پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۲:۱۲Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۲:۵۵    
سال 98 می تواند فرصت مناسبی برای کسب مدال های رنگارنگ در ورزش ایران باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۶    
سال 97 با فراز و نشیب های فراوان درس های زیادی برای ورزش ایران به همراه داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۸    
تهران - ایرنا - جدیدترین تیزر فیلم سینمایی ژن خوک ساخته سعید سهیلی همزمان با آغاز دومین هفته سال خوک رونمایی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۷    
فریاد مسی، مسی همه جای استادیوم شنیده می شد اما این بار نه در نوکمپ بلکه در بنیتو ویا مارین و نه تنها جمع کوچک هواداران بارسلونا که به این استادیوم آمده بودند بلکه هواداران میزبان به فوق ستاره ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۷    
یک تحلیلگر اقتصادی گفت: امریکا به چند دلیل امکان قطع همکاری های اقتصادی و مالی ایران و عراق را با ابزار تحریم ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۸    
تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در محورهای مواصلاتی برون شهری اعلام کرد: تردد خودروها در جاده ها در شبانه روز گذشته 9.9 درصد کاهش یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۷    
تهران - ایرنا - شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: مصرف بنزین کل کشور در روز چهارشنبه ( 29 اسفند ) با افزایش 3.4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 96 رکورد تازه ای ثبت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران از فعال بودن 40 اکیپ گشت و بازرسی شرکت در تعطیلات نوروزی 1398 به منظور حفاظت از منابع آب های زیرزمینی و سطحی مقابله با تخلفات در استان تهران خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۶    
گنبدکاووس -ایرنا -فرماندارکلاله در شرق استان گلستان گفت که آوار دیوار تخریبی ناشی از بارندگی در روستای یل چشمه از توابع بخش پیشکمر این شهرستان، جان کوک دوساله ای را گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۶    
اعضای تیم فوتبال المپیک ترکمنستان که اولین حریف ایران در مسابقات انتخابی المپیک هستند، وارد ایران شده و یک جلسه تمرینی هم برگزار کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه ضمن تبریک عید نوروز، این روز را آغازی دوباره، نماد برادری، دوستی و همبستگی خواند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۵    
تصمیم شورای عالی کار برای افزایش دستمزد، می تواند به منزله یک پیش لرزه برای جامعه کارگری در سال آینده باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۵    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، گفت: به مناسبت تحویل سال نو امشب درهای بهشت زهرا (س) تا صبح باز است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۷    
فدراسیون فوتبال از یونس دلفی بازیکن شالروا بلژیک که برخلاف قوانین فیفا و به بهانه مصدومیت از حضور در اردوی تیم امید خودداری کرده به فیفا شکایت خواهد کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۸    
بر اساس قرعه کشی انجام شده برای مسابقات کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی آسیا، حریفان نمایندگان کشورمان در این رقابت ها مشخص شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۸    
یک کارشناس نجوم گفت: زمانی که خورشید حین حرکت خود بر روی دایرة البروج به نقطه اعتدال بهاری می رسد، سال نو شمسی تحویل می شود. در این زمان خورشید بر سر اهالی استوای زمین عمود می تابد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۶    
معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سال 97 حدود 11 میلیون نفر روز از مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش استفاده کردند. پیش بینی می کنیم این عدد نوروز 98 به 14 میلیون نفر روز برسد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی از بخش های معاملات ریالی و مبادلات ارزی و بین الملل بازدید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی حدود 3.5 میلیون مسکن در کشور نیاز به بازسازی دارد که جمعیتی حدود 20 میلیون نفر در آن زندگی می کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی سازمان انتقال خون، گفت: در سال 97 بیش از دو میلیون و 600 هزار نفر جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد، دو میلیون و 100 هزار نفر موفق به اهدای خون شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
قوری هوشمندی ساخته شده که تنظیمات مختلف دارد و می تواند انواع چای را دم کند. همچنین مجهز به حسگری است که با قرار گرفتن انگشت کاربر روی آن اطلاعات سلامتی و زمان دم کشیدن چای را نشان می دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۴:۰۶    
دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان معتقد است جهان پهلوان تختی بیش از موفقیت های ملی، با خصوصیات اخلاقی و مردم داری خود به این جایگاه رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۲:۵۷    
همشهری آنلاین: 10 غذای محبوب شب عید در شهرهای مختلف
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۲:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت سال نو، مطلبی در صحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۵۸    
سرمربی استقلال تهران بهترین لحظه سال 97 را خوشحالی طرفداران این تیم اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۵۸    
