جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۱:۲۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1403 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1401 آفتاب نیوز 29 اسفند 1402 آفتاب نیوز 31 فروردین 1403 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1403 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۵    
مردی که متهم است دختر جوانش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود. آذر سال گذشته مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و از قتل دختر 21 ساله اش خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان این که دولت تمام تلاش خود را برای حمایت از جامعه مامایی به کار خواهد بست، از استخدام بیش از 1570ماما در سال گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: نیمی از جمعیت کشور از عوارض ناشی از بیماری های دهان و دندان رنج می برند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
غلامحسین لطفی بازیگر، کارگردان و نویسنده باسابقه کشورمان تاکید دارد علیرغم اینکه برخی رسانه ها اعلام کرده اند جال خوبی ندارد حالش خوب است و مشغول زندگی و نوشتن سناریو ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
هانده ارچل به تازگی تصویری متفاوت از تیپ و ژست ساده اش در یک مهمانی دوستانه در استانبول منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۴    
امروز قیمت سکه امامی به 41،300،000 (چهل و یک میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است. قیمت دلار هم ثبات را تجربه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۵    
اکران آنلاین فیلم عامه پسند با بازی فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری از 25 اردیبهشت آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۰    
هدیه مهران غفوریان برای مهران مدیری در دور جدید رئالیتی شوی اسکار، سوژه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۳    
معاون سرمایه گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی با بیان اینکه هر مبلغی که از نیروگاه ها وصول شود، صرف تأمین مالی نیروگاه های جدید می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۵    
انتشار دوبله اختصاصی فیلم گودزیلا منهای یک به کارگردانی تاکاشی یامازاکی همزمان با پخش جهانی آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه اگر کسی 100 دستگاه خودرو هم بخرد، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
هندوانه میوه ای آبدار و شیرین است که خاصیت سنگ شکن برای سنگ کلیه دارد و هندوانه پخته شده می تواند به دفع سنگ کلیه کمک کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
نگاهی دقیق تر به نتایج نظرسنجی ایسپا درباره میزان بیننده برنامه های سیما در هفته آخر فروردین ماه، نشان از بالا رفتن نسبی محبوبیت برنامه ها نزد ایرانی ها دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
کیسه صفرا عضوی در بخش تحتانی کبد است که صفرای ترشح شده از کبد در آن تجمع یافته و هنگام نیاز از طریق مجرای صفراوی مشترک (CBD) به روده باریک ریخته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
کیانوش عیاری کارگردان 87 متر خبر داد که این سریال احتمال دارد طی 10 تا 15 روز آینده از شبکه یک سیما پخش شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
آسپرینِ مخصوص کودکان گاهی برای افرادی که دچار حمله قلبی شده اند تجویز می شود. اما گروه آسیب پذیر دیگری هم هست که می تواند در صورت تشخیص و با صلاحدید پزشک متخصص از مزیت دُز کم این دارو بهره مند شود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
رییس تیم پیوند کبد بیمارستان امام خمینی گفت: هنوز هیچ درمان قطعی برای جلوگیری و کنترل عارضه کبد چرب در ایران وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۶    
پسر یکی از مربیان تیم فوتبال استقلال در جریان تماشای دیدار آبی پوشان مقابل ذوب آهن اصفهان دچار حادثه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۵    
رییس اتاق اصناف تهران گفت: تقریبا تمام مردم هیچ علاقه ای به نگهداری ریال ندارند و هم فعال اقتصادی و فعال در کسب و کار ها و هم مردم عادی پول ملی را خسارت می بینند و می دانند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۰    
مالک باشگاه خیبر خرم آباد از نامگذاری ورزشگاه اختصاصی این تیم به لر آرنا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۳۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از طغیان رودخانه ها، سیلاب ناگهانی، آب گرفتگی معابر و خسارت به کشاورزان در 10 استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۵    
مصرف کنسرو های آماده مصرف مثل رب گوجه فرنگی، عوارض نجوشاندن کنسرو تن ماهی و ضرب دیدگی قوطی کنسرو نکاتی دارد که در این مطلب گفته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۵    
ماجرای انعقاد قرارداد میان شهرداری تهران و یک شرکت ساختمان ساز چینی به منظور واردات اتوبوس برقی به ناوگان حمل ونقل عمومی این کلانشهر واکنش های بسیاری در پی داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۱۳    
