شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۲۰Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 2 اردیبهشت 1403 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1402 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۲:۴۵    
حجاب، بهترین و زیباترین امانتی است که خداوند در فطرت زن به ودیعه نهاده است و زن با قبول چنین امانتی در میان دیگر موجودات هستی به خود می بالد از طرفی پوشش مناسب یکی از مهم ترین راه های تحقق امنیت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۸    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه ایران تجربه و دانش لازم برای ساخت تسلیحات را در اختیار مقاومت قرار داد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۶    
زنگنه گفت: اشتغال، توسعه و آبادانی در دهستان های شش شهرستان خراسان رضوی در دستورکار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه السلام قرار دارد که تاکنون متناسب با ظرفیت های موجود هر منطقه گام های ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۵    
سید کلیم اصغر با بیان اینکه در نمایشگاهی که در تهران برگزار می شود، مردم با ذوق و شوق شرکت می کنند و کتاب می خرند و من این کیفیت حضور مردم را در جاهای دیگر ندیده ام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
نمایش یاخته به کارگردانی میثم نویریان در تماشاخانه مهر حوزه هنری به روی صحنه می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۲    
مهدی جابری به مناسبت عملیات وعده صادق سروده ای باعنوان صهیون نیست سرود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۱    
الماسی از برپایی اولین نمایشگاه جشنواره مهارتی شهید دانش آموز محمودی پارسا در استان البرز خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز خواستار اولویت گذاری پروژه های خرد محلات کم برخوردار این کلان شهر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
قائدی با اشاره به همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات اسفندماه سال گذشته حضور جوانان در فعالیت اجتماعی نظیر انتخابات را نمودی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
آیت الله دژکام با اشاره به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پای حرف حق ایستاده است و وعده صادق همین را اثبات کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۴    
علی پور با بیان اینکه در سال نخست برگزاری جایزه ملی جوانی جمعیت رویداد نوپا علی رغم تلاش های صورت گرفته شاهد رشد نسبی این رویداد در سطح ملی بودیم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
سرهنگ پاسدار فروزان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دستور حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه 1358 برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۶    
حجت الاسلام آزاد گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
سرهنگ رجبی گفت: ما به دنبال سود و پول بیشتر در حوزه بهداشت و درمان نیستیم، بلکه هدف ما پوشش درمانی قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: تور ماه عسل وصال شیرین با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
یونس فرجی در حاشیه سفر به شهرستان چرداول و در دیدار اعضای یادواره شهدای غریب در اسارت با فرماندار چرداول از آمادگی این استان برای برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
جوهری از رقابت 34 نامزد برای تصاحب 17 کرسی مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
سردار شاهوارپور گفت: قوام هر کشوری به نیروهای مسلح آن کشور است و رفع تهدیدات داخلی و خارجی نیز نیازمند اقتدار پایداری بوده که باید روز به روز تقویت شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
همزمان با ادامه اکران های فیلم سینمایی آپاراتچی ، پوستر جدید این فیلم منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۶    
موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باتوجه به نحوه جذاب آموزش تاریخ و بنای قابل توجهی که دارد از نظر محتوا و معماری ساختمان، در سازمان میراث فرهنگی ثبت ملی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
اولین نشست حلقه بچه های ایران آینده با عنوان گر تو سعدی شوی همزمان با روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۵    
خواست خدایی خواستار همکاری دستگاه های اجرایی با عوامل اجرایی برای بازسازی عملیات بیت المقدس شد و گفت: دستگاه های اجرایی برنامه های خلاقانه ای برای سوم خرداد تدارک ببینند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۲    
قاسمی فرزاد گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز همواره به عنوان تکلیف شرعی سرلوحه امور قرار دارد و از آنچه باید در تقویت و تحکیم بنیان اقامه نماز در سطح جامعه و دستگاه های اجرایی انجام شود، دریغ نکرده ایم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۳:۱۳    
در بخشی از وصیت نامه شهید اسماعیل اعلمی آمده است: به ورزشکاران اسلام توصیه می کنم که قیدوبند ها و اسارت های قلبی را بگسسته و فقط با اتکای به خداوند و سرمشق قراردادن امام علی (ع) در میدان های مسابقه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را مسئول قتل عام و دفن دسته جمعی بیماران ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۰    
مقدم از برگزاری هفتمین جشنواره شمیم ریحان و معرفی 18 دختر نمونه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در قم خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۰    
سرهنگ قریشی با اشاره به پیشینه همکاری و هماهنگی ارتش و سپاه از بدو شکل گیری تا کنون، گفت: وحدت ارتش و سپاه خوار چشم دشمنان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۷    
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان، درگذشت عالم وارسته حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ هادی قدس را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۷    
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: ارتش و سپاه در همه شرایط و دوران همه با هم فعالیت کردند و دستاوردهای فراوانی به دست آورده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۷    
پسران و دختران گیلانی در قالب نقاشی، حمایت خود را از اجرای عملیات وعده صادق و امنیت اجتماعی اعلام کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۷    
آشوبی از تعطیلی دو بیمارستان خصوصی متخلف براساس تصمیم قرارگاه سلامت استانی خبر داد و گفت: بیمارستان 400 تختخوابی سایت لاکان رشت نیز تا پایان امسال تجهیز و افتتاح خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۷    
حجت الاسلام لقمانپور از جمع آوری خاطرات و تدوین کتابی پیرامون زندگی و شهادت شهید راه قدس، محسن صداقت خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۸    
