چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۸:۵۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1398 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1398 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1398 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1398 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1398 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1398 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1398 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1398 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1398 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1398 اقتصاد آنلاین 30 دی 1398 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1398 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 3 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 4 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 5 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 6 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 7 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۴    
با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۹    
مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن 17 اسفند (شنبه هفته آینده) در 5 استان و 98 شهر کشور آغاز می شود. ( منبع ) لینک کوتاه لینک کپی شد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۱    
شاید این یکی از معدود دفعاتی باشد که قاچاقچیان انسان مقابل دوربین قرار می گیرند و با اعتماد به نفس از اعتقاد و باورشان به کارشان سخن می گویند. آنها این بار هیچ اصراری ندارند که چهره خود را بپوشانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۱    
مدیرامور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران گفت: سقف برداشت وجه نقد از طریق دستگاه های خودپرداز بانک صادرات ایران تا پنج میلیون ریال و سقف انتقال وجه کارت به کارت توسط این دستگاه ها و سایر درگاه های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۰    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:تمامی متخصصان عفونی، داخلی و پزشکان عمومی از تعطیلی مطب خودداری و در ایام تعطیلات نوروز نیز هماهنگی های لازم را جهت زمانبندی با دانشگاه های علوم پزشکی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۵    
مدیرعامل بانک سینا در دیدار با مسئولان گروه تراکتورسازی ایران گفت: بانک سینا در کنار واحدهای تولیدی و کارخانجات صنعتی، فعالانه آماده است تا از طریق ارائه خدمات به روز و نوین، از آنها حمایت کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۵    
کرونا رشد اقتصادی چین را 1,2 درصد کاهش می دهد. این پیش بینی صندوق جهانی پول از اقتصاد چین در سال 2020 میلادی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۰    
الکل صنعتی بدلیل داشتن متانول نباید جهت پاک کردن دست ها و در تماس مستقیم با پوست باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۰    
رییس گروه تحقیقات هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی شاخص SPEI 10 ساله استان نشان می دهد که برای نخستین بار در چند سال اخیر چهار درصد مساحت این منطقه از خشکسالی خارج شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
سال 98 شاهد حوادث و پرونده های جنایی مختلفی بودیم، از جنایت های لحظه ای و درگیری های خیابانی تا قتل های خانوادگی. از قتل های معمایی و دادگاه های جنجالی تا پرونده ها و حوادث عجیب.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۰    
دیروز رکورد ابتلا به کروناویروس در 14 روز گذشته زده شد؛ 835 ابتلای جدید و یازده فوتی تنها در 24 ساعت( از ظهر دوشنبه تا ظهر سه شنبه). تهران با 468 مورد جدید بالاترین آمار ابتلا را به خود اختصاص داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۸    
ستاد استانی مبارزه با کرونا در مازندران برای کاهش ضریب احتمال شیوع این بیماری محدودیت های جدیدی وضع کرد که از جمله آن ممنوعیت چادرخوابی برای مسافران و گردشگران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
تولید جهانی سنگ منگنز طی ژانویه 2020 میلادی شاهد افت 19 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود. چین و مالزی افت تولید را رقم زدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
معاون امور معادن وزارت صمت: امیدواریم که با زمینه سازی های انجام شده، قیمت ها در حوزه فولاد، سال آینده پایین تر خواهد آمد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۸    
بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) به منظور مقابله با تأثیرات بحران کرونا بر اقتصاد این کشور، نرخ بهره پایه را به میزان 0.5 درصد کاهش داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۷    
مرد شیاد که بعد از کلاهبرداری 2 میلیاردی از شهرداری در کیش سرمایه گذاری کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۷    
زن رمال که به بهانه بخت گشایی و شکستن طلسم از مشتریانش کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۱    
سارق خودرو وقتی متوجه شد یک نوزاد دو ماهه روی صندلی عقب خوابیده است خودرو را کنار خیابان رها کرد و رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۲:۲۱    
لاک پشت از اینکه توانسته زنده بماند از لاک بیرون آمد و به آرامی حرکت کرد. داستان پایان خوشی داشت حداقل برای لاک پشت!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۱:۴۹    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بامداد چهارشنبه مدعی شده چنانچه ایران به تعهداتش ذیل برجام عمل نکند بحران ایجاد خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۱:۳۹    
