دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۴۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 11 اسفند 1393 - baharnews.ir

بهار نیوز 30 دی 1393 بهار نیوز 30 بهمن 1393 بهار نیوز 1 اسفند 1393 بهار نیوز 2 اسفند 1393 بهار نیوز 3 اسفند 1393 بهار نیوز 4 اسفند 1393 بهار نیوز 5 اسفند 1393 بهار نیوز 6 اسفند 1393 بهار نیوز 7 اسفند 1393 بهار نیوز 10 اسفند 1393 بهار نیوز 11 اسفند 1393 بهار نیوز 12 اسفند 1393 بهار نیوز 13 اسفند 1393 بهار نیوز 14 اسفند 1393 بهار نیوز 15 اسفند 1393 بهار نیوز 16 اسفند 1393 بهار نیوز 17 اسفند 1393 بهار نیوز 18 اسفند 1393 بهار نیوز 19 اسفند 1393 بهار نیوز 20 اسفند 1393 بهار نیوز 21 اسفند 1393 بهار نیوز 22 اسفند 1393 بهار نیوز 23 اسفند 1393 بهار نیوز 24 اسفند 1393 بهار نیوز 25 اسفند 1393 بهار نیوز 26 اسفند 1393 بهار نیوز 27 اسفند 1393 بهار نیوز 28 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1393 
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۷    
گروه بین الملل: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حضور در نشست کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک)، گفت: گزارش ها در مورد وجود اختلاف میان اسرائیل و آمریکا نادرست است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۷    
گروه اقتصادی: تا مدتی پیش کارت خوان ها را فقط می شد در فروشگاه ها دید، در حالی که با آمدن کارت خوان های مجهز به سیم کارت، این روزها دست فروشان حاشیه خیابان و مترو هم کارت خوان دارند!
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۶    
گروه بین الملل: رسانه های عربی از آزادسازی 50 درصد از شهر تکریت از اشغال تروریست های داعش به دنبال آغاز عملیات بزرگ پاکسازی استان صلاح الدین و کشته شدن یکی از سرکردگان مهم این گروه خبر دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۶    
گروه سیاسی: وزیر کشور چندی پیش با اشاره به گردش سالانه 20 هزار میلیارد تومان به دنبال قاچاق مواد مخدر گفت: بی شک بخشی از این پول در حوزه سیاست، انتخابات و انتقال قدرت سیاسی در کشور وارد می شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۰    
گروه جامعه: روزبه وصالی در ستون طنزروزنامه قانون نوشت: مجریِ دانا و خفن: نمی دانم ما با آلودگی هوا مشکل داریم یا او با ما مشکل دارد. مسئله همین است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۰    
گروه جامعه: معصومه ابتکار محتوای فیلم منتسب به شبکه اجتماعی افسران جوان را غیرمنصفانه عنوان کرد و با به اشتراک گذاشتن این کلیپ، نسبت به انتشار آن واکنش نشان داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۷    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنیادکار ازبکستان با تیمی که در امارات با پرسپولیس بازی کرد متفاوت است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۷    
گروه سیاسی: سخنگوی قوه قضاییه درباره ممنوعیت انتشار اخبار مربوط به رئیس جمهور پیشین توضیحاتی ارائه کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۷    
گروه ورزشی: در آستانه دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر بنیادکار ازبکستان از پیراهن جدید این تیم رونمایی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
گروه اقتصادی: دبیر انجمن خودروسازان از تعرفه فعلی واردات خودرو اعلام رضایت کرد و گفت: ثبات تعرفه برای خودروهای وارداتی در شرایط فعلی بهترین اقدام است و باید فعلا برای تغییر آن دست نگه داشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۶    
گروه ورزشی: اسامی داوران دیدار تیم های فوتبال بنیادکار ازبکستان و پرسپولیس ایران اعلام شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۶    
گروه سیاسی: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام گفت که تحقیقات آژانس درباره برنامه هسته ای ایران نمی تواند تا ابد ادامه پیدا کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
رفراندوم کار خیلی شاقی نیست. تجربه سوئیس نشان می دهد که در آنجا سالی چند رفراندوم برگزار می شود بدون آنکه آشفتگی ایجاد شود یا نظام حکومتی سوئیس متزلزل شود. این بیم و هراس ها را باید کنار بگذاریم.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
گروه جامعه: روزنامه قانون در گزارشی نوشت: معلمان در قطعنامه چه گفتند؟ از نمایندگان مجلس خواستیم رفتار سیاسی شان را کنار بگذارند و از معلم به عنوان ابزار استفاده نکنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۵    
