دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 19 اردیبهشت 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 31 فروردین 1403 عصر ایران 1 اردیبهشت 1403 عصر ایران 2 اردیبهشت 1403 عصر ایران 3 اردیبهشت 1403 عصر ایران 4 اردیبهشت 1403 عصر ایران 5 اردیبهشت 1403 عصر ایران 6 اردیبهشت 1403 عصر ایران 7 اردیبهشت 1403 عصر ایران 8 اردیبهشت 1403 عصر ایران 9 اردیبهشت 1403 عصر ایران 10 اردیبهشت 1403 عصر ایران 11 اردیبهشت 1403 عصر ایران 12 اردیبهشت 1403 عصر ایران 13 اردیبهشت 1403 عصر ایران 14 اردیبهشت 1403 عصر ایران 15 اردیبهشت 1403 عصر ایران 16 اردیبهشت 1403 عصر ایران 17 اردیبهشت 1403 عصر ایران 18 اردیبهشت 1403 عصر ایران 19 اردیبهشت 1403 عصر ایران 20 اردیبهشت 1403 عصر ایران 21 اردیبهشت 1403 عصر ایران 22 اردیبهشت 1403 عصر ایران 23 اردیبهشت 1403 عصر ایران 24 اردیبهشت 1403 عصر ایران 25 اردیبهشت 1403 عصر ایران 26 اردیبهشت 1403 عصر ایران 27 اردیبهشت 1403 عصر ایران 28 اردیبهشت 1403 عصر ایران 29 اردیبهشت 1403 عصر ایران 30 اردیبهشت 1403 عصر ایران 31 اردیبهشت 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۲:۱۱    
دنیای فراعنه هرچند با اهرام ثلاثه در ذهن ها شناخته می شود، با این حال به جز آن ها هرم های ریز و درشت بسیار دیگری در مناطق مختلف مصر ساخته شده اند که بعضی سالم هستند و بعضی به شدت آسیب دیده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۱    
در این ویدئو یک آشپز آلمانی نحوه درست کردن پنیر با 1.5 لیتر شیر، 3 قاشق غذاخوری سرکه سفید، نصف قاشق چایخوری نمک، 100 گرم کره؛ و 1 قاشق غذاخوری خامه ترش را یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۱    
آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال، که هنوز به دلیل مشکلات مربوط به ثبت قرارداد نتوانسته کارت سرپرستی خود را دریافت کند، با انتشار پستی در اینستاگرام ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۹    
جنیفر لوپز با 253 میلیون دنبال کننده تنها حدود 1500 نفر را دنبال می کند که یکی از این افراد فردی روحانی با نام قزوینی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۷    
شرکت برندهای لاکچری ال وی ام اچ (LVMH) که مالک برندهایی مانند تیفانی، کریستین دیور و تگ هویر است، با 420 میلیارد دلار، دومین شرکت بزرگ اروپا از نظر ارزش بازار است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
این المپیاد با دو روش؛ یعنی استفاده از آزمون کارشناسی ارشد یا متمرکز و یک روش غیرمتمرکز در مرحله اول برگزیدگان را انتخاب می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۴    
بارش برف در روستای تاریخی و توریستی کندوان باعث تعجب مردم این منطقه و گردشگران شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۹    
هاشمی طبا می گوید: قویا معتقدم غربی ها و به خصوص اشغالگران قدس به خوبی بر این وافق هستند که بر فرض داشتن سلاح هسته ای ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۹    
در این بخشنامه تاکید شده مالیات عایدی سرمایه مشمول واحد های صنف طلا نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۸    
در این ویدئو مهارت یک آشپز خیابانی اهل هنگ کنگ در برش زدن اردک کبابی و استیک بزرگ گوشت را خواهید دید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۳۴    
بارزانی تعهد کتبی به طرف ایرانی داده و در آن مقامات اربیل متعهد به خلع سلاح گروهک های تروریست و اخراج آن ها از اقلیم کردستان شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۱    
پژوهشگران MIT پارچه ابریشمی ویژه ای ابداع کرده اند که نازک تر از موی انسان است و سر و صدا را سرکوب می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۱    
گزارش تحولات بازار مسکن در حالی منتشر شد که در این گزارش قیمت مسکن نسبت به ماه گذشته و مدت مشابه سال قبل رشد داشت؛ اما سوال این است که چرا در این بازار رکودی همچنان شاهد رشد بهای مسکن هستیم؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۱    
مارکور یا مارخور یک گونه بزرگ بز وحشی بومی آسیای جنوبی و آسیای مرکزی است و عمدتاً در پاکستان، هند، رشته کوه قراقورم، بخش هایی از افغانستان و هیمالیا و پاکستان بیشترین جمعیت را دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۱۶    
شجره نامه انسان امروزی ظاهرا از لحاظ آمیختگی میان گونه های مختلف انسانی بسیار آشفته تر از آن چیزیست که فکر می کردیم. این نتیجه ای است که از بررسی یافته هایی با قدمت چندین هزار سال به دست آمده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۰۱    
