جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۳۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای یکتا پرس 5 اردیبهشت 1403 - yektapress.com

یکتا پرس 30 اسفند 1399 یکتا پرس 29 اسفند 1400 یکتا پرس 29 اسفند 1401 یکتا پرس 29 اسفند 1402 یکتا پرس 31 فروردین 1403 یکتا پرس 1 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 2 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 3 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 4 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 5 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 6 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 7 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 8 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 9 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 10 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 11 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 12 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 13 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 14 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 15 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 16 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 17 اردیبهشت 1403 
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزی واردات اتوبوس با نرخ سود 9 درصد گفت:شرکت ها تا صبح فردا برای اعلام تعداد ناوگان وارداتی فرصت دارند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
اگر از کسانی هستید که موهای کم پشت یا ریزش مو دارید، خوب است بدانید که با مصرف یک ماده غذایی در دسترس می توانید تا حدی این مشکل را رفع کنید.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۸:۰۱    
در ابتکاری جالب یک پدر روی کلید کولر قبل از شروع فصل گرما برای جلو گیری از روشن بودن بیش از اندازه کولر برای فرزندانش یادداشتی را گذاشت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۷:۴۳    
به گفته محققان، به رغم رواج رژیم های فستینگ، اگر شما فقط کالری دریافتی روزانه خود را کاهش دهید، بدون توجه به زمانی که غذا می خورید، کاهش وزن رخ می دهد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۷:۰۱    
بر اساس رای دادگاه منطقه چانگوون در جنوب شرقی کره جنوبی، یک مرد جوان بیست و چند ساله به نقض قانون حمایت از حیوانات در کره جنوبی متهم شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۱    
خستگی مفرط ناشی از بی خوابی هم مانند هر مشکل و درد دیگری درمانی دارد. یک سری مواد غذایی هستند که می توانند باعث کاهش احساس خستگی و افزایش توان بدنی شوند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۱    
نگهداری اشتباه از پیاز و سیر باعث جوانه زدن آنها می شود، از این رو برای جلوگیری از این مساله باید روش های صحیح برای نگهداری آنها به کار ببرید.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۱    
سنگ ها بیشترین بار بیماری مرتبط با دستگاه ادراری را دارند و سنگ کلیه همراه با سرطان پروستات شایع ترین بیماری های اورولوژی در کشور هستند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۵:۰۱    
نتایج تحقیقات جدید نشانگر آن است که آسپرین ممکن است سیستم ایمنی را تقویت کند و خطر سرطان روده بزرگ را کاهش دهد ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۲۱    
دریافت بازخورد تند می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. اما نکته اینجاست که انتقاد، حتی زمانی که بیرحمانه است، می تواند فرصتی برای رشد و پیشرفت باشد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان تهران صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۱    
برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۲    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب گیری روند جمع آوری گازهای همراه و مشعل در سال (1403)، گفت: تا پایان امسال مشعل های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۱    
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: تامین مالی طرح های توسعه ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی ابربدهکاران است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۱    
از اول فروردین ماه تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، 3 میلیارد و 465 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۲    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خواستار تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر در قالب های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۱    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل غلامحسین پیروانی از این پیشکسوت فوتبال عیادت کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۳    
علیرضا قزوه تازه ترین سروده خود را در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب منتشر کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۲    
سران تل آویو با برگزاری جلسه ای ویژه موضوع اقدام احتمالی دیوان لاهه درباره قرار دستگیری نتانیاهو، گالانت و هالیوی تا پایان ماه جاری میلادی به اتهام جنایت جنگی را بررسی کردند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۱    
یحیی سریع شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که ارتش یمن در حمایت از مردم غزه طی سه عملیات نظامی موفق شد که سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی را در خلیج عدن و اقیانوس هند با موشک و پهپاد هدف قرار دهد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
از وقتی که پسماند پلاستیکی شهرها بیشتر و همزمان آلودگی هوا هم بیشتر شد، فناوری های جدید برای ساخت زباله سوزهای جدید هم به کارگرفته شدند ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۱    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: 14 قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۱    
امدادرسانی شبانه روزی آتش نشانان تهران به هموطنان سیل زده در شهر کنارک منجر به باز شدن مسیر 8 روستا شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۲۱    
طبق اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه اعمال می شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۳    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واکنش نشان داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
یک مقام محور مقاومت، امروز (چهارشنبه) اخبار منتشر شده مبنی بر خروج مستشاران نظامی ایران از جنوب سوریه را تکذیب کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهور گفت: امروز صهیونیست ها منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند و ملت های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از مردم و کشور هایی که حامی رژیم صهیونیستی باشند، مطالبه می کنند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۱    