گروه بین الملل: در حالی که دمشق با اعزام کمیته حقیقت یاب سازمان ملل به حلب موافقت کرده، مخالفان سوری اعلام کردند که طرح استفان دی میستورا را نمی پذیرند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
گروه فرهنگی: لغو زنجیره ای کنسرت ها در شهرستان ها و برخوردهای نامتعارف، همچنان ادامه دارد. ارسال پیامک های زنجیره ای، انتشار خبرهای نادرست، اطلاع نداشتن از قوانین حاکم بر حوزه ی هنر و .. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۸    
گروه اقتصادی: پرونده کلاه برداری بزرگ دیگری از صبح امروز در حوزه شرکت های لیزینگی خودرو که یکی از مسئولان انتظامی تهران از آن تحت عنوان پرونده شرکت نگین خودرو -2 یاد کرده، کلید خورده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۲    
گروه فرهنگ و هنر: در حالی که حدودا یک هفته ای می شود که فیلمبرداری "کلاه قرمزی94′′ برای پخش در ایام نوروز آغاز شده اما همچنان شنیده های فراوانی درباره دلایل تاخیر در آغاز فیلمبرداری به گوش می رسد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۳    
گروه ورزشی: بازی تیم های فوتبال نفت و العین را داوران چینی سوت می زنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۱    
گروه ورزشی: سرمربی نفت ایران ضمن اینکه خواهان حضور هواداران فوتبال ایران برای تشویق تیمش در این دیدار شد گفت که تلاش تیمش این است که مانع از امتیاز گرفتن العینی ها شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۲    
گروه بین الملل: داعش با تهدید کارمندان و یکی از بنیانگذاران توییتر، علیه این شبکه اجتماعی اعلان جنگ کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۹    
گروه بین الملل: در حالی که یک افسر پلیس عراق در استان صلاح الدین از کشف دو گور دسته جمعی متعلق به شهروندان و نیروهای امنیتی که در شمال عراق به دست داعش اعدام شده بودند، خبر داد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۹    
گروه سیاسی: وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر مقابله با اسلام هراسی و هر نوع افراط گرایی در هر قوم و گرایشی، گفت: سازمان ملل باید فرآیند و زمینه لازم برای رسیدن به این هدف را فراهم کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۹    
گروه ورزشی: ملی پوش پر افتخار دوومیدانی ایران گفت:با رییس جمهور در مورد مسائل روز دوومیدانی گفت وگو خواهیم کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۹    
گروه جامعه: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از تصویب آیین نامه تشکیل و راهبری پایگاه اطلاعات نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۶    
گروه فناوری: هواوی اولین ساعت هوشمند بسیار زیبای خود را در پلتفرم اندروید معرفی کرد، این ساعت هوشمند طراحی دایره ای و چشم نوازی دارد و می تواند برای ساعت هوشمند اپل رقیب سرسختی باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۶    
گروه فرهنگ و هنر: 10 فیلم سینمایی گزینه اکران نوروز 94 شدند که از بین آنها پنج فیلم تا پایان وقت اداری فردا سه شنبه نهایی می شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۷    
گروه فرهنگ و هنر: کنسرت علیرضا قربانی برای دومین بار در طول یک هفته لغو شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
گروه بین الملل: نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حمله اخیر داعش به آشوریان در مرز سوریه و عراق هزار خانوار به حسکه آواره و نزدیک 300 نفر کشته شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۷    
گروه جامعه: استقبال بیش از 180 هزار نفر برای پرداخت جریمه سربازی، نحوه جریمه فوتبالیست های متخلف و سرباز فراری ها و پاسخ به چند ابهام ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
گروه سیاسی: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمال و نهایت رشد انسان را در دین شناسی دانست و گفت: دینداری با دین شناسی متفاوت است و بسیاری از مردم دیندار هستند اما دین شناس نیستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۴    
گروه سیاسی: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از بهترین دستاوردهای این انقلاب اسلامی راه اندازی بسیج سازندگی در سوریه است که در این کشور با نام جهاد البناء ایجاد شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۹    
گروه فرهنگی: مدیر مسئوول نشریه چلچراغ با بیان اینکه کار روزنامه نگاری در ایران، مثل بازی کردن فوتبال در میدان مین است، گفت: آنچه مجله چلچراغ را در ابتدای دهه ی 80 ماندگار کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۷    
گروه سیاسی: رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه دانشگاه تهران در همه زمینه ها می تواند الگو باشد گفت: دانشگاه تهران همواره پیشتاز در صحنه های علمی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۳    
گروه اقتصادی: مشاور وزیر راه و شهرسازی معتقد است: افزایش تسهیلات وام مسکن موجب رونق گرفتن بازار مسکن می شود و مخالفت بانک مرکزی هم با این طرح به دلیل کمبود نقدینگی نظام بانکی کشور است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
برای آنکه وضعیت رفاه خانوار را بدانیم باید چند شاخص دیگر را هم بررسی کنیم. شاخص قیمت مسکن و اجاره بها، شاخص قیمت اقلام خوراکی، شاخص بهداشت و شاخص آموزش.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
از نظر شهروندان، هر حکومتی یک کل یکپارچه است، معنا ندارد که یک بخش آن برحسب وظایف قانونی خود مجوز برنامه ای را بدهد و سایر بخش ها و یا گروه های فشار مانع از انجام آن برنامه شوند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۷    
گروه فرهنگی: خانه موسیقی در بیانیه ای به لغو کنسرت ها و بهانه قرار دادن موسیقی برای تحت فشار قرار دادن دولت را اعتراض کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
گروه ورزشی: دومین دیدار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه این هفته آغاز می شود و پرسپولیس و نفت تهران به مصاف حریفان خود می روند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۹    
گروه جامعه: معصومه عطایی زنی که پدرشوهرش روی صورتش اسید پاشیده بود پس از بخشیدن پدر همسرش از دلایل بخشش و واوضاع زندگی اش سخن گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
گروه جامعه: آید ین سیارسریع درستون طنز روزنامه قانون نوشت: پسر: من اساسا معتقدم ازدواج مانعی برای پیشرفت بشره. دختر: من هم فکر می کنم ازدواج فردیت بشر را مورد هدف قرار داده. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
گروه حوادث: جوان 25 ساله ای که به دلیل اختلافات خانوادگی، نامزدش را به قتل رسانده است در اولین جلسه بازپرسی گفت: پس از آن که همسرم را کشتم 2 روز در کنار جسد او ماندم و قصد خودکشی داشتم که نجاتم دادند!
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
گروه اقتصادی: قیمت های اعلام شده امروز مربوط به آخرین قیمت های قطعی فروش واحدهای مسکونی (معاملات انجام شده در هفته اول اسفندماه) در مناطق مختلف تهران است که از طریق سایت سامانه اطلاعات املاک ایران ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
گروه اقتصادی: در شرایطی که وزارت صنعت، معدن و تجارت قصد داشت با اعمال قوانینی جدید، واردات خودرو به کشور را محدود کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۶    
گروه سیاسی: وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و همچنین رایزنی و گفت وگو با همتای آمریکایی درباره برنامه هسته ای ایران صبح امروز به همراه تیم مذاکره کننده هسته ای راهی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۰    
گروه فرهنگ و هنر: اپرای سعدی اول اردیبهشت ماه همزمان با بزرگداشت سعدی در شیراز روی صحنه می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۷    
گروه فرهنگ و هنر: هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به عنوان رویدادی که طولانی ترین بازه ی زمانی را در میان جشنواره های این ایام دارد، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این حوزه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
گروه ورزشی: تیم های آ اس رم و یوونتوس، امروز بازی حساسی را در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهند کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
گروه اقتصادی: وزارت راه و شهرسازی خبر از پیگیری طرحی داده که در صورت تصویب آن قانون نظام ساخت و ساز یا کنترل ساختمان در دستور کار قرار می گیرد قانونی که هدف اصلی آن افزایش کیفیت واحدهای مسکونی کشور و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
گروه سلامت: متخصص قلب و عروق، فشارخون را از علل اصلی مرگ و میر افراد در سنین میانسالی دانست.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
گروه فرهنگی: بنیان گذار موسسه آموزشی Tourism Leaders توسعه گردشگری را مستلزم اعمال سیاست های تمرکززدایی بخش دولتی و همت بخش خصوصی عنوان کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
گروه حوادث: بیش از 13 هزار نفر در هند به ویروس H1N1 یا آنفلوآنزای خوکی مبتلا شده اند و 812 نفر از این بیماران جان باخته اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۲    
