دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۸May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 16 اردیبهشت 1403 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1401 عصر ایران 29 اسفند 1402 عصر ایران 31 فروردین 1403 عصر ایران 1 اردیبهشت 1403 عصر ایران 2 اردیبهشت 1403 عصر ایران 3 اردیبهشت 1403 عصر ایران 4 اردیبهشت 1403 عصر ایران 5 اردیبهشت 1403 عصر ایران 6 اردیبهشت 1403 عصر ایران 7 اردیبهشت 1403 عصر ایران 8 اردیبهشت 1403 عصر ایران 9 اردیبهشت 1403 عصر ایران 10 اردیبهشت 1403 عصر ایران 11 اردیبهشت 1403 عصر ایران 12 اردیبهشت 1403 عصر ایران 13 اردیبهشت 1403 عصر ایران 14 اردیبهشت 1403 عصر ایران 15 اردیبهشت 1403 عصر ایران 16 اردیبهشت 1403 عصر ایران 17 اردیبهشت 1403 عصر ایران 18 اردیبهشت 1403 عصر ایران 19 اردیبهشت 1403 عصر ایران 20 اردیبهشت 1403 عصر ایران 21 اردیبهشت 1403 عصر ایران 22 اردیبهشت 1403 عصر ایران 23 اردیبهشت 1403 عصر ایران 24 اردیبهشت 1403 عصر ایران 25 اردیبهشت 1403 عصر ایران 26 اردیبهشت 1403 عصر ایران 27 اردیبهشت 1403 عصر ایران 28 اردیبهشت 1403 عصر ایران 29 اردیبهشت 1403 عصر ایران 30 اردیبهشت 1403 عصر ایران 31 اردیبهشت 1403 
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۷    
حتی اگر یک کسی در ادارات شبه قضایی مثل شعب سازمان تعزیرات حکومتی یا تخلفات اداری و انتظامی شهادت دروغ بدهد و شهادت او مؤثر باشد یکی از مجازات های درجه 7 در انتظار اوست.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۱    
زرشک حاوی ماده شیمیایی بربرین است که کاربردهای پزشکی و فواید مختلفی برای سلامتی دارد و آب زرشک یکی از نوشیدنی های پرطرفدار است که مصرف آن فوایدی بسیاری برای سلامت بدن به همراه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی از ساخت 128 هزار و 500 مسکن مهر بدون یک ریال آورده متقاضیان و وام بانکی خبر داد و گفت:هزینه آماده سازی زمین را بعد از مردم می گیریم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۶    
الحشاشین نام تله تئاتر مصری است که پخش آن در 12 مارس 2024 آغاز شد و با نگرشی مغرضانه به کارگردانی پیتر میمی به دوران سده 11 میلادی و خلافت فاطمیان و گروهی با عنوان حشاشین به رهبری حسن صباح می پردازد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۱    
دوازده سال پس از ساخت آخرین کامارو ینکو نسل اول، توربو Z ساخته شد که هرچند به اندازهٔ سلف خود وحشی نبود اما همچنان یک شورلت پرفورمنس بالای عالی محسوب می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۲:۳۱    
تحقیقات نشان می دهند ورزش به احتمال زیاد در برابر چالش های اضطراب، افسردگی و توجه محافظت کند و مطالعه ای جدید بر درستی این نتایج تاکید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۰۱    
میباخ S680 هرچند به اندازهٔ یک اتوبوس مدرسه طول دارد و زیر کاپوت کشیدهٔ خود یک موتور V12 را پنهان کرده اما به طور عجیبی هندلینگ پویا و چابکی را ارائه می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۱    
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
اپراتور همراه اول با ارائه بسته های رومینگ ویژه حج، هزینه اینترنت و مکالمه زائران در عربستان را به طور قابل توجهی کاهش داده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
آبشار زمرد حویق در استان گیلان و شهرستان تالش به دلیل وجود دو آبشار به آبشار دوقلو شهرت دارد که در کنار یکدیگر و در اعماق جنگل های زیبای تالش قرار گرفته اند که همه ساله در فصول بهار و تابستان میزبان ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۸    
محمدجواد مرادیان : هرگونه استفاده تبلیغاتی یا رسانه ای از آمبولانس و تجهیزات درمانی باید با اخذ یکسری مجوز از نهادهای مربوط باشد که در این ویدئو این مجوزها اخذ نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
از ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی رونمایی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص زمین برای ساخت بیش از 140 هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو با بیان اینکه آب های بسته بندی دارای مزایای متعددی هستند، از عدم وجود آلودگی های میکروبی و انگلی بیماری زا ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
سازمان غذا و دارو : رعایت نکردن حجاب در داروخانه، در سهمیه داروی داروخانه ها نقش دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۴    
