دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۰۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرادید 1 اسفند 1401 - faradeed.ir

فرادید 29 اسفند 1394 فرادید 30 اسفند 1395 فرادید 29 اسفند 1396 فرادید 11 اسفند 1397 فرادید 14 دی 1398 فرادید 30 اسفند 1399 فرادید 29 اسفند 1400 فرادید 31 فروردین 1401 فرادید 31 اردیبهشت 1401 فرادید 31 خرداد 1401 فرادید 30 تیر 1401 فرادید 31 مرداد 1401 فرادید 31 شهریور 1401 فرادید 30 مهر 1401 فرادید 30 آبان 1401 فرادید 30 آذر 1401 فرادید 1 دی 1401 فرادید 30 بهمن 1401 فرادید 1 اسفند 1401 فرادید 2 اسفند 1401 فرادید 3 اسفند 1401 فرادید 4 اسفند 1401 فرادید 5 اسفند 1401 فرادید 6 اسفند 1401 فرادید 7 اسفند 1401 فرادید 8 اسفند 1401 فرادید 9 اسفند 1401 فرادید 10 اسفند 1401 فرادید 11 اسفند 1401 فرادید 12 اسفند 1401 فرادید 13 اسفند 1401 فرادید 14 اسفند 1401 فرادید 15 اسفند 1401 فرادید 16 اسفند 1401 فرادید 17 اسفند 1401 فرادید 18 اسفند 1401 فرادید 19 اسفند 1401 فرادید 20 اسفند 1401 فرادید 21 اسفند 1401 فرادید 22 اسفند 1401 فرادید 23 اسفند 1401 فرادید 24 اسفند 1401 فرادید 25 اسفند 1401 فرادید 26 اسفند 1401 فرادید 27 اسفند 1401 فرادید 28 اسفند 1401 فرادید 29 اسفند 1401 
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۵    
برای درمان قرمز شدن چشم ها ابتدا باید علت بروز آن را پیدا کرده و مطابق با آن درمان را شروع کرد. توصیه می کنیم اگر دچار قرمزی چشم ها شدید و با استراحت مشکل شما برطرف نشد، به یک چشم پزشک مراجعه کنید.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
دم اسب بیشتر به صورت چای مصرف می شود که از خیساندن گیاه خشک شده در آب داغ تهیه می شود. مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهند که دم اسب ممکن است استئوکلاست ها را مهار و استئوبلاست ها را تحریک کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
برای جلوگیری از مکیدن انگشت کودکان، می توان با استفاده از پماد دکسپانتنول در کنار ناخن ها و ایجاد طعم تلخ، کودک را از ادامه این رفتار منع کرد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
افشانه ها و اسپری های شیشه شوی و تمیز کننده سطوح نیز با توجه به این که به صورت ذرات بسیار ریز (آئروسل) در هوا منتشر می شوند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۷    
گردشگران سوار بر قایق ویدئویی از برخورد سگ و کوسه ضبط کردند. به نظر می رسد که سگ خواست از جزیره محافظت کند یا فقط می خواست با کوسه بزرگ در آب بازی کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
قیمت لبنیات و روغن در 3 ماه اخیر تثبیت نسبی داشته است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۶    
این روزها خانه تکانی قبل از عید در برنامه بسیاری از افراد قرار دارد، تمیز کردن مبلمان نیز از این قاعده مستثنا نیست.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
مقایسه بین جنگنده های نسل پنجمی یکی از داغ ترین موضوع های مربوط به صنایع هوایی نظامی است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
حدود 144 هزار گونه مختلف قارچ در کره زمین وجود دارد؛ آن ها در سراسر سیاره به اشکال مختلف مانند مخمرها، کپک ها و شاید جالب ترین آن ها، قارچ ها ظاهر می شوند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۱:۳۶    
شیرخشک با تأمین موادغذایی مورد نیاز، به چاقی صورت کمک می کند. علاوه بر این باعث زیبایی پوست نیز می شود.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۱:۲۷    
کارشناسان معتقدند هنوز تا جبران خشکسالی این سال ها راه درازی باقیست و بارش های امسال به تنهایی قادر به جبران کمبود منابع آبی سنوات گذشته نخواهد بود.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۱:۱۵    
این آیین قدیمی بهانه ای است برای دور هم بودن خانواده ها و شکرگزاری از خداوند و همچنین ایجاد دلبستگی بیشتر و آماده شدن برای نوروز باستانی.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۰:۵۱    
نسخه جدید و به روز خودرو FMC SX5 در نسخه پلاس به صورت نقد و اقساط عرضه می شود.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۰:۴۵    
این حادثه 11 مصدوم داشت که دودزده شدند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰    
کارناس صداوسیما پخش یک سریال را مخالف با اهداف فرزند آوری معرفی کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۱    
شهرام عبدلی که برای ایفای نقش در یک سریال در شهر مشهد به سر می برد بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۶    
