پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۴:۱۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1398 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1398 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1398 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1398 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1398 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1398 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1398 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1398 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1398 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1398 اقتصاد آنلاین 30 دی 1398 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1398 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 3 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 4 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 5 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 6 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 7 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۲    
مهران مدیری، کارگردان و مجری دورهمی از ادامه ضبط این برنامه بدون تماشاگر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون به ویروس کرونای جدید مبتلا شده اند و در قرنطینه روند درمان را طی می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در پیامی توئیتری نوشت که رییس جمهوری در نامه ای به همتایان خود خواستار نادیده گرفتن تحریم های آمریکا به دلیل آسیب رساندن به مقابله ایران با کووید-19 شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت وام یک تا 2میلیونی چهار درصدی بدون ضامن برای چهار میلیون نفر شاغل آسیب دیده از کرونا همچون کارگران و اصناف خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وقتی مراجعه و تقاضا برای خرید مسکن کاهش یابد، بازار در یک وضعیت رکودی قرار می گیرد، در این شرایط قیمت مسکن کاهش می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
با راه اندازی خط تولید الکل طبی با کیفیت و خلوص بالا در کارخانه الکل سازی کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در شمال استان خوزستان تولید روزانه الکل در این کارخانه به 15هزار لیتر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۴    
ایران برای مقابله با کرونا از صندوق جهانی پول درخواست وام 5 میلیارد دلاری کرد. این خبر را محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه، گفته است و پس از او عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۹    
چهل سال دارد و 25سال است که در جمعیت هلال احمر فعالیت می کند. او به واسطه حضور اطرافیانش در جمعیت، از پانزده سالگی با هلال همراه شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۸    
یک کارشناس بازار سرمایه افزایش حجم مبنا را عاملی برای هدایت پول به سمت سهام بنیادی دانست و گفت: این اقدام سازمان بورس در بلند مدت به نفع بازار سرمایه و اقتصاد کشور خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با تاثیر سامانه بارشی در کشور از روز گذشته(جمعه) وارد شده تا روز دوشنبه 26 اسفند ماه شاهد بارش برف و باران پراکنده در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۷    
رئیس جمهوری آمریکا که تا چندی پیش خطر همه گیرشدن کرونا را نادیده می گرفت، اکنون از احتمال دادن تست های مربوطه خبر می دهد حال آنکه دخترش هم با خطر ابتلا به بیماری مواجه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۵    
دانش آموزان مدارس شهرستان آستارا در طول تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا عقب ماندگی درسی خود را از طریق آموزش پای تلویزیون جبران می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۰    
دختر و مشاور رئیس جمهور آمریکا که هفته گذشته با یک مقام استرالیایی مبتلا به ویروس کرونا دیدار کرده بود، به دلیل احتمال ابتلایش به این ویروس قرنطینه خانگی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۴۵    
وزیر المپیک ژاپن در واکنش به ترامپ گفت: هیچ برنامه ای برای لغو یا تعویق المپیک نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۴۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای مقابله با گسترش ویروس کرونای در سراسر این کشور شرایط فوق العاده اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۴۰    
عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران گفت: امیدواریم بخشنامه آزادسازی عرضه ماسک در داروخانه ها، صرفا یک دستور روی کاغذ نباشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای 192نفر از مردم مازندران به کرونا در 24ساعت گذشته خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۰    
سفارت ایران در اوکراین در بیانیه ای ضمن استقبال از دریافت کمک های بهداشتی و بشردوستانه برای مقابله با کرونا، تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ملت ایران را تهدیدی علیه بهداشت جهانی خواند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۲۵    
برخورد خودرو پیکان و پژو در محور شهرکرد به خوزستان حوالی بهرام آباد منجر به 6فوتی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۱۴    
سازمان الحشد الشعبی تصاویر حمله تروریستی آمریکا به نیروهای عراقی و خسارت های ناشی از این حمله را منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۹    
سخنرانی سید حسن نصرالله ، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان شامگاه جمعه (23اسفند) در مورد کرونا و راه های مقابله با آن و همچنین حملات تروریستی آمریکادر عراق سخنرانی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۴    