پایگاه بصیرت در یادداشتی به قلم مهدی بختیاری نوشت: همانطور که در اخبار آمد، نخستین ماموریت اقیانوسی و دوربرد نیروی دریایی سپاه در نیمکره جنوب زمین با ناو شهید نادر مهدوی در حال انجام است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد / املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۸    
واضح است که F-16 Fighting Falcon از دوران خدمت قابل توجهی در نبرد های هوا به هوا برخوردار بوده است. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط MigFlug، جنگنده F-16 آمار 76 شکار موفق را ثبت کرده ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
وضعیت بارش ها در برخی از نقاط کشور از جمله تهران بسیار نگران کننده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۴    
ناپایداری سیاره های بزرگ که باعث جابه جایی مشتری شد، همزمان با شکل گیری ماه زمین رخ داد. آیا ممکن است این دو رویداد به یکدیگر ربط داشته باشند؟
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۵    
یکی از محورهای این تحقیق بررسی تاثیر انگور بر کبد چرب بود، وضعیتی که با رژیم های غذایی پرچرب رایج در جوامع غربی یک نگرانی اصلی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۸    
سیستم دنده اتوماتیک خودرو نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد. در گیربکس های دستی شما با فشردن پدال کلاچ و تغییر دنده به صورت دستی، قادر به تغییر دنده خودرو خواهید بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
رئیس سازمان امور عشایر ایران: برآورد اولیه میزان خسارت به راه های عشایری و زندگی و معیشت آنان 500 میلیارد تومان است که در صورت تقویت اعتبارات راه های عشایری و احداث ابنیه فنی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
صبح امروز افراد حاضر در یکی از کارگاه های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه 125 از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش نشانان درخواست کمک کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۱    
عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان در فضای مجازی پربیننده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۱    
تالکین خوب می دانست چه وضعیتی را توصیف می کند. او که یک کهنه سرباز جنگ جهانی اول بود، با ناامیدی نزدیک شدن دومین جنگ خانمان سوز جهانی را تماشا می کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۱    
ایالات متحده آمریکا توصیه های سفر به آلمان را به دلیل افزایش تهدید تروریسم در این کشور تشدید کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۱    
دکتر ورتینگتون بعد از قرن ها توانست راز پنج نماد موجود در معبد های بین النهرین را رمزگشایی کند و معتقد است که این نمادها، به نحوی به جاودان کردن نام پادشاه آن دوره برمی گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۱    
رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر حمایت ویژه برای اشتغالزایی در پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر در قالب یک کارگروه ملی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۱    
رهبری از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۱    
وارن بافت، هوش مصنوعی را راهی برای کلاهبرداری می داند و معتقد است که این فناوری، تشخیص واقعیت را غیرممکن خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۴    
ساخت شهر فرودگاهی در ایران به دلایل متعددی توجیه اقتصادی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۶:۳۱    
یک برند پوشاک با رونمایی از گوشی موسوم به Boring Phone در هفتۀ طراحی میلان، راه حلی خلاقانه برای مبارزه با اعتیاد به گوشی های هوشمند ارائه داده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۶:۰۱    
استرس و اضطراب تاثیرات منفی زیادی روی جسم و روح شما دارد، برخی از مشکلاتی که گاها برای پوستتان بوجود می آید ممکن است به علت استرس زیاد باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۵:۳۱    
دانشمندان دریافتند که تفاوت دمای روز و شب سیاره فراخورشیدی WASP-43b، بادهای شدیدی ایجاد می کند که سرعتشان می تواند به 9000 کیلومتر بر ساعت برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۴:۴۰    
یک شیء باستانی نادر که تصور می شود تنها مورد کشف شده از نوع خود در قلمرو امپراتوری روم باشد، در کارلایل انگلستان کشف شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۴:۴۰    
بزرگ شدن در یک خانواده سمی می تواند به معنای زندگی در یک تنش دائمی باشد. هرگز نمی دانید که درگیری بعدی چه زمانی رخ خواهد داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۲:۳۱    
