دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 23 اسفند 1400 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 29 اسفند 1396 دولت 1 فروردین 1397 دولت 29 اسفند 1398 دولت 30 اسفند 1399 دولت 31 فروردین 1400 دولت 31 اردیبهشت 1400 دولت 31 خرداد 1400 دولت 29 تیر 1400 دولت 31 مرداد 1400 دولت 31 شهریور 1400 دولت 30 مهر 1400 دولت 30 آبان 1400 دولت 30 آذر 1400 دولت 30 دی 1400 دولت 30 بهمن 1400 دولت 1 اسفند 1400 دولت 2 اسفند 1400 دولت 3 اسفند 1400 دولت 4 اسفند 1400 دولت 5 اسفند 1400 دولت 6 اسفند 1400 دولت 7 اسفند 1400 دولت 8 اسفند 1400 دولت 9 اسفند 1400 دولت 10 اسفند 1400 دولت 11 اسفند 1400 دولت 12 اسفند 1400 دولت 13 اسفند 1400 دولت 14 اسفند 1400 دولت 15 اسفند 1400 دولت 16 اسفند 1400 دولت 17 اسفند 1400 دولت 18 اسفند 1400 دولت 19 اسفند 1400 دولت 20 اسفند 1400 دولت 21 اسفند 1400 دولت 22 اسفند 1400 دولت 23 اسفند 1400 دولت 24 اسفند 1400 دولت 25 اسفند 1400 دولت 26 اسفند 1400 دولت 27 اسفند 1400 دولت 28 اسفند 1400 دولت 29 اسفند 1400 
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه جوان گرایی، شعار انتخاباتی و ابزاری برای تهییج نبود، اعلام کرد با استقرار دولت سیزدهم "جوانان در متن امور قرار گرفته اند".
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۲    
معاون وزیر صمت در نشستی با حضور نماینده مردم اصفهان، معاون معدنی سازمان صمت اصفهان، و مدیر اکتشاف فولاد مبارکه ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۴    
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
ثبت سفارش و خرید کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 از روز 28 فروردین آغاز می شود.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب نشان تاریخی تیم ملی هندبال دختران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و صعود به رقابتهای جهانی را تبریک گفت.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۴    
وزیر ورزش و جوانان در پیامی راهیابی تیم ملی هندبال دختران جوان ایران به مسابقات جهانی را که برای اولین بار به ارمغان آمد، تبریک گفت.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۲    
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، در پیامی موفقیت تیم ملی هندبال جوانان بانوان ایران و راهیابی به رقابت های جهانی را تبریک گفت .
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۲    
معاون برق و انرژی وزیر نیرو ابراز امیدواری کرد محاسبه پلکانی تعرفه برق مشترکان پرمصرف بتواند مصرف برق خانگی را در تابستان تا 10 درصد و در اوج بار مصرف تا 1500 مگاوات کاهش دهد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۹    
جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی ویژه بازی بین تیم های پرسپولیس و استقلال با محوریت موضوع میلاد امام زمان(عج) در ساختمان شماره وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۹    
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی آرش فرهادیان بابادی را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها منصوب کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۵    
رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۸    
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به دستاورد دولت مردمی برای عبور از زمستان بدون خاموشی، از افزایش 6 هزار مگاواتی ظرفیت تولید برق تا پیک تابستان خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۶    
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و هیئت همراه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه عمرانی در شهر جدید شیرین شهر حضور یافتند.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۳    
رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با اعلام افتتاح سامانه ملی پیش بینی و هشدار سریع سیل برای 12 حوزه آبریز گفت:با استفاده از این سامانه می توان حداقل 4 روز قبل از زمان رخداد سیل ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۰    
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن تاکید مجدد بر عدم افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل مسافری تا پایان نوروز 1401 از خدمت رسانی بیش از 12 هزار نفر نیروی راهدار در 1200 راهدارخانه ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵    
معاون اقتصادی رئیس جمهوری، اقتصاد کشور را نیازمند تحولی از جنس مدیریت جهادی دانست و گفت: دولت سیزدهم، واریز دلارهای نفتی به بانک مرکزی را ساماندهی کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۴    
مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان کشور پس از مدتی وقفه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست روز دوشنبه فعالیت دوباره خود را در استان البرز آغاز کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان از حضور نمایندگان یونسکو در جشن نوروز همدان خبر داده و حضور آنان را منعکس کننده پیام فرهنگی همدان دانست.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۴    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری و تدبیر دکتر وحیدی وزیر کشور برای تغییر فرمانداران ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