تیم ملی فوتسال ازبکستان با کسب پیروزی مقابل ویتنام به نیمه نهایی جام ملت های آسیا راه پیدا کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
هوای یزد از دوشنبه بارانی است و بارش باران در این استان کویری به روایت آمار هواشناسی، در شهرستان تفت طی 27 سال گذشته بی سابقه بود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
میانگین قیمت فروش برق توسط نیروگاه های برق به شرکت های توزیع، در 12 ماه منتهی به اسفند 1402 نسبت به دوره مشابه ماه قبل 49.8 درصد افزایش دارد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۳    
رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: آتش سوزی امروز در یک باب مغازه لوازم خانگی واقع در شهر فریمان میلیارد ها تومان خسارت داشت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۳    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برابر گزارش های دریافتی 90 درصد تذکر گیرندگان در طرح نور رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده اند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۳    
اتفاقی که در تمرینات استقلال طی روز های گذشته به وقوع پیوسته باعث خوشحالی مربیان و بازیکنان این تیم شده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده سرمربی این تیم فهرست نقل و انتقالاتی خود را به مدیران باشگاه ارائه داده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۱    
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده "آمیا" را به شدت محکوم کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۱    
ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید نمود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۸    
یکی از سرفصل های مهم دوره ی آموزشی توسط مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان صورت گرفت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۲    
کمیته پیگیری حفاظت از خانه های تاریخی تهران از برچیده شدن سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
معاون سازمان توسعه تجارت گفت: گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
سرپرست سازمان تاکسیرانی با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز آغاز شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کرد: شورای متبوعش با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزد ها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۳    
اولین قسمت از مینی سریال مامان اشتباه می کند در ژانر خانوادگی جمعه 7 اردیبهشت ماه ساعت 23 از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۳    
5 سند همکاری بین مقامات عالی رتبه ایران و سریلانکا در حضور آیت الله رئیسی و رانیل ویکرمسینگه به امضا رسید.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۳    
مدیر بحران استان مازندران با اعلام این خبر گفت: زلزله ای به بزرگی 3.7 ریشتر، ساعت 17 و 28 دقیقه عصر سه شنبه (4اردیبهشت) حوالی مرزن آباد، واقع در مازندران را لرزاند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایده اموال منقول شناسایی شده متهم پرونده کثرالشالکی شهرستان بهمئی خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۱    
مجری طرح خودکفایی برنج گفت: با احتساب جمعیت کشور و اتباع و همچنین ذخایر استراتژیک، سالانه 3 میلیون و 200 هزارتن برنج مورد نیاز کشور است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۳    
مدیر صدور مجوز های سازمان نظام مهندسی کشاورزی گفت: در 5 سال گذشته 4 هزار و 800 درخواست مجوز شروع فعالیت دامداری و پرورش طیور داشته ایم که به دلیل نداشتن فاصله طولی و جرائم تایید نشده و امکان شروع ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۲    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس اکنون در بهترین شرایط آمادگی قرار دارد و مدلی که بازی می کند جذابیت زیادی برای هواداران دارد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۲    
سفارت ایران در پاریس اعلام کرد که ایران از شکایت خود از فرد حمله کننده به بخش کنسولی چشم پوشیده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۱    
کارگر ملی نمونه بخش صنعت درباره دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبری امروز به نکته مهمی اشاره کردند و ایشان فرمودند کار کردن را ارزش بدانید نه اینکه صرفاً کاری کنید و درآمد داشته باشید ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۲    
تعدادی از دانشجومعلمان تأیید کردند که دانشگاه هزینه خدمات ارائه شده به دانشجو را بدون اطلاع قبلی و در اقدامی نامتعارف از حقوق دانشجومعلمان برداشته است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۲    
رییس جمهور در مراسم افتتاح پروژه چندمنظوره سد و نیروگاه اومااویا بر آمادگی کشورمان برای صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا تاکید کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۰    
عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان صبح امروز در دیدار جمعی از کارگران و کارفرمایان منتخب کشور با رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز کارگر حضور یافت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۱    
طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی ارز نشان می دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی شود و تا لحظه انتشار این گزارش، دلار در بازار غیررسمی با نرخ 63 هزار و 200 تومان قیمت گذاری می شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۱    
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به حادثه دیدگان 7 استان در اثر آبگرفتگی و سیل خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۳    
در پایان سفر رییس جمهور کشورمان به پاکستان، بیانیه 28 ماده ای مشترک میان دو طرف منتشر شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به ادعاهای بی اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت های ایرانی درباره فعالیت های سایبری واکنش نشان داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب به رعایت نظامات ایمنی و هشدارهای هواشناسی توسط مردم هنگام وقوع بارش های شدید بهاری تأکید کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۲    
قیمت سکه طرح جدید امروز(5اردیبهشت) در بازار طلای تهران با تداوم روند نزولی و افت حدود 500 هزار تومانی نسبت به دیروز به کانال 41 میلیون و 900 هزار تومان عقب نشینی کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۲    
طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
قیمت کتاب های درسی میان پایه ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 1403 1404 اعلام شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تا 5 سال آینده، 1000 هنرستان جدید در کشور ساخته می شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
