چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۳:۵۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 16 اسفند 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 انتخاب 1 اسفند 1396 انتخاب 2 اسفند 1396 انتخاب 3 اسفند 1396 انتخاب 4 اسفند 1396 انتخاب 5 اسفند 1396 انتخاب 6 اسفند 1396 انتخاب 7 اسفند 1396 انتخاب 8 اسفند 1396 انتخاب 9 اسفند 1396 انتخاب 10 اسفند 1396 انتخاب 11 اسفند 1396 انتخاب 12 اسفند 1396 انتخاب 13 اسفند 1396 انتخاب 14 اسفند 1396 انتخاب 15 اسفند 1396 انتخاب 16 اسفند 1396 انتخاب 17 اسفند 1396 انتخاب 18 اسفند 1396 انتخاب 19 اسفند 1396 انتخاب 20 اسفند 1396 انتخاب 21 اسفند 1396 انتخاب 22 اسفند 1396 انتخاب 23 اسفند 1396 انتخاب 24 اسفند 1396 انتخاب 25 اسفند 1396 انتخاب 26 اسفند 1396 انتخاب 27 اسفند 1396 انتخاب 28 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۳    
در راستای حمایت از رونق تولید 19 فقره تسهیلات به ارزش 113 میلیارد ریال به بنگاه های کوچک و متوسط در بخش های صنعتی و کشاورزی این استان پرداخت شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تفاهم نامه بسته حمایتی بیمه ایران برای کارگاه ها و واحد های صنعتی کوچک تحت پوشش سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی که در قالب بیمه های آتش سوزی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۳    
برخی از درآمدها در نظام اقتصادی وجود دارند که از پرداخت مالیات معاف هستند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۸    
خرید سهام شرکت کنتورسازی ایران از فردا(19 اسفند) به مدت 5 روز توسط شرکتهای کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادار تهران انجام می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۳    
شکست پرسپولیس در شهرآورد شکست طلسم بازی کردن هافبکی بود که در ماه های گذشته یکی از جنجالی ترین سوژه های فوتبال ایران بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۳    
امروز سیارکی بلندتر از یکی از برج های نیویورک از کنار زمین می گذرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۸    
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مبلغ 100 هزار یورو به برنامه توانبخشی جسمی کمیته بین المللی صلیب سرخ در افغانستان کمک کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وحید امیری به تمدید با پرسپولیس نزدیک تر شد. امیری که در پایان بازی های همین فصل قراردادش با باشگاه پرسپولیس به پایان می رسد به طور ضمنی با مسوولان این ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۳    
3 آبان ماه 96(25 اکتبر 2017) نیز مراسمی در مدینه الجمیرا شهر دبی برگزار شد و همکاری دو برند چرم درسا و سواروسکی به طور رسمی اعلام گردید ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۸    
اکثر افراد شاغل، در دفتر کار مجهز اما معمولی و روتین مشغول به کارند؛ همچنین جمعیت زیادی از مردم در خانه هایی زندگی می کنند که میلیون ها طرح، مشابه آن قبلا ساخته شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۸    
نماینده کره جنوبی که به منظور آرام کردن تنش موجود میان دوکره به کره شمالی سفر کرده بود با استقبال کیم جونگ اون رهبر این کشور مواجه شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی مسئولان فعلی از مسئولان در زمان شاه هم پر رو تر هستند و با وقاحت اموال مردم و نظام را چپاول می کنند که لازمه برخورد با آنها، پیگیری طرح اعاده اموال مسئولان است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۸    
دلیل درخواست برای تغییر زمان جلسه استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به روز سه شنبه، فراهم کردن امکان حضور معاون اول رئیس جمهور در جلسه استیضاح بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۸    
تصویربردار شبکه خبری العالم بر اثر انفجار مین کار گذاشته شده توسط عناصر مسلح تروریست در حومه جنوبی حلب به شهادت رسید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۳    
کاربران چینی به حدی از نوکیا 7 پلاس استقبال کردند که این محصول در عرض 5 دقیقه کمیاب شد . این یک رکورد بی سابقه برای نوکیا محسوب می شود .
