دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۵۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 23 اسفند 1393 - bultannews.com

بولتن نیوز 30 دی 1393 بولتن نیوز 30 بهمن 1393 بولتن نیوز 1 اسفند 1393 بولتن نیوز 2 اسفند 1393 بولتن نیوز 3 اسفند 1393 بولتن نیوز 4 اسفند 1393 بولتن نیوز 5 اسفند 1393 بولتن نیوز 6 اسفند 1393 بولتن نیوز 7 اسفند 1393 بولتن نیوز 10 اسفند 1393 بولتن نیوز 11 اسفند 1393 بولتن نیوز 12 اسفند 1393 بولتن نیوز 13 اسفند 1393 بولتن نیوز 14 اسفند 1393 بولتن نیوز 15 اسفند 1393 بولتن نیوز 16 اسفند 1393 بولتن نیوز 17 اسفند 1393 بولتن نیوز 18 اسفند 1393 بولتن نیوز 19 اسفند 1393 بولتن نیوز 20 اسفند 1393 بولتن نیوز 21 اسفند 1393 بولتن نیوز 22 اسفند 1393 بولتن نیوز 23 اسفند 1393 بولتن نیوز 24 اسفند 1393 بولتن نیوز 25 اسفند 1393 بولتن نیوز 26 اسفند 1393 بولتن نیوز 27 اسفند 1393 بولتن نیوز 28 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1393 
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
"بنیامین نتانیاهو نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل و "اسحاق هرتزوگ "رهبر حزب کار و رهبر ائتلاف صهیونیست که اصلی ترین رقبا برای انتخابات روز سه شنبه اسرائیل هستند در مناظره تلویزیونی مشارکت کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۸    
"مئیر داگان" رئیس سابق موساد طی سخنانی گفت در صورتی که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل در زمانی که وی مسئولیت داشت به ایران حمله می کرد، از سمت خود استعفا می داده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۵    
آیت الله غیاث الدین طه محمدی امشب در جمع صمیمی فعالان فرهنگی شهرستان همدان با موضوع جهاد فاطمی اظهار کرد: سراسر زندگی حضرت فاطمه (س) جهاد است که در ابعاد مختلف در راه اسلام رخ داده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۲    
شهردار مشهد گفت : دولت یازدهم مبلغ هزار و 190 میلیارد ریال از بودجه سال آینده را برای اجرای خطوط قطار شهری مشهد اختصاص داد .
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۹    
خبرگزاری رویترز در گزارشی از شرم الشیخ ( مصر ) به قلم لزلی رایتون نوشت: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه در آستانه دور جدید مذاکرات با ایران گفت مشخص نیست آیا موافقتنامه موقت درباره برنامه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۹    
ژرار آرو، سفیر فرانسه در آمریکا در صفحه توئیتر خود درباره ایران نوشته است: صرفنظر از اینکه لفاظی ها چه باشد ، ایران کشوری معقول است که سیاست معقول را مبتنی بر منافع ملی خود دنبال می کند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۶    
عبدالطیف شنر معاون رجب طیب اردوغان در زمان نخست وزیری که به تازگی به سوریه سفر کرده است گفت: بشار اسد رییس جمهور سوریه ضامن امنیت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۳    
شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری گزارش داد منابعی در عراق اعلام کردند نیروهای امداد حدود 20 جسد با لباسهای قرمز را از گوری دسته جمعی در منطقه البوعجیل در شرق تکریت خارج کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۳    
رئیس جمهور سودان گفت که آژانس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی مسئول تشکیل گروههای تروریستی بوکوحرام و داعش در قاره آفریقا هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۰    
توپچی های لندن پیش از دیدار حساس برابر موناکو موفق شدند با 3 گل وستهام را شکست دهند تا در رده سوم قرار گیرند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۷    
آرش طالبی تدوین گر و کارگردان که در آخرین دوره جشنواره فیلم مستند حقیقت با فیلم ننه حسن جایزه بهترین اثر بخش بین الملل را دریافت کرد، درگذشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۷    
بایرن مونیخ با برتری 4 بر صفر در خانه وردربرمن نشان داد که با بقیه تیم های این لیگ فاصله زیادی دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۱    
سفیر هند در ایران گفت: روابط اقتصادی هند و استان کرمان در آینده افزایش می یابد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۲    
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد بار دیگر درباره وضعیت حقوق بشر در ایران گزارشی مبهم و جانبدارانه را منتشر کرده است که جایگاه و موضع بیطرفانه گزارشگری او را بیش از پیش مخدوش می سازد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند گفت: موج ها پشت سر هم می آیند و کوهای استوار و متحرک جماران ها ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