در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده 19 و 20 اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۷:۱۵    
رئیس جمهور در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: برداشت من این است که وعده صادق نقطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و این نقطه اقتدار آثار خود را در زمینه های دیگر از جمله اقتصاد کشور نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۲    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به داوری گفت: با چه توجیهی روزبه چشمی اخراج نشد؟ واضح ترین صحنه ای بود که می توانست رخ دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۲    
بازیکنان پرسپولیس برخلاف سال قبل خیلی راحت کارت می گیرند و این مسئله نمره منفی در کارنامه سرخ پوشان ثبت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۷    
امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با رد اتهامات و لفاظی های نماینده رژیم اسرائیل علیه ایران تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۱    
نماینده محلات گفت: من همین الان هم می گویم باید تکلیف شاسی بلند ها مشخص شود. باید اسامی کسانی که خودرو گرفتند مشخص شود؛ برخی نه یکی، بلکه چندتا شاسی بلند گرفته اند، اما می گویند ضد فساد هستیم؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: گام هایی که باید برداریم خاص و سخت هستند و باید بگویم که ما در حال تلاش هستیم تا این گام ها را زودتر انجام دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۷    
بر اساس تحقیقات جدید، افراد آلوده به ویروس HIV، اگر ویروس هپاتیت C درمان نشده نیز داشته باشند، خطر حمله قلبی در آن ها با افزایش سن بسیار بیشتر می شود، حتی اگر مشکل HIV آن ها به نوعی درمان شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۷    
تصویری از لحظه گل دوم پرسپولیس فرار تماشایی اوستون اورونوف را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
شهرداری منطقه 13 تهران در واکنش به انتشار برخی اخبار در مورد قطع درختان و ساخت و ساز در محدوده پارک جنگلی سرخ حصار این موضوع را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۰    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه پیشنهاد حماس با خواسته های ضروری ما فاصله دارد، گفت: هدف از پیشنهاد روز گذشته جلوگیری از ورود نیرو های ما به رفح بود که این اتفاق نیفتاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۵    
سرمربی استقلال از رفتاری که امید حامدی فر در پایان دیدار با ذوب آهن از خود نشان داد، ناراحت است و با این بازیکن برخورد خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۵    
کمیته انضباطی رای خود را درباره تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۵    
حادثه اخیر برای خودرو X55 پرو مدیران خودرو نشان داد در نبود نظارت متولیان، اغلب مونتاژکاران و خودروسازان داخلی فقط به فکر تیراژ تولید و افزایش قیمت هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۵    
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۵    
بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، بارش در نیمه شمالی کشور تا پایان اردیبهشت بیش از نرمال و در سایر مناطق کمتر از نرمال است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
شهردار تهران گفت: بر خلاف دوره های قبلی مدیریت شهری ما به مدیران ملک ندادیم بلکه به آن ها وام ودیعه مسکن دادیم تا مقدمات استقرارشان فراهم شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۵    
این روز ها ادعا های ضدونقیضی درباره نرخ تورم مطرح می شود. اما به نظر می رسد ریشه این سرگیجه آماری در چیزی جز شفاف نبودن آمار های تورم و ناهماهنگی های بسیار در انتشار آن نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
یک منتقد سینما در یادداشتی فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا را یک کمدی رمانتیک خیال انگیز دانست که می تواند مخاطبان مختلف مخصوصا زوج های جوان را با خود همراه کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: در لحظه ضربه زدن بازیکن نساجی، علیرضا بیرانوند محو جای دیگری بود والا چنین توپی را از آن فاصله گل نمی خورد، این اتفاقات در عالم دروازه بانی طبیعی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۰    
آلزایمر عامل اصلی بروز بیماری جنون (ِDementia) در میانسالی و کهنسالی می باشد که بیش از 20 میلیون نفر را در دنیا درگیر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۵    
وحید امیری کاپیتان تیم پرسپولیس در قائمشهر بار دیگر برجستگی های اخلاقی خود را به رخ همه کشید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۵    
رسانه های بزرگ ازبکستانی، به درخشش ستاره های ملی پوش این کشور در لباس استقلال و پرسپولیس پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۱    
افرادی که از رژیم غذایی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات برای صبحانه پیروی می کنند، چهار برابر بیشتر از افرادی که رژیم استاندارد کم کربوهیدرات را در طول روز دنبال می کنند، وزن کم خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
