دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 10 اسفند 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 انتخاب 1 اسفند 1396 انتخاب 2 اسفند 1396 انتخاب 3 اسفند 1396 انتخاب 4 اسفند 1396 انتخاب 5 اسفند 1396 انتخاب 6 اسفند 1396 انتخاب 7 اسفند 1396 انتخاب 8 اسفند 1396 انتخاب 9 اسفند 1396 انتخاب 10 اسفند 1396 انتخاب 11 اسفند 1396 انتخاب 12 اسفند 1396 انتخاب 13 اسفند 1396 انتخاب 14 اسفند 1396 انتخاب 15 اسفند 1396 انتخاب 16 اسفند 1396 انتخاب 17 اسفند 1396 انتخاب 18 اسفند 1396 انتخاب 19 اسفند 1396 انتخاب 20 اسفند 1396 انتخاب 21 اسفند 1396 انتخاب 22 اسفند 1396 انتخاب 23 اسفند 1396 انتخاب 24 اسفند 1396 انتخاب 25 اسفند 1396 انتخاب 26 اسفند 1396 انتخاب 27 اسفند 1396 انتخاب 28 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۳    
حسین ذوالفقاری گفت: بازگشایی مرز خسروی سبب کاهش تراکم و تردد در مرز مهران است و مدیریت هر 2 مرز به صورت منظم و مناسبی انجام می گیرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۳    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال می گوید حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، به او قول داده که با لغو ممنوعیت کنونی، زنان ایرانی به زودی اجازه ورود به ورزشگاه ها را پیدا کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۳    
صبح امروز در همایش خانواده فوتبال ایران، مهدی تاج -رئیس فدراسیون فوتبال کشور- و اینفانتیو -رئیس فیفا- به رسم یادبود یک گره بر قالیچه ای که قرار است تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 به تیم های رقیب ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: اعتراضات امروز مردم به مشکلات، ناشی از سوءمدیریت بوده و خواب غفلت مدیران و مسؤولان سبب اعتراضات مردمی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۸    
وزیر خارجه گفت: به خود اجازه نمی دهیم افراطیون دهه 90 را مسیحی بدانیم و افراطیون امروز خاورمیانه را نیز مسلمان نمی دانیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۳    
آخرین آمار اورژانس کشور عدد 351 مصدوم را برای دربی تهران نشان می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۸    
قائم مقاو وزیر نیرو گفت: با وجود خشکسالی در کشور اما برنامه ای برای جیره بندی منابع آب در دستور کار وزارت نیرو وجود ندارد و تنها راهکار برای گذر از پیک تابستان ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۸    
خبرگزاری رویترز مدعی شد ایران و قدرت های اروپایی مذاکرات درباره فعالیت های منطقه ای تهران را در کنفرانس مونیخ آغاز کرده و آن را در ماه جاری میلادی در ایتالیا ادامه خواهند داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۴    
پس از استعفای رسول خادم امروز نیز کلیه روسای هیات های کشتی استان سراسر کشور استعفا دادند
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۸    
نامزد ریاست جمهوری روسیه از حزب کمونیست با بیان اینکه مناظره های تلویزیونی به شوی پرسر و صدای تبدیل شده است، از ادامه حضور در مناظره ها اعلام انصراف و استودیوی محل پخش برنامه را ترک کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۸    
امید عالیشاه که امروز (پنجشنبه) در یک برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناسی بازی استقلال - پرسپولیس حاضر شده بود از تیم تراکتورسازی اخراج شد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۳    
در ادامه رقابتهای هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الغرافه میزبان الریان بود که با نتیجه شش بر یک حریف را در هم کوبید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۳    
هیأتی متشکل از نمایندگان احزاب سیاسی منطقه کردستان عراق به منظور وساطت مرجعیت شیعه عراق بین اربیل و بغداد جهت پایان دادن به بحران به وجود آمده بعد از همه پرسی جدایی به نجفر اشرف سفر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۳    
روبرتا جاکوبسون سفیر آمریکا در مکزیک، امروز از سمت خود استعفاء داد و تا ماه می، سفارت آمریکا در مکزیک را ترک خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در چهارمین و آخرین مقصد سفرش به منطقه بالکان و شرق اروپا دقایقی قبل وارد سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۳    
یک شرکت هواپیمایی رژیم صهیونیستی تلاش می کند با استفاده از لابی های بین المللی، موافقت عربستان را برای استفاده از حریم هوایی این کشور به دست آورد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
بدنبال استعفای رسول خادم رییس فدراسیون کشتی،روسای هیات های کشتی سراسر کشور نیز استعفای خود را اعلام کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۸    
وزیر نفت عراق بعد از دیدار با مدیران ارشد شرکت روسی روس نفت اعلام کرد دولت مرکزی عراق آماده صادرات نفت کرکوک به بازارهای جهانی با همکاری اربیل است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره روحانی شهید صدوق و 372 شهید گلپایگان، شهادت را مرگ حسابگرانه و معامله ای پرسود با خداوند دانستند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۸    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه،روز پنجشنبه،اول مارس، گفت در صورت حمله اتمی به این کشور یا متحدانش، روسیه بلافاصله پاسخ خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایلنا : سخنگوی وزارت کشور گفت: با پیگیری های بعمل آمده و اعلام پلیس تمامی بانوانی که در مجموعه آزادی حضور داشتند دقایقی پیش راهی خانه های خود شدند. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۸    