پیرفردیناندو کازینی رییس کمیسیون خارجی مجلس سنای ایتالیا در دیدار با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
بزرگترین اختلاف طایفه ای دهه اخیر سیستان و بلوچستان که منجر به کشته شدن 25 تن و تخلیه چند روستا شده بود، با صلح و سازش دو طایفه بهادرزهی و بامری(تیره ستوده) امروزشنبه به پایان رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
در لابه لای خبرهای مذاکرات هسته ای، آمار تورم ، خرید عید و ... در روزهای اخیر خبری به نقل از پزشکی قانونی استان تهران منتشر شد که نمی شود به سادگی از کنار آن گذشت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۹    
با اقدام جدید سازمان ها می توانند به صورت دایم و کاملا ایمن به تمام داده های خود دسترسی داشته باشند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۶    
آن ها با هدایت و کمک از سوی لابی های صهیونیستی نمی خواهند توافق تعیین کننده حقوق ملت ایران انجام بگیرد چرا که از ایران هراس دارند هر چند که نمیدانند ملت ایران ملتی است که پای حقوق خود تا آخر ایستاده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۰    
نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران بر اتخاذ تدابیر ویژه برای دیدار تیمهای فولاد خوزستان و الهلال عربستان تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۰    
عیسی آل کثیر و رحیم مهدی زهیوی همچنان در صدر گلزنان قرار دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین عصر امروز (شنبه) تیمش به مهاجمان خود تذکراتی جدی داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۱    
با انجام بازی های هفته هجدهم لیگ دسته اول، فولاد نوین اهواز 38 امتیازی شد و در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۸    
سرپرست تیم پرسپولیس می گوید درگیری میان دو بازیکن این تیم حل خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۸    
تمرین استقلال از ساعت 16 در کمپ ناصر حجازی و در غیاب بازیکنان پرتعداد برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
یکی از اعضای هیئت رئیسه هیئت گلف استان تهران بازداشت شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم رسما اعتراض خود را نسبت به نحوه قضاوت داوران بازی های اخیر این تیم به سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
با برگزاری دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته اول آزادگان ، تیم ها به تعطیلات نوروزی رفتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۹    
برگزاری دور سوم مذاکرات تاریخی آمریکا و کوبا در هاوانا، افزایش احتمال خروج یونان از منطقه یورو و تشدید تنش ها در روابط برلین-آتن، اعزام محموله خودروهای زرهی آمریکا به خاک اروپا ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: در این شرایط هر چه آقایان می گویند، درست است و اتفاقات مسجدسلیمان هم فقط بخاطر چهارشنبه سوری بوده است!
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
سفر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای به لوزان سوئیس برای از سرگیری دور جدید مذاکرات، برگزاری جلسه استماع کنگره درباره توافق هسته ای، اظهار شرمندگی اوباما به خاطر نامه سناتورهای جمهوریخواه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۶    
گزارشی از عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق علیه داعش در شب و روز اخیر، گزارش خبرگزاری فرانسه و پیش بینی زمان آزادسازی تکریت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۱    
به دنبال درخواست کشورهای غربی برای لغو تحریم های شورای امنیت پس از توافق با ایران موج جدیدی از کاهش نرخ دلار وسکه در بازار آغاز شد و دلار آمریکا با کاهش 83 تومانی و سکه با کاهش 28 هزار تومانی مواجه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۷    
سید ابن طاووس در منهج الدعوات می نویسد که حضرت سیدالشهداء (علیه السلام ) فرمود من با پدرم در شب تاریکی به طواف خانه خدا مشغول بودیم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
فرصت ها و امتیازهایی که ایران از دولت آمریکا طی مذاکرات هسته ای گرفت، باعث شد تا رئیس جمهور آمریکا نتواند مذاکرات را طبق اهداف مورد نظر خود مدیریت کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
سی سال پیش نام دامنه دات کام (com.) متولد شد، نامه دامنه ای که نشان از تجاری بودن وب سایتی دارد که به آن اختصاص داده شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
با توجه به تحقیقات جدید فصول سال تأثیر زیادی در هوش و استعداد کودکان دارد و می تواند در روند یادگیری آن ها تأثیر زیادی داشته باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۹    
