پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۶:۱۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 14 اسفند 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 انتخاب 1 اسفند 1396 انتخاب 2 اسفند 1396 انتخاب 3 اسفند 1396 انتخاب 4 اسفند 1396 انتخاب 5 اسفند 1396 انتخاب 6 اسفند 1396 انتخاب 7 اسفند 1396 انتخاب 8 اسفند 1396 انتخاب 9 اسفند 1396 انتخاب 10 اسفند 1396 انتخاب 11 اسفند 1396 انتخاب 12 اسفند 1396 انتخاب 13 اسفند 1396 انتخاب 14 اسفند 1396 انتخاب 15 اسفند 1396 انتخاب 16 اسفند 1396 انتخاب 17 اسفند 1396 انتخاب 18 اسفند 1396 انتخاب 19 اسفند 1396 انتخاب 20 اسفند 1396 انتخاب 21 اسفند 1396 انتخاب 22 اسفند 1396 انتخاب 23 اسفند 1396 انتخاب 24 اسفند 1396 انتخاب 25 اسفند 1396 انتخاب 26 اسفند 1396 انتخاب 27 اسفند 1396 انتخاب 28 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۳    
با گذشت چهل سال از پایان جنگ ویتنام، ناو هواپیمابر یو اس اس کارل وینسون به همراه یک ناوشکن و ناو موشک انداز با 6000 ملوان و خلبان وارد آب های ویتنام شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
شکی نیست که اسلام برای همه وجوه زندگی قوانینی دارد. وجود اقتصاد اسلامی مؤید این مطلب است که در حوزه اقتصاد، معیشت و تأمین رفاه هم روش های خاصی موجود است که باید به آنها پرداخته شود ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
این مرام را در کدام حزب اللهی و بسیجی خاک جبهه خورده و تابع ولایت سراغ دارید که مسؤول بنیاد شهید را تهدید کند که چنانچه این میت را در قطعه مورد نظر دفن کنید جنازه را از قبر خارج می کنیم؟
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۳    
همچنین متقاضیان می توانند پژو 508 اتوماتیک جی تی لاین مدل 2017را به مبلغ نهایی 224 میلیون تومان به رنگ های سفید ، نقره ای ، مشکی ، ذغالی و خاکستری و با موعدتحویل 10 روز ثبت نام کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
در این دیدار که به ریاست مسلم بیات، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران تشکیل شده بود نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی ، وزارت بهداشت ،گمرک و سازمان چای کشور نیز حضور داشتند .
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک رفاه در 11 ماهه نخست سال جاری، در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه بالغ بر 288 ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۸    
این بانک با هدف انجام بهتر خدمات بانکی در روزها و ساعات پایانی سال 96 برنامه کاری شعب منتخب و فهرست شعب کشیک تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۸    
بانک شهر هم اینک با سرمایه گذاری و یا مشارکت در طرح های مختلف شهرهای بزرگ و مراکز استان ها وضعیت اقتصاد و عمران شهری را متحول کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۳    
هفته گذشته با افشای پشت پرده واردات بیوماس گرانول باکتری که در رسانه ها با عنوان کود انسانی معرفی شد، بسیاری از مردم کنجکاو بودند بدانند این ماده کجا مصرف می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
حدود نیمی از نمایندگان مجلس طرحی را امضاء کردند که طی آن می توان به بررسی ثروت و دارایی مسئولان پرداخت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
یحیی گل محمدی می گوید حرف برخی منتقدان پرسپولیس را نمی فهمم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۳    
بنا به گفته یکی از مهاجرین دانشمند زمانی در کانادا، نپوشیدن کت توسط مردان، خلاف عفت عمومی تلقی می شد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۳    
با حضور وزیر امور خارجه فرانسه و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موزه لوور در تهران افتتاح شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شامگاه دوشنبه با انتشار عکسی از فعالیت بانک های فروش شماره های تلفن همراه در صفحه اینستاگرام خود ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل اعزام دانش آموزان شین آباد به خارج از کشور و افزایش مستمری آن ها پیگیری خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۳    
رئیس سازمان سینمایی کشور و جمعی از مسئولان بنیاد سینمایی فارابی به همراه دست اندرکاران قسمت دوم و سوم فیلم سینمایی ملک سلیمان با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت وگو کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۸    
نخست وزیر عراق و پادشاه عربستان به صورت تلفنی پیرامون تقویت همکاری بین دو کشور گفتگو و رایزنی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از آغااز پرداخت حقوق کارمندان دولت از فردا (سه شنبه) خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۸    
وزیر خارجه ایران تصریح کرد که به همتای فرانسوی خود گفت: اتحادیه اروپا به جای مماشات با درخواست های غیرعادی آمریکا، این کشور را به برجام متعهد کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از احتمال سفر به سرزمین های اشغالی در ماه مه برای حضور در آیین افتتاح سفارت جدید و جنجال برانگیز ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۸    