بسیاری از سازمان های پزشکی غربالگری برای سرطان ریه را برای دهه ها برای افراد در معرض خطر بالا برای این بیماری توصیه کرده اند، اما هنوز درصد افراد در معرض خطری که برای این سرطان غربالگری می شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۰۱    
دانشمندان روش جدیدی برای یافتن مسیرهای بهینه سفر به فضا بدون نیاز به مصرف سوخت بیشتر پیدا کرده اند. این روش جدید از ریاضیات برای نشان دادن تمام مسیرهای ممکن از مداری به مدار دیگر استفاده می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۷:۰۱    
محققان گزارش داده اند نتیجه مطالعات آن ها نشانگر آن است که مصرف حدود نیم قاشق غذاخوری روغن زیتون در روز ممکن است خطر مرگ ناشی از زوال عقل را کاهش دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۵:۰۱    
بله! کرۀ ماه دارد کوچکتر می شود، اما خیلی خیلی خیلی آهسته؛ شعاع ماه در طول صد میلیون سال گذشته، حدود 50 متر کوچک شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۴:۳۱    
کاسه گل و دم میوه آن قی آور هستند و برای درمان سرفه و تنگی نفس کاربرد درمانی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۴:۰۱    
درحالی که از اواسط دههٔ 70 دوران افول خودروهای عضلانی آغاز شد اما در طول دههٔ 80 نشانه هایی از احیای این خودروها به چشم می خورد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۳:۰۱    
جست وجوی حیات فراتر از زمین، دانشمندان را به کاوش در انواع زیستگاه های بالقوه سوق داده است که نه تنها در فهرست روبه رشد سیاره های فراخورشیدی شناخته شده قرار دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۳۱    
دانشمندان با بررسی عکس های فضایی به وسیلۀ هوش مصنوعی، توانسته اند تنها در کمتر از یک سال بیش از 27 هزار سیارک را که عمدتا در لایۀ بیرونی منظومه شمسی می چرخند شناسایی کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۳۸    
فیلمی از حمله یک تانک اسرائیلی به چادرهای آوارگان فلسطینی در شهر رفح در جنوب نوار غزه منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۹    
پاول دورف با بازنشر ادعا می گوید با افراد مهمی صحبت کرده است که مدعی شده اند پیام های خصوصی شان در سیگنال سر از رسانه ها و دادگاه های آمریکا درآورده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۵    
عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران و کاندیدای مجلس شورای اسلامی در سخنانی تاکید کرد: در پیگیری مطالبات مردم با احدی تعارف ندارم و سرزنش هیچ سرزنشگری مرا پشیمان نخواهد کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۳    
یک دستگاه تریلی در جمهوری چک با خودروی سواری که پشت تریلی دیگری توقف کرده بود، برخورد کرد. بر اثر این حادثه راننده خودروی سواری در دم جان باخت و سرنشین دیگر آن نیز به شدت مصدوم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۹    
گاومیش ها با وزن زیاد خود می توانند لانه جغد ها را تخریب کنند. جغد ها برای دور کردن گاومیش ها، صدای مار سمی را تقلید می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۷    
علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه صبحانه ایرانی برای درمان سنتی گرفتگی رگ، معجون سیر، سرکه و لیمو ترش را توصیه کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن دی سی در پاسخ به این سوال که آیا واشنگتن به حمله مداوم اسرائیل به رفح که منجر به تصرف بخش فلسطینی گذرگاه رفح توسط ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۹    
شبکه ان بی سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد که مسکو یک سرباز آمریکایی را طی روزهای گذشته به اتهام دزدی از یک زن بازداشت کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۷    
هلدینگ خلیج فارس به تمام بازیکنان استقلال بابت پیروزی مقابل ذوب آهن 80 میلیون تومان پاداش داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۰    
در این ویدئو با طرز تهیه کالباس مرغ خانگی به روشی بسیار ساده و سریع آشنا خواهید شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۵    
گروه مصری طلائع التحریر مجموعه الشهید محمد صلاح که مسئولیت قتل یک اسرائیلی به نام زیف کیبر را بر عهده گرفته و او را یکی از عناصر سازمان موساد معرفی کرده بود، ویدئویی از لحظه ترور منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۲    
در این ویدیو با حضور استاد تاجبخش در مورد اینکه قارچ های ناخن منشأ کبد و مشارکت آن با معده است برای درمان استفاده دنبه گوسفند با حنا و همچنین استفاده از عسل و سرکه برای تقویت ناخن بسیار موثر است و ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۵    
