دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۱۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 28 اسفند 1393 - bultannews.com

بولتن نیوز 30 دی 1393 بولتن نیوز 30 بهمن 1393 بولتن نیوز 1 اسفند 1393 بولتن نیوز 2 اسفند 1393 بولتن نیوز 3 اسفند 1393 بولتن نیوز 4 اسفند 1393 بولتن نیوز 5 اسفند 1393 بولتن نیوز 6 اسفند 1393 بولتن نیوز 7 اسفند 1393 بولتن نیوز 10 اسفند 1393 بولتن نیوز 11 اسفند 1393 بولتن نیوز 12 اسفند 1393 بولتن نیوز 13 اسفند 1393 بولتن نیوز 14 اسفند 1393 بولتن نیوز 15 اسفند 1393 بولتن نیوز 16 اسفند 1393 بولتن نیوز 17 اسفند 1393 بولتن نیوز 18 اسفند 1393 بولتن نیوز 19 اسفند 1393 بولتن نیوز 20 اسفند 1393 بولتن نیوز 21 اسفند 1393 بولتن نیوز 22 اسفند 1393 بولتن نیوز 23 اسفند 1393 بولتن نیوز 24 اسفند 1393 بولتن نیوز 25 اسفند 1393 بولتن نیوز 26 اسفند 1393 بولتن نیوز 27 اسفند 1393 بولتن نیوز 28 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1393 
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۸    
حالا این خواب شوم، برای یمن دیده شده است. به نظر می رسد گروه های سیاسی یمن باید عراق را الگوی خود قرار داده و متوجه شوند که چرا و چگونه، یمن به این روز افتاده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۸    
گروه اجتماعی، با نزدیک شدن به فرارسیدن نوروز تب و تاب مردم برای خریدهای نوروزی افزایش پیدا می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۸    
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از وزارت کشور یمن اعلام کرد: گروهک ترویستی داعش در پی حمله به تاسیسات حیاتی یمن در جنوب این کشور است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۵    
کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد هیچ پیش نویس سندی در خصوص یک موافقتنامه هسته ای با ایران پخش نشده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۹    
وزیر امورخارجه ایران پیش از هفتمین دور مذاکرات با هیات آمریکایی گفت: هنوز موضوعات مهمی برای گفتگو باقی مانده است. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۶    
صدها دانشجو روز پنج شنبه در دانشکده اقتصاد لندن که یکی از برترین دانشکده های انگلیس است در اعتراض به شهریه های دانشگاهی تظاهرات کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۳    
وزیر ورزش و جوانان در واپسین ساعت های سال 1393 در گفت وگویی پاسخگوی برخی پرسش ها بود. گودرزی در این گفت وگو به تشریح اختلاف نظرش با مدیران فوتبال پرداخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۳    
درگیری هایی میان کمیته های مردمی وابسته به جنبش انصارالله یمن و عناصر مسلح القاعده در منطقه جبل المعادن در استان البیضا در جنوب شرقی این کشور رخ داد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۰    
محمد جواد ظریف با ارسال پیامی به ' الطیب البکوش' وزیر امور خارجه جمهوری تونس، اقدام تروریستی در این کشور را محکوم کرده و کشته شدن تعدادی از شهروندان را به دولت و ملت تونس تسلیت گفت .
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۰    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه تاکید کرد آمریکا و اسراییل بزرگ ترین متحد یکدیگر هستند و راهی جز همکاری ندارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۷    
خبرگزاری رسمی لهستان روز پنجشنبه از ارسال موشک های زمین به هوای پاتریوت آمریکایی به لهستان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۷    
رییس هیات والیبال آذربایجان غربی با ابراز تاسف از اتفاقات به وجود آمده در دیدار فینال لیگ برتر ایران و ضرب و جرح هواداران شهر عاشقان والیبال ارومیه از سمت خود استعفا کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۱    
سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) دو هفته برای تدوین سازوکار پایان دادن به همکاری های امنیتی با رژیم صهیونیستی زمان تعیین کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۱    
وزارت امور خارجه ایتالیا روز پنجشنبه شمار ایتالیایی های کشته شده در حمله تروریستی روز چهارشنبه به موزه باردوی تونس را چهار تن اعلام کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۸    
وزیر امورخارجه کشورمان پیش از ششمین دور گفتگوهای هسته ای با هیئت امریکایی درباره اخبار مذاکرات گفت: هنوز موضوعات مهمی برای گفتگو باقی مانده است .
