دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 20 اردیبهشت 1403 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1402 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۵    
سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (یکشنبه) با آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۲    
رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در رشته پارادو و میدانی درگذشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۷    
امیر حیدری در بازدید از پروژه انسداد مرز در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد گفت: برآورد ما این است که انسداد مرز شرق کشور در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۱    
مراسم جشن دختران دانشجو از 80 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور همزمان با دهه کرامت با اجرای برنامه های شاد و متنوع در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۸    
بیشتر فعالیت ها و بازی های تعریف شده در کتاب بازی بر اساس دو مفهموم استعمار و استعمارستیزی و همچنین الگوی قهرمان و رؤیای آرمان شهر طراحی شده و از این طریق مخاطب نوجوان با کتب یاد شده آشنا خواهد شد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
حجت الاسلام عدیده گفت: بانوان می توانند با الگو قرار دادن حضرت فاطمه معصومه (س) در تمام ابعاد موفق و سربلند باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۶    
بارگاه منوررضوی همزمان با ایام دهه کرامت آماده استقبال و پذیرایی از میلیون ها زا ئر از اقصی نقاط جهان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۲    
مخدومی به مشکلات نشر دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آسیب نشر دفاع مقدس موازی کاری است؛ شاهدیم که درباره یک سردار شهید چند کتاب نوشته می شود درحالی که درباره بسیاری از شهدا کتابی وجود ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۲۲    
سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی و حجت الاسلام والمسلمین محمدی با صدور پیامی، آغاز دهه کرامت را تبریک گفتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۱    
سردار امیری از اجرای هفتمین مرحله از طرح آرامش در شهر در حوزه برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادین متجاهر در استان همدان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۴    
نشریه آمریکایی اکسیوس به نقل از منابع آگاه از موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با گسترش دامنه عملیات نظامی در رفح با وجود مخالفت دولت آمریکا خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۷    
مراسم جشن دختران آفتاب و تقدیر از امدادگران افتخاری جمعیت هلال احمر، با شعرخوانی صابر خراسانی و مداحی حسن شالبافان در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۷    
منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دفتر رسانه ای و فرهنگی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در جنوب دمشق خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تلفات سنگین ارتش این رژیم در طول جنگ غزه اذعان کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۶    
محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در جریان دور دوم سفرهای استانی با خانواده های معظم شهیدان رضانژاد و قدیمی از شهدای روستای فردو دیدار و در سی و سومین یادواره شهدای این روستا شرکت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۶    
سردار تنگسیری با بیان اینکه امروز اگر آمریکایی ها یک نفتکش ما را بگیرند ما نیز در اقدام متقابل یک نفتکش آنها را خواهیم گرفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۶    
آیت الله علم الهدی گفت: نقطه اوج و تعالی همه فداکاری ها و ایثارگری امدادگران شما این است که امدادگر برای خدا به میدان بیاید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۱    
امیر خلیل آبادی گفت: جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق که بر اساس عزم و اراده ملی انجام شد، ناتوانی گنبد آهنین را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرح آبرسانی به شهر زاهدان از دشت تهلاب بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۲    
سردار زهرایی گفت: یکی از شگفتی های انقلاب اسلامی، فناوری های خاص خودش است که از جمله مهم ترین آنها می توان به کنگره های شهدا اشاره کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 4 اعلام کرد: اخذ رای از رای دهندگان با ارائه اصل یکی ازمدارک هویتی پنجگانه انجام می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
جوهری در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه تهران و ورامین تمام الکترونیک است و دستگاه های تمام الکترونیک اخذ رأی قابل هک شدن نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۵۵    
شمیم عطر رضوی کاروان زیارتی امام رضا علیه السلام، به گلزار شهدای بندرعباس رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۲:۵۰    
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ملایر با صدور پیامی از عموم مردم جهت حضور گسترده و حماسی در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت بعمل آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۵    