طوفان تندری سه شنبه شب با سرعت 110 کیلومتر بر ساعت شهرستان های سبزوار، داورزن، بردسکن در غرب خراسان رضوی را درنوردید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۵    
دیوید باردنی عکس زیر را از یک کوه یخ بزرگ ثبت کرده است که سوژه به همراه آب دریا و منظره ای از آسمان؛ چهار ربع برابر دارای سایه هایی از رنگ سفید، آبی و همچنین بافتی خاص را به نمایش می گذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۷    
اشلوتربک در جشن پایان بازی تیمش، فاصله ای تا یک مصدومیت شدید نداشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۵    
محققان دانشگاه MIT با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی دریافتند که آواهای کلیک مانند در زبان نهنگ عنبر (Sperm Whale) نشان دهنده نوعی الفبا است که اساس یک سیستم ارتباطی پیچیده را تشکیل می دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
لحظاتی که خودرو در یک پیچ سریع در اسکی شهیر از کنترل خارج شد و واژگون شد، ثانیه به ثانیه توسط دوربین جاده خودرویی که از لاین مقابل می آمد ثبت شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران، با انتقاد از وضعیت لیگ برتر، گفت: "لیگ برتر با هزینه هایی که در آن می شود، همخوانی ندارد و از بُعد فنی دارای نواقصی است که باید رفع شود."
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل امروز (چهارشنبه) بار دیگر لبنان را به حملات بیشتر تهدید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که استقلال و پرسپولیس همچنان در صدر جدول در حال نبردی نفس گیر برای قهرمانی هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
در این ویدیو با حضور استاد تاجبخش در مورد اینکه استفاده از رب انار و عسل به صورت خوراکی و موضعی بسیار موثر است صحبت می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در نامه ای به روسای کمیته های انضباطی، اخلاق و استیناف، دستورالعمل پیشنهادی سازمان لیگ کشور درباره جلوگیری از حاشیه های غیرمتعارف در فوتبال را ابلاغ کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
پرسپولیس با وجود فاصله یک امتیازی با استقلال، همچنان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به چهار دیدار پایانی لیگ امیدوار است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
کانون مربیان فوتبال ایران در راستای گام برداشتن در مسیر نوآوری و استفاده از فناوری های روز، دوره ای فشرده با عنوان "استفاده از هوش مصنوعی در فوتبال" را برای اعضای خود برگزار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
مقامات ایالت ویرجینیا می گویند که بر اثر برخورد یک کامیون با یک پل هوایی بزرگراه، به کسی آسیب نرسید. این ویدئو نشان می دهد که کامیون بزرگ در زمان برخورد به پل با سرعت زیاد در حال حرکت بوده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی کاخ سفید در هواپیمای ریاست جمهوری موسوم به ایر فورس وان با خبرنگاران گفتگو می کرد، افزود: ارزیابی دقیق از موضع دو طرف نشان می دهد که آنها می توانند اختلافات باقی مانده را از بین ببرند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
در فارس یک خرس قهوه ای به همراه دو توله اش در کوه های روستای چشمه رعنا از توابع بخش مرکزی شهرستان اقلید مشاهده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
ویدیویی از وضعیت عجیب ایران مال، بعد از بارندگی شدید دیشب را، ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
مارتین گریفیتس معاون دبیرکل سازمان ملل در امور اضطراری و بشردوستانه گفت که غیرنظامیان باید محافظت شوند و نیازهای اولیه شان برآورده شود و کسانی که باید محل را ترک کنند باید زمان کافی برای انجام این ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
هری کین، ستاره خط حمله بایرن مونیخ و تیم ملی انگلستان، در چالشی جالب با وب سایت گل، کریستیانو رونالدو را به عنوان بهترین تمام کننده تاریخ فوتبال انتخاب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
رئال مادرید با 17 حضور در فینال جام باشگاه های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا، رکورددار این رقابت ها است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
هرچند تقریبا همه انسان ها به طور معمول 32 دندان دارند، اعتقاد بر این است که حدود 1 درصد از جمعیت جهان از یک بیماری مادرزادی به نام آژنزی دندانی رنج می برند که باعث عدم رشد یک یا چند دندان می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