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۸    
به گزارش بولتن نیوز، در آینده ی نه چندان دور اگر دوستتان در حین چت از شما پول خواست می توانید همانجا به او پرداخت کنید ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۵    
به گزارش بولتن نیوز، رسیدن به حد معمولی از محبوبیت و شهرت خواسته طبیعی اغلب افراد است. ما مسیر زندگی خود را به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که برای اطرافیان خود دوست داشتنی باشیم و توانایی ها و نکات ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۵    
همه ی حیوانات از طرق خاصی با همنوعان خودشان ارتباط برقرار می کنند. فهمیدن زبان حیوانات بسیار سخت بوده ولی غیرممکن نیست برای مثال به تازگی مشخص شده که گربه ها در اکثر موارد از طریق حالات دم و گوش ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و جان کری وزیر خارجه امریکا هفتمین دور مذاکرات خود در لوزان سوئیس را پس از یک ساعت به پایان رساندند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۸    
نظرسنجی ها نشان می دهد هیلاری کلینتون به عنوان گزینه نخست حزب دمکرات برای نامزدی در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شمار می رود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵    
به گزارش بولتن نیوز، دبیرکل سازمان ملل متحد درپیامی به مناسبت روز جهانی نوروز گفت: گرامیداشت سالانه نوروز فرصتی استثنایی برای مردم است تا با ملحق شدن به یکدیگر تنوع فرهنگی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۲    
نخستین هواپیمای خورشیدی ( Si 2) در ادامه سفر خود به دور دنیا، روز پنجشنبه شهر بنارس هند را به مقصد میانمار ترک کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۲    
میلیون ها انگلیسی بی صبرانه در انتظار اولین پدیده خورشید گرفتگی کامل (کسوف) در قرن حاضر در انگلیس هستند که قرار است صبح روز جمعه این کشور اروپای غربی را کاملا تحت تاثیر خود قرار دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی طالبان پاکستان روز پنجشبه کشته شدن یکی از فرمانده هان این گروه تروریستی را تایید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۹    
موسسه 'ملی اعتماد اسراییل' روز چهارشنبه با ارایه گزارشی اعلام کرد که در پایان سال میلادی گذشته حدود یک میلیون و شش صد هزار اسرائیلی از جمعیت هشت میلیون و یکصد هزار نفری آن در فقر زندگی می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهور اندونزی روز پنجشنبه در مراسم دریافت استوانامه ولی الله محمدی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در این کشور ، خواستار توسعه روابط خوب موجود میان اندونزی و ایران شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۶    
دیوید کامرون و فیلیپ هاموند، نخست وزیر و وزیر امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه، اقدام تروریستی در موزه باردو تونس را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی افراد از جمله چند گردشگر خارجی از جمله یک زن ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۵    
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای اظهارات منتشره در برخی رسانه های داخلی مبنی بر شکایت و پس گرفتن گزارش وزارت اطلاعات درخصوص فعالیت های متهم م.ه در کشور انگلیس نزد مرجع قضائی را تکذیب کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۸    
رئیس جمهوری طی نامه ای به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در راستای اصل یکصد بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون بودجه سال 94 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد .
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب کشور از اواخر امروز و بارش باران پراکنده در پایتخت طی 24 ساعت آینده خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۳    
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی برابر صبای قم شکست سنگینی را متحمل شد تا سال 93 را با باخت به پایان برساند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۰    
کارولین کندی سفیر آمریکا در توکیو پیام تهدید آمیزی از سوی افراد ناشناس دریافت کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۴    
علائم اگزما تنها توسط زخم با خارش شدید نیست بلکه در اثر شیوه زندگی نیز بوجود می آید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۱    
رییس و سرپرست نایب رییس اول فدراسیون فوتبال از تمرین تیم امید ایران بازدید کردند. علی کفاشیان در این بازدید از حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم امید خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۰    
اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران ضمن بازدید از ادارات و شعب این بانک با کارکنان دیدار و بر لزوم توسعه بانکداری الکترونیکی تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۰    
دکتر همتی در جریان این بازدید اعلام کرد: بر اساس بررسی های بعمل آمده ، بهبود شاخص های عملکرد بانک به خوبی مشهود و قابل لمس می باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۳    
اشتاین مایر خروج یونان از منطقه یورو را آسیبی جدی برای تمام اروپا در عرصه سیاست خارجی دانسته و از درماندگی اروپا در حل این بحران سخن گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۰    
به گزارش بولتن نیوز، دکتر دهقان پزشک و پزوهشگر طب سنتی گفت: زعفران از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است و همواره در مراجع طب سنتی به عنوان گیاهی نشاط آور، آرام کننده، تقویت کننده حافظه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۰    
بخش اورژانس بیمارستانی در شهر الجبیل عربستان، روز گذشته پذیرای یک بیمار اورژانسی با موردی عجیب بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۳    
ضرب الاجل تعیین چارچوب مذاکرات پایان این ماه است و با وجودی که اختلافات میان طرفین در حال کاهش است اما هنوز مشخص نیست که آیا روند کاهش اختلافات به اندازه کافی سریع پیش می رود یا خیر.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
دانشجویان آمریکایی در دانشگاه ویرجینیا در اعتراض به خشونت پلیس آمریکا با دانشجوی سیاهپوست تظاهرات کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۲    
عبدربه منصور هادی پس از حمله هوایی به کاخ ریاست جمهوری یمن در شهر عدن به مکان امن منتقل شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۰    
با زهم در آستانه سال جدید و نوروز قرار گرفته ایم و می رویم این بار سال 1393 را به گذشته بسپاریم و وارد سال جدید یعنی 1394 شمسی شویم .
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۰    
این روزها ارسال پیامک های تبریک از تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی جایگزین تبریک های نوروزی به روش سنتی شده و می توان گفت درآمدی میلیاردی را برای اپراتورها ایجاد کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۱    
برخی از نمایندگان تصمیم دارند تا در لحظه تحویل سال و ایام نوروز به همراه خانواده های خود در عتبات عالیات و مناطق عملیاتی جبهه های جنوب و یادمان شهدا از جمله شلمچه، هویزه، خرمشهر و اهواز حضور یابند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۸    
خوش بودن و شاد بودن بی توجه به اطراف نمیشه. میشه؟! اگه بی توجه بودی و بی محلی کردی و ذهنت درگیر نشد، خوب، نمیدونم شاید نشه کاریش کرد شاید هم بشه.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۹    
تمرینات پرسپولیسی ها تا پنجم فروردین تعطیل است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۱    
استاندار سمنان از عملیاتی شدن قطعه دوم آزاد راه حرم تا حرم در سال 94 خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۰    
مسوول امور کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در آستانه فرا رسیدن سال 1394 با جمعی از زندانیان ایرانی در باکو ملاقات کرد .
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
2 کشته و 8 زخمی در حادثه تیراندازی در گوتنبرگ سوئد، سوئد: یک سوم از دیپلمات های روسیه جاسوسند، گفت وگوی تلفنی مرکل و اوباما درباره یونان و اوکراین ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل گمرکات استان ایلام گفت: زمینه سفر مسافران و زائران از ایران به عراق با خودرو شخصی از مرز بین المللی مهران فراهم شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
سی سال پیش، 24 اسفند ماه سال 63 در جمعه ی خونین دانشگاه تهران و هنگامی که آیت الله خامنه ای (رئیس جمهور وقت) به عنوان امام جمعه در حال ایراد سخنرانی بودند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۱    