شفیعی ثابت با اشاره به آزادی 40 جوان با کمک خادم یاران رضوی در دهه کرامت گفت: چهل جوان زندانی با کمک خادم یاران رضوی با مبلغ 600 میلیون تومان در این دهه آزاد می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۱۷    
عباسی به مناسبت هفته بسیج سازندگی با اعضای سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان دیدار و از تلاش های فرمانده سپاه استان و رئیس سازمان بسیج سازندگی تجلیل کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۰۵    
قاضی زاده هاشمی در جریان دور دوم سفر استانی رییس جمهور به قم با حمید گلچی جانباز روشندل دوران دفاع مقدس دیدار و از صبر انقلابی وی تجلیل کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۶    
عباسی با تاکید بر لزوم توجه به بهره مندی از ظرفیت بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی در این استان گفت: بسیج سازندگی در رفع بسیاری از مشکلات در کنار دولت سیزدهم و مردم بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۶    
نشست صمیمی سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با جمعی از فرزندان نخبه شهدای استان مازندران برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۰    
همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) یادبود شهید طیبه پیراسته جمعه در چالوس برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۶    
آیین رونمایی از کتاب های تازه منتشر شده که به قلم امیر دریادار سیاری و همکاران پژوهشی وی نوشته شده اند، با حضور وی و سخنگوی نمایشگاه کتاب عصر امروز در محل نمایشگاه کتاب برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۵    
جنبش نُجَباء عراق در واکنش به ماجراجویی جدید صهیونیست ها علیه نیرو های این گروه مقاومت اسلامی در دمشق اعلام کرد: جواب اسرائیل را با شلیک موشک و پهپاد به عمق سرزمین های اشغالی خواهیم داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهور گفت: همه نیرو های انقلاب را از اختلاف پرهیز می دهم؛ اختلاف افراد را می تراشد و افراد فکر نکنند اگر طرف مقابل تراشیده شد، به سبد او افزوده می شود؛ خیر جای دیگری می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۸    
معاون هماهنگ کننده ارتش در دومین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نمایشگاه بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۷    
به مناسبت میلاد حضرت معصومه (ع)، دانش آموزان دختر قزوینی، با حضور در جوار یادمان شهدای گمنام فدک، این روز را جشن گرفتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۳    
صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه تازه ترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب تهران درباره صنعت موشکی رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: با توجه به اینکه نسل فعلی بسیار با فضای مجازی آشناست و ممکن است زیاد با مکتوبات و منابع موجود مانوس نباشد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۸    
با عنایت به این که 45 کرسی باقی مانده نقشی سرنوشت ساز در ترکیب مجلس دوازدهم دارد، حضور مردم همچنان از اهمیت بالایی برای تشکیل مجلس قوی و انقلابی برخوردار است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۲    
منابع لبنانی از شهادت یک رزمنده دیگر حزب الله خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
آیین رونمایی از کتاب های تازه منتشر شده که به قلم امیر دریادار سیاری و همکاران پژوهشی وی نوشته شده اند، با حضور وی و سخنگوی نمایشگاه کتاب عصر امروز در محل نمایشگاه کتاب برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۷    
سردار بایرامی در بازدید از کتابخانه مرکزی رشت، توجه به این مرکز مهم فرهنگی را به عنوان الگوی کارآمدی دستگاه های اجرایی در گیلان توصیف کرد و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر برای توسعه همکاری مشترک با هلال احمر ایران ابراز تمایل کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۷    
همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان قم، 1000 میلیارد ریال به طرح های عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۱    
شهنوازان طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۵    
پوستر تفحص نخستین رویداد آموزشی تولیدی داستان مصور (کمیک) به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان تولید شده است، رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۵    
گرامیداشت هفته هلال احمر و با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مزار شهدای شهر خاش در گلزار محمدی غبار روبی و عطر افشانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۴    
جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر پاسدار شهید علی کبودوندی اعلام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۱    
دختران شهدای مدافع حرم در ورامین به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر تجلیل شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۸    
معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس نیز گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۵    
علی کبودوندی از اعضای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۲    
امیر محمدشفیعی با صدور پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۰    