وزیر خارجه صربستان امشب در گفتگوی تلفنی با ظریف، همبستگی دولت و ملت این کشور را با ایران در مقابله با کرونا اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۴    
نخست وزیر کانادا شامگاه جمعه با بیان اینکه حالش کاملاً خوب است، گفت که هیچ علائمی از ابتلا به ویروس کرونا ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۹    
ریحانه پارسا با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ازدواجش با مهدی کوشکی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۹    
اغلب افراد از این موضوع مطلع هستند که مصرف خیار کمک بسیاری به کاهش وزن می کند، اما چگونه باید خیار را مصرف کرد که باعث لاغری و کاهش وزن شود؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۴    
مقامات ایتالیا روز جمعه از مرگ 250نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۹    
اولین قسمت از بدن را که می شویید برخی چیزها را از شخصیت شما نشان می دهد بنابراین برای شخصیت شناسی فقط کافیست نوع حمام کردن خود را بدانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۹    
شیوع گسترده کرونا در سراسر جهان و از جمله در کشور کانادا به تعطیلی پارلمان این کشور منجر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۹    
مقامات آمریکا روز جمعه اعلام کردند که مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 1832نفر رسیده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۹    
خیلی از مادران باردار نمی دانند که زایمان طبیعی را انتخاب کنند یا عمل سزارین را! برای گرفتن بهترین تصمیم در مورد مزایا و معایب هر دو روش به خوبی تحقیق کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۳    
وزیر امورخارجه کشورمان در نامه به دبیرکل سازمان ملل متحد بر توجه نکردن جامعه جهانی به تحریم های غیر انسانی آمریکا علیه ایران و رفع آن ها تاکید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۳    
رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز با تاکید بر رعایت نکات تغذیه ای برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، مصرف ویتامین D را توصیه کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۸    
داشتن ذهن قوی یکی از مهم ترین اصول رسیدن به موفقیت می باشد و کسانی که می خواهند قدرت ذهنی و هوش خود را افزایش دهند باید عادات نامناسبی که دارند را ترک کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۳    
سرپرست معاونت اماکن متبرکه و زائران آستان قدس رضوی گفت: با توجه به محدودیت های اعمال شده به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این آستان مقدس در ایام نوروز پذیرای زائران نخواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۸    
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه روز جمعه از تصمیم گروه هفت برای تشکیل جلسه فوق العاده سران کشورهای عضو در آینده نزدیک با هدف مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۸    
پژوهشگران دانشگاه کلرادو بولدر (University of Colorado Boulder) در مطالعه اخیرشان دریافته اند قرار گرفتن در معرض آلاینده های هوا با ترکیب میکروبیوم یا ریزاندامگان همزیست روده با استفاده از توالی کل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۳    
تخت روانچی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل نوشت: مردم و دولت ایران سخت در تلاش هستند تا کرونا را شکست دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۳    
با اجرای طرح استقبال از بهار، کاشت هزاران بوته گل و همچنین شست وشو و پاکسازی معابر در سطح شهر تبریز آغاز شده تا بار دیگر حال و هوای این شهر، بهاری شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۳    
وزیر بهداشت ودرمان گفت: برای مقابله با بیماری کرونا مجوز بکارگیری دائم سه هزار نیروی پرستار جدید داده می شود که این افراد برحسب ضرورت به استان ها تزریق خواهند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۳    
انجمن متخصصین غدد درون ریز با همکاری انجمن روماتولوژی ایران، دستورالعملی را درباره مصرف ویتامین D و تاثیر آن در پیشگیری از ابتلا به کرونا ارایه کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۳    
دور دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان تهران فردا ساعت 10صبح آغاز می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۸    
نماینده مسلمان کنگره آمریکا تعلیق تحریم ها علیه ایران را خواستار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۲    
ریچارد برنان، رییس هیأت بازدیدکننده سازمان بهداشت جهانی از ایران گفت: مبارزه با ویروس کرونا در ایران جریان دارد و همه در این کشور درگیر این مبارزه اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
تصویری از کارگری در حال پاشیدن مواد ضدعفونی در خیابان های فیلیپین را مشاهده می کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۶    
مسؤول امور توزیع سازمان غذا و دارو گفت: داروهای بیماران کرونایی که با تشخیص پزشک نیاز به قرنطینه خانگی دارند، در داروخانه های منتخب عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۶    
حدود یک و نیم میلیون خانوار توسط سازمان هدفمندی یارانه ها شناسایی شده اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی در برابر زیان های ناشی از کرونا را دریافت خواهند کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۱    