سردار سرتیپ پاسدار شهید عباس کریمی، فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(ص) در روز پنجشنبه 23 اسفند سال 1363 در حالی که آخرین دستور ابلاغی از جانب قرارگاه را در عملیات بدر (منطقه شرق دجله و شمال القرنه) ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۹    
بنا به گزارش تازه منتشر شده یکی از شرکت های امنیتی اسپانیا، سال گذشته یکی از بدترین سال های مقابله با بدافزار بوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۶    
مدیر منطقه یک سازمان آتش نشانی مشهد از وقوع آتش سوزی گسترده در انبار و کارگاه تولید مبل در شمال شرق این شهر خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۶    
سرمربی ناپولی پیش از رویارویی سخت در خانه ورونا به صحبت در مورد شرایط تیمش پرداخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۳    
وزارت خارجه ایران تاکید کرد سیاست جمهوری اسلامی همواره مبتنی بر احترام به حاکمیت، تمامیت ارضی، ثبات، امنیت و انسجام ملی همه کشورها به ویژه کشورهای همسایه است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۱    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در توسعه همکاری با خودروسازان جهانی، برای هر نوع همکاری فرش قرمز پهن نمی کنیم و اولویت ما در همکاری های اقتصادی، منافع ملی خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۱    
درحالی که روز سه شنبه 17مارس انتخابات زودهنگام سرزمین های اشغالی برگزار می شود، به نظر می رسد مقامات این رژیم در این دوره با چالش ها و شرایط بسیار متفاوتی مواجه هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۲    
وزیر خارجه اردن در سفر هفته گذشته خود به ایران، حامل پیام هراس اسرائیل از واکنش و اقدامات محور مقاومت در جنوب سوریه بود؛ سفری که در بردارنده پیام اطمینان بخش تل آویو به تهران بوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۶    
برگزاری فرانسه در گزارشی نوشت علاوه بر مخالفان نخست وزیری مجدد بنیامین نتانیاهو در اراضی اشغالی، آمریکا و اروپا هم مدافع شعار هر کسی، جز بی بی هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۶    
امسال به مناسبت تقارن ایام فاطمیه با نوروز، یکی از دوستان دغدغه مند ما دست به ابتکار جالبی زدند و آن پیشنهاد هدیه دادن کتاب چی شد چادری شدم؟ در این ایام به دختران فامیل به بهانه ی هدیه ی نوروزی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۳    
نخستین عکس از خود تاریخ را یک شیمی دان جوان مقیم فیلادلفیا در سال 1839 گرفت، این مرد جوان رابرت کورنلیوس نام داشت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۰    
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ایجاد سایت صنایع دریایی در محدوده منطقه خرمشهر در حال مطالعه اولیه و مکان یابی است و برای جذب سرمایه گذاری در بخش صنایع دریایی مهیا خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۰    
ادامه بررسی و تدوین سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور، در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی پیگیری شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۴    
الموسوی افزود: یونسی مقام بلندپایه ای نیست و ما می دانیم که سیاست خارجی ایران را دفتر رهبر این کشور و نه رئیس جمهور تعیین می کند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۱    
پاری سن ژرمن علاقمند است از تیمی که در لیگ قهرمانان اروپا حذف کرده برای فصل بعد بازیکن به خدمت بگیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
یک شبکه تلویزیونی گزارش کرد باشگاه فوتبال اشتوتگارت قصد ندارد هوب استیوونس را بعد از شکست سنگین از بایرلورکوزن اخراج کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
مسئولان برقی وزارت نیرو از کاهش بارندگی و ذخیره آب پشت سدهای بزرگ کشور برای تامین پایدار و مطمئن برق تابستان سال آینده اظهار نگرانی می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۵    
معاونت فرهنگی ارشاد هر چند در سال اول فعالیتش بدون حاشیه فعال بود اما در سال فرهنگ حاشیه ها بر عملکرد این سیستم چیره شد به نحوی که برخی اخبار حاشیه ای ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۲    
نوروز در قیاس با نیان جیه در چین، شوگاتسو در ژاپن و دیوالی در هند، جشنی اجتماعی تر، طبیعت گراتر و فرافرقه ای تر است که بر ارزش هایی چون توجه به خانواده، آشتی، حفظ کرامت بزرگترها و دلسرد نشدن از شکست ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۷    
به نظر می رسد فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان واکنش خشمگینانه آیت الله خامنه ای را پذیرفته یا دست کم درک کرده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۷    