تیم فوتبال پرسپولیس تهران دربی 86 را با یک گل به استقلال واگذار کرد تا قهرمانی این تیم به سال 97 موکول شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۸    
یک نماینده پارلمان عراق اعلام کرد که نخست وزیر کشورش با واشنگتن بر سر برنامه ای برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق و عدم تاسیس پایگاه نظامی به توافق رسیده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۳    
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر قرار است خیابانی به نام دکتر مصدق تغییر نام یابد ، بهتر است یا مکانی جدید باشد و یا مکانی باشد که نام فعلی آن یک مناسبتی با این شخصیت داشته باشد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۳    
هافبک نیمکت نشین پرسپولیس در پایان بازی دربی با حاشیه بزرگی مواجه شد که نسبت به آن واکنش نشان داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۳    
رئیس جمهور روسیه امروز وعده داد تا شش سال آینده فقر را در این کشور به نصف کاهش داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۸    
سازمان لرزه نگاری و هواشناسی ژاپن امروز گزارش کرد آتشفشان منطقه کوهستانی شینمو این کشور فعال شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۸    
وزیر آموزش و پروش درباره زمان نهایی حذف کنکور دانشگاه ها عنوان کرد: تا پایان اسفند ماه زمان نهایی حذف کنکور مشخص می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۳    
پلیس عمان از امروز ( اول مارس) اجازه داد زنان این کشور با تاکسی و کامیون های حمل بار رانندگی کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه تلفنی گفتگو کردند. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۸    
هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدارهای اخیر این تیم نیمکت نشین بوده پس از شکست تیمش در دربی سروصدا به راه انداخت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۳    
یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا با ایجاد دولت مستقل فلسطین موافقت کرده اما یک شرط دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۳    
رئیس پلیس پایتخت گفت: دربی پایتخت در کمال امنیت و آرامش برگزار شد و هیچ مشکل خاصی در این خصوص وجود نداشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۸    
سرپرست تیم پرسپولیس گفت:ما در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم خیلی برتر از استقلالی ها بودیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۳    
شرکت سایپا در زمینه صادرات خودرو و قطعات یدکی در چند سال گذشته پیشتاز بوده است که امیدواریم سایر صنایع کشور نیز در مسیر صادرات گام بردارند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۳    
امروز در بازارهای جهانی با تقویت ارزش دلار و افزایش تولید نفت آمریکا، قیمت نفت در بازارهای جهانی برای سومین روز متوالی کاهش یافت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۳    
معاون اول قوه قضائیه گفت: دادگستری استان کرمان علیرغم همه کمبودها و مشکلات یکی از بروزترین و فعال ترین حوزه های قضائی کشور در جنبه های مختلف کشور است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان در 2 روز آینده را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۳    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به اینکه مقرر شده سربازان وظیفه در طول خدمت با سپری کردن دوره آموزش مهارت آموزی حداقل یک مهارت فنی را فرا گیرند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیشتر از همه به خاطر هواداران غمگینم که نتوانستیم آنها را با برد و قهرمانی مان خوشحال کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۳    
بازار ارمنستان از بازارهای منطقه CIS است که گروه صنعتی ایران خودرو برای صادرات محصول به این منطقه برنامه های بلندمدتی را تدوین کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۳    
برف و سرمای شدید در انگلیس موجب بالا رفتن مصرف گاز و افزایش 74 درصدی بهای گاز در این کشور شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه به بازیکنانم به خاطر پیروزی برابر پرسپولیس تبریک می گویم گفت: تیم حریف در برخی دقایق با تاکتیک بزن زیرش بازی می کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۸    
وزیر ارتباطات و فن آوری ارتباطات بعد از تماشای دربی 86 گفت: در نیمه دوم بازی هیجان بیشتری داشت
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما به یک وفاق ملی نیازمندیم . ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۳    
اگر همین امروز دارایی های بانک صادرات ایران تجدید ارزیابی بشود، یا ارزش جایگزینی آن مورد محاسبه قرار گیرد، اعداد و ارقام به دست آمده مافوق تصورات افرادی است که تنها جزییات ناچیزی را می بینند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۸    
در دیدار وزیر امورخارجه کشورمان با ماریا پیچوونویچ وزیر امور خارجه کرواسی، دو طرف بر تقویت هر چه بیشتر روابط دو جانبه در تمامی زمینه ها و سطوح تاکید کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۸    
ترکیه کاروان کمک های بین المللی بشردوستانه را در میرمین در عفرین هدف قرار داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به پیگیری های خود از فرماندار تهران گفت: بر اساس آخرین گزارش حدود 35 نفر از بانوان که امروز برای مشاهده مسابقه فوتبال به ورزشگاه آزادی مراجعه کرده بودند توسط ماموران نیروی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۸    
