دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 11 اسفند 1402 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1401 آفتاب نیوز 31 فروردین 1402 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1402 آفتاب نیوز 31 خرداد 1402 آفتاب نیوز 31 تیر 1402 آفتاب نیوز 31 مرداد 1402 آفتاب نیوز 31 شهریور 1402 آفتاب نیوز 30 مهر 1402 آفتاب نیوز 30 آبان 1402 آفتاب نیوز 30 آذر 1402 آفتاب نیوز 30 دی 1402 آفتاب نیوز 30 بهمن 1402 آفتاب نیوز 1 اسفند 1402 آفتاب نیوز 2 اسفند 1402 آفتاب نیوز 3 اسفند 1402 آفتاب نیوز 4 اسفند 1402 آفتاب نیوز 5 اسفند 1402 آفتاب نیوز 6 اسفند 1402 آفتاب نیوز 7 اسفند 1402 آفتاب نیوز 8 اسفند 1402 آفتاب نیوز 9 اسفند 1402 آفتاب نیوز 10 اسفند 1402 آفتاب نیوز 11 اسفند 1402 آفتاب نیوز 12 اسفند 1402 آفتاب نیوز 13 اسفند 1402 آفتاب نیوز 14 اسفند 1402 آفتاب نیوز 15 اسفند 1402 آفتاب نیوز 16 اسفند 1402 آفتاب نیوز 17 اسفند 1402 آفتاب نیوز 18 اسفند 1402 آفتاب نیوز 19 اسفند 1402 آفتاب نیوز 20 اسفند 1402 آفتاب نیوز 21 اسفند 1402 آفتاب نیوز 22 اسفند 1402 آفتاب نیوز 23 اسفند 1402 آفتاب نیوز 24 اسفند 1402 آفتاب نیوز 25 اسفند 1402 آفتاب نیوز 26 اسفند 1402 آفتاب نیوز 27 اسفند 1402 آفتاب نیوز 28 اسفند 1402 آفتاب نیوز 29 اسفند 1402 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۵    
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری پژو در محور گهرو به چغاخور یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۷    
رابطه جواد نکونام و علی خطیر همچنان با هم خوب نیست و هواداران استقلال فوق العاده نگران این مسئله هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۰    
از ریاض، پایتخت عربستان، تا القریات، در مرز شمالی با کشور اردن، مسافران قطار رویای صحرا از میان بیابان های دیدنی و مکان های باستان شناسی ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو سفر خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۰    
یک مطالعه تازه که روی فیل های آسیایی انجام شد، نشان داد که این حیوان های عظیم الجثه در برخورد با مقوله مرگ رفتاری مشابه انسان ها از خودشان نشان می دهند یعنی می توانند بچه های مرده شان را دفن کنند و ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۱    
سم زدایی فرایندی است که بدن به طور شبانه روزی با استفاده از مواد مغذی مهم رژیم غذایی انجام می دهد. این فرآیندی است که سموم را دگرگون می کند تا بتوانند از بدن خارج شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۶    
تا به حال کسی بر اثر سقوط یک زباله فضایی از آسمان جان جان خود را از دست نداده، گرچه نمونه هایی از وارد شدن آسیب های فیزیکی و خسارات مالی بر اثر چنین اتفاقی وجود داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۵    
فرمانده انتظامی بوکان گفت: قاتل فراری جوان بوکانی به همراه همدستانش طی کمتر از سه ساعت در این شهرستان دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۵    
هواداران استقلال هنگام برگزاری دیدار جام حذفی این تیم مقابل مس رفسنجان نمی توانند اکثریت را در ورزشگاه تشکیل بدهند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۱    
مهدی قایدی ستاره ایرانی تیم اتحاد کلباء اقدام عجیبی را در صفحه اینستاگرامش انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۰    
جواد نکونام در استقلال نتیجه گرفته و مورد حمایت هواداران استقلال است، اما با جدایی مجیدی از امارات حداقل در فضای مجازی احتمالاتی در مورد بازگشت او به استقلال مطرح شده که با منطق فوتبال جور در نمی آید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 10 نفر که قصد اخلال در نظم را داشتند دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به این که دانه های گل گندم خاصیت مسهلی دارد و برای سلامت کبد و درمان یرقان مفید است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
بدون قرار قبلی ، پنجمین اثر سینمایی بهروز شعیبی در دانشگاه مولتی مدیا مالزی نمایش داده شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
علیرضا قربانی یکبار در پاییز امسال اقدام کرد تا تور کنسرت هایش را به اصفهان ببرد که مسئولان آنجا با این امر مخالفت کردند و حالا این اتفاق برای بار دوم و در کمتر از 72 ساعت تا شروع ماجرا رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۰    
به نظر می رسد اوستون اورونوف هم جزو خارجی های با کیفیتی باشد که وارد فوتبال ایران شده اند و نمایش او در اصفهان همه طرفداران پرسپولیس را به آینده امیدوار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱    
شروین در این حکم به 8 ماه حبس به اتهام تبلیغ علیه نظام، 3 سال حبس به اتهام تحریک مردم به اغتشاشات و 2 سال ممنوع الخروجی از کشور محکوم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۰:۱۰    
استاندار گیلان گفت: به دلیل برپایی شعب اخذ رای در بسیاری از مدارس استان و طولانی شدن فرآیند انتخابات و تمدید چند مرحله ای مدت آن ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب رضوانشهر اعلام کرد: حدود 30 نفر به اتهام اخلال در نظم شعب و فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۵    
رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: همه ادارات و دستگاه های دولتی این استان فردا /شنبه 12 اسفند / با 2 ساعت تاخیر و از ساعت 10 صبح فعالیت خود را شروع می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی کلیه مدارس استان در روز شنبه 12 اسفندماه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۵    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: ما در تلاش برای دستیابی به توافقی برای آتش بس فوری هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۰    