وزیر کشور ، کاهش حوادث جاده ای، ایمنی سفرها و جلوگیری از افزایش شیوع کرونا را از اولویت های برنامه ریزی استانداران در ایام نوروز برشمرد و بر استفاده از تمام ظرفیت در این زمینه تاکید کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تا 29 اسفند ادامه دارد، از آغاز عملیات اجرایی 100 هزار واحد در شهرهای جدید به زودی خبر داد و برخی از سیاست های بخش مسکن را در دولت ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۸    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مسایل حادث شده در این بخش و شرایط اقلیمی کشور، گفت: دولت سیزدهم مساله محیط زیست را به موضوع درجه یک کشور تبدیل می کند.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۸    
اولین جلسه کمیته تخصصی حقوقی، تنظیم گری و بهبود فضای کسب و کار به میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۸    
وزیر اقتصاد در نشست سراسری مدیران سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی که با عنوان هم اندیشی در مسیر برنامه های تحول سازمانی در وزارت اقتصاد برگزار شد ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه یکشنبه 22 اسفندماه در روز بزرگداشت شهدا در گفت وگو با بخش 18:30 شبکه خبر فعالیت ها، اقدامات و برنامه های بنیاد در 6 ماهه گذشته را تشریح کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم مردمی شدن خدمات رسانی به ایثارگران گفت ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر؛ حضور قدرت های فرامنطقه ای و پیوستگی موادمخدر و تروریسم را از چالش های عمده و عامل اصلی رشد موادمخدر در منطقه غرب آسیا و جهان دانست و گفت ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۳    
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۱    
رشد اقتصادی ایران در پاییز 1400 که اولین فصل عملکرد دولت سیزدهم محسوب می شود به 5٫7 درصد رسید که نسبت به متوسط رشد اقتصادی فصلی کشور در هشت سال دولت قبل، 4 برابر بیشتر است.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۱    
رئیس جمهور در پیامی به همتای آذربایجانی خود سی اُمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور را تبریک گفت.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۰    
مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در نشست صمیمانه خانواده شهداء و ایثارگران با وزیر صمت از احصاء آمار تجمیعی ایثارگران مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با سفیر سلطنت عمان در ایران اعلام آمادگی کرد: تجربه های مجموعه وزارت تعاون ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۸    
وزیر اقتصاد در گفتگو با خبرنگاران و در حاشیه نشست سراسری مدیران سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با موضوع هم اندیشی در مسیر برنامه های تحولی سازمان، که صبح امروز در وزارت اقتصاد برگزار شد ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با اشاره به ایجاد سازمان تعلیم وتربیت کودک، گفت: سنین کودکی بهترین زمان برای شناسایی و هدایت استعدادهای مختلف است که باید به آن توجه شود.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش و مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی 20 کلاس درس تربیت بدنی در شهرتهران به صورت برخط افتتاح و به بهره برداری رسید.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۴    
معاون زیرساخت کلید عمومی و امنیت اطلاعات تجاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، تعداد گواهی های امضای الکترونیکی صادره در سال 1400، برای نخستین بار از مرز یک میلیون گواهی در سال گذشت.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۴    
معاون وزیر صمت در هشتمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران گفت: تمام کالاها مورد عرضه در سطح کشور، مشمول درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده خواهند شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت توجه شایسته به مسائل و موضوعات مربوط به جوانان و خارج شدن بخش جوانان از سایه بخش ورزش در وزارتخانه مربوطه اظهار داشت: ترجیح دولت این است که بدون ایجاد ساختار جدید ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از نمایشگاه شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت ها با محوریت FTTx گفت ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت در مکاتبه ای با معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، درخواست کرد تا شرکت های پرداخت یاری از ارائه خدمات به وب سایت هایی که به صورت غیرقانونی در زمینه ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر مصطفی زمانیان را به عنوان مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین آموزش عالی منصوب کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر ستار خالدیان را به عنوان سرپرست دانشگاه هنر شیراز منصوب کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
