پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۰:۵۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 30 فروردین 1403 - vareshnews.ir

وارش   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۲    
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: طرح افزایش وام ودیعه مسکن با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی و نقل و انتقلات نیاز به بازنگری دارد و این تسهیلات باید متناسب با شرایط متقاضیان پرداخت شود.
وارش   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار خرید بسته های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در 3 دهک اول درآمدی در تمام استان های کشور تامین شده و افراد شامل ...
وارش   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۲    
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1401 که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد 1403 پرداخت شود.
وارش   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۲    
به گفته کارشناسان، با توجه به شرایط جوی مناسب و سبزینگی مزارع پیش بینی می شود که میزان خرید تضمینی گندم از مرز 11 میلیون تن فراتر رود ...
وارش   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۲    
پزشکان آنتی بیوتیک ها را برای کمک به معالجه سرفه تجویز می کنند، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که داروها به کاهش شدت یا مدت زمان سرفه کمک نمی کنند حتی اگر یک عفونت باکتریایی مقصر باشد.
وارش   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: بانک ها و دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، مشکلات و موانع پیش روی پرداخت تسهیلات را در اسرع وقت شناسایی نمایند و برای رفع آن اقدام کنند.