بر اساس حداقل و حداکثر قیمت عمده فروشی میوه و تره بار در میدان مرکزی تهران، قیمت این محصولات در سطح خرده فروشی ها با احتساب حداکثر سود 35 درصدی برای میوه ها مشخص شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سامان هواشناسی از وزش باد، کاهش دما و بارش باران در سواحل دریای خزر طی روزهای آینده خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح برخی اخبار منتشرشده پیرامون اعطای کسری خدمت سربازی به جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد را تکذیب و توضیحاتی را درخصوص تفاهم نامه عصر امروز میان ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۳    
کنفرانس مطبوعاتی مشترک رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید آغاز شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۸    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۸    
دیوان عالی آمریکا روز دوشنبه فرجام خواهی بانک ملی ایران درباره حکم یک دادگاه رده پایین تر که به قربانیان ادعایی تروریسم اجازه مطالبه میلیون ها دلار غرامت از این بانک می دهد را رد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۸    
وزیر خارجه فرانسه گفت: مسائل فرهنگی در مسائل سیاسی اثر می گذارد و اگر دو کشور ایران و فرانسه با هم ارتباط خوبی دارند به دلیل ایده های فرهنگی و هنری است که با هم تبادل می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۸    
فاطمه سعیدی، نماینده تهران در مجلس درباره قطع همکاری بعضی از اساتید "پاره وقت" دانشگاه آزاد، تصمیم اخیر این دانشگاه را "غیرکارشناسی" خوانده و خواستار پاسخگویی فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۳    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت که مردم انگلیس باید از سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به لندن حمایت کنند و اعتراضی هم نکنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت 45 نفر در بازی پرسپولیس - الوصل خبر داد و تاکیدکرد: یک مصدوم به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۳    
روابط عمومی شورای نگهبان درباره شبهه مخالفت این شورا با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اظهار داشت: آنچه به عنوان نظرات قانونی شورای نگهبان اعلام می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۳    
آتش سوزی و انفجار انبار کپسول های گاز مایع در محل ورودی خرمدشت منجر به سوختن500 کپسول گاز مایع شد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۸    
منابع انگلیسی روز دوشنبه گزارش دادند که در پی شرایط بد آب و هوایی و کاهش شدید دمای هوا در هفته گذشته ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۳    
با امضای تفاهم نامه مهارت اموزی کارکنان وظیفه، فی مابین سردار سرلشکر باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح و مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن مهارت اموزی کارکنان وظیفه ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید دیدار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۸    
آنکارا بازداشت و استرداد رهبر پیشین کُرد های سوریه را از آلمان خواستار شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۸    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می گوید علی کریمی خیلی حرف ها درباره فدراسیون و تیم ملی را گفت اما مسائلی را هم نمی دانست که او به زودی آن ها را بیان خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۸    
تراکتورسازی در امارات مقابل الجزیره این کشور به تساوی بدون گل رسید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۳    
با توافق وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح، جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد، می توانند تا شش ماه کسری خدمت دریافت کنند که این میزان کسری در شرایط خاص قابل افزایش هم هست.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک منبع آگاه از تلاش یکی از مدیران سابق و پرحاشیه برای ورود مجدد به صندلی مدیرعاملی یکی از بانک های کشور خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۳    
سرمربی پرسپولیس با اشاره به این که تیم های بزرگ در مواقع حساس شخصیت خودشان را اثبات می کنند، گفت: پس از شکست در شهرآورد، خیلی زود به وضعیت آرمانی بازگشتیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۳    
سخنگوی نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که ترزا می ولیعهد عربستان را که طی روزهای آتی وارد انگلیس می شود، در جریان نگرانی های لندن نسبت به اوضاع انسانی در یمن قرار می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۳    
هافبک پرسپولیس گفت: تا پایان فصل در خدمت پرسپولیس هستم و برای فصل آینده بعدا تصمیم می گیرم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۳    
مدیرعامل سابق پرسپولیس همراه با معاونش برای دیدن بازی شاگردان برانکو به استادیوم آزادی رفتند
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۳    
رئیس جمهوری فرانسه تماس تلفنی با همتای روسی خود برقرار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۸    
هافبک گلزن پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن دیدار مقابل الوصل امارات در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کاپیتان نصرالله سردشتی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی نفتکش ایران انتخاب شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۸    
