پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۳:۳۷Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1398 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1398 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1398 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1398 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1398 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1398 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1398 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1398 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1398 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1398 اقتصاد آنلاین 30 دی 1398 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1398 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 3 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 4 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 5 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 6 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 7 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۹    
این جشنواره غیر مذهبی شامل رژه، رقص های بومی و موسیقی است و میراثی به جا مانده از مردم آفریقا که زمانی در مزارع نیشکر مکزیک کارگری می کردند و پس از آزادی همان جا ماندند و زندگی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: فعالیت پیست های اسکی دربندسر، آبعلی، توچال، شمشک و کلوپ نور استان تهران تا 16اسفند ماه تعطیل است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
اگر خواهان رسیدن به جایگاه افراد موفق هستید، لازم است تا اقداماتی را انجام دهید. درواقع با عادت های افراد معمولی، شما هرگز قادر نخواهید بود تا به سطحی ایده آل دست پیدا کنید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۸    
بانک تجارت براساس تصمیم شورای هماهنگی بانکها، ساعت کاری شعب خود در تهران و شهرستانها را تا پایان هفته جاری به ساعت 8:30 تا 12:30 کاهش داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۳    
درحالی که به نظر می رسد مردم هنوز انتخاب نخستشان در مسایل روزمره پیام رسان های داخلی نشده است، اکنون با افزایش بهره گیری از ابزارهای فناوری به دلیل شیوع کرونا و الزام افراد به استفاده از پیام رسان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر خود نوشته است: با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال، برای همکاری با وزارت علوم و آموزش و پرورش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
مایک رایان ، رئیس برنامه بهداشت اضطراری سازمان بهداشت جهانی: وقتی از واژه پاندمیک استفاده می کنیم، یعنی این را تأیید کرده ایم که تک تک انسان های روی کره زمین در معرض این بیماری قرار خواهند گرفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۷    
میزان سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران در سال های گذشته نوسانات زیادی داشته است. این تغییرات در میزان سرمایه گذاری خارجی وابستگی زیادی به وضع رابطه سیاسی کشورهای جهان با ایران دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۲    
در چند روز گذشته پنج نفر از مددجویان مرکز جامع کاهش آسیب زنان با علایم کرونا راهی بیمارستان شدند و اکنون در انتظار نتیجه آزمایش در قرنطینه اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۷    
درواقع قرنطینه خانگی برای کسانی که به ویروس دچار شده اند، اجرا نمی شود بلکه بیشتر برای جلوگیری از فراگیر شدن بیماری و در عین حال برای افرادی است که احتمال درگیر شدن با ویروس را داشته اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۷    
ریزش آب بینی، سرفه، گلودرد یا تب، هرکدام از این علایم این روزها می تواند آدم ها را با وحشت مبتلاشدن به ویروس کرونا یا کووید 19 مواجه کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: یک انبار بزرگ کالای پزشکی و غیر پزشکی قاچاق در بروجرد شناسایی و پلمب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۷    
شفافیت صورت های مالی یکی از قوانینی است که بازارهای مختلف را درگیر کرده و از جذابیت آنها کاسته، در صورتی که وجه تمایز بازار سرمایه از مابقی بازارها همین شفافیت است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران گفت: اگر ستاد پیشگیری از کرونا درباره تعطیلی مدارس به نتیجه برسد اعلام می کند بعید است این هفته هم مدارس تهران باز شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۱    
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های کره جنوبی اعلام کرد با تایید 376 مورد جدید ابتلای به ویروس کرونا٬ شمار مبتلایان به این ویروس در کشور به 3 هزار 526 نفر رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۷:۵۶    
اعضای باند خانوادگی جیب بری در مترو و ایستگاه های بی آرتی با 200 فقره سرقت توسط پایگاه هشتم پلیس آگاهی دستگیری شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۷:۵۶    
مرد جوان که با انگیزه انتقام از پزشک معالج خواهرانش او را در شبکه های اجتماعی تهدید کرده بود توسط پلیس فتای تهران شناسایی و دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۲:۴۳    
این روزها همه جا حرف از کروناست و هر کس که سرفه ای کند، بی اختیار اولین چیزی که به ذهنش می رسد، کروناست؛ اما این طور نیست و قطعا هر سرفه ای ناشی از کرونا نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۲:۳۷    
