دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۵۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 8 اسفند 1400 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 29 اسفند 1396 دولت 1 فروردین 1397 دولت 29 اسفند 1398 دولت 30 اسفند 1399 دولت 31 فروردین 1400 دولت 31 اردیبهشت 1400 دولت 31 خرداد 1400 دولت 29 تیر 1400 دولت 31 مرداد 1400 دولت 31 شهریور 1400 دولت 30 مهر 1400 دولت 30 آبان 1400 دولت 30 آذر 1400 دولت 30 دی 1400 دولت 30 بهمن 1400 دولت 1 اسفند 1400 دولت 2 اسفند 1400 دولت 3 اسفند 1400 دولت 4 اسفند 1400 دولت 5 اسفند 1400 دولت 6 اسفند 1400 دولت 7 اسفند 1400 دولت 8 اسفند 1400 دولت 9 اسفند 1400 دولت 10 اسفند 1400 دولت 11 اسفند 1400 دولت 12 اسفند 1400 دولت 13 اسفند 1400 دولت 14 اسفند 1400 دولت 15 اسفند 1400 دولت 16 اسفند 1400 دولت 17 اسفند 1400 دولت 18 اسفند 1400 دولت 19 اسفند 1400 دولت 20 اسفند 1400 دولت 21 اسفند 1400 دولت 22 اسفند 1400 دولت 23 اسفند 1400 دولت 24 اسفند 1400 دولت 25 اسفند 1400 دولت 26 اسفند 1400 دولت 27 اسفند 1400 دولت 28 اسفند 1400 دولت 29 اسفند 1400 
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۱    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی 3010 بیمار جدید کووید19 در کشور در شبانه روز گذشته خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۰    
رئیس جمهور قانون تظام رتبه بندی معلمان را برای اجرا به وزارتخانه آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح و تبیین برنامه های برگزار شده به منظور گرامی داشت روز بزرگداشت شهدا پرداخت.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:جامعه کار و تولید امروز به عنوان جبهه اصلی جنگ اقتصادی تلاش می کنند.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۶    
با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری -صنعتی و ویژه اقتصادی، دفاتر اجرایی منطقه آزاد بانه مریوان در دو شهر بانه و مریوان افتتاح شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
طی مراسمی با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، استاندار، نماینده ولی فقیه در کردستان و برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۷    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با امضای تفاهم نامه بین این وزارتخانه و صندوق توسعه ملی، 60هزار میلیارد ریال با همکاری این صندوق و بانک های عامل به پروژه های گردشگری اختصاص خواهد یافت.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با رئیس دفتر منطقه ای فدراسیون جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) در شهر قاهره پایتخت کشور مصر دیدار و گفت ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۶    
در نشستی با حضور رییس سازمان فناوری اطلاعات و دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، چگونگی پیشرفت پروژه های دولت الکترونیکی مورد رصد و پیمایش قرار گرفت.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۷    
در سالروز تأسیس امورتربیتی، وزیر آمورش و پرورش با حضور در بهشت زهرا با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و شهیدان رجایی و باهنر، بنیانگذاران امورتربیتی تجدید میثاق کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۷    
معاون گردشگری کشور از رای مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس به اصلاح تعرفه گازبهای تاسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی در بودجه 1401 خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۵    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سفر به بوشهر با اشاره به اجرای طرح درج قیمت بر روی کالاها ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۵    
با توجه به بازنویسی بخش شکایات سامانه اینماد و راه اندازی سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کارهای اینترنتی در آینده نزدیک که ثبت شکایت در آن منوط به استعلام اطلاعات تراکنش پرداخت است ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۵    
در آخرین نشست هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ایجاد دو ناحیه صنعتی جدید و توسعه دو شهرک و یک ناحیه صنعتی درحال بهره برداری در استان های ایلام، چهارمحال و بختیاری ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در ادامه سفرهای خارجی خود برای تسهیل و تقویت مراودات تجاری و اقتصادی ایران با کشورهای همسایه، این هفته در رأس هیأتی تجاری به ارمنستان سفر می کند.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۳    
سرپرست دفتر خدمات نگهداری و فنی مهندسی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این که 36 گروه کالایی مختلف در سامانه شناسه جامع تجارت رصد می شود از صدور نزدیک به 604 هزار شناسه کالا تاکنون خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۸    
رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به ابلاغ سند ملی بیماران نادر همه دستگاه ها موظف به عملیاتی کردن و اجرای آن هستند.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۹    
رئیس جمهور اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران از هرگونه تلاش دیپلماتیک که منجر به حل مسالمت آمیز مناقشات در اوکراین شود حمایت می کند و آماده نقش آفرینی برای هرگونه کمک به بازگشت صلح است.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۱    
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیأت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، سازمان اداری و استخدامی کشور گزارشی درخصوص نظام جبران خدمات کارکنان دستگاه های اجرایی به هیأت وزیران ارایه داد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۸    
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید امور اقتصادی و دارایی استان همدان صبح امروز با حضور سلمانی معاون تپسعه مدیریت و منابع وزیر اقتصاد، عابدی نژاد ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۳    
آئین تکریم و معارفه "سعید ملااسماعیلی" مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر اقتصاد، استاندار مرکزی و دیگر مدیران ارشد استانی برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۰    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش مسافرت های هموطنان تأکید کرد: قیمت بلیت های خطوط حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای کشور نباید به هیچ وجه افزایش داشته باشد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۹    
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در ابلاغیه ای خطاب به سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی دستور داد که محدودیت مصرف گاز در صنایع از صبح امروز (هشتم اسفندماه) پایان یابد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۶    