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۴۳    
تازه ترین گزارش نشریه فورچون نشان می دهد که جف بزوس رئیس و پایه گذار شرکت آمازون ثروتمندترین فرد جهان در سال 2018 است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو شورای شهر تهران ضمن تشریح جزییات فاکتور دومیلیارد تومانی آش نذری به اسم کار فرهنگی از وجود مستندات درباره فاکتورهایی خبر داد که 3 برابر هزینه کرد صادر ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۸    
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برای حضور زنان در ورزشگاه ها افراد و بخش های زیادی مسئولیت دارند و وزارت ورزش و جوانان ماموریت خود را امسال در این زمینه انجام داده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
ملی پوش فوتسال یک ماه پس از جام ملت های آسیا سکوت خود را شکست و با بیان این که به خداحافظی فکر می کند، از مهندسی شدن برخی اتفاقات در فوتسال پرده برداشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
رئال مادرید و لیورپول به عنوان دو تیم اول صعودکننده به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای حریفان خود خط و نشان کشیدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان در حالی به پایان رسید که در روز دوم این هفته ذوب آهن با بردی خانگی شش امتیازی شد تا ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان با اشاره به تفاوت های بین تیمش با تیم بانک سرمایه، گفت، هر چیزی را که از بازیکنان خواسته بود، در زمین اجرا کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
سرمربی تیم ملی آلمان گزینه اصلی باشگاه آرسنال برای جانشینی آرسن ونگر است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
تیم والیبال بانک سرمایه در اولین مسابقه فینال لیگ برتر والیبال برابر خاتم اردکان به پیروزی رسید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش ایسنا، نوشاد عالمیان پس از صعود از مرحله گروهی تور جهانی پینگ پنگ قطر، راهی جدول مقدماتی شد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۳    
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با اشاره به عملکرد درخشان تیم خاتم گفت پس از بازی با پیکان نگران بودم که بازیکنانم بی انگیزه شوند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمدرضا ورزی کارگردان سینما و تلویزیون حرف های جدیدی درباره واقعیت و تخیل در ماجرای سریال ستارخان مطرح کرده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
آموزش دروس مدرسه از طریق تئاتر، سال هاست در کشورهای پیشرفته رواج دارد و سیستم آموزش و پرورش این کشورها برای کاربردی بودن شیوه های آموزش ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
شهر ابرکوه و خانه آقازاده به عنوان نخستین پیشنهاد از سوی رسانه انگلیسی زبان گاردین برای گردشگران مطرح شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
حضور تاریخی اقوام ایرانی در مناطق مختلف قفقاز شمالی و جنوبی، باعث ایجاد آثار مادی و غیرمادی فراوانی در این منطقه استراتژیک شده که میراث مشترک ایران و قفقاز نامیده می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
پرویز پرستویی درگذشت همایون شهنواز کارگردان پیشکسوت را تسلیت گفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
پرفروش ترین کتاب های الکترونیکی با ذکر ده کتاب برتر در هفته منتهی به چهارم مارس منتشر شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
سه سال پیش شاید کمتر کسی بعد از نام بردن "هادی حجازی فر" وی را می شناخت اما در طول حدوداً سه سال همه چیز برای این بازیگر سینما تغییر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۳    
بخش هایی از سریال ساخت ایران2 به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و کارگردانی بروز نیک نژاد در پردیس سینمایی شهرک تصویربرداری شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
مهم است که هر کسی بخصوص زنان به مقادیر کافی این ویتامین را از طریق رژیم غذایی دریافت کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
دستگاه فوق پیشرفته لیزر اگزایمر به همت بیمارستان شهید لبافی نژاد نصب و راه اندازی شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
محققان عنوان می کنند جایگزین موثر ورزش کردن برای زنان مسن پیاده روی تند است که ریسک ابتلا به نارسایی قلبی را کاهش خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۸    
طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها آمریکا، هشت گروه مواد غذایی عامل 90 درصد واکنش های جدی آلرژیک از جمله شیر، تخم مرغ، ماهی، صدف، گندم، سویا، بادام زمینی و مغزیجات درختی هستند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۳    
اهواز - دادستان دزفول با اشاره به نظامی بودن محل حادثه آتش سوزی گفت: مسئولان قضایی و نظامی باید علت انفجار را بررسی کنند؛ ضمن این که اقدامات لازم برای کنترل محیط در حال انجام است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۸    
تیم فوتبال پرسپولیس پرطرفدارترین تیم غرب آسیا در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۸    
دزفول- پس از ساعاتی آتش سوزی رخ داده در یکی از یگان های نظامی دزفول مهار شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی هواپیمایی هند صدور مجوز از سوی عربستان سعودی برای عبور پروازهای مستقیم دهلی نو به مقصد فلسطین اشغالی از آسمان این کشور را تائید کرد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۳    
نخست وزیر انگلستان و ولیعهد عربستان سعودی بعد از دیدار روز چهارشنبه در لندن بر اهمیت آنچه مقابله با دخالت های ایران خوانده شده تأکید کردند
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۳    
دزفول- سرپرست فرمانداری دزفول گفت: باتلاش نیروهای ارتشی تاکنون نیمی از ساکنان تیپ 292 زرهی دزفول از محل سکونت خود خارج شده اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۳    
بازدید از منازل و نرخ گذاری با حضور نماینده جامعه هتلداران بلافاصله بعد از ثبت نام انجام خواهد شد و پس از کسب تأییدیه لازم ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۸    
وزرای امور خارجه کشور های عرب زبان بار دیگر روی این مساله که بیت المقدس پایتخت آتی فلسطین است، تاکید کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۸    
خبرگزاری رویترز نوشت: تراز منفی مبادلات تجاری آمریکا با جهان در ماه ژانویه (11 دی تا 10 بهمن) به حدی افزایش یافته است که از 9 سال پیش تاکنون بی سابقه محسوب می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۳    
احمد قطان سفیر عربستان در مصر و اتحادیه عرب اعلام کرد نشست سران اتحادیه عرب که قرار بود اواخر ماه جاری در ریاض برگزار شود، به تعویق افتاد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۳    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۳    
دزفول - دقایقی پیش آتش سوزی در تیپ 292 زرهی دزفول موجب انفجار و وحشت مردم در دزفول و اندیمشک شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل گفت اعضای این شورا در نشست غیرعلنی خود بار دیگر بر اجرای کامل آتش بس 30 روزه در سوریه تاکید کردند
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در توئیتی از امضای موافقتنامه همکاری راهبردی نظامی میان این کشور و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۸    
تارنمای -APRACA- به نشانی www.apraca.org یکی از مجاری معتبر و پربازدید این اتحادیه برای نمایش اخبار، فعالیت ها و اقدامات بخش کشاورزی و اقتصادی در سطح بین المللی است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۳    
معاون وزیر دفاع افغانستان با معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت : زلزله 5.4ریشتری شامگاه چهارشنبه در شهرستان کهنوج واقع در جنوب این استان علاوه بر ترک خوردگی و شکسته شدن برخی ساختمانها تعداد 6زخمی هم بر جای نهاد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
یک هیات از اعضای پارلمان انگلیس از مسئولان مصری خواسته است تا اجازه ملاقات با محمد مرسی را بدهد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۳    
معترضان به سفر ولیعهد عربستان به لندن، روز چهارشنبه مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس تظاهرات کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه ، وابسته به مخالفان این کشور اعلام کرد که ارتش سوریه 50 درصد از منطقه غوطه شرقی شهر دمشق را به کنترل خود درآورده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون 90 درصد بودجه کشور صرف هزینه های جاری می شود و تنها 10 درصد این بودجه به پروژه های عمرانی اختصاص پیدا می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۳    
معاون اول رییس جمهور گفت: ایران و عراق نیازمند یک سند جامع برای همکاری اقتصادی هستند تا آن را مبنای همکاری های اقتصادی فی مابین قرار دهند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۸    
جمعیت هلال احمر اعلام کرد، زمین لرزه اخیر کهنوج به ترک خوردگی دیوارهای قدیمی در برخی مناطق زلزله زده منجره شده و تاکنون از خسارات جانی احتمالی گزارشی اعلام نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۳    