در روزهای اخیر و به واسطه شیوع ویروس کرونا، تولید برنامه های استودیویی تلویزیون در حضور تماشاگر انبوه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۱:۲۹    
اگر خراشی روی پوست وجود ندارد، نگران باقی ماندن جای ماسک روی صورت خود نباشید. پوست می تواند به طور خودکار خود را ترمیم کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۱:۱۴    
بیماری ها و شرایط متعددی که به عفونت، التهاب، و انسداد گلو، دهان، یا مری منجر می شوند می توانند موجب احساس ناراحتی و درد هنگام بلع شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۴    
رئیس کمیته پول، بانک و بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار ورود دستگاه قضائی برای الزام بانک مرکزی وشبکه بانکی به اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۵۹    
دانشمندان ویروس مبهمی را شناسایی کرده اند که به نظر میرسد ژنوم آن کاملا جدید باشد. جمعیتی از ژن های ناآشنا که هرگز تا به حال در تحقیقات در مورد ویروس ها به ثبت نرسیده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۵۴    
مشکل ما این است که با دو بحران مواجه هستیم: یکی در بحث برخورد با خود بیماری و دوم موضوع فوبیا یا ترس از بیماری است؛ مسلم است که ترس راه مقابله با بحران کرونا نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا روز سشنبه گفته گفت وگوی بسیار خوبی با نماینده طالبان داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در یک کنفرانس خبری گفت قصد ندارد ترددهای داخلی در این کشور را بابت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا محدود کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۳    
فرانسه به گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران واکنش نشان داد و از تهران خواست با این نهاد بین المللی همکاری کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۳    
همزمان با شیوع جهانی ویروس کرونا، حال منابع خبری اعلام کرده اند که یک فرد مبتلا به کرونا در آرژانتین شناسایی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۸    
خریداران سکه که در سال 1397 نسبت پیش خرید سکه از سیستم بانکی اقدام کرده اند برای نسبت به مازاد 100 سکه تا میزان 200 سکه به ازای هر سکه دو میلیون و 500 هزار ریال مالیات مقطوع باید پرداخت کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۳    
به دنبال تصمیم ناگهانی و بدون اعلام قبلی دولت هند مبنی بر اعمال محدودیت و لغو کلیه پروازهای ایران ایر به مقصد بمبئی و ماهان به مقصد دهلی از روز چهارشنبه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۸    
یک عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا گفته این مجلس به زودی طرحی را که خواستار کاستن از اختیارات جنگی رئیس جمهور این کشور علیه ایران است به رأی خواهد گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۸    
در حال حاضر بیش از 92هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند. ( منبع ) لینک کوتاه لینک کپی شد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۷    
مقامات چینی اعلام کرده اند که با کاهش آمار بیماران و مبتلایان به ویروس کرونا، بیمارستان های اضطراری این کشور به تدریج کار خود را به پایان رسانده و تعطیل می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۷    
از زمان شیوع ویروس کرونا، به تدریج بسیاری از کارخانه های چین رو به تعطیلی رفتند و به دنبال آن، این کشور با سقوط ناگهانی این بخش، در وضعیت نامساعدی قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۷    
رییس کل بانک مرکزی درباره مصوبه شورای پول و اعتبار در مورد تعویق اقساط وام های کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از کرونا توضیحاتی ارائه داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۱    
مسئولان اتحادیه جهانی کشتی عصر امروز (سه شنبه) در تماس با فدراسیون کشتی، در مورد شرایط کشتی ایران برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک رایزنی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۶    
کاپیتان تیم ملی بوکس ایران با شکست در نخستین مبارزه خود، از دور رقابت های انتخابی المپیک آسیا کنار رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۶    
اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا امروز سه شنبه در جریان دیدار خود از مناطق مرزی یونان و ترکیه گفت که اتحادیه اروپا کمکی 700میلیون یورویی در اختیار آتن قرار می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۱    
نخست وزیر انگلیس از آمادگی ارتش این کشور برای مقابله با شیوع و همه گیری ویروس کرونا خبر داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 50حوزه انتخابیه جدید خبر داد و گفت: در مجموع صحت انتخابات در 134حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان تأیید شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۱    
مدیر کل سازمان بهداشت جهانی می گوید بر خلاف آنفولانزا، احتمال انتشار مخفی و بدون علامت ویروس کرونا بسیار اندک است و همین امر میزان شیوع این ویروس را محدود و قابل مهار کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۶    
مقامات فرانسوی و آلمانی از افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در این دو کشور اروپایی خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۱    
مطالعات اخیر محققان انجمن میکروبیولوژی آمریکا نشان می دهد ویروس آنفلوآنزا مدت زمان بیشتری در ریه افراد چاقی باقی می ماند و شدت و تداوم بیشتری دارد، از طرفی سرعت تکثیر آن نیز بیشتر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۶    