میرجلیلی ادامه داد: باشگاه مس به لحاظ اجتماعی در برابر مردم کرمان و کشور مسئولیت دارد، یکی از این مسئولیت ها مربوط به موارد فرهنگی برای معرفی مکتب شهید سلیمانی است؛ این وظیفه مربیان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۴    
یک کاربر عرب با انتشار ویدئویی حسرت خود را به ایمان و اعتقاد ایرانیان به اهل بیت عصمت و طهارت ابراز کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۱    
مردوانی گفت: تیم جهادی پزشکی با امکانات قابل توجه در چند روز آینده در شهرستان کهنوج مستقر می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۲    
فرمانده کل سپاه در روند بازدید از پروژه انتقال آب دشت تهلاب به شهر زاهدان بر کاهش تنش آبی سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی برای شعارهای دروغین حقوق بشری آمریکا و اروپا ذره ای ارزش قائل نیستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۷    
کارگاه آموزشی آشنایی با اسکریپت نویسی به همت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان در کانون پرورش فکری کودکان استان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
نخستین جلسه شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس به میزبانی اداره کل بهزیستی استان اصفهان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۲    
جلالی گفت: اجلاس پیرغلامان حسینی به دنبال تکریم و تعظیم جایگاه مداحان، خدام و ذاکران اباعبدالله الحسین(علیه السلام) است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
بدرالدین الحوثی امروز (پنج شنبه) در سخنرانی هفتگی خود به آخرین تحولات جنگ غزه پرداخت و اشغال گذرگاه رفح توسط رژیم صهیونیستی را توهینی برای مسلمانان و اعراب ارزیابی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۷    
سردار فرشید هرگونه حمایت از ارزش های ملی و اسلامی را امنیت آفرین و باعث قوت قلب خادمان نظم و امنیت برشمرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۶    
اختتامیه نخستین جشنواره شعر عربی با عنوان طوفان القوافی در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات دانشگاه بصره با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۳    
گلعلی بابایی گفت: قصد نگارش کتابی درباره عملیات بدر را داشتیم ولی بخاطر اینکه راویان این عملیات دچار فراموشی یا تناقض شده اند لذا برای روایت کردن آن عملیات دچار مشکل شدیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۰    
جلسه کمیته های مختلف دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمل و ستاد مردمی حماسه اسلامی ششم بهمن و جنگل امروز با حضور علی امانی مسئول دفتر حفظ آثار شهرستان و مدیران کمیته در محل این دفتر برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۴    
امیر حیدری گفت: در حال حاضر طرح انسداد مرز توسط قرارگاهی به نام انسداد مرز که در تابعیت قرارگاه منطقه ای شمالشرق و نیروی زمینی است آغاز و این ماموریت به نیروی زمینی ارتش و سپاه واگذار شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
شاخه نظامی جنبش حماس امروز با انتشار یک ویدئوی جدید، صحنه هایی از تدارک رزمندگان مقاومت برای درهم کوبیدن ارتش اشغالگر که در حال پیشروی در رفح است را به نمایش گذاشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران گفت: رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست ترور و نسل کشی با بستن گذرگاه رفح و کرم ابوسالم در تلاش است فاجعه انسانی دیگری را در منطقه رقم بزند و تلاش های بین المللی برای توقف جنگ را بی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۷    
زارع گفت: توسعه شبکه فیبر نوری از اهداف مهم دولت است و تا پایان سال آینده تمامی شهر های کشور به زیرساخت فیبرنوری مجهز خواهند شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۴    
محمد حیدره گفت: روابط فرهنگی بین دو کشور ایران و یمن پس از به وجود آمدن دین اسلام دارای مشترکات زیادی شد و یکی از آن ها وجود یک پیامبر و قبله مشترک است که باعث شده در بسیاری از کار های فرهنگی شریک ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
ابراهیم الدیلمی گغت: حضور کشور جمهوری یمن در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان نمونه همکاری خوب، است که موجب تعمیق روابط فرهنگی و تمدنی در جهان خشک و بی روح می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۹    
کنعانی گفت: هدف گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا از اعمال تهدید و فشار بر قضات دیوان کیفری بین المللی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۷    
مردم ولایتمدار قم با حضور در مسیر میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) از آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در دومین دور سفر استانی وی استقبال کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه موشک و توانایی نظامی ایران قابل مذاکره نیست، گفت: ما پیرو نگاه ما می توانیم هستیم و با تکیه بر قدرتی که خون مطهر شهدا و حضور بصیرانه مردم برای کشور خلق کرده کار ها را ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام صنعت پور گفت: ما در برابر دشمن با ایمان و معنویت ایستادیم و تجهیز و تقویت امکانات نیرو های مسلح که به فرمان رهبر معظم انقلاب انجام شد قدرت مان را چنان افزایش داد که توانستیم رژیم غاصب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