سرانجام پس از مدت ها انتظار، قرار است وانت پیکاپ جیپ گلادیاتور به پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe این برند مجهز شود.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۲:۰۰    
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۲:۰۰    
سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ ترین مربیان تاریخ فوتبال و سرمربی تیم ملی آرژانتین در قهرمانی جام جهانی 1978، در سن 85 سالگی درگذشت.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۲:۰۰    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از معاونت پرورشی در حوزه مسائل تربیتی این انتظار وجود دارد که فرایند رشد دانش آموز را تسهیل کرده و سرعت دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۲:۰۰    
خیام در بسیاری از رباعی های خود اشاره می کرد که ممکن است در همین چمنزار سرسبزی که پیش روی ماست یا در کوزه ای که برای نوشیدن آب از آن استفاده می کنیم، اجزائی از بدن انسان های گذشته وجود داشته باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۲:۰۰    
زین الدین زیدان، اسطوره فرانسوی فوتبال، بار دیگر نشان داد که تعصب و عشق او به رئال مادرید مرزی نمی شناسد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۵    
محسن حاجی میرزایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش، در واکنش به اظهارات اخیر رضامراد صحرایی، وزیر فعلی آموزش و پرورش، در شبکه اجتماعی ایکس به وی انتقاد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
صالحی در نهایت با اشاره به پرفروش ترین فیلم سینمای ایران پس از انقلاب یعنی فسیل که نوشتن فیلمنامه آن برعهده خودش بوده، گفت: در پروژه فیلم فسیل با فروش میلیاردی که داشت هم قیمت نگارش سال گذشته ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۵    
لیورپول با پیروزی 4-2 مقابل تاتنهام، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۳    
در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که امروز 16 اردیبهشت ماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، 190 کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار معامله شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۸    
به نوشته اوکراین اینفو، کنگره آمریکا در 20 آوریل (اول اردیبهشت) لایحه ای را تصویب کرد که بیش از 60 میلیارد دلار برای حمایت از اوکراین اختصاص می دهد که پس از تصویب سنا و با امضای جو بایدن رئیس جمهور ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۱    
با تشدید تحریم های ایران در اوایل سال 1397 دولت واردات پوشاک را همچون بسیاری از اقلام وارداتی دیگر ممنوع کرد. بدین ترتیب واردات رسمی به نفع قاچاق کنار کشید ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۰    
یک هواپیمای آنتونوف ای ان-2 قصد فرود داشت که واژگون شد. هر پنج سرنشین این هواپیما به بیمارستانی در قزاقستان منتقل شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۸    
در پی انتقادات داخلی، دولت بایدن برای اولین بار در 7 ماه گذشته، ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد. این اقدام نگرانی هایی را در کابینه رژیم صهیونیستی به وجود آورده و مقامات اسرائیلی در حال بررسی ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۵    
خدا عمر باعزت بدهد به حاج حسین آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می نوشت: "الان زنگ انشا نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۵    
لحظاتی بعد از آنکه یک موتور سوار از رودخانه عبور کرد، جریان آب بسیار شدید شد. در واقع اگر کمی دیرتر وارد شده بود جریان قوی آب او را با خود می برد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۱    
کیلیان ام باپه، ستاره پاری سن ژرمن، با وجود شکست در بازی رفت، از جبران نتیجه و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند ابراز اطمینان کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۶    
مهناز افشار: برای من که کارنامه فعالی در پرده سینمای ایران داشتم، بحران بیکاری پس از مهاجرت، دوران سختی را برایم رقم زد و مرا به ورطه ناامیدی و بی اعتمادی در غربت کشاند ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۴    
کریستین رومرو و امرسون رویال، مدافعان تاتنهام، در جریان شکست سنگین این تیم مقابل لیورپول، درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۲    