آقای عباس عبدی هم نوشت: سال 1402 نسبت سال 1401 حدود 6 هزار طلاق و حدود 40 هزار ازدواج کمتر شده. پس نسبت طلاق به ازدواج کمتر نشده که بیشتر هم شده. از 0/36 به 0/42 رسیده است .
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۸    
در آستانه دیدار حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جو پرشوری بر اطراف استادیوم سانتیاگو برنابئو حاکم است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۷    
در این ویدئو، گل های استثنایی لالیگا از 2009 تا 2024 که نامزد جایزه پوشکاش شدند را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۱    
یکی از عجیبترین معابد تایلند، وات سامفران نام دارد و در 40 کیلومتری بانکوک واقع شده است. معبدی صورتی رنگ که اژد هایی غول پیکر به دور آن پیچیده است!
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۸    
سر آلکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد، بدون هیچ تعللی بدترین خریدش در دوران حضورش در این باشگاه را رالف میلن معرفی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۶    
تغییرات آب و هوایی چند سالی است که میانگین دمای هوای کره زمین را به شدت افزایش داده و نگرانی هایی را در مورد اینکه انسان چگونه می تواند خود را با چنین شرایطی وفق دهد، به وجود آورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۷    
رئیس پلیس پیشگیری تهران : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات، در یک عملیات، این سارقان در مخفیگاه خود در حوالی محله نظام آباد دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
ویدئویی از طرز تهیه نودل متفاوت و لذیذ در کمتر از 10 دقیقه را میتوانید در ادامه مشاهده کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
وکیل زهره فکور صبور گفت: بعضی جزییات پرونده اخلاقی و محرمانه است و شامل تهدید، اخاذی از خانم فکور صبور بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
آرتروز زانو به وضعیتی گفته می شود که در طی آن، غضروف های مفصل زانو دچار ساییدگی شده و به تدریج از بین می روند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
سیل گسترده در برزیل باعث کشته شدن دست کم 95 نفر شد. بیش از 100 نفر هم مفقود شدند. آژانس دفاع غیرنظامی ایالت ریوگرانده برزیل اعلام کرد بر اثر سیل در این ایالت دست کم 95 نفر کشته ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
تیم ملی پاورلیفتینگ ایران بامداد امروز تهران را به مقصد شهر کراسنویارسک در روسیه ترک کرد تا در مسابقات بین المللی "سیبرین پاور شو" به میدان برود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
لوید آستین : ما متعهد به حمایت از حق اسرائیل برای دفاع از خود هستیم. ارتش اسرائیل نباید عملیاتی را آغاز کند که امنیت و ایمنی غیرنظامیان را درنظر نمی گیرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
در تصمیمی غیرمنتظره، بردیا سعادت، ستاره والیبال ایران، با وجود شایعاتی مبنی بر جدایی از آلانیا اسپور، در این تیم ترکیه ای ماندنی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
با وجود درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر محل برگزاری بازی مقابل هوادار، سازمان لیگ اعلام کرد که این دیدار طبق برنامه قبلی در ورزشگاه پاس قوامین و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام اقدام به خودسوزی خانمی حدودا 50 ساله در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله، نزدیک ترین گشت انتظامی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
پی یرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر، به انتقاداتی که به این باشگاه بابت خرید بازیکنانی مانند مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی به عنوان بازیکن آزاد وارد شده، واکنش نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
در این ویدئو شما با طرز تهیه دمی گوجه فرنگی به سبک ترکیه ای آشنا می شوید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در واکنش به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و جریمه نقدی پرسپولیس به دلیل اتفاقات دیدار با سپاهان، به شدت از این باشگاه انتقاد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
در این ویدئو، عاقبت شکار جوجه تیغی توسط پلنگ گرسنه را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد اخذ ویزا کشورهای اروپایی و آسیایی اعتراف کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