به مناسبت دهه کرامت، از سرود جدیدی با عنوان گنبد ایران توسط سازمان مدارس الگوی صالح وابسته به سازمان بسیج مستضعفین رونمایی خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۷    
پدر شهیدان حسن، حسین و مهدی شیخ شعبانی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
رییس جمهور گفت: ما می توانیم همان نگاه و اعتقادی است که امامین انقلاب، شهدا و شهید سلیمانی به ما آموخته اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
سرهنگ خواست خدایی از روند ساخت المان یادمان شهدای گمنام لوداب بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیامی از آحاد مردم برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان دعوت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با مضمون انتقادی درباره مقایسه صنعت موشکی کشور با صنعت خودروسازی اکران شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۱    
سردار کوشکی جهرمی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان ها و یادواره ها در راستای دومین کنگره ملی 15 هزار شهید استان فارس، بر ترویج سبک زندگی شهدا در این محافل تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۲    
بصیری پور از فعالیت 170 گروه جهادی خاص جامعه بسیج زنان در استان خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت اجتماع بنات المقاومه و دختران حاج قاسم با هدف نهادینه کردن تفکر انقلابی و ارزشی در میادین و پارک ها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۶    
سردار کوشکی جهرمی در شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان ممسنی گفت: باتوجه به استقرار جغرافیایی محل خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۴    
سردار ادیبی گفت: کتاب هایی با موضوعات، شخصیت ها و خاطرات رزمندگان و شهدای دفاع مقدس بیشترین کتاب هایی هستند که توسط مردم مطالعه شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۲    
هنری از برگزاری رویداد مردمی طلایه داران اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت: این رویداد در پنج موضوع اصلی پیش بینی شده و موضوعات در حوزه صنایع دستی، تولیدات دامی، تولیدات کشاورزی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۶    
آیت الله علم الهدی گفت: یکی از کانون های جوانی جمعیت نیز دانشگاه هاست تا دغدغه جوان عزیز ما در ازدواج دانشجویی برطرف شود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
سرلشکر اسماعیل ایزدی گفت : انقلاب اسلامی فرزندانی را از مهاجرین و انصار به بشریت معرفی کرده که بیانگر ماهیت ارزشمند الهی این انقلاب است
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
فعالان و مسئولان گروه های جهادی بسیج خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان، با آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۶    
احمد خاکشور گفت: آن روز ها که هوا رو به سردی بود، پیاده روی و بالا رفتن از ارتفاعات و حتی راه رفتن در خیابان اذیتم می کرد و پرش و تیک های عصبی خیلی زیادی داشتم ولی عنایت خدا و توجه شهدای گران قدرمان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
حجت الاسلام ادیانی گفت: دشمن صریح بیان کرده است که حجاب و چادر بهانه هست و جمهوری اسلامی هدف اصلی هست؛ بر همین اساس در برپایی احکام دین باید دچار تفرقه نشد و در مسیر اجرای این احکام ثابت قدم بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۶    
سرهنگ غلامی گفت: در راستای طرح تحول درس آمادگی دفاعی در سال تحصیلی جاری، مرحله سوم اردوی عملی به همراه کیفی سازی این درس، به مدت 33 روز آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
در اولین نشست غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در دومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب روزهایی که هنوز از آن سر درنمی آوریم با حضور هادی خورشاهیان نویسنده ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۰    
فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی حرکت جدید راهبردی در دنیا ایجاد کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۰    
در مراسمی با حضور امیر سرلشکر موسوی به هفت تن از فرماندهان شهید و پیشکسوت دفاع مقدس نشان فداکاری اهدایی فرمانده معظم کل قوا اعطا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۳    
جلیلی گفت: علاوه بر پیشرفت، روایت پیشرفت هم یک ضرورت است و از آن مهم تر، داشتن یک الگو برای پیشرفت ضرورت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۱    
صباغی گفت: تکمیل و ساخت فازهای جدید مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین در اولویت برنامه های عمرانی شهرداری قزوین در سالجاری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۱    
براساس اعلام وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه به 34 هزار و 904 شهید رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۵    
چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت استان گلستان همراه با اجتماع بزرگ إلی بیت المقدس امشب (پنج شنبه) در گرگان برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۸    
هیات انتخاب بخش های صحنه ای و خیابانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی و جدول اجرا های این دوره از جشنواره نیز منتشر شد.
  • ۱