همشهری آنلاین: خیابان غذا به منظور معرفی غذاهای محلی و فرهنگ غذایی سنتی و پاسخ به ذائقه گردشگران، با هدف جذب گردشگر و ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی در محل خیابان شریعتی شمالی شهر بجنورد ایجاد شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۷    
ظاهراً ستیز طیفی از نو-حزب اللهی ها و قرتی هایِ نوکیسه پس از چند دهه به پایان رسیده و این دو در ائتلافی حیرت انگیز و لرزان در برابر شایستگان صف کشیده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۴    
با آن چه بر فیلم آشغال های دوست داشتنی گذشت و اکران عمومی آن این همه سال به تعویق افتاد، چنین تصور می شد که با یک فیلم سیاسی روبرو خواهیم شد که البته با توجه به تحولات اجتماعی-سیاسی سال های اخیر ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۶    
مشهد - ایرنا - آخرین ساعات پایانی سال، نگاه ها همه به سوی گنبد طلا است که نورش چشمها را خیره کرده و معنویتش لحظاتی ناب را رقم زده و دلها را از نردبان گلدسته ها به مهمانی آسمان می برد که 'بر آستان ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۷    
تهران- ایرنا- وزیر خارجه ایران در پیام نوروزی خود گفت اینکه مردم ایران در میانه تحریم ها و فشارهای بی سابقه، غیرانسانی و غیرقانونی آمریکا برای از بین بردن معشیت آنان نوروز را جشن می گیرند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۶    
داوری فوتبال در سال گذشته دستخوش اتفاقات عجیب و جالب توجهی بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۶    
مسعود صادقلو برای نخستین بار در آستانه سال نو در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۸    
اربیل ایرنا شهروندان کردستان عراق امروز چهارشنبه با برافروختن آتش به استقبال این عید سنتی, باستانی و ایرانی رفتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۸    
اتحادیه اروپا به دلیل آنچه نقض قوانین ضد تراست خواند، گوگل را 1.5 میلیارد یورو جریمه مالی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۸    
سنندج - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: توانایی های کردستان در حوزه موسیقی، قابلیت ثبت در میراث ملی و تبدیل شدن به پایتخت موسیقی کشور را دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۸    
بغداد - ایرنا - 'مایک پمپئو' وزیر امور خارجه آمریکا گفت که کشورش گفتگوها با مقامات عراقی درخصوص تحریم های ضد ایرانی را ادامه می دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۷    
ستاره شناسان اخیراً موفق به شناسایی یک تپ اختر عجیب شده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۷    
تهران - ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهوری در پیام نوروزی خود تولید کنندگان و کارآفرینان را در خط مقدم نبرد اقتصادی با دشمن معرفی کرد و گفت: آنان قهرمانان مردم در سال 98 خواهند بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۷    
گنبدکاووس - ایرنا - جریان آب رودخانه گرگانرود در محدوده گنبدکاووس از بعداز ظهر چهارشنبه روند کاهشی به خود گرفت و مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا در چهارشنبه شب ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
سرخپوشان تبریزی در اولین سال حضور در بخش خصوصی نتایج خوبی کسب کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
تهران- ایرنا- سخنگوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: ایران هیچ برنامه مشترکی برای برگزاری عملیات نظامی با ترکیه در نوار مرزی دو کشور ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در آخرین روز سال 97، امید جعفری، خواننده جوان کشورمان بر اثر بیماری درگذشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
فرارسیدن روز پدر و خریدهای مخصوص این روز و همچنین چهارشنبه سوری کم رمق و کم حادثه امسال، سوژه طنز شهرونگ شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
گزارش های گم شدن بچه ها در پیک نیک های خانوادگی کم نیست. بیشتر آنهایی که الان در سن و سال جوانی هستند حتی خودشان هم به یاد دارند که حداقل یک بار جایی جا مانده اند یا خانواده شان فراموش کرده است که ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
برنامه پل فروردین شبکه دو سیما با اجرای ژیلا صادقی در لحظات منتهی به سال تحویل و پس از آن میزبان سازندگان سریال بر سر دوراهی خواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۶    
اوایل نیم فصل دوم و با افزوده شدن خریدهای جدید به ترکیب پرسپولیس، بازی این تیم طراوت و شادابی قبل را از دست داده بود ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۷    
شبنم مقدمی به مناسبت روز ولادت امام علی (ع) و روز پدر، عکسی قدیمی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۸    
تهران – ایرنا - فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی چهارشنبه شب از خزانه داری کل کشور بازدید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۸    
گرگان - ایرنا - فرماندار گمیشان گفت که به سبب طغیان رودخانه ها و حرکت حجم وسیعی از آب های هدایت شده مناطق بالادستی به سوی این شهرستان و با هدف حفظ جان مردم تخلیه بیست روستای منطقه از جمعیت صادر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۸    
تهران- ایرنا- مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از آمادگی پاسخگویی وزارت راه و شهرسازی در تمام ساعات شبانه روز در ایام نوروز به شهروندان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۷    
