شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۳۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 9 اردیبهشت 1403 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 29 اسفند 1402 بسیج 31 فروردین 1403 بسیج 1 اردیبهشت 1403 بسیج 2 اردیبهشت 1403 بسیج 3 اردیبهشت 1403 بسیج 4 اردیبهشت 1403 بسیج 5 اردیبهشت 1403 بسیج 6 اردیبهشت 1403 بسیج 7 اردیبهشت 1403 بسیج 8 اردیبهشت 1403 بسیج 9 اردیبهشت 1403 بسیج 10 اردیبهشت 1403 بسیج 11 اردیبهشت 1403 بسیج 12 اردیبهشت 1403 بسیج 13 اردیبهشت 1403 بسیج 14 اردیبهشت 1403 بسیج 15 اردیبهشت 1403 بسیج 16 اردیبهشت 1403 بسیج 17 اردیبهشت 1403 بسیج 18 اردیبهشت 1403 بسیج 19 اردیبهشت 1403 بسیج 20 اردیبهشت 1403 بسیج 21 اردیبهشت 1403 بسیج 22 اردیبهشت 1403 بسیج 23 اردیبهشت 1403 بسیج 24 اردیبهشت 1403 بسیج 25 اردیبهشت 1403 بسیج 26 اردیبهشت 1403 بسیج 27 اردیبهشت 1403 بسیج 28 اردیبهشت 1403 بسیج 29 اردیبهشت 1403 بسیج 30 اردیبهشت 1403 بسیج 31 اردیبهشت 1403 
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف 90 هزار و 319 لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش 20 میلیارد و 773 میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۶:۱۳    
سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ در راس هیاتی با رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، تجمع دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه پیام نورشهرستان جیرفت در محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین در این دانشگاه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۲    
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردمی سازی و مشارکت مردم در کنگره ملی 24000 شهید استان اصفهان در دستور کار قرار بگیرد و از ظرفیت هنر و رسانه در این امر استفاده شود.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۶    
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) از به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات و آغاز سال راهیان نور کشور به دلیل پیش بینی وقوع بارش خبر ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه، ولی عصر عج رفسنجان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حمایت از دانشجویان آمریکایی و استادان آزادی خواه حامی فلسطین، در این دانشگاه تجمع کردند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۶    
امام جمعه مهدیشهر گفت: شهید مطهری بهترین الگویی است که می توان آن را به عنوان یک الگوی ناب در زندگی فردی و اجتماعی سرلوحه قرار داد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۳    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: در سال 1402 از محل پایش و کنترل فروش در باک مرز مهران 231 میلیارد ریال درآمد کسب و به خزانه دولت واریز شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۳    
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با بیان اینکه رسالت اصلی ما خدمت صادقانه به این قشر است، گفت: کارگران رسالت خود را انجام دادند تا در این مسیر ثابت قدم باشیم .
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۲    
تجمع دانشجویی، در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی دانشگاه های آمریکا و دفاع از مردم مظلوم غزه، در دانشگاه فرهنگیان شهر فردیس، با حضور فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۷    
اثر نمایشی "444" به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندپور و گروه تئاتر شهیدانه مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۳    
دانشجویان وکارکنان مجتمع آموزش عالی زرند از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین در آمریکاو اروپا حمایت کردند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۳    
تجمع حمایتگرانه اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان از جنبش ضد صهیونیستی دانشگاهیان آمریکا و غرب امروز در محوطه این دانشگاه برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۳    
اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در مراسم تجمع و تریبون آزاد، در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا، در محوطه روبه روی تالار وحدت این دانشگاه شرکت کردند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
زارعی مسئول هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء: راه آهن کرمانشاه به اسلام آباد غرب در صورت تامین اعتبار سال آینده به بهره داری می رسد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از محکومیت پنج میلیارد و 694 میلیون ریالی یک فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای توسعه هزار و 600 هکتاری باغات استان در سال جاری خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از 58 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: انتخابات دور دوم کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: طی سال گذشته 24 هزار خدمت مشاوره ای و روانشناسی به مددجویان این نهاد در استان ارائه شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از کشف و ضبط بیش از 4تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۱    