کودکان زباله گرد در حاشیه پایتخت غربالگری شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه درباره بسته حمایتی دولت توضیحاتی ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۶    
محمد جواد آذری جهرمی از رایگان شدن اینترنت خانگی تا پایان سال خبر داد و گفت: مردم در خانه هستند و نیاز به این دارند تا بتوانند از امکانات اینترنت برای سرگرم کردن خودشان استفاده کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۱    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: مراقبین سلامت از فردا (شنبه) در بیمارستان ها مستقر می شوند و به محض این که بیماری با تشخیص کرونا مثبت شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
یک رسانه نزدیک به دونالد ترامپ از برگزاری نشست اضطراری در کاخ سفید برای تعیین احتمال ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کرونا خبر داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
سازمان بهداشت جهانی روز جمعه هشدار داد که در حال حاضر اروپا کانون بیماری همه گیر کرونا در جهان به شمار می آید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۰    
فرمانده تروریست های سنتکام روز جمعه مدعی شد که تنش های میان ایران و آمریکا کاهش نیافته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۵    
وزیر کشور استرالیا خبر داد که نتیجه آزمایش ابتلا به ویروس کرونای وی مثبت اعلام شده و به بیماری کووید 19مبتلا شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۰    
نرخ تورم در سوئد کاهش پیدا کرده است؛ به گونه ای که تورم سالانه این کشور تا پایان ماه فوریه با 0.3درصد کاهش نسبت به مدت مشابه ماه قبل به یک درصد رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین با اشاره به ارسال کمک های شهرداری پکن به چهار شهر تهران، توکیو، سئول و یوکوهاما برای مبارزه با کرونا اظهار کرد که پکن با تهران ارتباط دوستانه و نزدیکی دارد و کمک های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۰    
نماینده مردم شاهین شهر از نامه خود و 100نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس جمهور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری برای مقابله با بیماری کووید-19 که از سوی سازمان جهانی بهداشت همه گیر اعلام شده وضعیت اضطراری اعلام خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۵    
هواپیمای حامل کمک های دولت قطر به جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با ویروس کرونا از دوحه راهی تهران شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۹    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فرمان رهبری را موجب ایجاد تمرکز در میدان داری ⁧نیروهای مسلح⁩ برای مهار فاجعه ملی (کرونا) دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۴    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به دو اقدام اصلی دولت در مقابله با کرونا تصریح کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۹    
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: با تدبیر مدیریت ارشد استان و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ورود هر نوع اتوبوس مسافری به استان ممنوع شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی نامه ای به معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صمت، از وی خواسته است در جهت تنظیم و تعادل بازار فولاد 4موضوع را در دستور کار قرار دهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۴    
بر اساس نتایج یک نظر سنجی که توسط شهرداری تهران انجام شده است، اکثریت پاسخ دهندگان این نظرسنجی معتقدند که شهرداری در مبارزه با فساد ناموفق بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی، ضمن تشریح اقدامات وزارت امور خارجه در مبارزه با کرونا و کمک های خارجی، از کمک های دولت و ملت چین به ایران برای مبارزه با این ویروس قدردانی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۹    
منابع خبری از مثبت شدن تست کرونای رئیس جمهور برزیل خبر می دهند تا وی عالی رتبه ترین مقام جهان باشد که به این ویروس مبتلا می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
سرتیتر مهم ترین اخبار اقتصادی امروز 23 اسفند ماه 1398 را اینجا بخوانید. (برای مطالعه مشروح خبر، روی هر تیتر کلیک کنید)
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با تاکید بر اینکه زباله گردی برای مقابله با کرونا ممنوع اعلام شده است، گفت: مردم تخلفات را از طریق سامانه 137گزارش دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۹    
مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت حمل و نقل شهرداری تهران از عدم موافقت وزارت صنعت با واردات اتوبوس گلایه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۸    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) ضمن قدردانی از تهرانی ها برای عدم حضور در بهشت زهرا (س) تأکید کرد: بار دیگر از درخواست می کنم این همکاری را ادامه دهند و هفته آینده هم برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۳    
کمپانی والت دیزنی اعلام کرد، پارک موضوعی دیزنی لند در کالیفرنیا از روز شنبه درهایش را به دلیل گسترش ویروس کرونا می بندد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۸    
وزیر امور خارجه هند از بازگشت گروه دوم زائران هندی از ایران خبر داده و از حمایت مقامات ایرانی قدردانی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۳    
یک سناتور مطرح آمریکا با انتقاد تند از عملکرد ترامپ، کارایی اقدامات کاخ سفید در برابر ایران را زیر سوال برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۳    