فرماندار ویژه کاشان گفت:تمامی مدارس مقاطع مختلف این شهرستان در روز شنبه (12 اسفند) تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۰    
سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال که به تازگی از هدایت اتحاد کلبای امارات برکنار شد، قصد مربیگری در ایران را ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۵    
با ادامه بارش ها در سیستان وبلوچستان، 11 شهرستان این استان همچنان در محاصره سیل و آبگرفتی قرار دارند، 22 مسیر در این استان بسته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۵    
مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: همه مدارس استان زنجان در همه مقاطع تحصیلی فردا 12 اسفندماه به دلیل برگزاری انتخابات در مدارس و طولانی شدن فرآیند شمارش آرا تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۰    
ملی پوشان شیرجه ایران در یازدهمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی فیلیپین با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز به کار خود پایان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: فردا شنبه دوازدهم اسفند 1402 تمام مراکز آموزشی استان تعطیل است و فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۰    
فرماندار قشم گفت: زلزله 4.3 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) که جمعه شب مرز خلیج فارس، هرمزگان و جزیره قشم حوالی شهر بندری درگهان را لرزاند، خساراتی به همراه نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۰    
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به تمدید ساعت رای گیری و حضور فرهنگیان در شعب انتخابات و اینکه تعداد بسیاری از شعب در مدارس قرار دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۵    
کلیه مدارس استان چهارمحال و بختیاری در روز شنبه 12 اسفند غیرحضوری شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۵    
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس استان مازندران به این دلیل که بخش مهمی از آن ها شعب اخذ رأی بوده و یا بخش زیادی از معلمان نیز در ستاد های اجرایی بودند، با موافقت استاندار مازندران تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۱    
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد زمان پایان رأی گیری در حوزه های مختلف انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۷    
پیگیری آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نشان می دهد پروسه انتقال مالکیت سرخپوشان پایتخت همچنان جلوتر از رقیب دیرینه پیش می رود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به اطلاعیه شماره 33 گفت: با توجه به ازدحام مردم درشعب اخذ رای، زمان رای گیری در سراسر کشور تا ساعت 24 امشب تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۱    
استاندار مرکزی گفت: تمامی مدارس مقاطع مختلف این استان در روز شنبه (12 اسفند) تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس تصمیم ستاد انتخابات نوبت صبح مدارس تمام مقاطع تحصیلی این استان فردا (روز شنبه) تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۲    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان با تشریح وضعیت جوی و پیش بینی وضعیت بارش ها گفت: لاله زار بردسیر 20 درجه زیرصفر را تجربه کرد و دمای شهر کرمان نیز صبح امروز منفی هفت درجه بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب سرپل ذهاب اعلام کرد: 15 نفر به دلیل تخلف انتخاباتی و اختلال در نظم و فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۶    
رییس ستاد انتخابات خوزستان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استان در روز شنبه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۶    
فرماندار جیرفت گفت: 13 نفر به دلیل خرید و فروش رای و اخلال در روند انتخابات در این شهرستان دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: همه مقاطع تحصیلی استان و همه آموزشگاه ها فردا شنبه غیر حضوری و با 2 ساعت تاخیر در فضای مجازی فعالیت خواهند داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۷    
در مسابقات جام جهانی سابر ایتالیا سه نماینده کشورمان از صعود به جدول حذفی بازماندند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۷    
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و رییس ستاد انتخابات هرمزگان اعلام کرد: بنا بر تصمیم شورای عالی آموزش، مدارس و کلاس های درس سراسر استان در روز شنبه دوازدهم اسفندماه تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۱    
سردار، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تقویت خدمت رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تأکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۶    
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری 100 نفر در استان به دلیل تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: بیشتر این افراد به دلیل درگیری در اطراف شعبات و خرید و فروش رای دستگیر شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۵    
رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تمام مقاطع تحصیلی این استان فردا 12 اسفند غیرحضوری و کارمندان نیز مرخصی تشویقی دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۵    