سردار رفیعی آتانی در جمع کارگران شرکت نفیس نخ گفت: محیط کار بسیار مهم است و اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در این محیط ها را فراهم کنند به بهره وری بیشتری دست می یابیم.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۴    
دفتر پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشجومعلم افتتاح و از آن رو نمایی شد و برادر بسیجی دکتر سید عابدین خدادادی به عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی گردید.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۳    
در فصل برداشت محصولات کشاورزی افزون بر 12 هزار تن گندم از کشاورزان خرمشهری خریداری شده است.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۳    
عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است، در کنار حیا و عفت مقوله حجاب است که کاملا در ارتباط اصولی با حیا و عفت است و امروزه حجابی که دختران ما انتخاب می کنند حجابی انتخابی و آگاهانه ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۳    
شرکت فولاد اکسین خوزستان به منظور توسعه صادرات محصولات تولیدی خود با بازرگانان و تجار بازار های خاورمیانه، حوزه خلیج فارس و اروپای شرقی تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه رشد اقتصاد کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر و کاهش دغدغه های آنان است، گفت: یکی از اقداماتی که در حال حاضر برای کاهش فشار گرانی انجام می شود ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه همایش تجلیل از سفیران فرهنگی در خواف، گفت: خیران در 30 درصد از مجموع 1500 کلاس درس که طی یکسال گذشته در استان خراسان رضوی احداث شده، مشارکت داشتند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۳    
دیدار با خانواده شهیدان سید محسن و سید علی هاشمی
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۸    
تبریز- دانشگاهیان تبریز در حمایت از دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین امروز تجمع اعتراضی داشتند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۵۷    
رئیس جمهور اظهار داشت: خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی شود .
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۳    
برادر شهید شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: جوانان ایرانی باید خالق زندگی معنوی و طیبی باشند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۳    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: مراسم دهه کرامت با محوریت مشارکت و هم افزایی مردم در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۳    
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی باعث ایجاد رعب و وحشت در جبهه استکبار و صهیونیسم شده است.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۳    
استاندار لرستان گفت: کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد ظرفیت سرمایه گذاری کلان در حوزه کاشت و عصاره گیری گیاهان دارویی را دارد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۳    
استاندار لرستان گفت: زیرساخت های لازم برای برگزاری تمام الکترونیک دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم آباد و چگنی فراهم شده است.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۳    
همدان- در مراسم تقدیر از برترین های جشنواره جوانان برتر با عنوان جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت از محمدحسن مومنی خبرنگار خبرگزاری بسیج استان همدان در بخش کنشگر رسانه و فضای مجازی با کسب رتبه سوم تجلیل ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، جمعی از پرسنل سپاه ناحیه گتوندبا امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گتوند با رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
در راستای اجرای برنامه های هفته کار و کارگر شهرستان خرمشهر با حضور جمعی از مسئولین از خانواده شهید مصطفی منیخی نژاد از شهدای کارگر دیدار به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود تقدیم ایشان گردید.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، حوزه بسیج خواهران سمیه ناحیه شادگان با همکاری پایگاه بسیج طلاب ریحانه النبی همایشی را تحت عنوان حقوق زنان برگزار کرد
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لالی از برگزاری برنامه های متنوعی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
دانشجویان و اساتید دانشگاه های بهبهان از خیزش دانشجویان واساتید آمریکایی و اروپایی حمایت و عملکرد شنیع آمریکا را محکوم نمودند .