فصل دوم مسابقه عصر جدید در حالی از شنبه 17اسفندماه آغاز می شود که دو قسمت از برنامه به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۴۷    
با پیدا شدن اولین مورد از ویروس کرونا در شهر کن فرانسه، برگزاری یکی از مهم ترین جشنواره های سینمایی جهان نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۱:۳۷    
شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس می گوید نمی خواسته مسئله ازدواجش رسانه ای شود ولی این موضوع در اینستاگرام لو می رود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۴۱    
سرمربی پیشین استقلال می گوید که سرمربیگری این تیم انتخابی خاص و شجاعانه بود و همچنین از احتمال سرمربیگری دوباره اش در قاره آسیا سخن گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۴۱    
محمود خیامی که در سال 1308 و در مشهد بدنیا آمده بود و همراه با برادر خود احمد خیامی شرکت ایران ناسیونال را تاسیس کرده بود چشم از جهان فرو بست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۶    
مهران احمدی در جشن تولد ساده ای که دیگر بازیگران پایتخت برای او گرفتند، ضمن آرزوی سلامتی برای مردم ایران، تاکید کرد او و دیگر عوامل این سریال ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۱    
پس از توقف سفر به عتبات در هفته گذشته، اعزام کاروان ها به سوریه نیز تا پایان امسال متوقف شد اما بازگشت زائران حرم حضرت زینب (س) به کشور طبق برنامه قبلی کاروان ها انجام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه 15مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی وجود دارد و 3نفر فوتی گزارش شده است، گفت: دو هفته آتی بسیار حیاتی برای کشور و استان است که با همکاری مردم باید کنترل شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۶    
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان سقز از فوت یک زن 55ساله مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سقز خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۰    
وزیر بهداشت در نامه ای به رییس جمهور آورده است: آیا رواست گروهی دل به دریای آلودگی جهت رهایی مردم بزنند و گروهی لباس و ماسک اینان و بیمارانشان را در انبارها برای سودجویی صد برابری و یا قاچاق به دیگر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۵    
هر روز تعطیلی در کل کشور زیان 2هزار و 314 میلیارد تومانی برای اقتصاد کشور به دنبال خواهد داشت. ( منبع ) لینک کوتاه لینک کپی شد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۵    
رؤسای جمهور روسیه و فرانسه شامگاه شنبه تلفنی درباره راه حل سوریه با یکدیگر گفت وگو کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۰    
ارزش روز 49 شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت در پی رشد شاخص و نمادهای معاملاتی در بازار سهام در حال حاضر حدود 800 درصد افزایش داشته است. ( منبع ) لینک کوتاه لینک کپی شد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۰    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه افزایش تا سقف 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد. ( منبع ) ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۵    
500 میلیاردر جهان، در طول هفته گذشته، 78 میلیارد دلار از ثروت خود را بر اثر مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا از دست دادند. ( منبع ) لینک کوتاه لینک کپی شد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا شامگاه شنبه در کنفرانس خبری با اشاره به مرگ یکی از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور گفت که موارد بیشتری از کرونا در آمریکا محتمل است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۰    
تاکنون یک میلیون و 462هزار و 777 خانواده به آن 18 میلیون خانواده ای که در ابتدا مشمول دریافت بسته معیشتی شناخته شدند اضافه شده است. ( منبع ) لینک کوتاه لینک کپی شد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۰    
شورای امنیت سازمان ملل با توجه به شیوع ویروس کرونا ، با ورود برخی اقلام و تجهیزات پزشکی به کره شمالی موافقت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۵    
بارعایت الزامات بهداشتی در برابر ویروس کرونا 589مسافر ایرانی حاضر در کشور امارات توسط کشتی مسافری سانی از طریق بندر شهید باهنر بندرعباس وارد کشور شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۰    
یک پایگاه خبری نزدیک به قطر مدعی توافق اصولی میان ترکیه و روسیه بر سر ادلب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۵    
لطیفی گفت: گمرک بیله سوار آماده است تا هموطنانمانی که قصد بازگشت از کشور آذربایجان به صورت زمینی را دارند، تا فردا پذیرش کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۵    
معاون توسعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۴    
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان تهران گفت: هزینه درمان برای همه مبتلایان به کووید 19رایگان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۹    
جهانپور در توئیتر نوشت: بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، ایران توانسته پس از چین بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را درمان کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۴    
فرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور افغانستان به امضای آنچه واشنگتن توافقنامه صلح با طالبان عنوان کرده است، واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۴    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان گفت: با مثبت شدن ازمایش سه نفر دیگر از بیماران مشکوک به کرونا در خوزستان تعداد مبتلایان به 19نفر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۹    
با اعلام فدراسیون جهانی ورزنه برداری مسابقات قهرمانی جوانان وزنه برداری جهان در رومانی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۴    
رسانه های آمریکایی گزارش داده اند که در ایالت واشنگتن دستکم یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۹    
بانوی کاراته کای ایران، جواز حضور در بازی های المپیک 2020توکیو را به دست آورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۴    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری توئیتی درباره مذاکرات تلفنی امروز روحانی با رهبران قطر، ترکیه و روسیه منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۴    
آموزش و پرورش، برنامه پخش زنده تلویزیونی آموزش مکمل برای مقاطع مختلف تحصیلی که از طریق شبکه آموزش (شبکه7) در روز یکشنبه 11اسفندماه را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۹    
معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه خانواده ها نگران فرزندان سرباز خود نباشند، گفت: با اتخاذ تمهیدات لازم بهداشتی در پادگان ها، سلامتی سربازان به مراتب بیشتر از سطح جامعه تامین می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۴    
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با انتقاد از توافق امروز دولت این کشور با طالبان، گفت این توافق به طالبان مشروعیت بخشیده و به دشمنان آمریکا پیامی غلط ارسال می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۹    
اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور دستگاه های ذیربط و به ریاست مشترک صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و علی ربیعی (سخنگوی دولت) در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۸    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک میلیون دستکش یک بار مصرف در شرق تهران به ارزش 10میلیارد ریال خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۸    
در حالی که تلویزیون ساخت سری جدید برنامه خندوانه در نوروز 99را پیش بینی کرده بود، رامبد جوان عصر شنبه (دهم اسفند ماه) با انتشار متنی، ساخت سری جدید برنامه اش در شرایط فعلی را به نوعی منتفی دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۸    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از پیشنهادی برای اصل هشتادوپنجی شدن لایحه بودجه سال آینده(بررسی و تصویب در کمیسیون تلفیق به جای صحن علنی) خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا پس از امضا شدن توافق میان واشنگتن و طالبان گفت که دولت این کشور در تلاش است تا سرانجام، طولانی ترین جنگ آمریکا پایان یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۳    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از خودکشی قاتل فراری پس از درگیری و تیراندازی با پلیس خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۳    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 154قرار گرفته و هوای تهران برای همه افراد جامعه ناسالم است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۸    
رئیس جمهور با قدردانی از اعلام همکاری دولت و وزارت بهداشت روسیه در زمینه مقابله با ویروس کرونا در ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۳    
هجده مورد مبتلا به ویروس کرونا در سوئیس تا به امروز تایید شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۸    
ستاد شبانه روزی ارتباطات کنسولی در محل وزارت امور خارجه به منظور ساماندهی و تسریع در روند خدمت رسانی و پاسخگویی به ایرانیانی که با توجه به توقف برخی پروازها از مبدا و به مقصد کشورمان از سوی تعدادی از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۸    
متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که حائز شرایط نشدند از امروز 10 اسفند نسبت به ثبت اعتراض در سامانه tem.mrud.ir اقدام کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۸    
وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد خود مبنی بر اصلاح قانون مالیات های مستقیم در سه محور را به هیات دولت ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۳    
بیمارستان جم در اطلاعیه ای جدید از جدا شدن دستگاه ها و بهبود وضعیت تنفسی محمدرضا شجریان خبر داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۳    
گرمخانه امید اصفهان که در این روزهای سرد زمستانی سرپناهی برای افراد بی خانمان است؛ همزمان با شیوع کرونا ویروس ضد عفونی شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۷    
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: 90تا 95 درصد بیمارانی که تست کرونای آنان در این مرکز درمانی مثبت است پس از درمان سرپایی با دریافت دستورات دارویی مرخص می شوند چراکه به بستری نیازی ندارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۸    
وزیر خارجه آمریکا که برای شرکت در مراسم امضای توافق صلح بین آمریکا و طالبان به دوحه سفر کرده است با امیر قطر دیدار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۸    