نشریه معتبر اسپانیایی نسبت به گل مهاجم سابق پرسپولیس واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
استقلال شب گذشته با گلزنی دقیقه 94 گوستاوو بلانکو موفق شد ذوب آهن را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
نقرس اغلب در دوره هایی بدون علامت و دوره هایی علامت دار رخ می دهد. وقتی علائم وجود دارند، به آن حمله یا شعله ور شدن بیماری می گویند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۰    
باشگاه پرسپولیس با توجه به درخشش ستاره این تیم به دنبال افزایش مدت قرارداد وی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند به خاطر اتهامات مالی بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۶    
اخبار تایید نشده از احتمال محرومیت پدیده کشتی آمریکا در وزن 86 کیلوگرم در رقابت های المپیک پاریس حکایت دارد؛ موضوعی که در صورت تایید احتمالا به بازگشت رقیب سنتی کشتی گیر مطرح ایران منحجر خواهد شد!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: براساس آنالیز قیمتی که اتحادیه اعلام کرده در برخی نانوایی ها 400 درصد افزایش نرخ وجود دارد در حالی که هیچ قانون و توجیهی نمی گنجد که برای یک نوع نان ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۵    
بیت کوین پس از دو هفته به بالای 65 هزار دلار رسید، اما صعود این رمزارز دیجیتال ناپایدار بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۰    
بانک مرکزی گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران را منتشر کرد که نشان می دهد تورم مسکن در پایان فروردین به 22.9 درصد رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۲    
گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده نیروی پلیس هرمزگان در اجرای طرح امنیت و آرامش و مبارزه با قاچاق سوخت به شهات رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
قرارداد 2.7 میلیارد دلاری برای تولید بنزین با پتروشیمی ها بسته شده است. به نظر می رسد کمبود بنزین از عوامل مهم روی آوردن مسئولان به تولید بنزین پتروشیمی بوده که از آلاینده ترین انواع بنزین است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
مسئول مسابقات لیگ برتر گفت: باشگاه پرسپولیس برای بازی با هوادار اصلا درخواستی برای حضور تماشاگر نداشته که بخواهم در موردش حرف بزنم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما کنترل گذرگاه رفح را به صورت کامل به دست گرفته ایم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
در اینجا فهرستی از پنج سریال جذاب و احتمالا کمتردیده شدۀ کره ای با موضوع فاجعه و تلاش برای بقا را ملاحظه خواهید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
هافبک جوان استقلال در پایان بازی با ذوب آهن کار زشتی انجام داد که البته سابقه آن به بازی رفت دو تیم برمی گشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
ذوب آهن اصفهان تازه ترین قربانی یک فرهنگ غلط در میان فوتبالیست های ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۱    
رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که ریشه توهین و بی احترامی در فوتبال و جامعه ایران از بین برود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۱    
بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی روز گذشته خود مقابل نساجی مازندران یک پاداش ویژه دریافت خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۳    
رئیس بنیاد خیریه امور بیماری های خاص می گوید: تن ها بیماران هموفیلی، تالاسمی و دیالیزی روند درمان خود را به طور کاملاً رایگان سپری می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند و حقیقتا ایستادن هر ورزشکار بر سکوی قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران دل مردم را شاد می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت وگوی سازنده و رو به جلویی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۰    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه 18 اردیبهشت) با کاهش 7 هزار و 649 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 231 هزار و 450 واحد ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۷    
کادرفنی تیم ملی به دقت بازی های لیگ برتر و لژیونر ها را زیر نظر دارد و ممکن است لیست تیم ملی در خرداد ماه تفاوت هایی با لیست فروردین ماه داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۵    
نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش مقابل استقلال پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۵    
محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی، هفته پیش توئیت زشت و بی سابقه ای را در مقام مجری صداوسیما منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۵    
جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی جدیدا با انتشار پستی در اینستاگرام از استایل جدیدش رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۵    
فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی تیم استقلال، دیدار تیمش مقابل ذوب آهن را از نزدیک به تماشا نشست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۵    