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تشکیل صندوق حمایت از توسعه کسب و کارهای کشاورزی با هدف حمایت از توسعه زنجیره های ارزش، کشاورزی قراردادی و اجرای مگاپروژه ها در این بخش تاکید کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۰    
وزیر بهداشت گفت: تحریم های یک جانبه مانعی جدی در راه تحقق حق اساسی کشورمان برای به دست آوردن و دسترسی به ابزارهای لازم برای مهار و شکست COVID-19 هستند.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۹    
سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل کمیته ویژه اشتغال برای نخستین بار در کشور، با حضور تمام دستگاه های اجرایی خوزستان خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۸    
سامانه ملی پایش کار در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم رونمایی شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که ما مستخدم مردم هستیم، گفت: تمام مدیران باید خود را خدمتگزار مردم بدانند تا کار مردم بر روی زمین نماند
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرای مصوبات شورای عالی اشتغال، گفت: یکی از این مصوبات خوب ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۹    
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور از تشکیل ستاد همراهی و حمایت به منظور تسریع در امور مربوط به دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در اوکراین در این سازمان خبر داد و گفت ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۷    
مراسم امضای تفاهم نامه های ساخت 13 فیلم و سریال با موضوع شهدا به صورت همزمان از طریق ویدئوکنفرانس در 6 استان کشور برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۴    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری با اصحاب رسانه به تبیین برنامه های مربوط به دهه منتهی به 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا پرداخت.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۳    
رئیس جمهور "قانون تفسیر بند ط تبصره (1) قانون بودجه سال 1400 کل کشور را برای اجرا به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه کشورابلاغ کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که روز گذشته برای حضور در هفته فرهنگی ایران در لبنان به این کشور سفر کرده، در جدیدترین پست توئیتری خود نوشت ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۳    
سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از آمادگی کامل این سازمان برای اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1401 خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، دولت مجری نیست و تمامی واحدها توسط بخش خصوصی احداث می شود از اجرای حدود 70 هزار پروژه مشارکت در سرمایه گذاری در سراسر کشور خبر ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۶    
سید محمد پولادگرگفت: تا پایان سال جاری مجمع انتخاباتی دو فدراسیون و مجمع فوق العاده شش فدراسیون برگزار خواهد شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۴    
تفاهم نامه همکاری فی ما بین دفتر امور زنان و خانواده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به امضا رسید.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمای ایران ایر آماده باش است و به محض صدور مجوز، پروازها برای انتقال ایرانیان انجام خواهد شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور برای وحدت رویه معاونین پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه ها و تقویت مدیریت کارآمد این حوزه ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۴    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از انتشار نخستین صکوک نوآوری به همت این صندوق و با ضمانت بانک کارآفرین برای شرکت دانش بنیان داروسازی دکتر عبیدی در آینده نزدیک خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۴    
جلسه شورای اقتصاد صبح امروز(یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
معاون اول رییس جمهور گفت: راه اندازی جریان احیاگری مسیری میانبر برای رسیدن به اهدافی نظیر رشد اقتصاد 8 درصدی، مدیریت نقدینگی و هدایت آن به سمت تولید و نیز توسعه صادرات خواهد بود.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی در تاکیدی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خواستار راه اندازی داشبورد مدیریتی آنلاین، برای رصد قیمت بلیت هواپیما با هدف جلوگیری از فسادهای پیچیده شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، از تمامی فعالان این حوزه خواست با تمام توان برای تحقق اقتصاد دیجیتال در کشور تلاش کنند.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۵    
روز گذشته جلسه شورای معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی با دستور جلسه ارایه برنامه های سال 1401 معاونت ها و سازمان های تابعه و تطبیق آن با برنامه های راهبردی وزارتخانه به ریاست وزیر امور اقتصادی و ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۱    
دکتر علی بهادری جهرمی با حضور در ساختمان صلح با دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر دیدار کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۰    
هیاتی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برای اعلام مواضع، اقدام ها ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۰    
رئیس انستیتوپاستور اعلام کرد ایران جزو پنج کشور اول تولید کننده واکسن کرونا بود و هم اکنون جزو ده کشور تولید کننده این واکسن در دنیاست.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۸    
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در پیامی به مناسبت هشتم اسفند روز ملی بیماری های نادر اعلام کرد: دولت مردمی در راستای عدالت گستری و وظایف ذاتی خود ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۳    
معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در کشور اوکراین، با توجه به بحران فعلی این کشور، می توانند در داخل کشور ادامه تحصیل بدهند.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت فرا رسیدن( 8 اسفند _27 فوریه) روز جهانی تشکل های مردم نهاد را تبریک گفت.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۸    
با حضور سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، مدیر اجرایی منطقه آزاد بانه مریوان معرفی شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۸    
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی مراتب ثبت ملی هشت میراث ناملموس و یک میراث در خطر را به استاندار بوشهر ابلاغ کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۶    
جلسه مذاکره درباره تامین مالی مسیر رفت قطعه دوم آزادراه تهران-شمال به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی ...