دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۰۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 اسفند 1402 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1401 آفتاب نیوز 31 فروردین 1402 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1402 آفتاب نیوز 31 خرداد 1402 آفتاب نیوز 31 تیر 1402 آفتاب نیوز 31 مرداد 1402 آفتاب نیوز 31 شهریور 1402 آفتاب نیوز 30 مهر 1402 آفتاب نیوز 30 آبان 1402 آفتاب نیوز 30 آذر 1402 آفتاب نیوز 30 دی 1402 آفتاب نیوز 30 بهمن 1402 آفتاب نیوز 1 اسفند 1402 آفتاب نیوز 2 اسفند 1402 آفتاب نیوز 3 اسفند 1402 آفتاب نیوز 4 اسفند 1402 آفتاب نیوز 5 اسفند 1402 آفتاب نیوز 6 اسفند 1402 آفتاب نیوز 7 اسفند 1402 آفتاب نیوز 8 اسفند 1402 آفتاب نیوز 9 اسفند 1402 آفتاب نیوز 10 اسفند 1402 آفتاب نیوز 11 اسفند 1402 آفتاب نیوز 12 اسفند 1402 آفتاب نیوز 13 اسفند 1402 آفتاب نیوز 14 اسفند 1402 آفتاب نیوز 15 اسفند 1402 آفتاب نیوز 16 اسفند 1402 آفتاب نیوز 17 اسفند 1402 آفتاب نیوز 18 اسفند 1402 آفتاب نیوز 19 اسفند 1402 آفتاب نیوز 20 اسفند 1402 آفتاب نیوز 21 اسفند 1402 آفتاب نیوز 22 اسفند 1402 آفتاب نیوز 23 اسفند 1402 آفتاب نیوز 24 اسفند 1402 آفتاب نیوز 25 اسفند 1402 آفتاب نیوز 26 اسفند 1402 آفتاب نیوز 27 اسفند 1402 آفتاب نیوز 28 اسفند 1402 آفتاب نیوز 29 اسفند 1402 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
باشگاه ساسولو رسما مصدومیت شدید دومنیکو براردی را تایید کرد تا مشخص شود این ستاره ایتالیایی یورو 2024 را از دست داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۷    
در ادامه رقابت های جام جهانی پاراوزنه برداری که در امارات در حال برگزاری است نماینده ایران در دسته 65 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۵    
برای اینکه متوجه شوید اغلب کمدی های امسال چقدر محصولات بی کیفیت و نازلی هستند، نیاز نیست متخصص درام یا زیبایی شناسی باشید ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
عصر آقای طه هاشمی [مدیرمسئول روزنامه انتخاب]آمد. دربارۀ طرح مسئله نواندیشی دینی توضیحات داد که اخیراً روزنامه انتخاب طرح کرده است و باعث خشم بخشی از جناح راست شده و طرفداران آقای [محمد تقی]مصباح ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه 15 اسفند) با رشد 32 هزار و 51 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 172 هزار و 216 واحد ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۰    
اولا بعضی از بزرگان در این اواخر از تعبیری که درباره مصدق به کار برده بودند برگشتند و به اشتباه خود هم اشاره کردند. ثانیا مصدق مسلمان بود و مسلمان خوبی هم بود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۵    
این خبر شایعه سازی و عملیات روانی طراحی شده توسط کسانی است که از شکست پروژه ترور شخصیتی و حذف آقای دکتر محمدباقر قالیباف از مجلس دوازدهم عصبانی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
فیلم سینمایی نویسنده مرده است بر اساس نمایشنامه ای از آرش عباسی به سینما های هنروتجربه می آید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
اجرای صحنه ای علیرضا قربانی با پیگیری وزارت فرهنگ از فردا روی صحنه می رود. امشب این برنامه بخاطر برخی ناهماهنگی ها برگزار نشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
دوبلور پیشکسوت به علت عارضه تنفسی دیروز (14 اسفند ماه) در بیمارستان بستری شده است و تحت مراقبت های پزشکان قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
متخصصان حوزه سلامت تأکید می کنند که ایران هنوز جزو کشورهایی نیست که با سونامی سرطان مواجه شده باشد و با اصلاح سبک زندگی، تغذیه سالم و ورزش منظم می توان از ابتلا به نیمی از سرطان ها پیشگیری کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۲    
محمد کیاسالار می گوید: رازداری و حفظ محرمانگی اطلاعات پزشکی بیماران و مراجعان، یکی از اصول اساسی و خدشه ناپذیر اخلاق پزشکی است که انتظار می رود پزشکان آن را جدی بگیرند و در شبکه های اجتماعی از افشا و ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۲    
یکی از کاندیدا های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد واحد، توسط افراد ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح زوج و فرد از امروز سه شنبه 15 اسفند ماه در کلانشهر کرج در این استان خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۵    
تلماسه ها به خاطر ساختار های اسرارآمیزشان از جمله پیچیده ترین مناظر طبیعی در کره زمین به شمار می روند که مشابهشان در مریخ و تیتان بزرگترین قمر زحل یافت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
شهردار منطقه یک تهران به ناایمن بودن کانال مقصود بیک در زیر میدان تجریش اشاره کرد و گفت که احتمال ریزش وجود داشت و ما ایمن سازی کردیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۰    
آیا تا به حال فکر کرده اید چرا ساکنان بریتانیا در سمت چپ خیابان و جاده رانندگی می کنند؟ این کار یک دلیل تاریخی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۰    
صبح امروز قرار بود زنگ آغاز فعالیت های مجلس شورای اسلامی پس از سه هفته تعطیلی به صدا درآید، اما عدم حضور بسیاری از نمایندگان موجب شد جلسه امروز صحن برگزار نشود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۵    