در جریان دیدار جهرودی و تاوارس، دو طرف زمینه های توسعه همکاری ها و مبادلات تجاری را مورد بررسی قرار داده و بر گسترش فعالیت ها تاکید کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۳    
شوت پای چپ غفوری پس از برخورد به دو تیرک عمودی وارد دروازه پرسپولیس شد تا استقلال مزد بازی بهتر خود را با گلزنی در دقیقه 44 بگیرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۳    
ستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: دولت تصمیم ندارد مجموعه منشورحقوق شهروندی را یکجا به لایحه و قانون تبدیل کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در حال حاضر سامانه بارشی در نوار شرقی و دامنه های البرز و زاگرس در حال فعالیت است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۸    
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و نقش سازنده ورزش و بویژه فوتبال در برقراری نشاط، سلامتی و ارتباط نزدیک میان ملت ها ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نیروهای افغان در ولایت هلمند فردی را که مظنون به عضویت در طالبان افغانستان است بازداشت کرده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
سرمربی استقلال از کاپیتان پرسپولیس بابت انجام بازی جوانمردانه تشکر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
رهبر حزب راست افراطی فرانسه به اتهام انتشار تصاویر خشونت بار تحت پیگرد قرار گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۸    
در سیزدهمین برنامه شب های شفاهی با اجرای محمود گبرلو، احمد نجفی تهیه کننده فیلم سینمایی من یک ایرانی ام مهمان برنامه، از شرایط ساخت فیلم خود و نا عدالتی ها در شورای صنفی نمایش گفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۸    
علاوه بر 205 شرکت کننده داخلی، 75 شرکت کننده خارجی نیز از کشورهای آلمان، ایتالیا، اتریش، فرانسه، هند، ترکیه، یونان، چین، انگلستان، هلند، سوئد، ژاپن، اسپانیا واکراین ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۸    
محمد نوازی که برای تماشای بازی درست چند دقیقه قبل از سوت آغاز مسابقه به ورزشگاه آمده بود به علت نبودن جا ورزشگاه را ترک کرد!
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۳    
شرکت خودروسازی تویوتا سرمایه گذاری در استارت آپ ها را افزایش خواهد داد تا در استفاده از فناوری های جدید بهتر عمل کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۳    
سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری گفت: در این پرونده هم مسائلی در استان کرمان و مسائل مهم تری در تهران وجود داشت و نهایتا با هماهگی بین دستگاه قضایی استان کرمان و تهران این ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۸    
شوت پای چپ غفوری پس از برخورد به دو تیرک عمودی وارد دروازه پرسپولیس شد تا استقلال مزد بازی بهتر خود را با گلزنی در دقیقه 44 بگیرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۳    
تیم های پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان به تساوی رضایت دادند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۸    
فدراسیون ملی نخبگان فرانسه(FFI)، پس از بررسی های کارشناسی اقتصادی در زمینه مدیریت نوآورانه مرتبط با فناوری های مالی و بانکی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در ادامه هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران پیکان با یک گل تراکتورسازی را از پیش رو برداشت ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۳    
احمدرضا عابدزاده که سابقه حضور در دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد ساعتی قبل از آغاز دربی در ورزشگاه آزادی تهران حاضر شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۸    
شفر و دستیاران او در ابتدای مسابقه در کنار زمین حضور پر رنگی داشتند و بارها در کنار زمین به اتفاقات بازی واکنش نشان دادند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۸    
وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) و پیش از نشست تجاری مشترک 2 کشور با معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد کرواسی دیدار و گفتگو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۸    
کریگ رایت استرالیایی که پیش تر ادعا کرده بود همان خالق بیت کوین (Bitcoin) یعنی ساتوشی ناکاموتو است، محکوم به پرداخت چند میلیارد دلار غرامت شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۸    
محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت به مناسبت دربی امروز پیامی را در توئیتر خودش منتشر کرد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
محمد نوازی که برای تماشای دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفته بود, به دلیل پر بودن ظرفیت جایگاه ویژه, این ورزشگاه را ترک کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمان پیرامون گزارش تخلفات واحدهای صنفی اعم از رستورانها و فست فودهای شهر کرمان که ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تماشاگران پرسپولیس در ابتدای داربی 86 با شعارهایی به تمسخر رحمتی پرداختند. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۳    
دادستان کل کشور گفت: ضابطین در حوزه ضابط بودن باید تحت ریاست دادستان بوده و هر جایی که دادستان امری را به آن ها ارجاع داد حتما باید تحت نظارت دادستان باشند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۳    
شوت پای چپ غفوری پس از برخورد به دو تیرک عمودی وارد دروازه پرسپولیس شد تا استقلال مزد بازی بهتر خود را با گلزنی در دقیقه 44 بگیرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۸    
ساخت اتومبیل نامرئی با استفاده از تعداد زیادی led و دوربین در آلمان..
