جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۳۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای یکتا پرس 17 اردیبهشت 1403 - yektapress.com

یکتا پرس 30 اسفند 1399 یکتا پرس 29 اسفند 1400 یکتا پرس 29 اسفند 1401 یکتا پرس 29 اسفند 1402 یکتا پرس 31 فروردین 1403 یکتا پرس 1 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 2 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 3 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 4 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 5 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 6 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 7 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 8 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 9 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 10 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 11 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 12 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 13 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 14 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 15 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 16 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 17 اردیبهشت 1403 
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۱    
فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۲    
یک کارشناس انرژی گفت: تولید گاز نسبت به ذخایر موجود بسیار کم است و باید حجم تولید را به دو برابر افزایش دهیم و از سویی دیگر مصرف گاز را کاهش دهیم.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۲    
با اضافه شدن یک خودروی دیگر به سامانه یکپارچه تعداد خودروهای برقی عرضه شده به 3 دستگاه رسید. همچنین قیمت قطعی 3 خودرو و قیمت علی الحساب دو خودرو نیز اعلام شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۱    
فرمانده کل انتظامی کشور، با عنوان این مطلب که دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است، گفت: امنیت، مبنای سنجش و کارآمدی هر نظام محسوب می شود
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۱    
رییس ستاد اربعین گفت: ارز مسافرتی برای اربعین پیش بینی شده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان و رییس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کردند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۳    
معاون اول رییس جمهور گفت: اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و امیدواری و رفاه دو ملت است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۲    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: در شرایط حساس کنونی، برخی اظهار نظرهای غیرکارشناسی باعث ایجاد نوسان و التهاب بیشتر در بازار ارز می شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران در تقاطع با بزرگراه شهید حکیم خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۱    
بر اساس اصلاحیه مصوبه هیات وزیران برنج و روغن خام به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز 28.500 تومانی اضافه شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۳    
ایجاد رویه واحد و مشخص حقوقی از طریق تدوین و پیگیری تصویب لایحه صیانت از حقوق عامه راه حلی است که سند تحول قضایی برای رفع مشکل تشتت نظرات و رویه ها در حقوق عامه در نظر گرفته است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۳    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم فناوری های خود را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۳    
رییس جمهور در دیدار رییس اقلیم کردستان عراق گفت: از سوء استفاده صهیونیست ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۱    
وزیر نفت درباره حجم سوددهی پالایشگاه آبادان و روند توسعه آن، همچنین افزایش تولیدات مجتمع های پتروشیمی به رییس جمهوری و هیئت وزیران گزارش داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۱    
کارشناس صنعت خودرو به بیان توضیحاتی درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور پرداخت و گفت: یکی از راهکاری رفع ناترازی بنزین ورود خودروهای با آلایندگی پایین به چرخه مصرف است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۰    
رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج فرمودند: آنچه که امروز در غزه اتفاق می افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می ماند و راه را نشان خواهد داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۲    
نرخ رشد پایه پولی با 16.9 درصد کاهش به 28.1 درصد در پایان اسفندماه 1402 رسید.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۲    
شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز دوشنبه 17 اردیبهشت با اٌفت 11379.58 واحدی به 2,248,365.65 واحد رسید.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی 242 تیم عملیاتی در 17 استان کشور به بیش از 5300 نفر متأثر از سیل و آب گرفتگی خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: بیش از 99 درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است، در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز با حضور در هتل عباسی اصفهان، از نمایشگاه دستاوردهای هسته ای ایران بازدید به عمل آورد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دو میلیارد و 700 میلیون یورو خرید خارجی در شهرداری تهران صورت گرفته است، گفت: مافیا در خرید خارجی شکل می گیرد و در خوروسازی داخلی نیست.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۲    
جلسه جمع بندی طرح های دومین سفر استانی رییس جمهور به ریاست معاون اول رییس جمهور به استان قم برگزار شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در دنیای پر رقابت، آن چیزی که موجب بالندگی و سرافرازی سازمان ها می شود، سرمایه انسانی و انسان ها هستند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۳    
وزیر خارجه بلاورس اعلام کرد که این کشور آمادگی دارد تا میزبان گفت وگوها صلح بین اوکراین و روسیه باشد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۳    
رییس جمهور دو طرح نماد در آموزش و پرورش و سراج در وزارت بهداشت را از جمله طرح های مؤثر در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برشمرد و بر اجرای کامل این طرح ها تاکید کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
معاون روابط کار وزارت کار گفت: حداکثر مدت قرارداد موقت برای مشاغل اعم از مستمر و غیرمستمر پنج سال تعیین شود این پیشنهاد در حال سپری کردن مراحل و ضمانت های قانونی است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۲    
دستمزد راهنمایان گردشگری برای 1403 مشخص شد طبق این نرخنامه حداقل دستمزد راهنمایان فارسی زبان برای هر روز فعالیت در تورهای داخلی که 8 ساعت محسوب می شود؛ یک میلیون و 800 هزار تومان است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که مراودات تجاری این کشور با رژیم اسرائیل به طور کامل متوقف شده است و تا زمانی که این رژیم اجازه ندهد کمک ها به غزه برسد، این توقف ادامه خواهد داشت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور ، از باش های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای 23 استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۱    
منابع خبری گزارش دادند که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اطلاع داده است که عملیات نظامی احتمالی در رفح واقع در جنوب غزه با مخالفت واشنگتن مواجه خواهد شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
نماینده سابق ایران در اوپک از دیپلماسی فعال انرژی دولت سیزدهم در حوزه های مختلف نفت و گاز و همچنین بازگشت فروش به دوران قبل از تحریم ها و رفع مشکلات و پرونده های بر زمین مانده تقدیر کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۲    
وزارت امور داخلی کنیا در بیانیه ای ضمن هشدار درباره احتمال وقوع دوباره سیل در مناطق کم ارتفاع و ساحلی و احتمال رانش زمین در مناطق با شیب تند و دره ها ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۲    
معاون سابق وزیر دفاع آمریکا در امور سیاست در یادداشتی که توسط وب گاه آسیا تایمز منتشر شده، نوشته است: فرانسه پیش تر اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۱    
سازمان مدیریت بحران کشور به دلیل پیش بینی بارش های سیل آسا در دو روز آینده در آمادگی کامل به سر می برد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۱    
رسانه های صهیونیستی بامداد دوشنبه گزارش دادند که یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم در جلسه کابینه جنگ از بنیامین نتانیاهو خواسته است تا با توافق مبادله اسرا با حماس موافقت کند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار و گفت وگو با مدیرکل منطقه ای وزارت امور خارجه تونس، زمینه های توسعه روابط را بین ایران و تونس بررسی کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره سد زاینده رود را 396 میلیون مترمکعب اعلام کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
وزیر خارجه روسیه گفت: هیچ یک از سیاستمداران کشورهای غربی و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۲    
پژوهشگر حوزه انرژی گفت: اکثر خودروهای داخلی بر اساس فناوری های قدیمی تولید می شوند که مصرف بنزین آنها، 2 تا 3 برابر بیشتر از استانداردهای جهانی است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۱    
رئیس جمهور سوئیس در اظهاراتی با تاکید براینکه قانون وضعیت اضطراری این کشور شامل حامل اوکراین نمی شود، تصریح کرد که ما به اوکراین سلاح نمی دهیم.