شرکت داروسازی انگلیسی آسترازنکا ادعا کرد که واکسن کووید خود به نام واکسیفریا را که یکی از اولین واکسن های تولید شده در زمان شیوع کرونا بود، به دلایل تجاری و مازاد شدن دوز های به روز شده، لغو کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
علیرضا بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره افزایش حقوق کارگران گفت: در بودجه 1403 افزایش 35 درصدی حقوق کارگران دیده شده و بقیه مسائل را دولت و مجلس در حال رایزنی هستند تا بتوانند کار های ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
در این ویدئو، نتیجه حمل بار چوب با موتورسیکلت سه چرخ را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
تدروس آدهانوم گبریسوس (Tedros Adhanom Ghebreyesus) رئیس سازمان جهانی بهداشت امروز چهارشنبه در نشستی در ژنو اعلام کرد که کارکنان این نهاد با وجود تهاجم اشغالگران قدس به رفح ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
در این ویدئو، تایم لپس زیبا از چرخش زمین در فضا را مشاهده می نمایید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
نورثروپ گرومن بی-2 اسپیریت، نام یک بمب افکن رادارگریز چندمنظوره ساخت شرکت نورثروپ گرومن با کمک شرکت بوئینگ است که توانایی پرتاب جنگ افزار هسته ای و متعارف را دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
حدود یک سال پیش هم خبر اجبار پوشیدن مقنعه برای کارکنان داروخانه ها منتشر شد. انتشار این اخبار در حالی است که بیماران در ایران با معضل جدی کمبود دارو مواجهند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۱    
رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به اجرای طرح نور که از 25 فروردین ماه در حوزه عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب آغاز شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۷    
ایستگاه فضایی بین المللی (International Space Station) یک ایستگاه فضایی است که با مشارکت بیش از 15 کشور ساخته می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۶    
دهکده المپیک پاریس 2024، محل اقامت 9 هزار ورزشکار در طول بازی ها، با صرف هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد یورو، آماده پذیرایی از المپیکی ها می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام امروز مقر لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت را با موشک برکان هدف قرار داد .
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
دیدیه روستان، خبرنگار و گزارشگر سرشناس فرانسوی، پس از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا به شدت از کیلیان ام باپه، ستاره این تیم، انتقاد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
زارع پور: نیاز مردم استفاده از تلفن همراه با کیفیت هست، با تولید تلفن همراه داخلی قصد رقابت با مدل های موجود در بازار را داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۸    
مارسل دسایی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه، در اظهاراتی غیرمنتظره، پیش بینی کرد که کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، به جای پیوستن به رئال مادرید، راهی لیگ عربستان خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۴    
این کوهستان در کشور پرو قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۳    
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با وجود دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در سمینار 3 روزه این نهاد در مالزی حضور پیدا نکرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۳    
این کوهستان در کشور پرو قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۳    
در این ویدئو نحوه صید، پردازش و فرآوری صد ها تن شاه خرچنگ به شیوه جالب ماهیگیران کشور های مختلف را خواهید دید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۲    
گربه سیاه سفید که از 1710 قطعه تشکیل شده و برچسب قیمت 100 دلاری دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۵    
دنیل اورساتو، داور باتجربه ایتالیایی، شب گذشته پس از پایان دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشک ریخت ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۰    
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، از اختصاص بودجه 1200 میلیارد تومانی برای بازسازی ورزشگاه آزادی خبر داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۸    
پاری سن ژرمن با وجود صرف مبالغ هنگفت در نقل و انتقالات و جذب ستارگان بزرگ، بار دیگر در رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند ...