پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۶:۲۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 17 اسفند 1393 - baharnews.ir

بهار نیوز 30 دی 1393 بهار نیوز 30 بهمن 1393 بهار نیوز 1 اسفند 1393 بهار نیوز 2 اسفند 1393 بهار نیوز 3 اسفند 1393 بهار نیوز 4 اسفند 1393 بهار نیوز 5 اسفند 1393 بهار نیوز 6 اسفند 1393 بهار نیوز 7 اسفند 1393 بهار نیوز 10 اسفند 1393 بهار نیوز 11 اسفند 1393 بهار نیوز 12 اسفند 1393 بهار نیوز 13 اسفند 1393 بهار نیوز 14 اسفند 1393 بهار نیوز 15 اسفند 1393 بهار نیوز 16 اسفند 1393 بهار نیوز 17 اسفند 1393 بهار نیوز 18 اسفند 1393 بهار نیوز 19 اسفند 1393 بهار نیوز 20 اسفند 1393 بهار نیوز 21 اسفند 1393 بهار نیوز 22 اسفند 1393 بهار نیوز 23 اسفند 1393 بهار نیوز 24 اسفند 1393 بهار نیوز 25 اسفند 1393 بهار نیوز 26 اسفند 1393 بهار نیوز 27 اسفند 1393 بهار نیوز 28 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1393 
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۶    
گروه ورزشی: تیم شهرداری ارومیه قهرمان مرحله پنجم رقابت های لیگ والیبال ساحلی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۶    
گروه ورزشی: با برگزاری مبارزات هفته پایانی لیگ برتر تکواندو، برترین های این دوره از مسابقات مشخص شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد تیمش با تمرکز کافی و حواس جمع پرسپولیس را شکست داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس گفت که بازیکنان تیمش خسته هستند و در این شرایط در بازی های آینده هم مشکل خواهند داشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۷    
گروه ورزشی: تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی مقابل پرسپولیس در مهمترین دیدار هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۹    
گروه بین الملل: رئیس جمهور آمریکا درخصوص قوانین فعلی خرید سلاح در کشورش اذعان کرد که خرید سلاح از خرید کتاب و تجهیزات آسان تر است و برخی می خواهند که در میکده ها مسلسل به همراه داشته باشند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۷    
گروه فرهنگ و هنر: جرمی رنر و ایمی آدامز در فیلمی بازی می کنند که دنی ویلنو، کارگردان زندانیان و سوختگان پیش از پرداختن به دنباله فیلم علمی-تخیلی بلید رانر می سازد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
گروه سیاسی: وزیر خارجه آمریکا در دیدار با اسقف مارونی های لبنان گفت: باراک اوباما نسبت به توافق هسته ای با ایران و موفقیت آن اصرار می ورزد و آن را در راستای منافع آمریکا و خاورمیانه می داند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
گروه ورزشی: تیاگو، پسر لیونل مسی امروز دست در دست پدر، پیش از شروع بازی بارسلونا-رایووایکانو وارد زمین چمن ورزشگاه نوکمپ شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
گروه حوادث: زن رزمی کار برای ادب کردن مزاحم خیابانی او را با ضربه های سهمگین، زمینگیر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
گروه سیاسی: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان بمب گذاری شهر مایدگوری نیجریه که منجر به کشته شدن دست کم 50 تن از غیرنظامیان شد را محکوم کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۱    
گروه سیاسی: معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ما مطالب زیادی داریم که بتوانیم در اختیار مخاطب قرار دهیم و مخاطب نیز تشنه این اطلاعات است، گفت: قوه قضائیه در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی جهاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۱    
گروه سیاسی: سعید هوشیار درستون طنز روزنامه قانون نوشت: هوش خراش امروز به سراغ یکی دیگر از پیج های مشکلات سیاسی رفته و بخشی از آن را که قابل چاپ بود در اختیارتان می گذارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۵    
گروه ورزشی: بارسلونا با هت تریک مسی و پیروزی پرگل 6-1 مقابل رایو وایکانو پس از مدتها، صدرنشین شد و ستاره آرژانتینی این تیم نیز با زدن سه گل در این بازی موفق شد یک هت تریک دیگر به ثبت برساند و بدین ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
گروه سیاسی: معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کیفی سازی و گسترش کیفیت است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
گروه حوادث: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف خونین سه دستگاه اتوبوس مسافربری با یکدیگر در اتوبان تهران – قم خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
گروه بین الملل: عربستان سعودی با گذشتن از سد هند به بزرگترین وارد کننده تسلیحات جهان تبدیل شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
گروه حوادث: مرد جوان وقتی متوجه شد زن مورد علاقه اش فریبش داده، او را به قتل رساند و خود نیز با حکم پنج قاضی جنایی پای چوبه دار رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
گروه جامعه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای کشور از خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
گروه اقتصادی: پدیده کلاهبرداری شرکت های لیزینگ خودرو به داستانی سریالی و کش دار تبدیل شده است. در جدیدترین مورد یک شرکت لیزینگ دیگر نیز به جمع کلاهبرداران پیوسته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۴    
گروه فرهنگ و هنر: فیلم سینمایی هیس! دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده و با حضور این فیلمساز ایرانی در کنفرانس بین المللی دانشگاه مونش ملبورن به نمایش درمی آید.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۰    
گروه اقتصادی: توزیع اسکناس نو، آخرین وضعیت تراکنش ها در شبکه شتاب و شاپرک و همچنین تشریح گزارشی از وضعیت تولید و چاپ اسکناس در سال جاری محور بحث های مطرح شده در نشست خبری سه مقام بانک مرکزی بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۷    
گروه سیاسی: دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران مسوول سایت خبری تابناک، هفته نامه ستاره صبح و خبرگزاری ناطقان برگزار شد که هیات منصفه مطبوعات ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۲    
گروه سیاسی: آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری می گوید: آقای هاشمی به دلیل مسئولیتهای متعددی که از ابتدای انقلاب بر عهده داشته ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
...صدا و سیما چهره ی فرهنگیان سرزمینش را چون مجرمان مات می نمایاند و چرا در عصر فراوانی دوربین های صدا و سیما، تجمع بزرگ و آرام فرهنگیان، تنها در یک عکس مات و مجرمانه خلاصه شد؟...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
گروه فناوری: جی ال ایکس به وعده خود مبنی بر تولید و عرضه کریستال قبل از پایان سال 1393 عمل کرد و یک فبلت فوق زیبا و باریک را روانه بازار کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۳    
گروه سیاسی: مشاور رسانه ای رئیس جمهور، شب گذشته در بیمارستان بستری شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۳    
گروه اقتصادی: جدیدترین گزارش دولت از بازار کار نشان می دهد بیشترین تعداد بیکاران هم اکنون لیسانس دارند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۳    
گروه بین الملل: رویکردهای روسیه در بحران اوکراین، کشورهای منطقه بالتیک و لهستان را که از گذشته با مسکو مشکل داشته اند، بیش از پیش نگران کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۰    
گروه بین الملل: رئیس جمهور آمریکا در پنجاهمین سالگرد راهپیمایی "سلما" در ایالت آلاباما از "قهرمانان" جنبش حقوق مدنی ستایش کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۰    
گروه بین الملل: رئیس کمیسیون اروپایی خواستار تشکیل ارتش گسترده منسجم اروپایی شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۴    
گروه جامعه: در سال های اخیر، زنان با بازشناسی توانائی های خود و به کارگیری آنها، تلاش های مثبتی را در راستای احقاق حقوق فردی خود به ثمر رسانده اند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۴    
گروه بین الملل: نخست وزیر مصر از وجود برخی توطئه ها علیه کشورش خبر داد که هدف آن تبدیل اوضاع مصر به سوریه، یمن یا لیبی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
گروه حوادث: خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه در خبری اعلام کرد که یک کشتی ماهیگیری تایوانی با 49 سرنشین در اقیانوس اطلس جنوبی مفقود شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
گروه بین الملل: رئیس جمهور ترکیه بار دیگر گفت که کشورش باید از دموکراسی پارلمانی به سیستم ریاست جمهوری تغییر یابد تا توسعه شتاب بگیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
گروه حوادث: زن شیشه ای که به مدت 2 هفته کودک 4 ساله اش را با استفاده از فندک شکنجه می کرد، سرانجام باعث مرگ او شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