مقامات دولتی نپال اعلام کردند که درفصل جاری و به دلیل شیوع ویروس کرونا صعود به تمام قله های رشته کوه هیمالیا از جمله اورست را ممنوع کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۸    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه مسافران تاکسی های تهران بیش از 40درصد کاهش یافته اند، گفت: پیگیر عملیاتی شدن تعویق سه ماهه در اقساط تسهیلات نوسازی تاکسی ها هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۳    
نخست وزیر انگلیس در نشستی اعلام کرد احتمالا ده هزار نفر در انگلیس به ویروس کرونا آلوده شده اند و یکی از مقامات بهداشتی این کشور نیز پیش بینی کرد 80درصد انگلیسی های به این بیماری مبتلا شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۳    
عراق که دومین تولیدکننده بزرگ اوپک است، پس از ماهها ناآرامی داخلی و شیوع ویروس کرونا در چند هفته گذشته اکنون با ریزش قیمت نفت مواجه شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۷    
مدیر شرکت گازپروم روسیه گفت، تولیدکنندگان نفت روسیه در جریان دیدار روز پنجشنبه با وزیر انرژی این کشور در مورد بازگشت به توافق کاهش تولید با اوپک بحث نکرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۲    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر گفت: مشترکان جدید متقاضی دریافت انشعاب برق، با تسهیلات در نظر گرفته شده ناشی از شرایط کنونی کشور می توانند هزینه انشعاب خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۲    
رئیس بانک مرکزی گفت: همه با هم کمک کنیم شیوع ویروس کنترل، و با یاری خداوند متعال و همت مردم، متوقف شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۷    
طرح روی جلد مجله اکونومیست درباره سیاست همه گیری جهانی پرداخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۲    
یک کارشناس بازار انرژی گفت: اگر قیمت های پایین نفت تا یکسال آینده ادامه یابد، 10 میلیون بشکه نفت شامل شیل اویل ها و نفت های گران از بازار خارج خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۷    
امسال ردیف بودجه جدیدی برای اجرای طرح خیابان کامل پیش بینی شده است، موضوعی که در سال اول برنامه پنج ساله سوم شهرداری مطرح شد اما به اجرا نرسید و قرار است امسال قدم های جدیدتری برای اجرای آن برداشته ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
یوفا تمام مسابقات اروپایی فوتبال را به خاطر ویروس کرونا لغو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۷    
نامزدهای دموکرات رقیب رئیس جمهور آمریکا در انتخابات پیش رو، دولت ترامپ را بخاطر عدم اتخاذ رویکرد مناسب در برابر شیوع ویروس کرونا بی کفایت و بی ملاحظه خواندند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم که وضعیت شیوع ویروس کرونا و نحوه مقابله کشورها و نحوه غلبه آنها بر این ویروس چگونه خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۶    
شبکه خبری آسیا تایمز از چین گزارش کرد که نرخ تورم در این کشور در ماه فوریه (بهمن/اسفند) افزایش یافته و به بالاترین رقم در 8سال گذشته رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
در مقاله ای با عنوان تأثیر محدودیت های مسافرتی در گسترش شیوع کروناویروس جدید 2019(COVID-19)، این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است که محدودیت های مسافرتی در شیوع کرونا چقدر موثر بوده است و از طرفی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۱    
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال با دبیر کل سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با کرونا دیدار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به بیماری کرونا مبتلا شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۶    
با خروج پارس خودرو از ماده 141چرخه نقدینگی در مسیر افزایش تولید قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۱    
یک کارشناس اقتصادی چند نکته کلیدی درباره مبارزه با کرونا مطرح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۱    
در هفته سوم اسفند ماه بازدهی همه بازارها به غیر از سکه منفی شد و یورو نیز بدون تغییر هفته را به پایان رساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۱    
محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: حساب یارانه ضامن وام 2میلیون تومانی برای افراد آسیب دیده از ویروس کروناست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۱    
به دنبال تایید ابتلای وزیر ارتباطات برزیل به کرونا و دیدار این هفته وی با رییس جمهوری آمریکا در فلوریدا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۶    
رییس اتحادیه لوازم خانگی از افت 70درصدی خرید و فروش در اسفند ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بیمارو کرونا بازار لوازم خانگی را سرد کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۶    
فاکس نیوز گزارش داد: یک مقام نظامی آمریکا با آغاز عملیات پنتاگون علیه مقرهای نظامی در عراق گفت که واشنگتن به دنبال درگیری با ایران نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با درخواست ایران و پاسخ مثبت دو کشور اوکراین و فرانسه جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی در لابراتوارهای این دو کشور بازخوانی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۶    
وزارت خارجه و امور اروپایی جمهوری کرواسی با ارسال یادداشتی به تمامی نمایندگی های دیپلماتیک، کنسولگری ها و دفاتر خارجی مستقر در کرواسی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات ترامپ در خصوص مسئولیت حملات اخیر در عراق گفت: آمریکا نمی تواند عواقب حضور غیرقانونی خود در عراق را با فرار به جلو بر عهده دیگران بگذارد.
  • ۱