خدارحمی در این جلسه اعلام کرد بانک کشاورزی همچون گذشته بیشترین حمایت مالی را از طرح های توسعه ای و تجاری خواهد داشت و در راستای تحقق اهداف عالیه کشور و بانک همیشه سبز کشاورزی گام بر می دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
دادستان تهران در پاسخ به سئوالی مبنی بر شایعاتی در فضای مجازی در رابطه با فوت یک نفر در ناآرامی های خیابان پاسداران در حین بازجویی، گفت: دستورات قضایی سرپرست دادسرای جنایی به تاریخ 96/12/1 موجود است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در توئیتی عملکرد دولت های پیشین ایالات متحده را نشانه گرفت و از سیاست های آنها به دلیل کاهش میزان تولید و کسری تجاری کشورش انتقاد کرد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۸    
قیمت نفت روز چهارشنبه به دنبال استعفای مشاور اقتصادی دونالد ترامپ که نگرانی ها نسبت به اجرای تعرفه های وارداتی و برانگیخته شدن جنگ تجاری را تشدید کرد، کاهش یافت
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۸    
دکتر سهمانی با تشریح زیر ساخت ها و توانمندی های بانک در حوزه های پرسنلی، شبکه شعب، اعتباری و بانکداری الکترونیک گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۳    
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد اتهام تلاش میانمار برای نسل کشی مسلمانان روهینگیایی همچنان وجود دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۸    
کرمان - پس لرزه ای با قدرت 3.6 ریشتر کهنوج استان کرمان را لرزاند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۳    
هیئت ایرانی نیز که به سرپرستی مسلم بیات، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران ، خواهان استفاده از ظرفیت های استاندارد ترکیه درباره صدور گواهی استاندارد اتحادیه اروپا برای کالاهای صادراتی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۳    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تشریح جایگاه زنان در جامعه گفت: نقش زنان در برقراری صلح بسیار کلیدی است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
وزیر علوم در جلسه مشترک با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور گفت: در ملاقاتی که با رهبر معظم انقلاب داشتم یکی از نگرانی های ایشان مسئله نفوذ بود که من خدمتشان قول دادم که در این زمینه دقت بیشتری ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۸    
بلیت پرواز مشهد- نوشهر بعد از تاخیر چند ساعته به علت بدی هوای مقصد باطل شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری آسوشیتدپرس روز چهارشنبه از بروکسل گزارش داد که کشورهای عضو سازمان تجارت جهانی در مورد تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای اعمال تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۳    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد توافق هسته ای با ایران را یا کاملا اصلاح کند یا کاملا لغو
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۳    
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری با ارسال نامه مکتوب به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستار برگزاری جلسه استیضاح در روز سه شنبه هفته ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۳    
روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در تماسی تلفنی تاکید کردند که جزئیات بکارگیری و استفاده از پول ملی دو کشور در معاملات مشترک نهایی شده و آماده اجرای آن هستند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۸    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراحل آماده سازی و انتقال پیکر های جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران – یاسوج ضمن هماهنگی با مقامات قضایی و مدیریت بحران استان ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
شهردار تهران در واکنش به انتقادات گسترده درباره اجرای برنامه گل افشانی دختران در برج میلاد گفت: کودکانی که این برنامه را اجرا کردند زیر 9 سال سن داشتند اما بهتر بود این مراسم انجام نمی شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
آشپزخانه یک ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت تقریبی 80 مترمربع در خیابان خاوران، نشست کرد و یک بانوی حدودا 50 ساله که در حال تردد در آشپزخانه بود، ناگهان به عمق 12 متری یک حلقه چاه قدیمی سقوط کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: مذاکرات آستانه درباره سوریه ناکام مانده است!