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری که چند روز گذشته 2جوان ایوانی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۷    
دویست و سی و چهارمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست مسعود سلطانی فر برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۲    
رئیس بنیاد مستضعفان در مکاتبه با رئیس جمهور، ضمن اعلام آمادگی کامل بنیاد مستضعفان برای همکاری همه جانبه در مقابله با شیوع کرونا ویروس، تمهیدات این بنیاد را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۷    
نماینده مردم شبستر در مجلس به کرونا مبتلا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۷    
معاون هماهنگ کننده ارتش از اختصاص 3بیمارستان ارتش برای مقابله با کرونا در تهران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۷    
نفس خانه تکانی با زدودن خانه و وسایل زندگی از غبار و کثیفی برای شروع سال نو و با حس تمیزی و پاکی معنا پیدا می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یک بیمار مبتلا به کرونا با داشتن بیماری سرطان در این استان درگذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۷    
با تاثیرگذاری شدید شیوع بیماری کرونا بر بازارها، احتمال وقوع یک رکود بزرگ اقتصادی در جهان قوت گرفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۲    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اعلام کرد خبر سفر حسن روحانی به بغداد کذب است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
رئیس جمهور با قدردانی از ابراز همدردی و همکاری رئیس جمهور ترکیه درمورد جان باختگان ویروس کرونا در ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۶    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال 1398نزدیک به 85میلیارد تومان از درآمد حاصل از عوارض طرح ترافیک سال 1397را محقق کرده ایم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۶    
وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد فعالیت ائتلاف دریایی تحت رهبری این کشور در تنگه هرمز، آغاز شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۶    
یک شرکت معتبر تولیدی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۶    
ساعت کار در شهرداری تهران نیز هم راستا با سایر ادارات و دستگاه های اجرایی استان تهران، برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تا ساعت 13کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۶    
یک شرکت تجهیزات پزشکی جهت تکمیل کادر اداری خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
یک شرکت تولید کننده قطعات خودرو واقع در شهر قدس جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
یک مطب تخصصی دندانپزشکی در شمال تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
به گفته رئیس شورای شهر تهران 70 پروژه نیمه تمام از دوره پیشین مدیریت شهری باقی مانده که بین 20تا 90درصد پیشرفت داشته اند و حالا اتمام این پروژه ها در دستور کار مدیریت شهری است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
یک شرکت مواد شیمیایی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از تعدادی افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
گلفام سفر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
یک شرکت خصوصی معتبر در زمینه سیستم های حفاظتی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
یک شرکت بازرگانی معتبر جهت تکمیل کادر واحد مالی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۶    
سازمان برنامه و بودجه 200 میلیارد تومان برای جبران خدمات کادر درمانی بیمارستان ها اختصاص داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۶    
شرکت فراز البرز ایرانیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۶    
شرکت فراز البرز ایرانیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
نسبت بودجه عمرانی به بودجه جاری در هر سال آینده تحولات بخش ساخت و ساز را رقم می زند. میزان تولید مسکن نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه های عمران کشور، تحت تاثیر مستقیم تدوین بودجه عمرانی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۶    
مدیر روابط عمومی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده آخرین وضعیت جسمانی معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری پس از مثبت اعلام شدن تست کرونایش را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۶    
شجاع خلیل زاده بازیکن تیم پرسپولیس به جرگه متاهلین پیوست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۶    
تصور کنید که یک جسم سنگین روی سرتان وجود دارد که هر چه فشار وارد میکنید نمی توانید آن را از خود دور کنید. افسرگی هم چنین حسی را به شما وارد میکند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۶    
آمریکا و طالبان پس از نزدیک به 2 دهه جنگ امروز (شنبه) در شهر دوحه قطر توافقنامه صلح امضا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
عضو کمیته کشوری پیشگیری از کرونا گفت: تجویز و تزریق دگزامتازون برای بیماران مبتلا به کرونا توسط پزشک ممنوع است زیرا باعث مرگ می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
برای گندزدایی سطوح، جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا (کووید-19) یک محلول ساده اما مؤثر وجود دارد که می تواند در دسترس عموم باشد ...