پیمان یوسفی گزارشگر بازی استقلال مقابل ذوب آهن جملاتی عجیب پس از گل دوم آبی ها گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
نقد های تند مسعود فراستی درباره فیلم پرفروش مست عشق ساخته حسن فتحی، حاشیه ساز شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
وجود انواع ویتامین ها برای رشد و سلامت بدن ضرورت دارد. گاهی نوع طبیعی با تغذیه ی سالم و گاهی استفاده از مکمل ها، که البته باید زیرنظر پزشک باشد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
یکی از دغدغه های مهم هواداران استقلال در فصل نقل و انتقالات به ویژه در تابستان نقل و انتقالاتی این است که تیم محبوبشان بتواند نفرات مورد نظر کادر فنی اش را جذب کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰    
رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی در المپیک پاریس بتواند یک مدال طلا بگیرد هنر کرده است، چون واقعا کار سخت است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۶    
کارشناسان بهداشت می گویند کلسترول بالا خطر سکته مغزی، حمله قلبی و تصلب شرایین را افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۶    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا همه جهان اسلام را هدف قرار داده است، گفت: ما در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می بندیم، جبهه را وسیع می کنیم تا دشمن تجزیه شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۳    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری تهران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۱    
رئیس شورای شهر تهران در خصوص قرارداد با چین گفت: خرید اتوبوس محرمانه نیست، اما انتقال پول آن مسائلی دارد و به ویژه پولی که برای این بخش در نظر گرفته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۱    
استقلال با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان صاحب سیزدهمین پیروزی فصل خود در ورزشگاه آزادی شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۱    
جنگ جهانی اول – که با عنوان جنگ بزرگ (Great War) نیز شناخته می شود – در سال 1914 پس از ترور آرشیدوک فرانتس فردیناند، ولیعهد امپراطوری اتریش-مجارستان آغاز شد و تا سال 1918 ادامه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: باید برای تداوم همکاری ایران و آژانس گام های عملیاتی را برداریم و من پیشنهادی را به ایران در این زمینه ارائه دادم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۶    
حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: اگر قانون ایراد دارد اصلاح شود، اگر خلا قانونی داریم، قانون وضع شود، اما اگر قانون داریم همه باید ملتزم به آن باشند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۷    
سخنگوی دولت در نشست خبری، گفت: هزینه 7 میلیون نسخه بیماران خاص پوشش داده شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
اگرچه استقلال یک پیروزی فوق العاده ارزشمند به دست آورد، ولی احتمالاً یکی از بازیکنان این تیم با محرومیت مواجه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
یک بازیکن از استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۰    
دو تیم بالانشین لیگ برتر توانستند سهمیه آسیایی خود را در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل قطعی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۰    
استاندار تهران با تاکید بر اینکه انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در این استان با بالاترین نظم و امنیت برگزار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۰    
پیمان حاج محمود عطار وکیل مصطفی ترک همدانی به تشریح جزئیات شکایت سعید مرتضوی و محکومیت موکل خود پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۰    
از زمان برگشت تحریم ها یعنی از سال 1397 تاکنون 1100 بیمار تالاسمی به دلیل نبود دارو فوت کرده اند. آماری که رئیس انجمن تالاسمی ایران سال گذشته درباره آن هشدار داده و گفته بود ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک هفته مانده بود به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که من از ژاپن پیشنهاد دریافت کردم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۵    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 2324 دلار رسید.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
رسانه های رسمی اعلام کرده اند که فردی به نام محمود مهرابی به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است، اما این فرد دارای عناوین اتهامی متعدد است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
گزارش ها حاکی از این است که وزارت دفاع انگلیس هک شده و اطلاعات پرسنل نظامی به دست هکر ها افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۰    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان از آب گرفتگی، سیلاب، طغیان رودخانه ها و خسارت به محصولات کساورزی 25 استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه استقبال کرد.
  • ۱