برای تحقق نظرات مقام معظم رهبری و کوچک شدن نقش دولت و شبه دولتی ها باید یکسری سیاست مکمل در کنار واگذاری ها و خصوصی سازی انجام شود و مثلا باید حقوق مالکیت تقویت شود و مسائلی مانند مصادره اموال و فضای ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۱    
مذاکره کنندگان هسته ای در لوزان وارد جزئیات فنی شده اند، مذاکرات هسته ای در لوزان احتمالا تا یکشنبه ادامه خواهد یافت، آمریکا و ایران تا پایان مارس چارچوب توافقنامه هسته ای را اعلام می کنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیسیر الجاسم بازیکن میانی الاهلی مثل استیون جرارد است و برای مهارش باید او را حبس کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۶    
گزارش ها حاکی از دوری یک ماهه پوگبا ، هافبک فرانسوی یوونتوس از میادین به دلیل مصدومیت است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۰    
نخست وزیر سابق تایلند محاکمه می شود، نیروهای هادی محافظان بانک مرکزی را در عدن دستگیر کردند، العبادی: آزادی تکریت در دستان ماست، داعش 18 عضو خود را اعدام کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
جزیره استراتژیک اقتصادی ، طاق دیسی مرجانی و مقاوم خارگ به طول و عرض هشت در چهار کیلومتر همچون مراوریدی بر سینه خلیج فارس در استان بوشهر خودنمایی می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۲    
معاون دوم پارلمان افغانستان گفت که اگر طالبان قوانین این کشور را بپذیرند، حاضریم امتیازاتی را برای آن ها قائل شویم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: باید اطمینان حاصل کنیم که غرب به توافق احتمالی پایبند خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۹    
رئیس پارلمان اروپا با تاکید بر اینکه بحران اوکراین یک مسئله داخلی اروپایی بوده و آمریکا نمی تواند آن را حل کند، همچنین بر لزوم مناسبات دوستانه با روسیه تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۶    
بهای نفت در بازارهای جهانی امروز(پنجشنبه) به دلیل افزایش فراتر از انتظار ذخایر نفتی آمریکا کمتر از 56 دلار در هر بشکه معامله شد، اما این کاهش قیمت به دلیل کاهش ارزش دلار محدود بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۳    
مدیرگروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توصیه به مصرف آجیل بی نمک، مصرف آجیل شور را به ویژه برای کودکان خطرناک دانست و گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۳    
مشاور وزارت خارجه انگلیس با بیان این که ظریف به خوبی می داند که باید در عرصه دیپلماسی خندان به نظر برسد گفت: ظریف به خوبی می داند که نباید به آمریکا اعتماد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
پنجمین روز مذاکرات ایران و 1+5 همراه با تمهیدات شدید امنیتی و ممانعت از ورود خبرنگاران ایرانی به هتل محل مذاکرات آغاز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
معاون گردشگری در بازدید از پایانه های فرودگاه مهرآباد در جریان تجهیز کردن این فرودگاه مسافربری داخلی قرار گرفت و پای درددل و اعتراض برخی از مسافران نسبت به گرانی نرخ بلیت ها و تاخیر طولانی پروازها ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
ششمین دور از دیدارهای وزیران خارجه ایران و آمریکا با حضور معاونان شان آغاز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
وزارت نفت مصر اعلام کرد: شرکت گاز مصر(ایگاز) برای واردات 35 محموله گاز طبیعی مایع(ال ان جی) قرارداد پنج ساله ای را با شرکت گازپروم روسیه امضا کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۴    
یکی از مسئولان کرد عراقی از تلاش روز افزون گروه تروریستی داعش برای احداث خندق در اطراف شهر موصل در شمال عراق و تبدیل این شهر به یک دژ بزرگ خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۴    
روزنامه دیلی تلگراف با اشاره ضمنی به شکت نقشه های غرب و برخی کشورهای عربی علیه دولت سوریه اذعان کرد که غرب باید با بشار اسد رئیس جمهور سوریه همکاری کند، زیرا گزینه دیگری در اختیار ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از دولت سوریه خواست تا با پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز آسمان این کشور مقابله نکند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
آشکار است که در رویکرد دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای با ایران تناقض هایی وجود دارد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
کارشناس اقتصادی رادیو فردا مدعی شد: رقم صادرات غیرنفتی ایران که از طرف روحانی پنجاه میلیارد دلار اعلام شده است محصول بزرگ نمایی یا اشتباه آماری است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت توسعه حمل و نقل ریلی به ویژه در مناطق حومه تهران تاکید کرد و گفت: تمام راه های منتهی به تهران در آینده سه یا چهار خطه می شوند و ظرفیت ها را بیشتر می کنیم. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: نظام تعرفه ای کشور 14 طبقه داشت که با تصویب هیئت وزیران با کاهش 4 طبقه ای به 10 طبقه رسیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
مدیر عامل بیمه ایران گفت: در یک هفته اخیر همه زندانیان خسارت دیده از عملکرد بیمه توسعه که130 نفر هستند ، آزاد شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۱    
به گزارش سازمان لرزه نگاری شیلی زلزله ای به بزرگی 6.3 ریشتر مرکز این کشور را لرزاند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۳    
نوروز، جشن شکوهمند ایران باستان، گویای پیشینه ی تابناک میهن ما و جلوه ای مهم از فرهنگ غنی قوم ایران است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۸    
به گزارش بولتن نیوز، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، در پی تشکیل جلسه هیات مدیره این بانک، در تاریخ 28 اسفند 93 سیامک دولتی به عنوان مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره برگزیده شد. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۲    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این ماموران بر اثر انفجار تله انفجاری که در مسیر تردد آنها قرار گرفته بود به شهادت رسیدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
به گزارش بولتن نیوز، معاون امنیتی وزارت کشور با بیان این که تاکنون پانزده نفر از عوامل حادثه شیراز شناسایی شده اند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۸    
رییس سازمان توسعه تجارت ایران از کاهش تعداد طبقات تعرفه ای کشور خبر داد و گفت: تعداد طبقات تعرفه ای کشور از 14 به 10 طبقه کاهش یافته که براین اساس بالاترین تعرفه در سال 94، حدود 75 درصد است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
فرماندار شهرستان چالوس گفت : قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال عصر امروز پنجشنبه برای تردد مسافران و گردشگران بازگشایی می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
یک مقام سیاسی در وین (اتریش) به روزنامه الحیات گفت که ایران و مجموعه 1+5 درباره اغلب مسائل مطرح، به توافق رسیده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۹    
کارگران قرارداد موقت خدماتی در سال 94 برای هر ماه کارکرد حداقل 813 هزار و 355 تومان و حداکثر یک میلیون و 23 هزار تومان دریافت می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با وجود اینکه در دیدار مقابل منچسترسیتی موفق به گلزنی نشد اما با بازی درخشان خود تمجید محافل بین المللی را به دنبال داشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از تهیه گزارش زمین خواری، کوه خواری و دریا خواری و قرائت آن در صحن مجلس خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۶    
دولت ترکیه با راه اندازی غرفه ای تحت عنوان جعلی " آذربایجان واحد" در نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی به گروههای تجزیه طلب فرصت رونمایی از نقشه های تجزیه طلبانه داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۳    
یک روزنامه آمریکا مدعی شده کاخ سفید پس از پیروزی نتانیاهو در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی به دنبال آن است تا راهبرد خود را برای ادامه مذاکرات سازش تغییر دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
تحلیلگر بی بی سی گفت: نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات به نحو احسن از پرونده هسته ای استفاده کرد ولی بعید می دانم که اقدامی بر ضد ایران انجام بدهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای حادثه تروریستی و گروگان گیری در موزه ای در تونس را حلقه ای از زنجیره تروریسم در منطقه دانست و آن را در خدمت اهداف رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۷    
منابع عراقی از سند جدید دیگری از دخالت ترکیه در حمایت از تروریستهای تکفیری فاش کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۱    
این مقام ارشد نظامی امریکا که در نشست کمیته فرعی تخصیص بودجه کمیته سنا شرکت کرده بود افزود آژانس دفاع موشکی امریکا اکنون انجام آزمایش های بیشتری به منظور کسب آمادگی برای مقابله با حملات احتمالی است و ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۲    
رادیو بی بی سی فارسی در گفتگویی با امیر پایور، خبرنگار اعزامی بی بی سی فارسی به لوزان سوئیس، مذاکرات هسته ای دیروز را مورد بررسی قرار داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۲    
در پی برکناری دو تن از فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و امنیتی سوریه، بشار اسد طی حکمی دو تن دیگر از فرماندهان نظامی این کشور را بجای آن ها برگزید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۹    
یکی از بیوه زنان تندروی استرالیایی، تصاویری تبلیغاتی از گروه تروریستی داعش را منتشر کرد که زندگی مرفه و به تعبیر او "جهاد پنج ستاره" زنان ِ "تشنۀ خون" در سوریه را نشان می دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۶    
لس آنجلس تایمز نوشت: مقامات آمریکایی معتقدند توافق نهایی با ایران ممکن است کاملا با آنچه تاکنون به طور علنی گزارش شده است، متفاوت باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی نتایج قطعی انتخابات پارلمانی این رژیم را تا بعدازظهر امروز پنج شنبه اعلام می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
به گزارش بولتن نیوز، یک جراح و متخصص زنان تاکید کرد که زنان در هنگام سفر باید حتی الامکان از لباس های راحت استفاده کرده و از پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان پرهیز کنند. ...
  • ۱