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۳    
سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: 45 معلم نمونه استان هفته آینده در راستای بزرگداشت مقام معلم با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: شبکه آبیاری و زهکشی سد حوضیان الیگودرز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد شرکت های دانش بنیان موقوفه کشور مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را سرمایه گذاری در حوزه تولیدات داخلی و دانش بنیان عنوان کرد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۳    
با همت گروه جهادی محمد رسول الله 15 هزار متر لوله برای آبرسانی و تامین آب شرب روستای رمضان کلک و پوتاپ شهرستان نیکشهر خریداری شده است.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۳    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لردگان،در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش لردگان به مناسبت هفته عقیدتی و معلم بیان کرد ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
همزمان با برگزاری کنگره ملی سرداران و 1200 شهید استان تهران، برادر شهید صفدر شاهسون(اینانلو) به گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ملارد پرداخت
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۳    
همدان-مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار از اجرای 180 عنوان برنامه طی هفته بزرگداشت مقام معلم در 130 آموزشگاه شهرستان بهار خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۳    
حسینیان: ما باید تمام توان و تلاش خود را معطوف به این شعار سال کرده تا در این جبهه اقتصادی بزرگ پیروزمندانه خارج شویم.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۷    
پویش معلم من افتخار من، معلم پایه ریز تمدن نوین، معلم افسر سپاه پیشرفت کشور، معرفی برترین گروه ها در راه پیشرفت مدارس ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۳    
دکتر شتایی گفت: امروزه در دنیا، ادعای آزادی بیان ابزاری برای کشورهای استکباری برای استانداردهای دوگانه ای است که خود تعریف کرده اند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۳    
دامغان_ اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه دامغان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در مقابل مسجد رسول اکرم (ص) این دانشگاه تجمع کردند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۳    
شاهرود_شهردار شاهرود گفت: خردورزی در مصوبات و تصویب لوایح در همه مباحث شورای شهر بحث و تبادل نظر، بهترین اتفاقات را برای شاهرود رقم زده است.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
معاون سلامت دامپزشکی ایلام گفت: در سال گذشته میزان بیماری آبله دامی در ایلام از 38 کانون به 6 کانون کاهش یافت.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: مرد 48 ساله طبیعت گردی که در ارتفاعات روستای صعب العبور طلور شهرستان آبدانان دچار مارگزیدگی شده بود، با تلاش نجاتگران هلال احمر نجات یافت.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین گفت: جاده پدافندی اربعین به عنوان یکی از کارهای ماندگار، به طول بیش از 7 هزار متر و با اعتبار 32 میلیارد تومان ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه لرستان نیازمند صنعت مادر است بر ضرورت تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان تاکید کرد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به گزارش "خبرگزاری بسیج نایین" بمناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) ، همایشی با حضور پایوران نظامی ، سربازان وظیفه ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
در یک حرکت نمادین،کارگران پر تلاش و بسیجیان حوزه های اداری کارگری شهرستان گلپایگان همزمان با هفته کار و کارگر در نماز جمعه شرکت کردند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی فرمانده سپاه گلپایگان،در راستای بزرگداشت مقام کارگر پیام تبریکی صادر کرد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نطنز در پیامی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و روز معلم را تبریک گفت.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و مدیر عقیدتی نظارت و تعدادی از شورای حوزه برگزار شد
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به جهت بالا بردن سطح آشنایی کارکنان با سیره اخلاقی، جلسه اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام رضایی (استاد اخلاق) با حضور کل کارکنان گردان در محل ناحیه مقاومت سپاه شهرستان برخوار برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به مناسبت دوم اردیبهشت، روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردانهای امام حسین(علیه السلام) لشکر14امام حسین(علیه السلام) همراه با نیروهای بسیجی و وظیفه خود در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان و ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
همایش تجلیل از پرهام فروتن اعجوبه قرآنی جهان اسلام در شهرستان نطنز برگزار شد
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
سردار فدا در جمع جامعه دانشگاهی به مناسبت تکریم و معارفه مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی، دانشجویان، اساتید و نخبگان پیشگام و پیشقدم در مقابل تهاجم فرهنگی ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه طی مراسمی در حسینیه شهدای بسیج از مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج شهرستان آران و بیدگل تقدیر شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ سرهنگ محمد مهدی ملیانی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و شهادت علامه متفکر شهید مرتضی مطهری در پیامی از مربیان و هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی تشکر کرد
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چادگان پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، یادواره شهدا همراه با روایتگری حاج آقا امان اللهی با حضور مدیر و معلمان مدرسه، تعدادی از پایوران گردان105امام حسین علیه السلام در مدرسه ابتدایی امید2 برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشست صمیمی فرماندهی و رزمندگان لشکر مقدس 14 امام حسین علیه السلام همراه با پرسش و پاسخ در نمازخانه ثارالله ستاد این لشکر برگزار گردید.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به مناسبت عملیات غرور آفرین وعده صادق وهمچنین عرض تسلیت به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع برنامه ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