طرح نور از 25 فروردین ماه توسط پلیس در سطح شهر در حال اجراست. فراجا طی روز های اخیر با انتشار بیانیه هایی تأکید کرده این طرح رویکرد ایجابی دارد و صرفاً با معدود افرادی که اقدام به هنجارشکنی می کنند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۱    
طرح نور از 25 فروردین ماه توسط پلیس در سطح شهر در حال اجراست. فراجا طی روز های اخیر با انتشار بیانیه هایی تأکید کرده این طرح رویکرد ایجابی دارد و صرفاً با معدود افرادی که اقدام به هنجارشکنی می کنند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۱    
جلسه مشترک بنیاد شهید و شهرداری زنجان لا طرح و موضوع مطالبات و مشکلات برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
روانشاد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در تقویت فعالیت های دینی قرآنی و مقابله با توطئه دشمنان دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
یوسف نوری شامگاه یکشنبه از سوی هیأت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
سردار آتانی گفت: امروز ملت ایران به قدرتی غیرقابل پیش بینی برای دشمنان تبدیل شده است، چون آن ها هرگز تصور چنین قدرتی از ما نداشتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
آیت الله خاتمی گفت: شورای فرهنگی عمومی استان زنجان وقتی موثر واقع می شود که از ناهنجاری های فرهنگی جلوگیری کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
خسروپناه از تشکیل اتاق وضعیت علم و فرهنگ در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۵    
مقدم گفت: مسؤولان فرهنگی در صنایع آب و برق جهاد تبیین کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای فنلاندی خود با تاکید بر اینکه ایران به دنبال تنش در منطقه نیست، ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۶    
رزمندگانی که روزگاری با عشق و صفا و صمیمیت همراه با معنویت، به پادگان دوکوهه می آمدند و از این پادگان به خطوط مقدم جبهه ها اعزام می شدند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۰    
رژیم صهیونیستی در برابر حمله ترکیبی نیروی هوافضای سپاه پاسداران از چهار لایه پدافندی و نیز کمک 10 کشور از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن استفاده کرد؛ اما با وجود این ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی به شکست در جبهه شمالی و جنگ با حزب الله لبنان اذعان کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۷    
باقری در مورد نمایشگاه عکس سفر آخر گفت: نمایشگاه سفر آخر داستان عکس های دیده شده با یک چیدمان و روایت جدید از شهید آوینی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۱    
جمالزهی و شهنوازی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته و از سپاه به عنوان عنصر مهم اقتدار و عظمت کشورمان یاد کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۱    
سردار مطهری با ارسال پیام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان یگانهای سپاه در استان تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۱    
صالحی طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۱    
حجت الاسلام مطیعی گفت: ایران اسلامی به تلافی خون شهدای شهدای عزیزش عملیات وعده صادق را انجام داد و باید گفت وعده صادق حرکت به موقع و منسجمی بود که توسط سپاه انجام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۱    
دبیر جشنواره ملی عکس نیکوکاری با تاکید براینکه هدف جشنواره عکس نیکوکاری فراتر از نگاه های جناحی و سیاسی است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۱    
منابع خبری از شهادت 7 فلسطینی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر در جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر می دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۴    
رئیس جمهور گفت: اقتدار و امید برای مردم و کشور، موجب شادمانی و امیدواری ملت های مسلمان و آزاده جهان شده است که تنبیه رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی یکی از جلوه های آن بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۵    
باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از افزایش شمار اسیران کرانه باختری خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۶    
ضربه های مهلک حزب الله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ادامه دارد و در این راستا دو خودروی نظامی صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۴    
سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به وظایف و ماموریت های دستگاه های مختلف اجرایی در طرح نور بر حضور فعال و موثر این دستگاه ها در کنار پلیس تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۰    
نشست خبری تشریح برنامه های بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و چله رضوی با حضور فرهاد قائمیان، مدیر این رویداد معنوی و فرهنگی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۶    
کمالی در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از پلیس در اجرای طرح نور و پیشگیری از ناهنجاری های اخلاقی در جامعه، گفت: تقویت ارزش های انقلابی و اسلامی در مدارس یک امر ضروری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۳    
سردار مفخمی شهرستانی گفت: اجرای طرح های فرهنگی متناسب با موازین اخلاقی و دینی در مدارس به هدایت فکری و شکل گیری شخصت کودکان و نوجوانان مان کمک می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۲    
مجله سینما زاویه امشب با نگاهی به فیلم آسمان غرب به بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی می پردازد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۳    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای نسبت به تصویب ارسال کمک های جدید به رژیم صهیونیستی از سوی مجلس نمایندگان آمریکا واکنش نشان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۰    
عکاس و کارگردان دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی و عکس صحنه پردازی شده وارثین امشب میهمان برنامه به افق فلسطین است و در مورد عکس صحنه پردازی شده وارثین و دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی به گفتگو می ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۷    
سرهنگ پاسدار موسوی در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تمامی رزمندگان سپاه تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۴    
عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با اذعان به ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در جنگ غزه، گفت: وزیرانی که به امنیت آسیب می زنند نباید در کابینه جایی داشته باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۶    
