شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۰:۲۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 4 اردیبهشت 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 31 فروردین 1403 عصر ایران 1 اردیبهشت 1403 عصر ایران 2 اردیبهشت 1403 عصر ایران 3 اردیبهشت 1403 عصر ایران 4 اردیبهشت 1403 عصر ایران 5 اردیبهشت 1403 عصر ایران 6 اردیبهشت 1403 عصر ایران 7 اردیبهشت 1403 عصر ایران 8 اردیبهشت 1403 عصر ایران 9 اردیبهشت 1403 عصر ایران 10 اردیبهشت 1403 عصر ایران 11 اردیبهشت 1403 عصر ایران 12 اردیبهشت 1403 عصر ایران 13 اردیبهشت 1403 عصر ایران 14 اردیبهشت 1403 عصر ایران 15 اردیبهشت 1403 عصر ایران 16 اردیبهشت 1403 عصر ایران 17 اردیبهشت 1403 عصر ایران 18 اردیبهشت 1403 عصر ایران 19 اردیبهشت 1403 عصر ایران 20 اردیبهشت 1403 عصر ایران 21 اردیبهشت 1403 عصر ایران 22 اردیبهشت 1403 عصر ایران 23 اردیبهشت 1403 عصر ایران 24 اردیبهشت 1403 عصر ایران 25 اردیبهشت 1403 عصر ایران 26 اردیبهشت 1403 عصر ایران 27 اردیبهشت 1403 عصر ایران 28 اردیبهشت 1403 عصر ایران 29 اردیبهشت 1403 عصر ایران 30 اردیبهشت 1403 عصر ایران 31 اردیبهشت 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۰۲    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که آسیا در سال 2023 آسیب دیده ترین منطقه جهان از نظر آب وهوا و مخاطرات آب وهوایی بوده است که سیل و طوفان عامل اصلی تلفات و خسارات اقتصادی آن محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۷    
سهم پرداختی حق بیمه تأمین اجتماعی کارگران برای سال 1403 معادل 931 هزار و 180 تومان اعلام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۱    
جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحد های مسکونی در منطقه 18 تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می دهد که برای رهن یک واحد 85 متری در محله شاد آباد 580 میلیون تومان پول لازم است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۳    
سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری های همرفتی از روز فردا جمعه (7 اردیبهشت) تا شنبه (8 اردیبهشت)، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۹    
در حالی که بیش از 2 سال از این ماجرا گذشته بود، مدتی قبل مادر زهره فکورصبور به دادسرا رفت و گفت: درست است که دخترم خودکشی کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
بر اساس هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها، احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۱    
یک مطالعه جدید روی بقایای اسکلتی دو زن که در یک مکان نوسنگی میانه کشف شده اند، نشان می دهد آن ها با روش عذاب آوری به قتل رسیده اند که امروزه مافیا هنوز از آن استفاده می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۱    
سطوح ویتامین D بیشتر از 100 نانوگرم در میلی لیتر ممکن است مضر باشد. در مواردی که افراد مگادوز (دوزهای بسیار بالا) مکمل های ویتامین D را برای مدت طولانی مصرف می کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۰    
گروهی با استفاده از دستگاه فلزیاب یک پرتره کوچک برنزی، تصویرگر اسکندر مقدونی را در یکی از جزیره های دانمارک پیدا کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۴:۰۱    
در آوریل 2021، وزارت آثار باستانی مصر از کشف شهری به نام ظهور آتن خبر داد. گفته می شود قدمت این شهر گمشده به دوران سلطنت آمنهوتِپ سوم برمی گردد که حدود 3000 سال پیش رخ داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۲:۳۱    
تخم مرغ که در بسیاری از یخچال های خانگی جز اصلی تغذیه روزانه محسوب می شود، چیزی فراتر از یک گزینه همه کاره و خوشمزه است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۲:۰۱    
آقای ادواردز می گوید همیشه عادت داشته که بعد از کار باغبانی بیلچه اش را روی این بمب بکوبد تا خاک و گل را از آن جدا کند! آقا و خانم ادواردز از اینکه دوست قدیمی شان حالا منفجر شده متاسف هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران عنوان کرد: این موفقیت را به همه دست اندرکاران ساخت و اکران فیلم مست عشق تبریک گفته و خوشحالم که این فیلم ارزشمند سرانجام در سینماهای کشور به نمایش در آمد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که 2 نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۶    
فعالان حقوق کودک و آن ها که در زمینه آموزش و درمان کودکان مهاجر ، به ویژه افغانستانی ها فعالیت می کنند، می گویند که وزارت بهداشت در یک دوره ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱    
طی روز های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب وفاضلاب استان تهران پیامک ذخیره سازی آب ارسال شد. متن این پیامک این بود که ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل سابق مطالعات اجتماعی وزارت تعاون سال گذشته با بیان اینکه اوضاع سوءتغذیه در کشور بحرانی شده، عنوان کرد: 57درصد ایرانی ها سوءتغذیه دارند و کالری مورد نیاز یعنی 2100 کیلوکالری را دریافت نمی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۸    
محققان مدت هاست بر سر اینکه آیا این نقاشی واقعاً اثر رافائل (نقاش نامدار دورۀ رنسانس) است یا خیر بحث کرده اند. حالا یک ابزار هوش مصنوعی با بررسی این اثر به نتیجۀ جالبی دربارۀ آن رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای توافقنامه امنیتی دو کشور و مصوبه پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۲    
تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که طالبان مانند سال های گذشته سیلاب هیرمند را به بیابان گودزره انحراف داده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۹    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مواردی را تعیین کردند که در صورت انتقال دارایی مشمول...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۴    
در حال حاضر اگر ملکی در سامانه املاک و اسکان ثبت نشده باشد امکان استفاده از سامانه خودنویس را برای عقد قرارداد ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
اگرچه یافته ها پیچیده هستند، میکروبیوتای انسانی که برای عملکرد سیستم ایمنی و سلامت متابولیک حیاتی محسوب می شود، ممکن است تحت تاثیر فضای سبز قرار گیرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۳    
آب زیرزمینی به عنوان بزرگترین منبع آب شیرین در زمین طی نیم قرن اخیر به شکل بی رویه ای برای مصارف کشاورزی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۳    
کشف جدید ناسا ممکن است شبیه به طرح یک فیلم جدید درباره بیگانگان به نظر برسد، اما این آژانس فضایی در واقعیت یک باکتری جهش یافته را در فضا پیدا کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۷    
کریستیانو رونالدو با درآمد 136 میلیون دلاری بین مه 2022 و مه 2023، پردرآمدترین ورزشکار جهان بود. انتقال او به باشگاه النصر عربستان سعودی رکورد بزرگترین قرارداد در این ورزش را در آن زمان ثبت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۱    
مصرف سیگارهای الکترونیکی همچنین می تواند بر رشد مغز تأثیر سوء بگذارد و منجر به اختلالات یادگیری در جوانان شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۱    
من تا مدتی پس از ورود هیئت نمایندگی به اردوی سلطنتی در چمن اوجان وضعیت لشکر شاه را اینگونه می دیدم که حتی در مقابل کوچکترین، خطر می توانست از هم بپاشد و پراکنده شود؛ نه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۱    
وزیر صمت در جلسه خود با کمیسیون اصل نود مجلس از افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران خبر داد و اطلاعات جدیدی از واردات خودرو را ارائه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۱    
بررسی آخرین داده های مرکز آمار از تورم از رکوردداری خدمات حمل و نقل عمومی در فروردین 1403 حکایت دارد. در این ماه اکثر خوراکی ها نیز گران شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۱    
پل شریدر که به زودی با جدیدترین فیلمش راهی جشنواره کن می شود، پنج سال قبل در چنین روزی به بهانه حشنواره جهانی فیلم فجر در تهران حضور داشت و از سینمای ایران و آینده سینما صحبت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۱    
تصور کنید خودتان را برای مصاحبه شغلی در شرکت بزرگ فناوری گوگل آماده می کنید و ساعت ها وقت برای مطالعه اختصاص می دهید اما موقع مصاحبه متوجه می شوید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۱    
مساحت محدوده 5 هزار و 918 کیلومتر مربعی که در حال حاضر به عنوان حریم پایتخت شناخته می شود، بالغ بر 9 برابر وسعت محدوده شهر تهران است که مدیریت آن به طور کامل در اختیار شهرداری قرار گرفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۱    
عوارض خوردن زیاد شکر و نمک از زمان های قدیم کم و بیش برای همگان آشکار بوده تا جایی که این دو ماده خوراکی به دو قاتل سفید سلامت مشهور شده بودند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۲۸    
در عربستان، در صورتی که افراد از پل عابر پیاده عبور نکنند و مسیر مستقیم از وسط بزرگراه را برگزینند، بین هزار تا 2 هزار ریال عربستان جریمه خواهند شد!