گروه بین الملل: رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق ضمن تاکید بر اینکه جنگ آزادسازی صلاح الدین جنگ بازپس گیری کرامت و بزرگی این کشور است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۴    
گروه سلامت: نتایج مطالعه محققان آمریکایی نشان می دهد که کم کردن حتی یک ساعت خواب در شب سبب چاقی افراد می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
گروه بین الملل: ده ها هزار تن از مردم اسرائیل علیه نخست وزیر خود در تل آویو دست به راهپیمایی اعتراضی زده و 10 روز پیش از انتخابات پارلمانی در اسرائیل خواستار تغییر شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
گروه سیاسی: رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس، گفت: اعضای هیأت پارلمانی ایران صبح امروز برای انجام برخی دیدارها با ایرانیان مقیم لندن و نمایندگان پارلمان انگلستان، به این کشور سفر کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
گروه جامعه: رییس هیات مدیره انجمن بیماران کلیوی ایران گفت گزارش ها به این انجمن حاکی از این است که عده ای از طریق کردستان به خارج از کشور برای فروش کلیه خود اعزام می شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۴    
گروه بین الملل: گروه تروریستی داعش در بیانیه ای اعضای خود را به کشتن موسس توئیتر و دیگر کارکنان این شبکه اجتماعی تشویق کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۵    
گروه اقتصادی: رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی گفت: هزینه تولید هر برگ اسکناس به طور متوسط 880 ریال و هزینه امحاء آن در سال جاری 300 ریال بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۶    
گروه حوادث: آمار مرگ و میر در حوادث نوروزی نشان می دهد در 5 سال گذشته جاده های کشور جان 6533 شهروند را گرفته اند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۴    
گروه سیاسی: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت تحول در اقتصاد ایران بخصوص در نهادهای بخش خصوصی همچون اتاق بازرگانی تاکید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۴    
گروه سیاسی: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی گفت: تا جهانی و منطقه ای فکر نکنیم نمی توانیم ایرانی عمل کنیم چون منافع ایران در منطقه گره خورده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
گروه سیاسی: محمد رضا تابش نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه) دچار عارضه مغزی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۱    
دکتر شریعتی معتقد بود برخی روشنفکران اندیشه را تولید می کنند، برخی توزیع می کنند و عده ای مصرف می کنند. طبیعی است که روشنفکران نیز می توانند در بین خود رگه رگه باشند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۱    
بسیاری از زنان به مردان رای می دهند، اما بسیاری از زنان حاضر نیستند به زنان رای بدهند. مردان بسیاری هستند که اگر زنی را بشناسند و بدانند به مجلس برود برای مردم کار می کند، به او رای می دهند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
گروه اقتصادی: مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با بیان اینکه یارانه ماه اسفند زودتر واریز می شود، گفت: یارانه نوزادانی که پدر و مادرشان یارانه بگیر بوده اند، فوری برقرار می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
گروه سیاسی: سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی، از احتمال اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده پول از محمد رضا رحیمی در آینده نزدیک خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
گروه جامعه: پوریا عالمی در ستون طنز شرق نوشت: به گزارش خبرگزاری مهر، تفکیک جنسی جوجه های نر و ماده از هم، یک شغل نان وآب دار است. این شغل به طور میانگین در جهان سالانه 60هزاردلار درآمد دارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۷    
گروه جامعه: اعلام پرحادثه ترین خودروهای کشور، تاکید بر ضرورت راه اندازی آتش نشانی جاده ای، افزایش 15 درصدی توان ناوگان خودرویی راهور در نوروز و ادامه تجهیز جاده ها به سیستم های هوشمند برخی از مهم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
سال هاست نگاه پوپولیستی بر ورزش حاکم شده است؛ در ساخت و سازها. تصور بر این بوده که هرجا می رسیم برای اینکه مردم مطالبه دارند، باید کلنگی به زمین بزنیم و بقیه کار را رها کنیم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
گروه فرهنگی: هفدهم اسفندماه سالروز شهادت سردار محمدابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
صادق طباطبایی برای همه افکار و عقاید سیاسی احترام قایل بود. خوشبختانه ایده وحدت ملی برایش مهم بود. بالاخره پدر توانست همه این افراد را یک جا دور هم جمع کند، این بار در مراسم ترحیم اش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
گروه فرهنگ و هنر: جشنواره فیلم تورنتو ، امسال در برنامه ای ویژه با عنوان "ای مثل ایران" به مدت یک ماه به مرور تاریخ سینمای ایران از آغاز شکل گیری تا به امروز می پردازد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
گروه فرهنگ و هنر: پنجمین جشنواره "فیلم سبز" پس از 10 سال وقفه، بار دیگر احیاء و با دبیری فرهاد توحیدی برگزار می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
گروه جامعه: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های شهرداری تهران از برنامه های ویژه این سازمان برای ساماندهی زنان معتاد در سال آینده خبرداد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۱    
گروه اقتصادی: سازمان جهانی کار اعلام کرد، زنان برای کار یکسان به طور متوسط 77 درصد مردان درآمد دارند و در هیچ کشوری برابری دستمزد زن و مرد محقق نشده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
گروه فرهنگ و ادب: امسال سال ناخوش آیندی برای ادبیات ایران بود.سال 93 هنرمندانی چون سیمین بهبهانی، مشفق کاشانی، باستانی پاریزی و.. از کنار مار پر کشیدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۲    
گروه فرهنگ و هنر: سخنگوی انجمن سینماداران چیدمان اکران نوروزی را چیدمانی خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد که جامعه آرام باشد و مردم به راحتی به سالن های سینما مراجعه کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۲    
گروه اقتصادی: قیمت خودروهای وارداتی در هفته جاری تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۶    
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش قیمت گوشت مرغ به 7400 تومان در بازار امروز تهران خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
گروه حوادث: چندی پیش، مسئولان اداره حقوقی ثبت احوال تهران که خود را برابر سناریوی عجیبی می دیدند در یکی از دادسراهای پایتخت به طرح شکایتی عجیب پرداختند که در آن اقدام دختری جوان در ازدواج و طلاق های ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
گروه حوادث: کوهنوردان مکزیکی جسد دو تن از کوهنوردانی را که 55 سال پیش گم شده بودند بر فراز بلندترین قله این کشور یافتند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۴    
گروه اقتصادی: بنا بر اعلام مرکز آمار 96.5 درصد بیکاران قبلا شاغل در سال 1392 از بیمه بیکاری استفاده نکرده اند و فقط 3.5 درصد از این جمعیت شامل بیمه بیکاری بوده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
گروه سلامت: با افزایش سن زنان فعالیت فیزیکی کاهش می یابد و کالری بیشتری دریافت می کنند، در نتیجه در معرض چاقی قرار می گیرند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
گروه حوادث: پسرجوان که شش بار به خاطر فرار از خدمت زندانی شده است این بار در صحنه سرقت دستگیر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۸    
گروه حوادث: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر از سه سودامرگ در حاشیه پایتخت خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۰    
گروه سیاسی: شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، پنجم اردیبهشت ماه سال 94 را برای رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی تعیین کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۵    
گروه بین الملل: منابع محلی در شهر عدن اعلام کردند که وزیر دفاع این کشور نیز صنعا را ترک کرده و به شهر عدن رفته است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۵    
گروه بین الملل: در ادامه عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق برای بازپس گیری استان صلاح الدین، شهر العلم واقع در شرق تکریت نیز محاصره شد و درگیری های شدید در اطراف تکریت باعث وارد آمدن تلفات بسیار به ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۲    
گروه جامعه: برخی کاربران به تازگی پیامک هایی دریافت می کنند که در آنها ادعا شده است: وایبر تخصص ماست. باز کردن تضمینی خطوط مسدود شده وایبر .
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
گروه فرهنگ و هنر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره توزیع قاچاق یک کتاب و جلوگیری برخی نهادها در برگزاری کنسرت ها توضیحانی ارایه کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
گروه بین الملل: رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که این اتحادیه در قبال روسیه رویکرد مبتنی بر همکاری را به رویکرد مبتنی بر تقابل ترجیح می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۶    
گروه حوادث: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: جوان 17 ساله اراکی نخستین قربانی بازی با مواد محترقه در این شهرستان شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳    
گروه اقتصادی: مشاور ارشد رئیس جمهوری سال 94 را سال افشای کسانی دانست که می خواهند با پول های باد آورده و کثیف وارد بازی سیاسی شوند و تأکید کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
گروه فرهنگ و ادب: یک شاعر و منتقد ادبی به ارزیابی وضعیت فرهنگ و ادب در سالی که گذشت پرداخت.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
گروه اقتصادی: رئیس کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران از بیکاری گسترده در بین شرکت های پیمانکاری خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۴    
گروه سیاسی: نوار سخنرانی یک عضو گروه موسوم به پایداری ، هم صدا با اسراییل و نتانیاهو، سخنان بی سابقه ای علیه تیم مذاکره کننده ایران، رییس جمهور و مذاکرات هسته ای در اینترنت منتشر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
گروه سیاسی: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفظ محیط زیست، در گفتگو با رادیو بین المللی فرانسه گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
گروه ورزشی: آرتورو ویدال، ستاره یوونتوس، فاش کرد که در دوران کودکی در شرایط نامساعدی بزرگ شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۹    
گروه بین الملل: در ادامه اقدامات ضدبشری گروه داعش در تخریب آثار باستانی پیش از اسلام عراق، وزارت گردشگری و آثار باستانی عراق اعلام کرده است که گزارش هایی از تخریب بقایای شهر باستانی هترا یا الحضر ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۶    
گروه جامعه: سازمان عفو بین الملل به افزایش شمار زنانی که در سراسر جهان مورد خشونت و اذیت و آزار قرار می گیرند اعتراض کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۱    
گروه بین الملل: بشار جعفری نماینده سوریه در سازمان ملل متحد گفته است، که اکنون زمان آن فرا رسیده است ایالات متحده و کشورهای غربی هایی اذعان کنند که بشار اسد همچنان بر قدرت باقی خواهد ماند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۷    
گروه ورزشی: تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی که در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان به پیروزی رسیدند در هفته بیست و دوم لیگ برتر (جام خلیج فارس) باید به مصاف یکدیگر بروند تا یکی رکورد چندین سال ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۱:۵۲    
گروه بین الملل: گروه جنایتکار و تروریستی بوکوحرام که در نیجریه فعال است، در پیامی که در یکی از حساب های کاربری خود در توییتر منتشر کرد، با اعلام وفاداری به گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۸    
به گزارش خبرگزاری آلمان، جان کری بعد از دیدار مشترک با فابیوس در نشست خبری مشترک اعلام کرد که هنوز "ضعف ها و کمبودها و اختلاف هایی" برای رسیدن به یک "توافق مطمئن" وجود دارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۴    
گروه ورزشی: انتشار لیست اخیر ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا بهانه ای بود تا باز هم میزان درآمد ستاره های کنونی با آنچه که ستاره های گذشته و سال های دور فوتبال به دست می آوردند مقایسه شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۸    
گروه ورزشی: اگر سال 2014 برای رئال مادرید بهترین سال تاریخ این باشگاه لقب گرفت، سال 2015 به بدترین شکل ممکن برای این تیم در حال پیش رفتن است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۶    
گروه بین الملل: به گفته منابع امنیتی، نیروهایی که از استان دیالی در محور شرقی منطقه عملیات به سمت مرکز استان حرکت کرده بودند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۳    
گروه بین الملل: گروه های درگیر در لیبی که در کشور مغرب گرد هم آمدند، بر سر پیش نویس تشکیل دولت موقت به توافق رسیدند.
  • ۱