نشست نشست سالیانه تقدیر از پایگاه های میزبان برتر در برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت واژه های بیانیه گام دوم انقلاب باید برای نوجوانان و بزرگترها تبیین شود این بیانیه باید گفتمان غالب و مطالبه اصلی جامعه شود.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۸    
دکتر رئیسی برای ایمن سازی سفرهای نوروزی دستورات ویژه ای خطاب به دستگاه های مربوطه صادر و بر ضرورت هماهنگی و هم افزایی فعالیت ها و خدمت رسانی دستگاههای متولی سفرهای نوروزی تاکید کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۷    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نشست هیئت امنای سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سمپاد قبل از این که یک مدرسه باشد، یک فرهنگ است که برای توسعه و پیشرفت در آموزش و پرورش ایجاد شده است.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۸    
وزیرآموزش و پرورش در نشست هیئت امنای سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: اغلب مدارس پرورش استعدادهای درخشان به سمت کنکور محوری می روند لذا باید در اسرع وقت الگوی راهبری مدارس پرورش استعدادهای ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۵    
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: طبق گزارش سازمان بنادر و دریانوردی پیش بینی می شود در حوزه سفرهای دریایی بیش از 6 میلیون جابجایی در ایام نوروز اتفاق بیفتد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۳    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای سرشار جوانان تحصیلکرده ایرانی در اقصی نقاط کشور تاکید کرد ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۲    
سیدرضا فاطمی امین شنبه شب 21 اسفند ماه در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما حضور یافت تا در گفت وگوی مستقیم با مردم، مهم ترین دستاوردها و برنامه های وزارت صمت را تشریح کند.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در ایام نوروز پیش رو 70 فروند شناور امداد و نجات کار امداد و نجات به مسافران نوروزی در دریاها را بر عهده خواهند داشت ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
سومین سفر دستگاهی یا میز تشریح دستگاه متد با حضور لطیفی؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و سید جواد ساداتی نژاد؛ وزیر جهاد کشاورزی، 22 اسفند در این وزارتخانه برگزار شد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۷    
معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور اعلام کرد: ما برای توسعه و پیشرفت صنعت هوایی کشور به هیچ وجه منتظر برجام نمی مانیم.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۴    
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر ابوالفضل دانشور را به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان داخل و مجتبی شرانجانی را به عنوان مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان منصوب ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
تولید ناخالص داخلی کشور با احتساب نفت و بدون احتساب نفت در 9 ماهه سال جاری به قیمت های ثابت سال 1395 نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب از افزایش 4.1 و 3.4 درصدی برخوردار بوده است.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و ویژه اقتصادی در احکامی جداگانه اعضای جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش را منصوب کرد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۰    
همزمان با روز بزرگداشت مقام شهید از فرزندان شهدای شاغل در وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی تقدیر بعمل آمد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۴    
معاونت میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با همکاری اداره کل پایگاه ها و اداره کل موزه های کشور، با کاشت بیش از هزار اصله درخت به استقلال نوروز رفت.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سفر کاری خود به کشور عراق، ضمن دیدار با سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۴    
طی مراسمی با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و مرتضی خامی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک گردشگری تفاهم نامه همکاری های مشترک میان طرفین به امضاء ...
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
معاون گردشگری استان تهران از راه اندازی سامانه جامع اطلاع رسانی تورهای نوروزی تهران گردی از 27 اسفند ماه خبر داد.
دولت   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
با حکم سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، مهدی کشاورز به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.