پرسپولیس در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به یک پیروزی خانگی دست یافت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۸    
سفارت آمریکا در ترکیه برای دومین روز متوالی اعلام کرد که فردا سه شنبه هم به دلیل تهدیدات امنیتی تعطیل خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۳    
سناتور افراطی جمهوریخواه آمریکا در کنفرانس سالانه لابی صهیونیستی آیپک ، ایران، روسیه، چین و کره شمالی را تهدیدات مطرح علیه کشورش توصیف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۸    
مسئولان شرکت بزرگ و مشهور گوگل به تازگی اعلام کردند که موتور جستجوگر گوگل به زودی بهبودهای باارزشی را با خود به همراه خواهد داشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۸    
منابع آگاه در یمن پس از رصد اخبار رسانه های سعودی درباره تلفات نظامیان عربستان در مرزهای جنوبی این کشور، اعلام کردند که 45 نفر از آنها در ماه فوریه کشته و 19 نفر دیگر زخمی شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۳    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به پایان فرصت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های پزشکی در ساعت 16 امروز گفت: بیش از 64 هزار نفر ر این آزمون ثبت نام کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۳    
دانشمندان و متخصصان رباتیک فعال در پروژه ربات "بینا"(BINA) مدعی شدند که به زودی این ربات مفهوم فلسفی عشق و علاقه را درک خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۸    
4 داعشی با هویت عراقی که قصد بمب گذاری در سفارتخانه آمریکا در ترکیه را داشتند، بازداشت شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۸    
نمایندگان مون جائه-این رئیس جمهوری کره جنوبی امروز دوشنبه، در قالب هیاتی در پیونگ یانگ با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۸    
موزه لوور در تهران با حضور وزیر امور خارجه فرانسه به طور رسمی گشایش یافت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۳    
مدیرعامل آتیه صبا از احتمال ارسال جعبه سیاه هواپیمای ATR به فرانسه برای بازخوانی اطلاعات خبر داد و زمینگیر شدن سایر هواپیمای ATR اسمان به دلیل رعایت استانداردهای پروازی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۳    
نتایج انتخابات اخیر ایتالیا را می توان یکی از نامطلوب ترین رخدادهای سیاسی حوزه یورو برای اروپا گرایان به شمار آورد؛ تحولی که می تواند سرنوشتی نظیر برگزیت را برای ایتالیایی ها نیز رقم بزند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
اسکار 2018 که یکشنبه شب به وقت محلی برندگان خود را شناخت، به جز همه آنچه روی صحنه دیده شد و مستقیم از شبکه تلویزیونی آمریکا پخش شد، پشت صحنه های جالبی نیز داشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
خبرگزای رویترز همزمان با سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران، گزارش داد: ژان ایو لودریان در یک ماموریت حساس به تهران رفته است حمایت اروپا از توافق هسته ای را مورد تایید قرار دهد و به علاوه نگرانی آمریکا ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
رییس شورای شهر تهران با اشاره به نقش بی بدیل زنان در عرصه های تولید و اشتغال گفت: زنان نباید نقش و جایگاه خود را دست کم بگیرند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۳    
ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه عصر دو شنبه با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دیدار وگفت وگو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۸    
حتما شما هم متوجه شده اید که باتریِ گوشی تان به مرور زمان طول عمر کمتری دارد و شارژ را کمتر در خود نگه می دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۸    
پرسپولیس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تهران میزبان الوصل امارات است. سرخپوشان در حالی به مصاف این تیم می روند که شکست مقابل السد و استقلال آنها را زیر فشار شدید انتقادات قرار داده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۳    
دفتر کمپین "کسنیا سوبچاک" از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد او هدف حمله قرار گرفته، به سمت او آب پاشیده شده و او را به زمین انداخته اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۳    
پس از آن که دونالد ترامپ طی سخنرانی خود در مراسم شام رییس جمهور چین را تحسین کرد، نیویورک تایمز در سرمقاله خود از رییس جمهور آمریکا انتقاد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۸    
یک دختر لبنانی در شمال بیروت پایتخت این کشور تعمیرکار حرفه ای خودرو است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۳    
با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مجریان و ویژه برنامه های سال تحویل تلویزیون مشخص شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۸    
وزیر امور خارجه فرانسه که برای دیدار با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد، ظهر امروز با وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۳    
فدارسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص باز پرداخت مابه تفاوت بلیت های جام جهانی صادر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۸    
رئیس قوه قضاییه با تقدیر از شجاعت و ایستادگی احدی از قضات که اخیراً مورد حمله برخی اشرار قرار گرفته و به شدت مجروح شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کارگردان سینما گفت مهران مدیری در سریالش با من شوخی کرده و حالا باید منتظر شوخی من باشد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۳    
روزنامه لبنانی "الاخبار" از سفر قریب الوقوع یک هیئت عربستانی دیگر در سطح وزرا به لبنان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۳    
در اواخر فوریه 2018 ریک پری ، وزیر انرژی آمریکا، رهبری هیاتی برای مذاکره در مورد توافق همکاری هسته ای با عربستان را بر عهده داشت. این مساله همواره محل مناقشه و تنش میان ریاض و واشنگتن بود ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۳    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با انتقاد از برخی برداشت های نادرست و هدفمند از اظهارات دکتر روحانی در مجمع سالانه بانک مرکزی ضمن دعوت از سیاسیون و اصحاب رسانه به مطالعه دقیق مجموعه سخنان رئیس جمهوری ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۳    
دیرین دیرین با موضوع "بلا"
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۳    
در شانزدهمین روز پس از سقوط هواپیمای یاسوج، بیش از 30 امدادگر کماکان در حال انجام عملیات هستند.در چند روز گدشته شرایط جوی ناپایدار مانع پایان عملیات شده بود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۳    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نیاز است که ما در سیاست های رسانه ای خودمان تجدید نظر کنیم و در زمینه استفاده از پیام رسان های داخلی باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صورت بگیرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
مدیر کل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به احراز هویت 95 بافت انسانی از پیکرهای قربانیان حادثه سقوط هواپیما علت فوت این قربانیان را اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
شارژر هوشمند powerbeam نوعی محصول ارزشمند ویژه آیفون بازها است که کمک می کند در کوتاه ترین زمان و بدون وابستگی به هیچ سیم و کابلی دستگاه خود را شارژ کنید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر به پایبندی ایران به تعهدات خود در توافق هسته ای تأکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
رئیس پلیس راهور تهران گفت: هنوز محدودیت های ترافیکی نوروز قطعی نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
بعد از واگذاری جزایر راهبردی تیران و صنافیر، خبرگزاری رویترز گزارش داده است که مصر متعهد شده بخشی از اراضی جنوب سیناء را برای اجرای پروژه ساخت شهر نیوم، در اختیار عربستان قرار بدهد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۸    
ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان اعلام کرد دو تن از افراد بلندپایه داعش را در شهر کابل بازداشت کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۳    
دولت عراق حکم مصادره املاک و مستغلات صدام، به همراه 4 هزار نفر دیگر از نزدیکان و سران رژیم سابق این کشور را صادر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۳    
دکتر سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است: این مسأله قطعی است که ما نمی توانیم تحت هیچ شرایطی از اصل تقابل با منافع رژیم صهیونیستی عبور کنیم ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۳    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، صراحتا اعلام کرده که روسیه هرگز 13 متهم روس تبار را که به دخالت در انتخابات سال 2016 محکوم شده اند به ایالات متحده تحویل نخواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۸    
دیدار تیم های کلایپوله و ویکتوریانو آره ناس در لیگ آرژانتین با اخراج 36 نفر به پایان رسید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
شب گذشته فرمانده معظم کل قوا طی احکامی ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۳    
درحالی صف های طولانی از صبح زود مقابل صرافی های منتخب تشکیل شده که دعواهای زرگری در این صف ها بالا گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۸    
پیام رسان تلگرام از دقایقی پیش مختل شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۸    
وزیر اطلاعات دولت اصلاحات درباره اظهارات اخیر خود در مورد پرونده زهرا کاظمی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: همیشه از وزارت اطلاعات دفاع می کنم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۸    
سیستم دستیار صوتی سیری در حال گذراندن دوره هایی آزمایشی است تا در صورت موفقیت، به عنوان دستیار خلبان فعالیت کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۸    
در باز می شود و آقای سعید مرتضوی وارد می شود. چند روزنامه نگار خودشان را جمع می کنند. یکی از آنها زیرلبی: اوه اوه... فکر کنم چهار سال دیگه حبسمون اضافه شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که تیمش برابر العین در امارات به پیروزی خواهد رسید.
  • ۱