سازمان راهداری از احتمال ایجاد اخلال در ترافیک محور های شمالی به علت مداخلات جوی و یخ زدگی محور های استان های البرز، مازندران، سمنان و گلستان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۸    
تهران-ایرنا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 103 میلیارد ریالی متخلفان در 21 روز نخست اجرای طرح نظارت نوروز 98 خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۸    
سرمربی سابق تیم ملی استرالیا هدایت تیم ملی امارات را برعهده گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۶    
رسیدگی به پرونده اتهامات مالی حسین هدایتی که هزینه های زیادی در فوتبال انجام داده بود از اتفاقات ویژه سال 97 بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۶    
ساری -ایرنا- وقوع سیل اوایل هفته جاری و درآخرین روزهای زمستان سال 97 به حدود 200 روستا و یکهزار و 500 خانوار روستایی و شهری به خصوص در مناطق مرکزی و شرق مازندران خسارت وارد کرد و سه نفر نیز در این ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۸    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو متهم سرقت از صندوق امانات یکی از شعبات بانک به ارزش بیش از دو هزار میلیارد تومان، با اقدام به موقع ماموران گشت انتظامی نوروزی در پایتخت خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۸    
نعیم تدین با انتشار کارتونی در شهرونگ به موضوع چهارشنبه سوری و مخاطرات پیش روی آن پرداخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۸    
تهران - ایرنا - حسن خادمی دارنده مدال طلای رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا بر اثر حادثه رانندگی درگذشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۸    
قم - ایرنا - رئیس پلیس راه قم گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی این استان از جمله آزادراه تهران - قم، قم - کاشان و قم - اراک، پرحجم و روان است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۸    
شهر یزد مرکز استان یزد است که درست وسط کشور ایران قرار گرفته است. یزد به شهر بادگیرها معروف است که آثار باستانی متعددی دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۶    
همشهری آنلاین: استفاده از راهکارهای خانگی و ساده برای کاهش ناراحتی و علائم عفونت گوش می تواند کمک کننده باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۶    
یک گالری دار بر این باور است که تعطیلی گالری ها در نوروز یک رسم نانوشته است که یکی از مهمترین دلایل آن احتمال کم رونقی نمایشگاه در نوروز عنوان می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۶    
تهران- ایرنا- فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی امروزه در پیچ مشکلاتی گرفتار شده است که برون رفت از آن، تدبیری همه جانبه و برنامه ریزی هدفمند را می طلبد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۶    
تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه تغییر و تحولات کنونی در جمهوری قزاقستان و انتقال قدرت در این کشور را در چارچوب قانون اساسی قزاقستان اعلام کرد و گفت ایران همزمانی تصمیم نظربایف با عید نوروز و ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۶    
گرگان - ایرنا - مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت : براثر سرریز شدن آب در چند سد و طغیان رودخانه گرگان رود، خطر سیل و آبگرفتگی شهرها و روستاهای شمال غربی استان را تهدید می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۶    
پلیس راه نیروی انتظامی، وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور در آخرین روز سال 97 را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را در ساعات پایانی سال 97تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
تهران - ایرنا - وزیر امورخارجه در توییتی به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت نوشت: ایرانیان هرگز اجازه نمی دهند که دیگران درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
الهام چرخنده بعد از مدتی دوری از تلویزیون، ویژه برنامه تحویل سال 98 شبکه افق را اجرا می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
ساری-ایرنا- بارش برف و مه گرفتگی تردد خودروهای عبوری در سطح محورهای اصلی مازندران ( کندوان، هراز و سوادکوه) را کند کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
ساری-ایرنا- مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد: به دلیل عملیات راهداری و پاکسازی جاده از برف و گل و لای محور ساری- کیاسر تا اطلاع ثانوی بسته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
وزیر امور خارجه به مناسبت 29 اسفند ماه روز ملی شدن صنعت نفت ایران نوشت: ایرانی ها هرگز اجازه نمی دهند که دیگران درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
مشهد - ایرنا - تربت جام در شمال شرقی ایران با فاصله 165 کیلومتری از مشهد در استان خراسان رضوی قرار دارد و نام آن از شیخ احمد جام که در این شهرمدفون است گرفته شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی نیروی انتظامی از همکاری مردم به پاس قانونمندی برای رسیدن به نشاط بهاری در شب چهارشنبه آخر سال و کاهش 50 تا 75 درصدی آسیب های ناشی از آن نسبت به سال گذشته، قدردانی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