مرجع تقلید شیعیان مشکل اساسی بشر را خودفراموشی دانست و گفت: همان طوری که قرآن توانست جاهلیت کهن را از بین ببرد، می تواند جاهلیت جدید را هم از بین ببرد تا ما دیگر شاهد جریان غزه و امثال غزه نباشیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۴    
دولت نجات ملی یمن امروز (یکشنبه)، خروج ناوچه آلمانی هسن از دریای سرخ را گامی در مسیر درست توصیف کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت روز جهانی زمین پاک از جامعه جهانی خواست برای توقف فوری تمامی انواع جنایات و اقدامات ضدانسانی و ضد محیط زیستی رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطینی اقدام عاجل داشته ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۹    
حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه عملیات وعده صادق تمام معادلات نظامی و سیاسی سطح دنیا را به هم زد، گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۹    
همایش غزه زنده است با محوریت فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۶    
فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران پیامی صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۶    
همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران مسئولان شهرستان بشرویه در محل مصلای شهدای گمنام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۳    
شیخ زکزاکی گفت: شکست ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی که در اذهان برخی رسوخ کرده بود، با عملیات وعده صادق از هم گسسته و باطل شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۴    
حزب الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل در یک پایگاه این رژیم در شمال فلسطین اشغالی که به تازگی تعمیر و تعویض شده بود، منهدم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد که لینک های منتشر شده در خصوص ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۳    
تحلیلگر ارشد جهان عرب نوشت: دو عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق به دوره آمریکایی- صهیونیستی منطقه پایان می دهد و عملیات دیروز تل آویو در عراق نیز با واکنش جدی مقاومت عراق مواجه خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۱    
امیر محسنی زرین گفت: ارتش از ابتدا در همه عرصه ها همراه و همیار انقلاب اسلامی و مطیع اوامر امامین انقلاب بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۳    
مخبر در حکمی سید محمود حسینی پور را به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱    
محمدمهدی ایرانمنش نوجوان 13 ساله از مجروحان حادثه تروریستی کرمان به خیل شهدا پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱    
احمدی نژاد با اشاره به بروز عفونت های شدید در بین مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدا در سال گذشته گفت: ساچمه ها را برای آزمایش فرستاده ایم و احتمالا این ها قبل از بارگزاری آلوده شده بودند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱    
جمعی از معلمان و دانش آموزان شهرستان کهک قم طی مراسمی با اهدای شاخه های گل به مسئولان سپاه، از اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق تقدیر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۰    
ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی در گفت وگویی رادیویی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا ضمن قبول واقعیات نبرد جنگ، شکست را بپذیرد و سریعا نظامیان اسرائیلی را از غزه خارج کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۰    
آیت الله فلاحتی گفت: همه مشکلات با هماهنگی و هم آوایی میان مسئولان قابل برطرف شدن هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۷    
شهنوازان در پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامیداشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۵    
شعبانی گفت: دانش آموزهای ما باید با دستاوردهای کشور آشنا شوند و مسیر پیشرفت را پیدا کنند چرا که هر موفقیتی که در کشور حاصل می شود مدیون آموزش و پرورش است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۲    
مادر شهیدان مرتضی و احمد و همسر شهید مرتضی سلطانی پس از تحمل سال ها فراق، دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
جلسه کمیته تالیف و نشر دومین کنگره ملی امیران و سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۰    
امیر سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی با حضور در خانه شهید سرلشکر عباس بابایی از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در این خانه موزه قرار گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۰    
سرهنگ پاسدار غریبی باصدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۱    
سردار ابراهیمی در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و کارکنان آن نهاد انقلابی تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۱    
زنگانه به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران پیامی را صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۱    
حبیبی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: هر جا نیاز باشد که به دشمنان سیلی بزنیم و آن ها را متوجه شیطنت هایشان کنیم، فرزندان ایران در نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران در خط مقدم حضور دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۱    
پنجمین شماره از نشریه تخصصی حوزه دفاع مقدس با عنوان عصر ماندگار همراه با تصاویر منتخب مربوط به فعالیت های شاخص اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در سطح کشور منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۸    
قادر آشنا به سمت دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۶    
جمعی از فرماندهان نیرو های مسلح امروز با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
سردار طلایی نیک گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ایران در منطقه، علاوه بر روحیه جهادی، دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۹    
در صد و نود و هشتمین روز تجاوز صهیونیست ها علیه غزه، وزارت بهداشت فلسطین آمار جدیدی از شهدای غزه اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۶    
مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سید مهدی جلادتی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کتسولگری ایران در دمشق برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح فرمودند: موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین المللی است نه تعداد موشک های شلیک شده و ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۸    
کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت روز معلم و روز گرامی داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی دو نمایشگاه برگزار می کند.
  • ۱