مدیر تیم پرسپولیس اظهار کرد: این باشگاه تاریخ، افتخار و هوادار میلیونی دارد، هر کسی مالک آن شود، باید افتخار کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۵    
مربی پرسپولیس می گوید این تیم شرایطش را بازی به بازی دنبال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰    
حیدر سلیمانی معتقد است پنالتی پرسپولیس برابر حریفش در جام حذفی دیده نشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۰    
مدیرکل دفترسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: روستای جزیره تنب بزرگ مرکز بخش تنب شهرستان بوموسی و پیش از این نیز بخش شمیل شهرستان بندرعباس به شهر ارتقا یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تردد ترنس ها در محدوده پارک دانشجو گفت: نمی خواهیم صورت مسئله را پاک کنیم، قطعا باید جای دیگری را برای این افراد در نظر بگیریم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۰    
باشگاه استقلال با صدور پیامی خطاب به هواداران مجموعه آبی، از کادرفنی و بازیکنان استقلال حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۵    
عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بیست و یکمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران که دوشنبه 14 اسفندماه برگزار شد، درباره موضوعات مختلف ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۰    
علی دایی در گفت وگویی مفصل به موضوعات روز فوتبال ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۵    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی می گوید: چرا انتخابات را تا 12 شب طول دادند و یکدفعه آمار نجومی افزایش پیدا کرد؟ در صورتی که بسیاری از صندوق ها هم خالی بودند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۵    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز دوشنبه با تاکید بر حق مشروع فلسطینی ها در آغاز عملیات طوفان الاقصی، به تل آویو در خصوص ارتکاب هرگونه حماقتی در قبال خاک لبنان و تکرار شکست جنگ 33 روزه هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۰    
دیوار برای افزایش امنیت معامله های کاربران و جلوگیری از فعالیت کلاهبرداران، اقدام هایی جدی را در پیش گرفته و امکانات جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۰    
هافبک مس رفسنجان گفت: نویدکیا اعلام کرده که تا پرداختی ها صورت نگیرد، سر تمرینات حاضر نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۰    
بازیکن تیم مس رفسنجان اظهار کرد که مانند هواداران استقلال از حذف این تیم از جام حذفی ناراحت است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۵    
سیدمرتضی بختیاری در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت 30 هزار واحد مسکن ویژه مددجویان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۰    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت، اجرای صحنه ای موسیقی علیرضا قربانی از فردا شب (سه شنبه) طبق برنامه اجرا خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۰    
امروز اسامی نهایی منتخبین راه یافته از حوزه تهران به مجلس در دوره اول نیز منتشر شد که نام هیچ یک از داوطلبان زن در میان آن ها دیده نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۵    
هافبک استقلال ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم گفت: برخی شیطنت ها در تیم ما می شود که امیدوارم تا قبل از عید تمام شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۰    
سنگربان استقلال گفت: ما هم مثل هواداران ناراحت هستیم و قول می دهیم که در لیگ جبران کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
النصر در دیدار برابر العین نمایش ضعیفی داشت و با یک گل شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۵    
تیم فوتسال کراپ الوند با تساوی در مازندران، لیگ برتر فوتسال را به پایان رساند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۰    
سرمربی رذفی گفت: برابر تیم های بزرگ اگر از موقعیت ها استفاده نکنیم، قطعا چوبش میخوریم و به اعتقاد من امروز چوب بدی خوردیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید این که در مقابل استقلال با این نظم تاکتیکی و کیفیت بتوان موقعیت ایجاد کرد، قطعا به معنای شرایط خوب آن تیم است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۵    
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت: اجرای صحنه ای آقای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است بنابراین ایشان هیچ گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شمس آذر با فعل خواستن و انرژی زیادی آمده بود و این مساله را در طول بازی نشان داد، ولی ما لیاقت این پیروزی را داشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۰    
براساس طرح جدید یارانه کالابرگ الکترونیکی، مشمولین دریافت یارانه در صورت تهیه یکی از یازده قلم کالای اساسی از فروشگاه های متصل به شبکه کالابرگی، از 220 هزار تومان یارانه برخوردار می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۰    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از بازداشت قاتل و کشف یک مورد پرونده قتل به علت مشکلات خانوادگی در بجنورد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۰    
ترامپ برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۵    
