سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۳:۲۴Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1403 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1400 آفتاب نیوز 29 اسفند 1401 آفتاب نیوز 29 اسفند 1402 آفتاب نیوز 31 فروردین 1403 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1403 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1403 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۰    
شنیده ها از چند روز پیش مبنی بر این بود که آمریکا و ایران در حال مذاکره غیرمستقیم درباره امنیت خاورمیانه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۵    
سردار آزمون ستاره فعلی تیم رم سهمی از قهرمانی لورکوزن در بوندس لیگا نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۵    
چند روز قبل ویدئویی از علی شمخانی منتشر شد که خیلی بازتاب داشت. او در این ویدئو در حال تراول دادن به کودکان محروم در تخت جمشید است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۵    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه (1 تا 3 خرداد) در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق در استان پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۰    
بغداد بونجاح که قراردادش با السد قطر به پایان رسیده و حالا در بازار نقل وانتقالات یک بازیکن آزاد محسوب می شود مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۰    
هواداران تیم فوتبال الهلال پس از ناکامی فوق ستاره پرتغالی النصر در دیدار دیشب دو تیم، با فریاد زدن نام رقیب سنتی وی، کاپیتان النصر را به تمسخر گرفتند!
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۰    
عدم پخش بسته پیشنهادی تلویزیون یک بحث است و عدم اطلاع رسانی تلویزیون بحثی دیگر؛ مدتی است درباره بدقولی های کنداکتوری تلویزیون چه در بحث برنامه و چه سریال صحبت می شود و این بار بدعهدی ها گریبان ِ ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۰    
30 اردیبهشت زادروز ایرج طهماسب مجری، نویسنده، عروسک گردان، صداپیشه، کارگردان و خالق شخصیت های عروسکی دوست داشتنی کشورمان است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۰    
بازنشستگان تامین اجتماعی گزارش دادند با وجود اینکه عرف پرداختی سازمان تامین اجتماعی از نظر زمانی معمولاً بیستم هر ماه بوده است، اما بسیاری از بازنشستگان با چهار روز تاخیر حقوق مستمری دریافت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۰    
پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مردی را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
مهدی افشارنیک روزنامه نگار اقتصادی دیروز با قرار وثیقه ی 5 میلیارد تومانی آزاد شد. افشارنیک 11 بهمن ماه بازداشت شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۰    
رسانه ها نوشتند داریوش شجاعیان بازیکن تیم هوادار و منتظر محمد بازیکن تیم مس قطعا برای فصل بعد به تیم استقلال ملحق خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۰    
نفیسه روشن تصویری از خودش در سواحل جزیره مالدیو منتشر کرد و ابراز دلتنگی برای آنجا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر توصیه ها و هشدارهایی را برای مواجهه با سیل و آبگرفتگی به مردم ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۰    
فحاشی تماشاگران پرسپولیس به رامین رضاییان در بازی مقابل سپاهان حاشیه هایی را بوجود آورد و با واکنش این بازیکن نیز همراه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۵    
رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به وقوع حادثه غرق شدگی برای 21 نفر در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت که آمار غرق شدگی در تهران در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی 7 برابری داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۰    
کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: همیشه بازی مقابل تیم ملی ایران سخت است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۰    
علی رغم اختلاف نظرها و اما و اگرها درباره سرنوشت لایحه حجاب یا مطالبه لغو آن به نفع ادامه طرح نور، مساله ای که نیازمند توجه است هشدار درباره سیاسی شدن موضوع حجاب است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۰    
اوکراین بازهم غافلگیر شده است.روسیه که در جنگ زمستانه توانسته بود موقعیت استحکامات خود را تقویت کند ؛ حملات برق آسای بهاره برای عملیات بزرگ تابستان را آغاز کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۰    
یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با بیان اینکه جنگ در غزه بی هدف است، اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی در این جنگ در آستانه شکست قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۰    
کمبود فضا برای منجمدسازی اجساد منجر به نگهداری آن ها در دمای نامناسب شده است که در یکی از این موارد این وضعیت برای بیش از دو ماه نیز ادامه داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۰    
بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد 2 فراورده غذایی از جمله سرکه و عصاره زعفران با نام های تجاری بهارتک رهام، آرسام و گل افشان ارغوان دارای نشان جعلی استاندارد است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۰    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در پاسخ به پرسش رسانه ها درباره اخبار منتشر شده درباره مذاکرات غیر مستقیم میان ایران و آمریکا در عمان گفت: این مذاکرات یک روند درحال انجام است ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهور به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد با تشکیل کارگروهی ویژه، برنامه ها و راهکار های لازم را برای تقویت سرمایه انسانی از جمله ایجاد مشوق های لازم و رفع موانع ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۰    
وزارت صمت از سامانه جدیدی رونمایی کرد تا متقاضیان خودرو بتوانند برای خودروهای عرضه شده نام نویسی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۰    
پلیس در تلاش است تا از سرنوشت تازه عروسی که به طرزی مرموز مفقود شده است، خبری به دست بیاورد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۰    
بایرن مونیخ بعد از سیزده سال فصل را در رتبه سوم جدول به پایان برد. تراژدی ای بزرگ برای غول فوتبال آلمان و اروپا که برای هوادارانش باورنکردنی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۶    
عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تا روز 8 ژوئن (19 خرداد) به نخست وزیر این رژیم مهلت داد تا راهبرد واضحی برای جنگ و پس از آن مشخص کند در غیر اینصورت از کابینه کناره گیری خواهد کرد و مسیر برگزاری ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۵    
مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: از موشک های فتاح، سجیل و خرمشهر در عملیات وعده صادق استفاده نکردیم ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۵    
کیهان نوشت: از آنجا که کار و فعالیت موضوعی کلیدی برای پیشرفت کشور است، تقویت چرخه تولید و کار و بهبود فضای کسب و کار نیاز ضروری است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۵    
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که پیشتر برگزاری دو مناظره در ماه های ژوئن و سپتامبر را به دونالد ترامپ پیشنهاد داده بود، اکنون درخواست ترامپ برای انجام مناظره های بیشتر را رد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۵    
در دومین روز از رقابت های قهرمانی جهان پارادوومیدانی در کوبه ژاپن، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال برنز شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید فساد در فوتبال ایران سال هاست که وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰    
منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: برخی دوستان شریان و امنا این موضوع را که نامزدی از سوی این جریان ها برای ریاست مجلس تعیین شده باشد تکذیب کردند و مجموعه صبح ایران هم مطالبی که به ما گفتند در هیچ جای ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰    
معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور پرهیز از سفر های غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی درخصوص تعطیلی مدارس اظهار کرد: تمامی مدارس مشهد طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس به حمایت بشار اسد از حق حاکمیت امارات بر جزایر سه گانه واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده از سوم خرداد در پلتفرم فیلم نت پخش خود را آغاز می کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
نخست وزیر و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شرط و شروط بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم برای حضور در این کابینه واکنش نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
مصاحبه بخش های مختلف صداوسیما با سرمربی تیم هایی که در سه هفته پایانی با استقلال دیدار دارند و قول آنها برای استفاده از تمام توان شان مقابل آبی ها به اعتراض هواداران این باشگاه در صفحات هواداری منجر ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۰    
به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی تا دوشنبه 31 اردیبهشت، رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد شدید، آبگرفتگی، رواناب ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۵    
شهرک نشینان صهیونیست شنبه شب بار دیگر علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو دست به تظاهرات زدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۵    
شکست غیرمنتظره تراکتور در جام حذفی برابر مس رفسنجان و کنار رفتن از این رقابت ها باعث شد تا هواداران تبریزی حاضر در ورزشگاه یادگارامام (ره) شعارهایی را علیه وی و مدیریت باشگاه سردهند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۰    
معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی از تصادف یک دستگاه خودروی ال 90 با موتورسیکلت و فوت سرنشین موتور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
آتش سوزی در یک دستگاه اتوبوس مسافربری در هند 9 قربانی گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
در جلسه هیأت دولت در تاریخ 12 بهمن 1388 لایحه تأسیس استان البرز تصویب و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد و در ادامه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ هفت تیر 1389 استان البرز به طور رسمی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
ایران حمله مسلحانه تروریستی در بامیان علیه گردشگران خارجی را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
اهمیت و لزوم کاربرد سامانه ها و نرم افزارها و کارتابل ها و سایر امکانات مبتنی بر وب در بخش آموزش بر کسی پوشیده نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۰    
بزرگترین مشکل پرسپولیس در هفته های اخیر، کامل نبودن ترکیب این تیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۵    
- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: تعقیب و گریز متهمین در این شهرستان به تیراندازی منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۵    
امان الله پاپی ملی پوش دوومیدانی جانبازان و توان یابان در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب مدال برنز پرتاب نیزه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۵    
موج جدید بارندگی های شدید و جاری شدن سیل در افغانستان، شمار جان باختگان در ولایت های غور و فاریاب را به 70 تَن افزایش داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۰    
پنجمین ناو گروه شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز ماموریت با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
رضا علیپور در جریان مسابقات سنگنوردی انتخابی المپیک ضمن کسب جایگاه ششم، رکورد ایران را ارتقاء داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
دانیال اسماعیلی فر باید جریمه انضباطی خود را پرداخت کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان در رقابت های آسیایی که موجب به اهتزاز درآمدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعف و شادی مردم عزیز ایران شد، تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۰    
سمنان- معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن سه مفقودی در جنگل ابر شاهرود پس از 23 ساعت خبر داد و گفت: حال عمومی این افراد خوب است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرد در سطح استان تهران به ویژه در نیمه جنوبی و بخش های غربی در بعضی ساعات آینده وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۰    
کشف بسته مشکوک به بمب در جشنواره کن در آلمان، باعث استقرار پلیس و نیرو های امنیتی در آن شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۰    
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه ناپایدار جدید به این استان از شامگاه سه شنبه یکم خردادماه خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
در تشخیص تیرآهن اصفهان توجه به فاکتور هایی مانند وزن تیرآهن، استاندارد تولید، بسته بندی و درج علامت اختصاری ذوب آهن ESCO روی بدنه تیرآهن الزامی است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
باشگاه پورتو به دلیل تخلف مالی یک سال از حضور در تمام رقابت های اروپایی محروم و با جریمه سنگین مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
ویتامین ها یکی از اصلی ترین منابعی است که بدن کودکان برای رشد بافت هایشان به آن ها نیاز دارند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
بررسی ها نشان می دهد که منطقه 5 دارای بیشترین ارزش معاملات در سال 1402 بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
رئیس شورای تامین کنندگان دام قیمت خرید نقدی هرکیلو دام سبک کشتاری را 225 تا 230 هزارتومان و مدت دار را 240 تا 250 هزارتومان اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
با اعلام باشگاه پیکان، میزبانی این تیم از حریفان در لیگ برتر تا پایان لیگ برتر در ورزشگاه پاس انجام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
رییس اداره ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مسیر جمهوری به سمت میدان جهاد و پل انقلاب به دلیل آبگرفتگی و سیلابی شدن در کلانشهر مشهد مسدود است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۵    
پرسپولیس در صورت پیروزی در سه بازی باقی مانده به بهترین رکورد امتیاز های کسب شده خود در طول یک فصل لیگ برتر 16 تیمی دست خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۵    
فرانسیس فورد کاپولا کارگردان آمریکایی در حاشیه جشنواره فیلم کن گفت: ایالات متحده که بنیانگذاران آن سعی کردند، قوانین و ساختار های دولتی جمهوری روم باستان را تقلید کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۵    