پکن- ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با روزنامه گلوبال تایمز از نشریات دولتی چین گفت: همکاری ایران با چین در برنامه یک کمربند یک جاده تقویت خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۶    
داده های خام از معاملات مسکن شهر تهران حاکی از آن است که خرید و فروش در آخرین ماه از سال 1397 حدود 10 درصد نسبت به بهمن ماه افزایش داشته اما نسبت به سال هایی که اوضاع خرید و فروش بهتر بود حدود 25 ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۶    
رئیس سازمان اورژانس کشور، آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۶    
بجنورد- ایرنا- رئیس اداره امور عشایر مانه و سملقان گفت: یک چوپان عشایر اهل استان گلستان در این شهرستان خراسان شمالی سه شنبه شب دچار سرمازدگی شد و فوت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۶    
بغداد - ایرنا - به نشانه آغاز بهار و عید نوروز، مشعل نوروز بر فراز قلعه تاریخی کرکوک روشن شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت در مدیریت کاهش خطر بلایا، همزمان با وقوع سیل در نقاطی از کشورمان، اقدامات لازم برای کاهش صدمات و خسارات حین وقوع سیل را تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
زمان اولین تمرین پرسپولیس در سال 98 مشخص شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
تهران - ایرنا - تارنمای شبکه خبری سی ان ان امروز (چهارشنبه) گزارش داد: اتحادیه اروپا غول فناوری آمریکایی 'گوگل' را به دلیل انحصارطلبی یک میلیارد و 700 میلیون دلار جریمه کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
تهران- رئیس سازمان امور عشایر ایران از تخصیص حدود 200 میلیارد تومان برای پروار یک میلیون راس دام عشایر در سال 97 خبر داد و گفت: با اجرای طرح زنجیره تولید ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۷    
رئیس پلیس فتا تهران گفت: یک متهم با استفاده از دستگاه اسکیمر کارت های بانکی مشتریانش را کپی و در موقعیت مناسب با داشتن رمز کارت های بانکی حساب مشتریانش را خالی می کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۸    
یوسف کرمی قهرمان تکواندو جهان در سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت که در ایام نوروز از شبکه پنج سیما پخش می شود در کنار بهاره رهنما و اکبر عبدی ایفا نقش می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۸    
تهران - ایرنا - خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا با آغاز سفری چند روزه به خاورمیانه از روز چهارشنبه، درصدد تقویت جبهه ای واحد علیه ایران برآمد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۸    
تهران- ایرنا- سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در اطلاعیه ای از احتمال ایجاد اخلال در ترافیک محورهای شمالی کشور به دلیل مداخلات جوی و یخ زدگی راه های استان های البرز، مازندران ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، وضعیت ترافیکی تهران را در آخرین ساعات سال 97 تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
شبکه خبر اعلام کرد: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از افزایش 10 درصدی تعرفه های خدمات تشخیصی درمانی در بخش دولتی و افزایش 13 درصدی در بخش خصوصی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با شرح فعالیت های صورت گرفته در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالی که گذشت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
شرکت اچ پی لپ تاپ های سری انوی خود را با نصب پردازنده های جدید و افزودن سوئیچ جدیدی به وب کم برای حفاظت از حریم شخصی کاربران به روز کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۶    
همدان- ایرنا- علیصدر طولانی ترین غار آبی جهان آمیزه ای از لذت و هیجان غارنوردی و قایق سواری در اعماق پوسته زمین را هر سال نثار هزاران گردشگر داخلی و خارجی کرده و به خوبی نقش یار دیرین و وفادار صنعت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
مجلس وزیران عربستان در نشستی به ریاست پادشاه این کشور از مواضع ضدایرانی و خصمانه وزیر خارجه آمریکا قدردانی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
استفاده از فناوری های پیشرفته برای تولید کلاه های ایمنی مورد استفاده دوچرخه سواران رو به افزایش است و یک شرکت آمریکایی محصول تازه ای در همین راستا عرضه کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
تهران- ایرنا- قرعه کشی هفت وزن مسابقات کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی آسیا برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
گنبدکاووس – ایرنا - سرپرست فرمانداری کلاله با بیان اینکه شرایط ناشی از وقوع بارندگی، طوفان و سیل دو روز اخیر در این شهرستان تحت کنترل است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۶    
اسلام آباد - ایرنا - مراسم های شاد و جشن های نوروزی در اولین روز ماه فروردین و آغاز فصل بهار همزمان با ایران ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
سادیو مانه، بازیکن تیم فوتبال لیورپول به بنرهایی که طرفداران تیم ملی سنگال در جریان تمرینات آماده سازی این تیم به همراه داشتند واکنش نشان داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
پخش بر سر دوراهی سریال نوروزی شبکه دو به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی از پنجشنبه اول فروردین آغاز می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۷    
فدراسیون فوتبال طی پیامی کیوان وحدانی درگذشت بازیکن سابق باشگاه نساجی را تسلیت گفت.