احتمال دارد تابستان آینده سن ژرمن چند بازیکن خود را به منچستریونایتد بدهد تا مهاجم ملی پوش آرژانتینی اولدترافوردی ها را به خدمت بگیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۴    
تصمیم گیری در خصوص بازگشایی نماد پالایشگاهی موکول به ارائه دو سناریو اطلاعات مالی در پایان وقت اداری روز دوشنبه( 25 اسفند) است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با اشاره به رابطه خوب با بازیکنانش تاکید کرد: در صورت نیاز برخورد تندی نیز با آنان خواهد داشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۲    
نشست خبری رییس مجلس شورای اسلامی با اتمام بررسی لایحه بودجه 94 در مجلس و پایان سال 93 برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۹    
مراسم بدرقه گروه های جهادی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز دوشنبه، 25 اسفندماه در حسینیه الزهراء(س) برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
کشورهای منطقه آمریکای لاتین در سال 93 با وقایع و اتفاق های سیاسی مهمی روبرو شدند که در آینده این کشورها نیز نقش مؤثری را ایفا خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
به نظر می رسد با افزایش احتمال شکست بنیامین نتانیاهو در انتخابات پیش رو، باراک اوباما بیش از پیش در نیل به هدف خود مبنی بر رسیدن توافق هسته ای با ایران موفق شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
گزارشی از نخستین روزهای بازگشت علی رهبری و تمرین های منظم و حال و روز خوش ارکستر سمفونیک تهران، برگزاری جشنواره نوروز در موسیقی سنتی ایران در گرجستان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
وزیر خارجه آمریکا از وجود شکاف های مهم بین ایران و گروه 1+5 در راه دستیابی به توافق هسته ای خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
یک رسانه غربی در گزارشی به بهانه های نخست وزیر انگلیس برای راه نیامدن با رئیس جمهوری آمریکا پرداخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا CIA روز گذشته اعلام کرد که آمریکا به دنبال فروپاشی نظام سوریه نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از احداث دیوار حائل در مرزهای فلسطین اشغالی و اردن خبر دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
قدردانی معصومه ابتکار از عوامل فیلم طعم شیرین خیال ، انتخاب علی ژکان به عنوان رئیس انجمن صنفی تهیه کنندگان-کارگردانان سینما ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
تلاش مسئولان برای ثبت نمایش عظیم فصل شیدایی در کتاب رکوردهای گینس، آغاز ثبت نام هنرجویان تئاتر عروسکی در خانه عروسک ، نمایشنامه خوانی شب سال نو به کارگردانی محمد رحمانیان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
نتایج یک نظرسنجی میدانی نشان می دهد که صداوسیما و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی برای مردم ساکن در شهر رشت بیشترین محل رجوع جهت دریافت اخبار و اطلاعات است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۰    
صحبت های امیرحسین چهل تن درخصوص احتمال انتشار داستان هایش بعد از 10 سال، دورخیز محمدهاشم اکبریانی برای فرستادن عذاب ابدی به بازار کتاب ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۱    
خون هایی که هر روز بر زمین ریخته می شود، میل به سرکوب وحشیانه را در بحرین سیراب نکرده و اطلاعات منتشر شده از زندان مرکزی این کشور حاکی است که این زندان در سه روز گذشته در وضعیتی بحرانی و اضطراری قرار ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
گزارش یونیسف در آستانه پنجمین سال آغاز درگیری ها در سوریه از مبارزه بیش از 6/5 میلیون کودک سوری برای زنده ماندن حکایت دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
یمن به عنوان کشوری راهبردی همیشه مورد توجه غرب و همپیمانان منطقه ایش قرار داشته، اما پس از آنکه انقلاب مردمی این کشور به رهبری جنبش انصارالله به مذاق غربی ها خوش نیامد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
یک نویسنده جهان عرب غیبت ملک سلمان در نشست شرم الشیخ ضربه بزرگی به السیسی ونشانه ای از تمایل عربستان به نزدیک شده به محور ترکیه- قطر ارزیابی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۲    
آمریکا که پس از خروج نیروهایش از افغانستان به بهانه تامین سلاح و آموزش خلبانان افغان شماری از نیروهایش را در این کشور حفظ کرده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۲    
وزیر دفاع یونان گفت، اتحادیه اروپا باید به دلیل خسارت های مالی ناشی از تحریم های این اتحادیه علیه روسیه، به آتن غرامت دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
تنها داعش نبود که مجسمه ها و بناهای تاریخی را نابود کرد؛ پیش از آن طالبان نیز چنین کرده بود. براستی چرا گروه های افراط گرای مذهبی بر درهم کوبیدن آثار تاریخی و باستانی اصرار می ورزند و این کار آنها از ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۷    
وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که تنها تحریم نمی تواند ضامن صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۷    
یکی از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دو روز پیش در دیدار با رئیس دفتر سیاسی حماس در دوحه پایتخت قطر بر حمایت ایران از این جنبش تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۴    
حزب الله عراق به آمریکا هشدار داد که اگر حملات هوایی ائتلاف بین المللی علیه مواضع نیروهای امنیتی عراق در شهر رمادی تکرار شود، منافع آمریکا را در خاک این کشور هدف قرار خواهد داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۱    
پنتاگون اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در یک عملیات نظامی در جنوب سومالی طی روزهای گذشته، یکی از سرکردگان اصلی گروه الشباب را هدف قرار داده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان امروز از سومین سفر اشرف غنی به عربستان سعودی در حالی خبر داده که هفته آینده رئیس جمهور این کشور به آمریکا سفر خواهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۸    
رئیس ائتلاف معارضان خارج نشین سوریه تاکید کرد که آمریکا قصد همکاری با گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه را ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهوری مصر با اشاره به اینکه خصومت و دشمنی کشورش با رژیم صهیونیستی کاهش یافته است، گفت: گروه اخوان المسلمین مادر گروه های تروریستی در جهان است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۲    
پاکستان نخستین پهپاد جنگی با دقت بسیار بالا خود را به صورت آزمایشی به پرواز درآورد و باعث تحسین فرمانده ارتش این کشور شد که آن را به عنوان یکی از دستاوردهای ملی بسیار بزرگ پاکستان توصیف کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۲    
رئیس دولت اجرایی افغانستان اعلام کرد، چین با برگزاری چند دوره مذاکره با گروه طالبان افغانستان از این شبه نظامیان خواسته تا به صورت مستقیم با دولت افغانستان وارد مذاکره شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۳    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه شایعات رسانه های اروپایی مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین بچه دار شده است، رد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۰    
اشک های "هیثم المالح" عضو گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوریه نیز باعث نشد که کرسی این کشور در اجلاس اقتصادی شرم الشیخ مصر، به این ائتلاف واگذار شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۳    
یک کفش خوب کفشی است که از شکل و الگوی طبیعی پا تبعیت کند و ضمن اینکه یک پوشش کلی در اطراف پا فراهم می کند باید درجات قابل قبولی از انعطاف پذیری را داشته باشد که با روند طبیعی راه رفتن اختلال ایجاد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۷    
رفتار 47 سناتور، مصداق سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان است که اعلام کردند: تیم هسته ای ایران امین و دلسوز است ولی من نگرانم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
نحوه مواجه رسانه های کشورمان با این گزارش واقعاً جای تأسف دارد. تعداد قابل توجهی از رسانه های رسمی کشور و از جمله رسانه ملی در بخش های مختلف خبر رادیو و تلویزیون خود این گزارش را با تیتر اعتراف ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۸    
هافبک برزیلی پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود از هواداران این تیم تشکر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۷    
رئیس سیا در اظهاراتی تصریح کرد که واشنگتن خواستار سقوط دولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیست زیرا این نگرانی را دارد که بعد از او راه برای رشد گروههای تکفیری باز شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
درحالی که همزمان با مذاکرات هسته ای و انتشار نامه 47 سناتور آمریکایی، برخی تحلیلگران معتقدند که دولت آمریکا مایل به شکل گیری توافقی با ایران است که در آن تحریم ها لغو شود اما مانع اصلی در این زمینه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۸    
ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با حقوق قابل توجهی که از کهکشانی ها می گیرد و درآمدهایی که از محل عقد قراردادهای تجاری با اسپانسرهایش می بندد، یکی از ثروتمندترین ورزشکاران حال حاضر دنیاست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
پیکان و شهرداری تبریز از ساعت 17 فردا (یک شنبه) در خانه والیبال تهران برای مشخص شدن دومین فینالیست لیگ برتر به مصاف هم می روند.