گروه اقتصادی: معاون نظارت بانک مرکزی ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با فعالیت مخرب موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز تاکید کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۲    
گروه فرهنگ و هنر: یک تهیه کننده باسابقه تلوزیون از نحوه ی ستاره سازی در تلویزیون و همچنین محتوای برنامه های تحویل سال با حضور چهره های مطرح عالم هنر و ورزش انتقاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
گروه بین الملل: منابع آگاه سفارت آمریکا در ریاض اعلام کردند که جان کری روز پنجشنبه به منظور دیدار با پادشاه عربستان به ریاض می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
گروه حوادث: رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با سوءاستفاده از زباله های بانکی، اقدام به خالی کردن حساب دارندگان کارت های جدید عابر بانک کرده بود خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
گروه اقتصادی: قیمت برخی از خودروهای داخلی در هفته جاری افزایش یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
گروه اقتصادی: اگر به دنبال بهترین تلفن هوشمند دنیا می گردید پیش از اینکه انتخاب کنید کدام مدل موبایل را می خواهید، بهتر است بدانید کدام یک از سیستم های عامل iOS ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۶    
گروه فرهنگ و ادب: یک شاهنامه پژوه توجه به ریشه های فرهنگی را از الزام های رشد ادبیات می داند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۶    
گروه ورزشی: سرمربی چلسی پس از قهرمانی تیمش در جام اتحادیه انگلیس و مدل جشن گرفتن قهرمانی اش اعلام کرد اینکه در 52 سالگی احساس یک کودک را داشته باشی مهم است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
گروه جامعه: مدیرعامل جامعه حمایت از عناصر طبیعی و محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به خطراتی که جنگل های زاگرس را تهدید می کند، گفت: حال جنگل های زاگرس خوب نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۰    
باید پرسید اگر شما درد دین دارید و از پخش یک موسیقی مباح غیرت دینی تان تحریک می شود، چرا در برابر غارت بیت المال که گناهی است به مراتب سنگین تر از استماع صورت مغنیّه دم بر نمی آورید؟
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۷:۵۲    
گروه ورزشی: چلسی با پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام، فاتح رقابت های این فصل جام اتحادیه انگلیس شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۹    
گروه بین الملل: نخستین گروه از دخترانی که سال گذشته از سوی گروه بوکو حرام ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفتند کودکان خود را به دنیا آوردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۶    
گروه جامعه: یک روزنامه نگار فرانسوی به تحلیل راه های اغفال دختران و زنان توسط داعش پرداخت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۹    
گروه بین الملل: یک گروه حقوق بشری مستقر در لندن که تحولات سوریه را زیر نظر دارد، اعلام کرد که داعش با گرفتن باج 28 مسیحی سوری را آزاد کرد اما هنوز 200 آشوری در اسارت این گروه ضدبشری هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۷    
گروه بین الملل: مسئول سازمان ملل متحد در امور آوارگان جنگی گفت: دو میلیون کودک سوری در معرض خطر قرار گرفتن به عنوان نسل گمشده هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۰    
گروه سیاسی: نماینده اردکان در مجلس گفت: چگونه افرادی را در جامعه ممنوع التصویر یا ممنوع البیان می کنند در حالی که در قوانین ما عناوینی تحت عنوان ممنوع البیان یا ممنوع التصویر بودن وجود ندارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۱    
از هفته 27 لیگ برتر انگلیس، دیدار تیم های آرسنال و اورتون دیشب با نتیجه 2-0 به سود توپچی های لندن خاتمه یافت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۱    
گروه سلامت: دکتر آدم تسای از انجمن چاقی آمریکا می گوید:با اینکه کاهش وزن برای سلامتی مفید است اما عوارض غیر قابل پیش بینی نیز دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۷:۴۹    
گروه ورزشی: دیدار حساس تیم های لیورپول و منچسترسیتی، با نتیجه 2-1 به سود قرمزها خاتمه یافت تا شاگردان راجرز به جمع چهار تیم بالای جدول نزدیک تر شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۷:۴۳    
گروه ورزشی: رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل ویارئال با تساوی 1-1 متوقف شد و فاصله این تیم با بارسا به 2 امتیاز کاهش پیدا کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۲