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۷    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه ای از حمایت های خالصانه مردم نجیب ایران زمین و دیدگاه های قاطع اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای طرح نور قدردانی و تشکر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۱۵    
توپ ریلی Schwerer Gustav که آلمانی ها آن را سلاح معجزه آسا می نامیدند، بزرگترین آتشبار توپخانه ای بود که در جنگ جهانی دوم به کار گرفته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۰۱    
دوش های کوتاه ممکن است آنطور که باید و شاید در نگاه شما قدرت تمیزکنندگی نداشته باشند، اما در مقابل این نکته را هم در نظر داشته باشید که دوش های طولانی تر می توانند پوست شما را کم آب کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۵۱    
در این مقاله به معرفی ده سریال گانگستری بر اساس داستان واقعی می پردازیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۵۱    
این موشک توانایی نصب برروی جنگنده های F-35، F-22، F-16، F-15، F-18 و هواپیمای گشت دریایی P-8 را دارد و به گفته مقامات لاکهیدمارتین این موشک در آینده از ناوها ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۵۱    
فاکتورهایی مانند سابقه خانوادگی، رژیم غذایی ناسالم، استعمال دخانیات و عفونت هلیکوباکتر پیلوری (Helicobacter pylori) ریسک بروز این بیماری را افزایش می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۰۱    
دیده شدن شغالهای پارک جنگلی لویزان باعث شد تفاوت های سه گونه حیات وحش که به دلایل مختلف در حاشیه شهرهای و پارکهای جنگلی دیده می شوند و عمدتا با هم اشتباه گرفته می شوند را توضیح دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از 700 کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، گفت: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۸    
در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۳    
در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل و رانش زمین در جنوب چین، تاکنون دست کم چهار نفر جان خود را از دست داده اند. بارندگی ها در استان گوانگ دونگ در جنوب چین از هفته گذشته شروع شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
محمد شعبانپور که صداپیشه شخصیت نوک خراب در برنامه مهمونی است، از تست های عجیب و غریب و سخت ایرج طهماسب برای صداپیشگان پرده برداشت و از قدرت هوتن شکیبا برای صداسازی گفت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
روزنامه یسرائیل هیوم امروز سه شنبه نوشت ارتش رژیم صهیونیستی برای شروع عملیات نظامی در شهر رفح در آینده بسیار نزدیک آماده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه های آتش نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است و ابنیه تاریخی اصفهان مورد آسیب قرار گرفته است و در این شرایط تغییرات پی در پی مدیریت میراث فرهنگی اصفهان را زمین گیر کرده است و این ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
شهرهای متاثر از این روند از جمله پکن و تیانجین در بخش شرقی چین و در امتداد ساحل قرار دارند. ترکیب عوامل یادشده با افزایش سطح آب دریاها در این شهرهای در حال غرق شدن تا سال 2120 حدود 10 درصد جمعیت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
در این ویدئو محیط بان مشغول صحبت کردن از فاصله 15 متری با لهجه مازنی با این خرس است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
پارلمان بریتانیا در حالی قانون اخراج پناهندگان به رواندا را تصویب کرد که این طرح با انتقاد های زیادی روبرو می شود. سازمان ملل و شورای اروپا نیز انگلیس را به این دلیل به نقض حقوق بشر متهم کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب لواسانات در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
این بازیگران از کودکی وارد سینمای ایران شدند و مدت زیادی را در صحنه درخشیدند. لیلی رشیدی، لیلا حاتمی، علی شادمان، باران کوثری و... از جمله بازیگرانی هستند که از کودکی وارد دنیای بازیگری شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: من در مورد راه های ارتباط خود با ایران اظهار نظر نمی کنم اما باید بگویم ما در حال مذاکره مستقیم با ایران در نیویورک یا هر جای دیگری در مورد برجام نیستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سنای آمریکا بسته کمکی 26 میلیارد دلاری این کشور به اسرائیل را تصویب کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
صعود شاگردان کرسپو به فینال لیگ قهرمانان آسیا؛ عربستانی ها ولخرجی کردند اما اماراتی ها فینالیست شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
یکی از نکات کلیدی رعایت شده در پروژه خانه تیون حفظ نمای پانوراما از خط افق شهر بوده است که از طریق یک حصار بزرگ روی پشت بام و چارچوب استراتژیک داخلی به دست آمده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
حتی پس از بهبودی، برخی از افراد ممکن است از پیامدهای طولانی مدت سندرم درس DRESS رنج ببرند، از جمله آسیب دائمی به اندام ها و ایجاد اختلالات خودایمنی...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصد های تخصصی بالغ بر 300 نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد 80 مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد 20 نفر از مدیران و گردانندگان ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در 22 هنداونه ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
در این تصادف چهار دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۶    
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۹    
دختر جوان: در جریان درگیری ها به تنهایی تصمیم گرفتم که پدرم را به قتل برسانم به خاطر همین از 2 مرد جوان که از گذشته با آنها دوست بودیم، کمک گرفتم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۶    
صحبت های جالب اوسمار ویرا در مورد غذای ایرانی مورد علاقه اش در برنامه فوتبال برتر و عشق زیادش به کشک بادمجان را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۵    
روزنامه هایی همچون هاآرتص و یدیعوت آحارانوت به بررسی این مسئله پرداخته و تاکید کردند به طور حتم دومینوی استعفاها همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
مجید گودرزی، کارشناس اقتصاد و مسکن: بازار مسکن یکی از بدترین و شلخته ترین بازار های ایران است. در هیچ جای دنیا قانون تا به این حد مستاجرین را به حال رها نکرده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۱    
وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد: تداوم ارتکاب جنایت های جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را که آخرین مورد آن یافتن گورهای دسته جمعی در مجتمع بیمارستانی ناصر بود محکوم می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۶    
قائم مقام رئیس سازمان سنجش: والدین گرامی و به ویژه داوطلبان عزیز باید مراقب باشند تا فریب کانال های مجازی متخلف را نخورند؛ چراکه این سوداگران هدفی جز اخاذی و کلاهبرداری ندارند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۶    
به دستور دادستان خلخال و با همکاری مامورین انتظامی این شهرستان و همچنین مامورین پلیس راه اردبیل عصر امروز بیش از 50 دستگاه کامیون کمپرسی حامل شن و ماسه بارگیری شده از کارگاه های تولید شن و ماسه خلخال ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۱    
از میان چهار متهم بازداشت شده دو نفر به اعدام و یک نفر به حبس محکوم شد. دو دختر با نشان دادن فیلمی به دادگاه ثابت کردند مورد تجاوز قرار گرفتند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۸    
شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می رسد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۲    
بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف زرند تعطیل است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که 4 شخص و 2 نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم های خود قرار داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۳    
در ساعت 5 بامداد چهارم اردیبهشت ماه 1403 گزارشی مبنی بر گرفتار شدن پنج نفر در حوالی دریاچه هویر به هلال احمر دماوند اعلام شد که بلافاصله نجات گران هلال احمر از نزدیک ترین پایگاه امداد و نجات در شهر ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۳    
رئیس پلیس فتای اصفهان با اشاره به اجرای طرح حمایتی دولت در پرداخت وام فرزند آویی گفت: برخی از افراد سودجو و کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک و انجام تبلیغات مختلف در شبکه های اجتماعی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
عبدالله نوحی: با دستگیری برخی از اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به علت تخلفات صورت گرفته، شورا از اکثریت خارج شده و در سه ماه گذشته نیز جلسه ای برگزار نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۶    
با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از ظهر امروز و ادامه آن تا اواسط روز آینده، لازم است تا مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب ها اکیدا خودداری نمایند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۹    
در حالی طی یک هفته اخیر و مشخصا سه روز گذشته برخی رسانه های غربی مدعی انهدام یا ایجاد خسارت به بخش مهمی از پدافند هوایی اس-300 پایگاه هشتم شکاری اصفهان از سوی اسرائیل هستند و رسانه های معاند فارسی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۳    
آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۲    
در این ویدئو یک قهوه چی مشهور ترکیه ای را می بینید که در خیابان های استانبول اقدام به تهیه و فروش قهوه ترکی روی شن می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۸    
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز در این باره اعلام کرد: نیروی دریایی سوریه با همکاری یگان روسیه، رزمایش مشترک نیروهای دریایی را در پایگاه (طرطوس) آغاز کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۵    
تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۱    
آمار رسمی می گوید 71 درصد ایرانی ها در سال های گذشته سفر نرفتند!
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۰    
سردار سید تیمور حسینی: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۸    
رسانه آمریکایی اکسیوس روز سه شنبه به وقت محلی به نقل از دو مقام آمریکایی و یک مقام عرب گزارش داد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا پس از سفرش به چین، این هفته قصد دارد به عربستان سعودی سفر کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۵    
بهرام عین اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، پیرامون اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو، گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۱    
مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن 5 تن و 600 کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۰    
مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی به اتفاق آرا بسته 60 میلیارد دلاری کمک نظامی به اوکراین را تصویب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۶    
محسن صادقی: بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۸    
"جوزپ بورل" مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا : من از تصمیم کمیسیون اروپا برای قوانین اعطای ویزای چند بار ورود به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس استقبال می کنم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۰    
در سال 2023، تحقیقات نشان داد که آمریکایی ها 144 بار در روز تلفن های خود را چک می کنند. نزدیک به 90 درصد از این افراد در 10 دقیقه اول پس از بیدار شدن، گوشی خود را چک می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۹    
رئیسی در ادامه برنامه های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
سامانه خودنویس به نشانی khodnevis.mrud.ir از خرداد 1402 در اختیار عموم مردم بوده و به مرور انواع معاملات اجاره روی این سامانه بارگذاری و رفع ایراد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۴    
ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۳    
تجزیه و تحلیل تمام ارزهای موجود در بازار کریپتو امکان پذیر نیست و برای انتخاب بهترین ارز جهت سرمایه گذاری شما را با مشکل روبه رو خواهد کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۱    
پریسا صالحی، روزنامه نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا: حکم اولیه من یک سال حبس، دوسال تبعید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۲    
منابع تحقیقاتی می گویند بازداشت شدگان در ژوئن گذشته هم حدود 15 کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده اند.