عضو حقوقدان شورای نگهبان از بررسی طرح 2فوریتی شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ادامه رسیدگی به طرح کاهش مجازات حبس تعزیری در جلسه امروز شورای نگهبان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۱    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ نسبت به سوءاستفاده احتمالی برخی از افراد سودجو و مجرم از طرح خانه به خانه مقابله با ویروس کرونا هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۶    
منابع خبری از افزایش آمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به 79نفر خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۶    
سعید نمکی در پی تقدیر مقام معظم رهبری از کادر درمان در پیامی نوشت: مدافعان جان برکف سلامت یقین کردند که رهبرشان منزلت و جایگاه رفیعشان را می بینند، می شناسند و قدر می گذارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۶    
بانک مرکزی آمریکا روز سه شنبه برخلاف کشورهای گروه هفت برای کاهش تاثیر ویروس کرونا بر اقتصاد، نرخ بهره را کاهش داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۰    
به در خواست دانشگاه علوم پزشکی قم، مسافرانی که قصد خروج از قم به سمت تهران را دارند در معبر خروجی عوارضی آزاد راه قم به تهران با دستگاه تب سنج کنترل می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۰    
منابع خبری امروز سه شنبه گزارش داده اند رئیس جمهور آمریکا فراخوان همتای روسی خود برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد را پذیرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۵    
سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران دلیل اصلی قبول پیشنهاد مربیگری تیم ملی را کارلوس کی روش عنوان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
سناتور دموکرات واشنگتن مدیریت دولت ترامپ در مواجه با شیوع ویروس کرونا را به باد انتقاد گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۵    
با شمارش تقریبا تمام آراء انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی، هیچ حزبی هنوز حائز اکثریت پارلمان رژیم صهیونیستی نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۰    
مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی از فردا 14اسفند ماه آغاز می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۵    
روزنامه انگلیسی گاردین روز سه شنبه در گزارشی از سیدنی اعلام کرد که با هجوم مردم این شهر به فروشگاه ها بعد از حادشدن وضعیت گسترش ویروس کرونا در این کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
سه شنبه بزرگ در آمریکا با شروع رأی گیری درایالت های شرقی این کشور آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
سفیر کشورمان در لندن هشدار داد که شبکه سازمان منافقین و جریانهای معاند جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با طراحی یک سیاست خبری و رسانه ای بسیار مزوّرانه می خواهند به خیال خام خود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۵    
همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، بازگشت مهاجرین افغانستانی از ایران به کشور خود افزایش 100درصدی داشته و روزانه نزدیک به 2هزار تن از کشور ایران به افغانستان باز می گردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۵    
سفیر ایران در روسیه با رئیس کمیسیون بین الملل شورای فدراسیون روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۰    
در پی شیوع ویروس کرونا در ایران ، چین اعلام کرد که شهروندانش را از این کشور خارج می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۵    
نخست وزیر روسیه از دولت این کشور خواست تا با در نظر گرفتن مجدد اثر تحریم و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، بودجه دولتی در این کشور مجددا ارزیابی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۰    
رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی که در فرانسه به سر می برد، در سخنانی ادعای درخواست شفافیت در ارتباط با برنامه هسته ای ایران را مطرح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی در اینستاگرام خود نوشت: خبر خوش برای صاحبان کسب و کارها به خصوص خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرنا دچار مشکلات مالی شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۹    
در رابطه با افراد موفق، همواره از اقداماتی که انجام می دهند، سخن به میان آورده می شود، با این حال تاکنون به این امر فکر کرده اید که چه اقداماتی خط قرمز این افراد محسوب می شود؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۹    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، با صدور بخشنامه ای، مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفندماه 1398را تا پایان خردادماه 1399تمدید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۴    
ترامپ به کاهش نیم درصدی نرخ بهره واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۴    
چند روزی از شیوع ویروس کرونا در بسیاری از شهرهای کشور می گذرد. در این بین که بسیاری از بزرگسالان هم نگرانند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۹    
اقتصاد آنلاین - مریم شریفی: قیمت انواع مربا در بازار تهران به شرح جدول زیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۹    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع میگو در سطح بازار تهران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۹    
اتفاق جدیدترین برنامه شبکه سه سیماست که به زودی راهی آنتن می شود. می گویند در اتفاق ، موضوعاتی هیجان انگیز با بیان چهره های شاخص حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۴    
بررسی های میدانی حاکی از آن است طی دو هفته اخیر که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و تعداد معاملات پایین آمده، قیمت ها در بازار مسکن افزایش نیافته اما کاهش محسوسی هم نداشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۴    