مدارس همه مقاطع تحصیلی استان اردبیل در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه 12 اسفند به علت برگزاری انتخابات و ادامه روند شمارش آرا در شعب اخذ رای غیرحضوری شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۰    
اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه عمده برگزاری انتخابات توسط فرهنگیان و در مدارس انجام می شوند، فردا شنبه 12 اسفند همه مدارس استان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
همزمان با سراسر کشور رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، راس ساعت 8 صبح امروز جمعه 11 اسفند در هزار و 296 شعبه کردستان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۰    
بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فردا مدارس این استان تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۰    
رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: مدارسی که در شهر های و روستا های مختلف استان تهران محل استقرار شعبه اخذ رای بودند، فردا /شنبه 12 اسفند/ تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۵    
مدت زمان رأی گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تا ساعت 22 امشب تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
فعالیت مدارس سراسر استان فارس روز شنبه (12 اسفندماه) غیر حضوری اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۰    
استاندار تهران با بیان اینکه مرجع اصلی برای اعلام آمار در مورد نرخ مشارکت مردم در انتخابات وزارت کشور است، گفت: هیچ مقام مسوولی در ستاد انتخابات شهرستان و استان حق ندارد در این خصوص اظهار نظر کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
در شرایطی که کشور در حال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان است، برخی از سایت ها و کانال های تلگرامی در روز تعطیل با انتشار اخباری تائید نشده درباره قیمت دلار و با القای افزایش قیمت در حال ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۰    
شهر استانبول یکی از جذاب ترین شهر ها برای سفر کردن است. همین موضوع باعث شده تا ازدحام و شلوغی گردشگران در این شهر به یک مشکل تبدیل شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
علی اکبر رائفی پور از فعالان سیاسی اصولگرا طی یادداشتی نوشت که میزان مشارکت تهران تا ساعت 15 حدود 11.2 درصد بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۵    
کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از 300 هزار نفر از مردم استان در انتخابات شرکت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۰    
کارشناس بازار طلا گفت: اقدام اخیر بانک مرکزی در صدور اطلاعیه عرضه سکه باعث شد، حباب سکه 100 هزار تومان کاهش یابد و پیش بینی می شود طی روز های آتی ثبات خوبی در بازار داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۵    
ره پیک گفت: تا الان گزارش ها و اخباری که در اختیار ما است حاکی از حضور پرشور مردم در انتخابات است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۵    
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه آمار دقیق با آنالیز و تفکیک مشارکت مردم در انتخابات، پس از اتمام رای گیری انجام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۰    
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد همه وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۵    
فرماندار مسجدسلیمان از ثبت رای 46 هزار نفر در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا تا ساعت 17، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۵    
وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) از پرتاب آزمایشی یک موشک بالستیک قاره پیما با سوخت جامد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
یک منبع آگاه گفت که وزارت کشور تا دقایقی دیگر رای گیری در شعب سراسر کشور را تا ساعت 20 تمدید خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: استان های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، قم، لرستان، چهار محال و بختیاری، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان از استان های پیشرو در انتخابات هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دوره گذشته تاکنون خوب بوده و آمار ها هم در ساعات پایانی اعلام رای گیری اعلام می شود البته در برخی از شعب هم ازدحام وجود داشت که نشان از مشارکت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۳    
دادستان مرکز گلستان از دستگیری چند نفر به دلیل خرید و فروش رای در این استان خبر داد و گفت: با نامزد هایی که با خرید و فروش رای به دنبال زیرسوال بردن سلامت انتخابات هستند به شدت برخورد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۵    
باشگاه آ اس رم ایتالیا تصمیم قطعی نسبت به انتقال دایمی مهاجم تیم ملی ایران از بایرلورکوزن آلمان به این تیم گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۱    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: علی رغم برف و باران شدید در برخی استان ها، طبق آمار و اطلاعی که از شهرستان داریم الحمدلله تا این لحظه شاهد حضور با شکوه تر مردم نسبت به دوره های گذشته هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۱    
با اعلام رسمی باشگاه اتحاد کلباء، فرهاد مجیدی چهره محبوب استقلالی ها از این تیم جدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۱    
استاندار تهران اعلام کرد: 10 میلیون و 30 هزار نفر در استان واجد شرایط رای هستند استاندار تهران گفت: حدود 10 میلیون و 30 هزار نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران گفت: یک فرد قصد ایجاد تهدید با سلاح سرد در شعبه اخذ رای دارآباد داشته است، که مأموران به سرعت وارد عمل شده و فرد خاطی دستگیر و بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۱    
فرماندار اردستان از دستگیری 12 نفر در رابطه با تخلفات انتخاباتی در اردستان خبر داد و گفت: برخورد قاطع قضائی با این متخلفان در دستور کار است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
معاون قضایی دادگستری استان کرمان از دستگیری 15نفر به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای در استان کرمان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹    
منابع خبری اعلام کردند که چند انفجار شدید شهر بانیاس سوریه را به لرزه درآورده است. در حمله امروز جنگنده های اسرائیلی به ساحل سوریه بندر بانیاس یکی از مستشاران سپاه پاسداران به نام رضا زارعی به شهادت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
محققان توانستند رابطه ای ژنتیکی بین از دست دادن دم انسان و نوعی نقص مادرزادی را کشف کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۷    
سه نفر از مخلان امنیت در امر برگزاری انتخابات در شهرستان لامرد بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب با حضور در حسینیه ارشاد آرای خود را به صندوق انداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۰    
معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی را درباره تعطیلی مدارس در روز شنبه ارایه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۵    
رییس اورژانس کرمان از شهادت اطهره تقی زاده یکی دیگر از مصدومان بستری شده حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان ظهر امروز (جمعه) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۰    
منابع خبری از حمله جدید آمریکا وانگلیس به غرب یمن خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۰    
ایسنا: امام جمعه موقت تهران گفت: تلاش برای اجرای هر چه دقیق تر قانون اساسی از دلایل اصلی افزایش سطح مشارکت و ارتقای نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۰    
سوءقصد به امام جمعه موقت شهرستان میبد با دخالت نمازگزاران نافرجام ماند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
حدادعادل با اشاره به جمله چند روز قبلش درمورد ماجرای پاجوش ها که حاشیه های زیادی به وجود آورد، گفت: عده ای سودشان را در برپا کردن جنجال در این زمینه می دانند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
بررسی عملکرد لژیونر های ایران در هفته گذشته نشان می دهد، در شرایطی که مهدی طارمی در حال گذراندن دوران مصدومیت خود است آزمون، نوراللهی و قایدی روز های موفقی را در تیم هایشان پشت سر می گذارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۵    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 25 اعلام کرد، براساس قانون انتخابات سن انتخاب کنندگان در روز اخذ رای باید 18 سال تمام باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۵    
تیم فوتبال سپاهان در دوران حضور مورایس در این باشگاه بازیکنان خارجی زیادی را به خدمت گرفته که هیچکدام عملکرد قابل قبولی نداشته اند، اما این بازیکنان بی کیفیت کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۰    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: کوچکترین مشکلی نه به لحاظ امنیتی نه به لحاظ فنی در فرایند وجود نداشته است و این نشان می دهد سازماندهی بزرگ، دقیق و کارشناسانه برای این موضوع وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تخلفات انتخاباتی در استان به خصوص در حوزه خرید و فروش آرا به بازداشت کمتر از انگشتان یک دست رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۵    
کاخ سفید خواستار تحقیقات درباره حمله مرگبار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی هایی شد که در خیابان الرشید واقع در جنوب غزه منتظر دریافت کمک های بشردوستانه بودند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۵    
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به ثبت بیش از یک میلیون رأی در دقایق اولیه آغاز انتخابات گفت: براساس گزارش های دریافتی امنیت لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه های قضایی سراسر استان تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۹    
حسن روحانی آرای خود در انتخابات را به صندوق اخذ رأی انداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۰    
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: حضور دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه های ایران و فارغ التحصیل شدن آن ها در فضای علمی کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۵    
جالب اینجاست که وزارت آموزش و پرورش برای اجاره این مدرسه به یک گروه جهادی برای ادامه تحصیل کودکان کار فرسوده ماهیانه 140 میلیون تومان از گروه جهادی حضرت ابوطالب تحت عنوان اجاره دریافت می کند!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۵    
مدارس در اکثر استان های کشور تعطیل یا غیرحضوری شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
حسن استکی پیشکسوت ذوب آهن درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در چند روز اخیر راه ارتباطی 22 مسیر اصلی، فرعی و روستایی در جنوب این استان را بسته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای از مردم خواست مراجعه به شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۵    
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح جمعه 11 اسفند 1402 آغاز شد.
  • ۱