وزیر امور خارجه روسیه امروز در شورای سیاست خارجی و دفاعی کشورش گفت: سازمان دهندگان کنفرانس اوکراین (در سوئیس) درگیر مزخرفات آشکاری شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
مهاجم چادرملو اردکان می گوید دیدار با آلومینیوم و همشهریانش بازی خاص و احساسی برای او بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
بخش هایی از نقد و بررسی فیلم سینمایی مست عشق ساخته حسن فتحی در برنامه سینما هفت با اجرای بهروز افخمی، منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
مهاجم اهوازی سابق فولاد که حالا یک فیتنس کار برجسته هم هست می گوید کاش جوان بود و در شرایط کنونی فولاد به این تیم کمک می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۱    
سه بازیکن استقلال در هفته های آینده تاثیر زیادی در قهرمانی خواهند داشت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
وضعیت فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
در این راهنمای جامع، تمام ترفند ها و روش های پیدا کردن ارزان ترین بازی های PS5، چه در فروشگاه های آنلاین و چه در فروشگاه های فیزیکی، را به شما معرفی می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
کوین یامگا با توجه به قراردادی که منعقد کرده، فصل آینده هم در استقلال تو خواهد زد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
حرف های اخیر رامین رضاییان از آن جمله نظرات است که باید به دقت کارشناسی و بررسی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۰    
محمد مومنی می گوید آرامش جواد نکونام به بازیکنان استقلال نیز تزریق شده و تاثیر مثبتی روی عملکرد آن ها داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
چرا کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز پس از 6 سال زندگی مشترک هنوز با هم ازدواج نکرده اند؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
بر اساس اعلام یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا، اختلاف سرمربی برزیلی با این باشگاه برای تمدید قرارداد، 50 هزار دلار است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
محموله چای آغشته به تریاک در فرودگاه امام کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۰    
در نهایت اگر تمایل به دیدن جاذبه های گرجستان با دیگران و ایجاد ارتباطات جدید دارید، پیاده روی گروهی را انتخاب کنید ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
بنابر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، زمان اجرای آزمون روز اول پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم تغییر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۵    
رییس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با کامیون در محور مواصلاتی ایزدخواست یک نفر فوت و 4 سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
نوشاد عالمیان فینالیست رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
مدیر برنامه های یزن العرب پیشنهادی از تیم قاسم پاشا و دو پیشنهاد از پرسپولیس و سپاهان که در لیگ برتر ایران بازی می کنند دریافت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
در مورد یکی از بازیکنان سرشناس استقلال طی روز های اخیر شایعات ویژه ای مطرح شده است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که سرمربیان استقلالی همواره مقابل این تیم انگیزه زیادی داشته اند و نیازی به یادآوری انجام بازی شرافتمندانه مقابل این تیم نیست.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۰    
امیر سرتیپ دوم اسدالهی درگذشت و آیین تشیع آن مرحوم با حضور جمعی از فرماندهان نظامی استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۰    
پرسپولیس می تواند در پایان فصل به یک رکورد ویژه در رقابت های لیگ برتر دست پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
آتیلا حجازی نسبت به صحبت های اخیر مربیان رقیب استقلال واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
اگر کسی مبتلا به هر گونه از انواع ویروس HPV شود، تزریق واکسن روی مورد قبلی تاثیری ندارد و تنها در موارد جدید منجر به پیشگیری است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری یا بیان اینکه در حال حاضر 7میلیون سالمند در کشور داریم و تا سال 2030 با یک جهش در حوزه سالمندی مواجه خواهیم شد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۵    
روح الله متفکرآزاد گفت: اگر طرح یا لایحه ای به صورت کامل در مجلس شورای اسلامی تصویب شده باشد، به شورای نگهبان ارجاع شده و مجلس بعدی به بررسی ایرادات شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
اگر فکر می کنید به هر اندازه که می خواهید در روز می توانید میوه بخورید در اشتباه هستید و خوردن بیش از حد میوه ها برای شما عوارضی به همراه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
اتریوم تقریبا پنج درصد و بیت کوین 1.82 درصد جهش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
بهنوش طباطبایی در جشن رونمایی از کتاب رگ تاک نوشته رضا گوران حضور داشت و به یاد آتیلا پسیانی گریست.
  • ۱