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
پرونده داور بازی استقلال و العین، شاید برای مدت ها داوران مالزیایی را از سطح اول آسیا دور کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۸    
سرپرست باشگاه پرسپولیس حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی ازبکستان را تکذیب کرد. او هم چنین با اشاره به داربی 86 از برخی قلم هایی که تیم را به حاشیه می برند، گلایه کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
مرد جوانی که قصد ورود به خانه ای در لردگان را داشت، توسط گلوله اسلحه شکاری از پای درآمد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
این بانک طی سال های اخیر سالانه 1.000 میلیارد ریال سهمیه تسهیلات قرض الحسنه رفع نیازهای ضروری به جامعه یاد شده تخصیص داده است که این تسهیلات در سالجاری 1.500 میلیارد ریال بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۸    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که بازداشت اخیر دانشجویان را از طریق وزارت اطلاعات پیگیری می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۸    
کاشت نهال توسط دکتر انصاری لاری در پارک گلستان در منطقه سفین جزیره کیش صورت گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۸    
معاون اول رییس جمهور کشورمان با نخست وزیر عراق دیدار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۴    
فوربس جدیدترین لیست از افراد ثروتمند را منتشر کرده است که براساس آن 9 نفر از 20 ثروتمند اول لیست در زمینه ی فناوری فعالیت می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
دارنده مدال طلای المپیک گفت، کشتی شرایط خوبی ندارد اگر این روند ادامه پیدا کند در رویدادهای آتی به ویژه بازی های آسیایی به نتایج خوبی دست نخواهیم یافت ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
رادیو بین المللی فرانسه از بازگشت بیش از 250 نفر از داعشی های فرانسوی تبار به کشور خودشان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با بسته شدن دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب عنوان پرتماشاگرترین تیم به پرسپولیس ایران رسید. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۸    
شرکت امدادخودروایران ضمن هشدار و آگاهی به هموطنان به ویژه دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از آنان خواست تا تحت تاثیر این اقدامات و تبلیغات کاذب قرار نگرفته و در صورت نیاز ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.4 در مقیاس ریشتر کهنوج در استان کرمان را لرزاند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رسانه های یک جریان سیاسی، از صبح امروز فیلمی از یک مراسم را منتشر کرده اند که در آن، چند نفر روی سن در حال حرکات موزون هست ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۸    
جهرودی می گوید سیتروئن یک خودروساز معتبر جهانی است و برنامه سایپا تولید مشترک دو خودروی سیتروئن C3 و C3RX در سایت تولید مشترک دو گروه در شهر کاشان در نظر گرفته شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۳    
سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در واکنش به فیلم منتشر شده از مراسم جشن بانوان شاغل در شهرداری تهران تاکید کرد که این دخترها به سن تکلیف نرسیده بودند و همگی زیر 9 سال بودند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۸    
نماینده دایم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ما همواره در سطوح مختلف تاکید کرده ایم که برجام مسیری یکطرفه نیست و اجرای تعهدات از سوی ایران در صورتی می تواند ادامه یابد که کلیه طرف های دیگر ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بسیاری بیوک Y – Job را به عنوان اولین خودروی مفهومی امریکایی میشناسند که برای پیش بینی ظاهر طراحی خودروها در دهه 50 ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این خانه توسط یک معمار ایتالیایی به نام لئوناردو دی چیرا با الهام از مینیمالیسم طراحی شده است. ...
  • ۱