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۳    
مناظره جنجالی نجفی، تهیه کننده فیلم من یک ایرانیم با همایون اسعدیان
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس فیفا در حال حاضر در تهران حضور دارد قرار است تماشاگر دربی باشد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۳    
نامه ای منتشر شده که در آن حسن روحانی، رییس جمهور به وزیر ورزش دستور داده شرایط حضور بانوان در بازی شهرآورد تهران را فراهم کند. اما وزارت ورزش اعلام کرد نامه منسوب به دفتر رئیس جمهوری جعلی است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۳    
رئیس جمهور در پایان سفر به استان هرمزگان و در نشست خبری با تشریح دستاوردهای سفر به این استان گفت: بیش از 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های مختلف در سطح استان هرمزگان در نظر گرفته شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۸    
بهمن ماه سال جاری، در پی تصمیمات مدیریتی فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، تعداد زیادی از اساتید نیمه وقت دانشگاه آزاد لغو قرارداد شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۸    
رئیس جمهوری روسیه سخنرانی سالانه خود را با تمجید از موفقیت های روسیه در ایجاد ثبات،اتحاد و پیروزی بر چالش های اخیر آغاز کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۳    
جواد طوسی با حضور در برنامه چشم شب روشن درباره سیر قهرمانان تاریخ سینمای ایران از گذشته تا به امروز توضیح داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۸    
علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به سوالی درباره اینکه آیا امروز بانوان می توانند دربی را از نزدیک تماشا کنند یا نه گفته است: خودم هم به ورزشگاه نمی روم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: اینفانتینو رییس فدراسیون بین المللی فوتبال از رییس جمهوری ایران برای تماشای دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه دعوت کرد که این دعوت امروز در حضور رییس جمهوری مطرح خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۸    
رئیس سابق اتحادیه مشاوران املاک با پیش بینی وضعیت بازار مسکن تا تابستان آینده، گفت:میزان رشد اجاره بها باید متناسب با حقوق باشد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۳    
احمدی نژاد جایگاه تعیین تکلیف سران قوا را ندارد| انتخابات بدون نظارت شورای نگهبان آزادنخواهد بود
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۸    
وزارت وحدت کره جنوبی امروز اعلام کرد کره شمالی خواستار توقف رزمایش های مشترک کره و آمریکا شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۳    
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فیفا از تلاش های فدراسیون فوتبال ایران و وزرات ورزش برای پیشرفت فوتبال ایران سخن گفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۳    
درهای ورزشگاه آزادی تهران زودتر از ساعت مقرر به روی هواداران باز شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۳    
رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه ای غیر منتظره اعلام کرد، مدیر ارتباطات کاخ سفید از مقام خود کناره گیری می کند تا فرصت های شغلی دیگر را دنبال کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط هوای منطقه سقوط هواپیمای تهران یاسوج در ارتفاعات دنا مانع جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه در یازدهمین روز عملیات شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۳    
سنای آمریکا لایحه برقراری روابط نزدیک تر میان واشنگتن و تایوان را تصویب کرد؛ اقدامی که بنا به هشدار چین، موجب بی ثباتی در منطقه خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۳    
دادستان سابق تهران، آذرماه به اتهام معاونت در قتل محسن روح الامینی به دو سال حبس قطعی محکوم شد اما این حکم هنوز اجرا نشده است.
  • ۱