاین 5 فروردین 1398 توریسم آنلاین 6 فروردین 1398 توریسم آنلاین 7 فروردین 1398 توریسم آنلاین 8 فروردین 1398 توریسم آنلاین 9 فروردین 1398 توریسم آنلاین 10 فروردین 1398 توریسم آنلاین 11 فروردین 1398 توریسم آنلاین 12 فروردین 1398 توریسم آنلاین 13 فروردین 1398 توریسم آنلاین 14 فروردین 1398 توریسم آنلاین 15 فروردین 1398 توریسم آنلاین 16 فروردین 1398 توریسم آنلاین 17 فروردین 1398 توریسم آنلاین 18 فروردین 1398 توریسم آنلاین 19 فروردین 1398 توریسم آنلاین 20 فروردین 1398 توریسم آنلاین 21 فروردین 1398 توریسم آنلاین 22 فروردین 1398 توریسم آنلاین 23 فروردین 1398 توریسم آنلاین 24 فروردین 1398 توریسم آنلاین 25 فروردین 1398 توریسم آنلاین 26 فروردین 1398 توریسم آنلاین 27 فروردین 1398 توریسم آنلاین 28 فروردین 1398 توریسم آنلاین 29 فروردین 1398 توریسم آنلاین 30 فروردین 1398 توریسم آنلاین 31 فروردین 1398 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۰    
توریسم آنلاین: نمایی از وضعیت داخلی کلیسای نوتردام پس از حادثه آتش سوزی
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۵    
اقتصادآنلاین: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد پوکت در اردیبهشت98 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۰    
سقف قیمت 23 پرواز داخلی در کشور بالای 900 هزار تومان است و دو پرواز نیز بالای یک میلیون تومان قیمت دارند!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۵    
دبیر کمیته پیگیری خانه های تاریخی تهران می گوید: تا کنون درخواستی مبنی بر تخریب و نوسازی خانه احمد شاملو از سوی مالک داده نشده و قرار نیست این بنا تخریب شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۰    
رئیس نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری این رویداد گفت: 2398 ناشر داخلی در نمایشگاه امسال ثبت نام کرده اند که حضورشان با 300 هزار عنوان کتاب نشانه خوبی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۰    
بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال پردازی حماسی است که در سال 2010 توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس ساخته شد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۵    
شاید چند سالی است که نشستن زیاد از حد به یکی از معضلات انسان ها تبدیل شده است، این اتفاق باعث تشکیل و افزایش بافت چربی در بدن می شود. این سلول های چربی می توانند مشکلات زیادی به وجود بیاورند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۵    
پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان مدافع کلیدی اش را در اختیار ندارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۵    
ویژه برنامه نقش مهربانی برای حراج آثار هنری به نفع سیل زدگان کشور به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خانه کاریکاتور برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۵    
اقتصادآنلاین-نگار ثابتی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد کوالالامپور و پنانگ در اردیبهشت98 به شرح جدول زیر است؛
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۰    
در جریان سوختن کلیسای نوتردام یک میلیونر پاریسی اعلام کرد حاضر است صد میلیون یورو برای بازسازی کلیسا کمک کند. هر چند مدتی بعد اعلام شد این میلیونر فرار مالیاتی دارد.در ایران اوضاع چگونه است؟
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل موزه های سازمان میراث فرهنگی کشور توسعه موزه ها را محصول توسعه جامعه عنوان کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۵    
بیش از 26 هزار تن از صاحبان مشاغل و حرف مستقیم و غیر مستقیم گردشگری از بهمن سال گذشته تا پایان دهه دوم فروردین ماه سالجاری تحت آموزش برنامه توانمندسازی دفتر آموزش و مطالعات معاونت گردشگری قرار گرفتند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۰    
تصاویر هوایی از کلیسای نوتردام پاریس به همراه اولین عکس ها از داخل این بنا، به خوبی میزان تخریب این ساختمان تاریخی و ارزشمند را نشان می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۹:۱۰    
اگرچه مقامات ارشد سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی بر رعایت توافق ایرلاین ها در خصوص دامنه نرخ تعیین شده نرخ بلیت تأکید دارند، اما گزارش ها از وجود برخی تخلفات خبر می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۰    
مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین، روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی، نشست مناظر روستایی به مثابه میراث چهارشنبه 28 فروردین 98 در محل دفتر معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۰    
روستاهای تاریخی که به خوبی مکان یابی و بر اساس دانش گذشتگان ساخته شده اند در سیلاب های اخیر آسیب ندیده اند ولی روستاهایی که در این شرایط ساخته نشده اند در مواجه با سیل توان مقاومت نداشته و از بین ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۲:۳۰    