قیمت نفت در بحبوحه احتمال کاهش ذخیره سازی های نفت و فرآورده های نفتی آمریکا و تداوم تنش ها در خاورمیانه افزایش یافت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: افزایش میزان تقاضای مصرف برق در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 6 درصد شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
معاون خرید راهبردی اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی از بهره مندی بیماران خاص و صعب العلاج از حمایت های دارویی ویژه خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۱    
وزارت جهادکشاورزی در پنجاه و چهارمین اجلاس جهانی کدکس مواد غذایی خواستار بازگشت جایگاه ایران در اجلاس جهانی کدکس مواد غذایی شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۱    
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سازمان ثبت با جدیت به دنبال رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۱    
یکی از مشکلات بخش کشاورزی که در 2 سال گذشته باعث نگرانی کشاورزان، افت محصول و نهایتاً کاهش درآمد و منافع کشاورزان شده، قطع برق چاه های کشاورزی در زمان پیک تولید است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد 3900 واحدی به 2,307,278 واحد رسید.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
رییس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن همدردی با مردم سیل زده چین از آمادگی ایران برای کمک به مردم سیل زده چین خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
رییس دیوان عالی کشور گفت: حجاب در ایران قانون است و تمام شهروندان چه معتقد به مبانی دینی باشند و چه نباشند باید به قانون عمل کنند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
20 اسفند سال گذشته قرارداد فشار افزایی پارس جنوبی با چند مجموعه شبه دولتی به امضا رسید، قراردادی که بخشی از جزییاتی آن به درستی بیان نشد و همچنان نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته کار و کارگر آغاز شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
سفر رییس جمهور کشورمان به پاکستان تجلی مرحله ای جدید از پیشبرد سیاست همسایگی جمهوری اسلامی ایران است؛ رویکردی که دولتمردان پاکستانی نیز به اهمیت آن در سیاست ایران اذعان دارند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
با حضور رییس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به خسارات واردشده بخش کشاورزی در پی قطعی 6ساعت برق درسال گذشته گفت:امسال قول داده شده کشاورزی ازقطعی برق خارج شود و مجلس نسبت به موضوع کوتاه نخواهد آمد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
وزیر اقتصاد گفت: ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی را پشت سر گذاشتیم و بدهی های ایران را تا سال 1402 به صفر رساندیم.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۳    
دو کشور ایران و پاکستان نزدیک به 910 کیلومتر مرز مشترک زمینی دارند که این جدا از مرز آبی و مسیر هوایی است با این حال حجم روابط تجاری در بهترین حالت به 2.5 میلیارد دلار در سال رسیده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۳    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بر ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم تاکید کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۲    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در اسفند سال گذشته با کاهش سرقت روبرو بودیم.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۲    
جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 18 تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد 80 متری در خیابان بهداشت، حداقل باید 1.7 میلیارد تومان تومان هزینه کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۱    
یک کارشناس مسکن گفت: در پلتفرم های دیوار و شیپور به دلیل وجود عدم قوانین بازرسی، عده ای از دلالان موجب افزایش کاذب قیمت مسکن در بازار می شدند و تا اصلاح روند آگهی ها مسدود خواهند ماند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
نماینده ارشد و رییس یکی از فراکسیون های پارلمان فرانسه اعلام کرد که پلیس این کشور به علت اعتراض او به نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، احضار کرده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و نیز حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه اومااویا وارد سریلانکا شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۱    
واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان در فروردین ماه سال 1403 موفق به ثبت تولید ماهیانه جدیدی به میزان 170 هزار و 300 تن آهن اسفنجی شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۱    
در فاصله 93روز مانده تا آغاز المپیک 2024 پاریس، کاروان ایران موفق شد به مدد تاریخ سازی ژیمناستیک و قایقرانی و ادامه درخشش کشتی گیران، 1+31 سهمیه المپیک کسب کند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 سنت معادل 0.02 درصد کاهش به 88 دلار و 40 سنت رسید.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۳    
یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: جنبش حماس به تنهایی 30 ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار دارد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۱    
صندوق های کالایی، صندوق های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیست.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۲    
معاون وزیر خارجه کره شمالی با بیان اینکه ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین بازیگری است که نقش خود را بر اساس فیلمنامه نوشته شده توسط واشنگتن به خوبی ایفا می کند ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۲    
پنتاگون در بیانیه ای با طرح این ادعا که در حال حاضر هیچ نشانه ای از آغاز هرگونه عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر رفح وجود ندارد، مدعی شد: از طرح حمله (رژیم) اسرائیل به رفح اطلاعی در دست نیست.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در حالی که برای روز ششم محاکمه خود در منهتن به دادگاه می رفت، به خبرنگاران گفت: تظاهرات دانشگاهیان آمریکایی بر علیه (رژیم) اسرائیل شرم آور است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۲    
مسئول رسانه ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان، گفت: سران حماس در دوحه حضور دارند و قصد جابجایی و خروج از قطر را ندارند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۲    
ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن 606 نظامی خود در جنگ کنونی در غزه اعتراف کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اوضاع وخیم انسانی در غزه گفت که شمار شهرهایی که بر اثر حملات رژیم اسرائیل در این باریکه ویران شده است ...
  • ۱