روش خلاقانه یک مرد برای زنده گرفتن یک مار کبری را ببینید که در فضای مجازی پربازدید شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۲    
تیم مایورکا پالما اسپانیا با خلق حماسه ای دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا را با نتیجه ای قاطع از پیش رو برداشت و برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
یکی از بکرترین دریاچه های لرستان در دل طبیعت بی نظیر شهرستان الیگودرز را در این ویدئو ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۴    
مریم محلوجی راد همزمان با روز جهانی آسم و آلرژی درباره بیماری آسم توضیح داد: پروسه ابتلا به آسم مانند بیماری های عفونی نیست و معمولا به صورت خود به خود ایجاد می شود؛ به عبارت دیگر، آسم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، بار دیگر با درخشش خود در زمین فوتبال، نام خود را در تاریخ لیگ برتر انگلیس جاودانه کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۴۹    
در حین حفاری در عمق 1.5 متری در ابتدای خیابان باباطاهر یک دیواره تاریخی از یک بنا کشف شده که قدمت آن هنوز مشخص نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۴۶    
ویدیویی از لحظه گل زنیِ داور در لیگ دسته پایین اروپا که سوژۀ رسانه ها شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۴۱    
روح الله ایزدخواه در خصوص وضعیت ارائه تسهیلات به مردم، اظهار کرد: یکی از انتقادات به این دولت مدل ارائه تسهیلات بانکی است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۷    
دادستان عمومی کویت امروز(یکشنبه) اعلام کرد: این نزاع، خلبان هواپیما را مجبور کرد تا به منظور حفظ امنیت سرنشینان آن به فرودگاه بانکوک برگردد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۱    
وضعیت یک پورشه ماکان پس از ورود یک موش به داخل آن را مشاهده می کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۶    
مقامات رژیم صهیونیستی به آکسیوس گفته اند که این موضوع نگرانی های جدی در میان مقامات اسرائیل به وجود آورده و آنها را به تکاپو انداخته است تا از دلیل جلوگیری از ارسال این محموله مطلع شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۶    
تیم فوتبال لورکوزن با برتری 5 بر یک مقابل اینتراخت فرانکفورت، به رکوردی شگفت انگیز دست یافت و به عنوان شکست ناپذیرترین تیم تاریخ یوفا معرفی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۳    
در دیداری عجیب در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم فوتبال گل گهر در نیمه دوم بازی با شمس آذر، پیراهن خود را از آبی به سفید تغییر داد!
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۳    
رئیس اورژانس جیرفت کرمان از فوت امام جمعه بلوک در اثر سانحه تصادف خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
در این ویدئو یک آشپز شناخته شده و باتجربه فرآیند درست کردن شیرینی نارگیلی بازاری در 5 دقیقه را آموزش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس، معتقد است که این تیم با جبران فاصله یک امتیازی با استقلال در صدر جدول قرار خواهد گرفت و به قهرمانی لیگ برتر خواهد رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
سرهنگ علیرضا پوربه روز یکشنبه اظهار کرد: گزارشی مبنی بر نصب و استفاده دستگاه های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای فاروج دریافت شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
معصومه شکوری، داور برجسته فوتبال ایران، به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا بین تیم های اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی انتخاب شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
توهین یک تماشاگر مرد به زنان حاضر در ورزشگاه آزادی، بار دیگر بحث حضور زنان در استادیوم ها را داغ کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
یک مقام آگاه از مذاکرات آتش بس در غزه به رویترز گفت که ویلیام برنز رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می کند در حالیکه مذاکرات غزه در آستانه فروپاشی است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
باشگاه الاتحاد عربستان که فصل کابوس واری را پشت سر گذاشت، به دنبال شکار یک مربی بزرگ اروپایی برای احیای خود است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، پس از رسوایی خیانت به همسرش، به دنبال راهی برای فرار از کانون توجه رسانه ها است. به نظر می رسد او عربستان سعودی را مقصدی ایده آل برای این فرار می داند.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