جت تجاری 1.7 میلیون پوندی به نام Flaris LAR 1 به عنوان مینی هواپیما فقط به 100 متر باند برای پرواز نیاز دارد و پس از پرواز در عرض یک دقیقه تا ارتفاع 5900 پایی بالا می رود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۵    
استقلال با گلزنی تعویض طلایی خود در نیمه دوم، ماشین سازی را با یک گل در تهران شکست داد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۴    
از سری برنامه های کوتاه ایران شناسی ، که به جاذبه ها و دیدنی های ایران می پردازد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۰    
مرحله جدید مرمت معبد هندوها در بندرعباس به زودی آغاز می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۵    
عصر ایران گزارش می کند :اگر به فکر خرید بلیط هواپیما هستید و با قیمت های متفاوت و شرکت های هواپیمایی متفاوتی روبه رو شده اید احتمالا سوالاتی برایتان پیش آمده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت : برنامه های روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی در دو بخش مخاطب عام و خاص در روزهای 28 و 29 فروردین ماه برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۰    
کانادا یکی از کشورهایی است که همیشه یکی از مقاصد اصلی مهاجرت است. بسیاری از ایرانیان هر ساله برای دریافت ویزای کانادا و مهاجرت به کانادا اقدام می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۰    
مسئولیت پذیری چیزی نیست جز توانایی پذیرش، پاسخگویی و به عهده گرفتن فعالیتی که از کسی درخواست می شود و آن شخص حق دارد انجام آن کار محول شده را بپذیرد یا رد کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۵    
یکی از اهدافی که توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دنبال می شود این است که تفاوت را در مقابل یکسان سازی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵    
مجموعه جذاب تهرانگرد یک مستند تلویزیونی به تهیه کنندگی سیاوش ابراهیم زاده.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵    
عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری گفت: آنچه گردشگری را تهدید می کند، بحران سیل و یا تبلیغات سیاه آن و حتی هشدارهای برخی کشورها درباره محدود کردن سفر به ایران نیست ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
براساس نقشه های هواشناسی امروز در شمال غرب و غرب کشور بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۵    
زن 47 ساله ای که هنوز چند ماه بیشتر از ماجرای ازدواجش نمی گذشت و از رفتارهای همسرش خسته شده بود در حالی که به شدت از آینده این زندگی وحشت داشت درباره ماجرای ازدواج خود به مشاور و مددکار اجتماعی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۵    
در سال 1993 در حالی که اولیور کروی هنرمند اهل وین-اتریش- مشغول زیررورکردن وسیله های یک سمساری بود، چیز جالبی را کشف کرد!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۵    
عادت کنید که به دیگران کمک کنید. خواهید دید که نمی توانید از این کار دست بکشید.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۵    
 چاه های شانس برک یکی از پدیده های طبیعی در استان امپومالانگا -آفریقای جنوبی- است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۵    
سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد، در زمان حضور در این تیم مالک باشگاه دخالتی در امور فنی سرخپوشان نداشته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۰    
تراکتورسازی در حساس ترین زمان و سر بزنگاه در مصاف با تیم قعرجدولی سپیدرود رشت باخت تا کار این تیم برای قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر سخت شود ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۵    
مدیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان خبر داد: محوطه ی جهانی شهر سوخته در بارش های سیلابی روزهای گذشته هیچ آسیبی ندیده است و گردشگران می توانند از این محوطه ی تاریخی دیدن ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۵    
کشور گابن واقع در غرب آفریقای مرکزی به خاطر تنوع زیستی شهرت دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۰    
در تاریخ ناگفته ایران، زنان زیادی هستند که جز نام، نشانه دیگری از آن ها نداریم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۰    
جنجال های رابطه نامشروع رایان گیگز بازیکن سابق منچستریونایتد با زن برادرش تمامی ندارد، در تازه ترین جنجال پدر این بازیکن به شدت به دلیل این رابطه شیطانی به پسرش تاخته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۵    
فرشید طالبی یک فصل بیشتر در تراکتور نبود اما شاید به اندازه 10 فصل در تبریز محبوبیت به دست آورد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۴:۲۵    
 توریسم آنلاین: آماده سازی فانوس های رنگارنگ برای تولد بودا در معبد جوگیسا/سئول ، کره جنوبی