شروع به کار دهکده اقتصاد مقاومتی شهدای جهادگر در اردوگاه قدس شهرستان آران و بیدگل
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه، برادر هادی قاسمی مسئول محترم سازمان بسیج دانشجویی کشور و برادر یادگاری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استات اصفهان از حوزه و پایگاههای بسیج دانشجویی شهید مهاجر ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به مناسبت سلسله دیدار و سرکشی از گردانها، فرمانده لشکر14امام حسین (علیه السلام) با حضور در پارک شهدای گمنام شهرداری و قرائت فاتحه همراه با تعدادی از اعضای شورای لشکر از گردان 118امام حسین (علیه ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به منظور بالا رفتن سطح توانمندی و آموزش مراسم افتتاحیه ساختمان جدید گردان 112 امام حسین (علیه السلام) همراه با سخنرانی سردار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر14 امام حسین (علیه السلام) با حضور اعضای شورای ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به منظور بالا بردن توان رزم و آمادگی رزمی برنامه کوه پیمایی همراه با برنامه های فرهنگی با حضور بسیجیان و پایوران گردانهای امام حسین (علیه السلام) در اطراف استان اصفهان انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران، مراسم گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی همراه با سخنرانی حجت الاسلام استاد صغیرا با حضور نیروهای پایور ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
محفل انس با قران کریم همراه با سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان و قرائت قاری ممتاز جناب آقای قدیری با حضور رزمندگان و بسیجیان گردان 116 حضرت امام حسین (علیه السلام ) در محل مسجد ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسین(ع) به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به مناسبت گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و به منظور ارج نهادن به امر ورزش، برنامه بزرگداشت ورزش زورخانه ای و پهلوانی همراه با خواندن اشعار حماسی روزخانه ای با حضور پایوران ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
به منظور بالا بردن روحیه و توان رزم و اطلاعات رزمی برنامه اردوی عقیدتی،تفریحی و ورزشی گروه صادقین همراه با برنامه های فرهنگی شاد و مفرح با حضور رزمندگان وبسیجیان گردان 112 امام حسین (علیه السلام) در ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۸    
حجت الاسلام قاسم پور: اگر فکر و اعتقاد مسئول، مدیر و نیرو درست نباشد آن مجموعه دچار بحران و مشکل خواهد شد لذا در مجموعه های نظامی، افزایش بصیرت و آموزش های عقیدتی سیاسی بر آموزش های نظامی مقدم است.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۷    
مسئول سازمان ورزش بسیج ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا گفت: این قهرمانی مقتدرانه فرزندان عزیزمان، موجب شادی ملت ایران و به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در تایلند شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۳    
معاون توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: پرونده ها و مصادیق برخی تخلفات در شوراهای اسلامی استان تهران زیاد است و علاوه بر انحلال برخی شوراها ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۳    
باز نشر اندیشه های شهیدمرتضی مطهری(ره) و معرفی کتب استاد مطهری (ره)از اولویت های سازمان فضای مجازی استان در هفته عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج است.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۳    
زنجان_ مسئول اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان زنجان گفت: دو نمونه از طرح های موفق سرمایه گذاری و احیای موقوفات استان زنجان که توسط این اداره طراحی و به مرجله اجرا رسیده در ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۳    
همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان گفت: در دولت سیزدهم خدمات بیمه تکمیلی برای 8 هزار و 500 مستمری بگیر استان در نظر گرفته شد که باعث رضایتمندی در جامعه هدف شده است.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۸    
سال 1402، واحدهای 21 گانه تولید انرژی نیروگاه گازی ری با تمام توان و ظرفیت خود فعالیت داشته و بخشی از انرژی مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور را تامین کردند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۸    
همزمان با روز روانشناس کلینیک روانشناسی و مشاوره راه زندگی (رز) با حضور جمعی از مدیران و مسئولان در استان تهران افتتاح شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۸    
به مناسبت هفته جهانی روانشناس و مشاوره به همت معاونت اجتماعی ناحیه بسیج امام حسن محتبی(ع) روانشناسان و مشاوران مرکز خانواده مهر پردیسان مورد تجلیل قرار گرفتند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۸    
رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: پاسخگویی و شفاف سازی در حوزه مدیریت شهری وظیفه ماست و حق و تکلیف دو رکن اصلی در عملکرد ماست.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۸    
شاهرود_ همایش نکوداشت روز ملی شورا ها با حضور اعضای شورا های اسلامی شهر ها و روستا های شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۸    
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان البرز، با بیان اینکه کارگران سربازان جنگ اقتصادی و محور پویایی تولید هستند ...
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
همدان-به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، مسئول و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با خانواده شهید محمد عشایری و شهید قندعلی خلج دیدار و به خانواده معظم این شهیدان والامقام نشان سرو اهدا کردند.
بسیج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به همت سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرستان ری برگزار شد.