وزیر امور خارجه ترکیه خاطرنشان کرد: ما کشورهای عربی را در پذیرش مسوولیت حمایت از قضیه تنها نخواهیم گذاشت و ما نیز به مسوولیت های خود در این باره عمل خواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
در این ویدئو یک برقکار اهل کانادا روشی تازه برای درست کردن لامپ ال ای دی (LED) با کمک قیچی را یاد می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، پس از جنجال های درگیری با یورگن کلوپ در دیدار قبلی، در بازی حساس مقابل تاتنهام با گلزنی و درخشش خود، آشتی خود را با سرمربی آلمانی نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
بارش شدید باران منجر به جاری شدن سیل در ایالت تگزاس آمریکا شده است. ویدئویی از لحظه غرق شدن یک تریلی در سیل تگزاس منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش بس موافقت نخواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، از جریمه سنگین دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی، سرمربی این تیم، توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شدت انتقاد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
مقامات شهر یکاترینبوگ، مرکز منطقه سوردلوفسک روسیه وضعیت فوق العاده اعلام کردند. وزارت انرژی روسیه روز شنبه اعلام کرد که بارش سنگین برف منجر به قطع برق حدود 79 هزار نفر در منطقه سوردلوفسک شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی که در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد و به آویسپا فوکوئوکا ژاپن پیوست، این روزها درخشش خیره کننده ای در جی لیگ دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
مهدی عظیمی فر بیان کرد: با توجه به ادامه بارشها در بخشهای بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب های وارده به سد ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
امید نورافکن، هافبک سپاهان، بار دیگر در ورزشگاه آزادی با استقبال تندی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
مهدی تارتار، سرمربی ملوان، در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار، از انگیزه بالای خود و بازیکنانش برای کسب پیروزی و رسیدن به رتبه چهارم جدول رده بندی صحبت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
میثم منیعی، پیشکسوت استقلال، معتقد است که عدم وجود آرامش در زمان مدیریت علی خطیر، جواد نکونام را تحت فشار قرار داده و باعث مشکلات زیادی برای استقلال شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
اخیرا ویدیوی عجیبی از یک تشی در خیابان های شیراز منتشر شده که از دیدنش متعجب خواهید شد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
مست عشق دو هفته ای است که اکرانش را شروع کرده و در این مدت و حتی پیش از آن بحث ها و حواشی زیادی داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
تصاویری از استان فارس شهرستان قیرو کارزین که لحظه نجات بچه گرفتار در سیل را نشان میدهد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۱    
شرکت کرمان موتور از آغاز فروش اقساطی 2 محصول خود خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
مدیر اداره بهره برداری و نگهداری سد کوثر گچساران با بیان اینکه هم اکنون سد کوثر گچساران سرریز شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۳۰    
رسانه های عربی نوشتند: چاغلار ارطغرل اعلام کرد در اقدامی انتقام جویانه نسبت به رفتاری که معلمانش در دوره ابتدایی با او داشتند، مدرسه ای را که در آن تحصیل می کرده ویران کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
سیدسیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان، از انتخاب علی اکرمی برای قضاوت دیدار تیمش با سپاهان انتقاد کرد و گفت: "با توجه به اینکه هفته آینده با نساجی بازی داریم ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۰    
طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو های وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۰    
اختلاف فزاینده بین نرخ دلار نیما و بازار آزاد، به چالشی بزرگ برای صنایع بورسی کشور تبدیل شده است. این اختلاف که به گفته کارشناسان به بیش از 20 هزار تومان رسیده، انگیزه واردات را افزایش داده ...
عصر ایران   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۶    
جاری شدن سیل و رانش زمین در برزیل در پی بارندگی های شدید چند روزه در این کشور منجر به مرگ دست کم 56 نفر شده است. مقامات می گویند بیش از 70 نفر در ایالت ریو گرانده جنوبی مفقود شده اند.