فرانک لبوف، قهرمان جام جهانی 1998 با فرانسه، در انتقادی تند از کریستیانو رونالدو گفت او به خاطر حسادت با مسی به لیگ فرانسه طعنه زده و بهتر است خفه شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۵    
حسین طیبی مقابل کوردوبا بریس کرد و در تیم منتخب هفته لیگ فوتسال اسپانیا قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
اوسمار لاس ترکیب تیمش برای دیدار حساس با نفت و گاز گچساران را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۵    
امید که این انتخابات عبرتی باشد و تا دیر نشده متولیان کشور دریابند که تداوم این مسیر چه آسیب ها و لطمه های غیر قابل جبرانی به این مرز و بوم وارد خواهد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۰    
همزمان با اعلام نتیجه نهایی شمارش آرا و مشخص شدن میزان مشارکت، سوال مهمی توسط برخی مردم مطرح شد که پاسخ به آن می تواند درصد واقعی مشارکت را نشان دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۵    
تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل استقلال، به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۵    
شامگاه پنج شنبه 14 اسفند 1331 ژوزف استالین رهبر اتحاد جماهیر شوروی در اثر سکته ی مغزی چشم از جهان فرو بست. این خبر تا فردای آن روز رسانه ای نشد.. ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۵    
معاون صنایع عمومی وزیر صمت در جدیدترین اظهاراتش سهم کالا های تقلبی در برخی بازار ها را 70 الی 80 درصد اعلام کرد. به گفته او تقلب از بازار لنت خودرو به لنت هواپیما و از شوینده به مواد غذایی رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۰    
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در یک بازی دراماتیک 3 بر 2 تیم گیتی پسند را شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی آغاز بارندگی در استان از امروز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۵    
صندلی های ماساژور در انواع مختلف با عملکرد های متفاوت، طراحی شده اند و مناسب استفاده خانگی، باشگاهی و یا استفاده در سالن های ماساژ می باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۵    
خبر شوک آوری درباره بیماری فرامرز اصلانی، خواننده و آهنگساز مشهور ایرانی شب گذشته در صفحه اینستاگرام این هنرمند منتشر شد و موجی از نگرانی را در بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۶    
سرمربی مس رفسنجان قبل از دیدار با استقلال اتفاق ویژه ای را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۵    
سیستم های CAD / CAM از اسکنر های داخل دهانی برای ایجاد مدل های دیجیتال سه بعدی بسیار دقیق از دندان ها و بافت های اطراف دندان بیمار استفاده می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۵    
متخصص شنوایی شناسی با بیان اینکه مواجهه مداوم با سر و صدای بلند از علل کم شنوایی محسوب می شود، افزود: افرادی که به دلیل شغلی کار در (کارخانه ها، مراکز نظامی، صنعتی و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۵    
کمیته انضباطی رای به محرومیت یک جلسه ای مدافع چپ استقلال خوزستان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
افشین قطبی در تماسی با امیر قلعه نویی برای حضور در کادر فنی تیم ملی اعلام آمادگی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۵    
آیت الله جوادی آملی در دیدار عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و هیئت همراه بیان داشت: ما مردم ایران، مردمی بزرگ و بزرگ زاده هستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۵    
بندرعباس، مرکز استان هرمزگان، یکی از دیدنی ترین شهرهای جنوبی ایران است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و جاذبه های گردشگری متنوع، هرساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
در بخشی از بیانیه صدای ملت آمده است: هدف ما این بود که با وجود نارضایتی از رد صلاحیت برخی افراد صالح و توانا، از میان افراد تأیید شده ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
نخستین جلسه دادگاه امیر تتلو برگزار شد و نماینده دادستان اقدامات مجرمانه او در فضای مجازی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
اگر ما بدانیم که درد های مفصلی ممکن است نشانه ای از بیماری های بزرگ باشند، دیگر ساده از آن ها نمی گذریم و به سلامتی خود بیشتر اهمیت می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
دولت نمی تواند امتیاز باشگاه پرسپولیس یا به عبارتی سهام این باشگاه را به تامین اجتماعی واگذار کند و به طور حتم کنفدراسیون فوتبال آسیا به این واگذاری ایراد خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۰    
تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل استقلال، به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۰    
یوفا قصد دارد بازی های تیم ها را در لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد و به همین خاطر شکل این رقابت ها تغییر خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۰    
سخن گوی شهرداری تهران از رونمایی اولین نمونه اتوبوس و تاکسی های برقی وارداتی فردا در پایتخت خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
داماد حسن روحانی در توییتی به روزنامه جوان تاخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۵    
احد بیوته یکی از منتخبین اردبیل در مجلس دوازدهم شورای اسلامی، یک شخصیت کمدی در شبکه استانی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۰    
شرکت بی ام کارز با صدور اطلاعیه از تکمیل وجه متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی (خودروی BESTUNE T 77) در قالب طرح فروش فوق العاده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۵    
توسط سرپرست دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت، شرط جدید برای خرید لاستیک دولتی، اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست امروز شورای حکام آژانس به بیان ادعا هایی درباره مسائل پادمانی با ایران و نظارت بر فعالیت های هسته ای آن پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
شماری از بازنشستگان مخابرات ایران در اعتراض به بی توجهی مدیران مخابرات به اجرای آیین نامه 89 تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۰    
هزینه خرید یک کفش بچه گانه حداقل 500 هزار تومان، پیراهن و شلوار حداقل 800 هزار تومان (اسفند 1402)، برای بزرگسالان هم این حداقل هزینه را در دو ضرب کنید و برای یک خانواده دارای دو فرزند حساب کنید ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۰    
کارگردان سرشناس چینی جدیدترین فیلمش را پس از گذشت بیش از 10 سال شروع کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۰    
در سومین روز رقابت های جهانی انتخابی المپیک 2024 پاریس، دو بوکسور ایران روی رینگ می روند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۵    
اگر داده های تورمی بهمن را مبنای کار قرار دهند و وزن اقلام در سبد معیشت را واقعی در نظر بگیرند، حتماً رقم سبد معیشت در کلانشهرهای کشور از 30 میلیون تومان هم فراتر رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۵    
مدافع ملی پوش پرسپولیس در نیم فصل دو پیشنهاد از امارات و کره داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۵    
بازیکن جدید استقلال به سه زبان تسلط نسبی یا کامل دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۰    
فصل سوم مسابقه خانگی اسکار به دلیل برخورداری از موقعیت ها و اتفاقات بی شمار خنده دار، با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شده است
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با همتای قطری خود در دوحه، پایتخت این کشور دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۵    
احمد وحیدی گفت: با وجود تبلیغات کم نظیر دشمنان برای مایوس کردن مردم و با وجود برخی دشواری های اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند، ملت در انتخابات حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۰    
رئیس قوه قضاییه از احکامی که وهن دستگاه قضایی را به همراه دارند، انتقاد کرد و گفت: حکم باید بازدارنده باشد و نباید نتیجه عکس دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۵    
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
مهسا قربانی به قضاوت زنان در دربی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
صادق محرمی مهره قابل اطمینان امیر قلعه نویی در جناح راست خط دفاعی تیم ملی بود که در دوحه و در جریان جام ملت ها با پارگی رباط مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۰    
بازار طلا و سکه در ایران غیرقابل پیش بینی شد، این نکته ای است که محمد کشتی آرای، فعال صنفی و نائب رییس اسبق اتحادیه اعلام می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعده قطعی برای پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی قبل از بازی برگشت مقابل استقلال تهران داده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۵    
به گفته محققان کاهش حس بویایی می تواند یکی از علائم بروز زوال عقل در شما باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۵    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با افت 6 هزار و 914 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 140 هزار و 174 واحد ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۰    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان طی چهار روز آینده به طور متناوب افزایش ابر و در پاره ای نقاط بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش باران و برف پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
پست استراق سمع در جنگل اوکراین بخشی از شبکه پایگاه های جاسوسی تحت حمایت سازمان سیا است که در 8 سال گذشته بنا شده و شامل 12 مکان مخفی در امتداد مرز روسیه است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
مشخص است که یک جریان رادیکال و تندرو وارد مجلس شده و قرار است منویات افراطی خود را عملیاتی کند. جریانی که در انتخابات مجلس دهم (سال 94) در اثر ائتلاف میان اصلاح طلبان و اعتدالیون ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
از آخرین باری که بازیکنان استقلال موفق به باز کردن دروازه تیم رفسنجانی شدند قریب به 10 ماه زمان می گذرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
وضعیت مصدومان لژیونر تیم ملی ایران می تواند تغییراتی را در لیست بازیکنان برای دیدار های نوروز 1403 ایجاد کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
سردار شریف با بیان اینکه ما امروز مرهون خون شهیدان از قبل از انقلاب تاکنون هستیم، گفت: حاج قاسم شعاع امنیت کشور را به خارج از کشور برد و دشمن از همین موضوع ناراحت و عصبانی است.
  • ۱