چند وقتی است تامین مواد اولیه برای شرکت های فولادی یک چالش شده و در راستای این نگرانی و چگونگی عرضه و توزیع محصولات معدنی در سال 99، این شرکت ها در نامه ای به معاونت معدنی وزارت صنعت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۴    
کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد ویروس کرونا مانع از برگزاری بازی های 2020توکیو نخواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۹    
اداره بهداشت الکرخ بغداد امروز سه شنبه اعلام کرد که دو مسافر ایرانی در فرودگاه بین المللی بغداد که از هند وارد عراق شده بودند، به دلیل بالا بودن درجه تب، توسط ماموران بهداشتی این کشور متوقف شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۴    
معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: درپی شیوع ویروس کرونا سفرهای دریایی خارجی قطع شده است اما سفرهای دریای داخلی با قدری کاهش همچنان در جریان بوده و تمهیدات و اقدامات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به تشریح اقدامات این وزارتخانه برای به حداقل رساندن آثار منفی ناشی از انتشار ویروس کرونا پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۹    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 46میلیون دستکش که در چهار انبار بزرگ در جنوب تهران دپو شده بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۲    
با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونای جدید، افراد بسیاری نگران شده اند و در مورد این ویروس، پرسش های متعددی دارند. یکی از این پرسش ها، در مورد اثربخشی آنتی بیوتیک ها روی این ویروس است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۸    
اقتصاد آنلاین - پیام مصطفایی: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری های لکسوس در سطح بازار پایتخت طی اسفند ماه 98 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۸    
طی چند روز گذشته شیوع بیماری کرونا کشور را به شدت درگیر خود کرده است و با وجود اینکه بسیاری از مشاغل را به حالت نیمه تعطیل در آورده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزایش عرضه واحدهای اجاره ای را راه حلی برای ساماندهی بازار اجاره عنوان کرد و توضیح داد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از پایان فرصت اعتراض یا انصراف در طرح اقدام ملی در پایان روز چهارشنبه 14اسفندماه 98خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
پیش نویس لایحه اصلاح قانون تعیین حدود وظایف و اختیارات و مسئولیت های ریاست جمهوری ، تقدیم هیات دولت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۳    
بعد از اعلام خبر رسیدن کرونا به استرالیا، مردم این کشور برای خرید مایحتاج خود به فروشگاه ها هجوم بردند. یکی از کالاهایی که در طی این مدت تقاضا برای آن افزایش داشته دستمال توالت است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۳    
ارمنستان از صبح امروز(13اسفند 98) به مدت سه هفته یعنی 24مارس مرز خود را با ایران بست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۳    
سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه ای به دستگاه های اجرایی برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع ابلاغ کرد که بر این اساس ارائه خدمات الکترونیکی توسط کارکنان دستگاه ها به شکل دورکاری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۸    
بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی است از آغاز امسال تا پایان دی ماه تعداد 79 مورد طرح/ واحد به ارزش 780 میلیون دلار در بخش صنعت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۸    
جداول آماری عملکرد 73 شرکت بزرگ معدن و صنایع معدنی حاضر در بورس و اوراق بهاردار تهران حاکی است که در 11 ماه امسال جهش 71 درصدی مجموع فروش نسبت به دوره مشابه پارسال ثبت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۷    
در راستای جلوگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا ساعت کاری شعب دیجیتال بانک ایران زمین تغییر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل، رییس و یک عضو هیئت مدیره شرکت سیمان قاین تغییر کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۲    
رییس و نایب رییس هیئت مدیره در شرکت بین المللی محصولات پارس تغییر کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
عملکرد هوآوی در بازار گوشی های هوشمند طی سال های اخیر بسیار موفقیت آمیز بوده به نحوی که حالا این شرکت دومین تولیدکننده موبایل در دنیاست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی صیح امروز سه شنبه 13 اسفند با حضور سران قوا در محل نهاد ریاست حمهوری برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
باقر نبوی چاشمی و محسن حیدری به عنوان اعضا هیئت مدیره در شرکت سیمان مازندران شروع به فعالیت کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به تصمیم آمریکا در اعمال محدودیت علیه رسانه ها و خبرنگاران چینی تاکید کرد، تعداد خبرنگاران آمریکایی در چین بیشتر است، بچرخ تا بچرخیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۲    
یک شهروند اوکراینی در اعتراض شرایط نامناسب وضعیت کار در کی یف پایتخت اوکراین خود را به آتش کشید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۲    
نماینده دائم ایران در آژانس با اشاره به گزارش جدید این سازمان درباره راستی آزمایی اجرای برجام گفت که براساس این گزارش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۷    
جواد خیابانی با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت و درمان از آمادگی خود برای کمک به درمان ویروس کرونا خبر داد.