درنای امید 15 سال به صورت انفرادی مهاجرت می کند و برای حفظ خط پروازی ماه گذشته یک بال درنا از بلژیک به مازندران منتقل شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۷    
دانه صنوبر و یا چلغوز در واقع دانه یا میوه درخت کاج است. نام چلغوز از چهل غوزه به معنای چهل دانه مخروط کاج برگرفته شده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۵    
باغ وحشی که هر روز و هر ثانیه هزینه نگهداری از حیوانات و تغذیه دارد، چرا ورشکست نشدند؟
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۲    
ستارگان خوشه ستاره ای NGC 1850 بسیار جوان هستند و همین موضوع باعث شده این خوشه ستاره ای خاص باشد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۷    
در نگاه نخست، عظمت و ارتفاع ساختمان با ستون ها و نقش برجسته ها و پنجره های بلند و متعدد کاملا منطبق است. در نمای اصلی چهار ستون بزرگ اصلی و در دو جناح چهار ستون باریک وجود دارد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۵    
زلزله ای با قدرت 6.4 ریشتر هاتای ترکیه را لرزاند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۶    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه خبر داد که در مناطق مستعد همراه با خیزش گرد و خاک است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۷    
سقف سوختگیری با کارت های شخصی هر سه ساعت 40 لیتر در تمامی استان ها به جزء تهران اجرایی شده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۷    
درحالی که فولادی ها از برد مقابل نماینده سعودی خوشحال بودند، جواد نکونام در اعتراض به مشکلات زیادِ باشگاه از سمتش استعفا کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
در این مطلب ویدئویی از شناکردن یک ماهی بدون سر را ببینید.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
زمین لرزه ای با قدرت 6.3 ریشتر حدود یک دقیقه بندر مرسین ترکیه را لرزاند. این زلزله در مناطق مختلف لبنان و سوریه هم احساس شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
افراد کمی هستند که بالاتر از این سن عمر می کنند. ژان لوئیز کالمان، زن فرانسوی که 122 سال زندگی کرد؛ دارنده رکورد جهانی پیرترین فردی است که تا به حال زندگی کرده وی در سال 1875 به دنیا آمد و در سال ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۷    
یک داستانی با سابقه عجیب در پس ایستادن رونالدو برای پنالتی زدن نهفته است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۵    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته سقف برداشت از خودپرداز ها در روز های پایانی سال افزایش می یابد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۲    
پسر مرحوم ناصر عبداللهی ترانه ای از پدرش را اجرا کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۷    
برخی از زنان مانند لیلی کالینز ابرو های پر و پرپشتی دارند، اما برای کسانی که به طور طبیعی ابروهایشان نازک است، آرایشگران استفاده از مداد ابرو را توصیه می کنند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
این مرد ایرانی الاصل 60 ساله در سال 2002 کمپانی Najafi Companies را تاسیس کرد و خود مدیرعامل این شرکت سرمایه گذاری بین المللی را بر عهده گرفت. ثروت خالص نجفی بیش از 2.9 میلیارد پوند تخمین زده شده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۲    
این به روزرسانی در کنار اینکه نسخه پچ امنیتی پرچمدار های سامسونگ را به 1 فوریه 2023 ارتقا می دهد، 48 بهبود امنیتی برای اندروید 13 و 7 بهبود امنیتی برای رابط کاربری One UI سامسونگ به همراه دارد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
مشتریان حائز شرایط می توانند از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه (3 اسفند) با مراجعه به سایت مذکور جهت ثبت نام و پرداخت یک باره وجه تا تکمیل ظرفیت مراجعه کنند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
وزرات توسعه دیجیتال قرقیزستان تمبر پستی Kyrgyz Express Post 2022 به مناسبت سال بین المللی توسعه پایدار کوهستان که طولانی ترین تمبر در جهان است را چاپ و منتشر کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۱    
از هفته آینده سامانه ای راه اندازی می شود که مردم می توانند با مراجعه به آن، مطلع شوند که کارت سوخت خود را در کدام جایگاه سوخت جا گذاشته اند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۲    
غلظت دی اکسید کربن در جو زمین تنها 0.041٪ است که 32 درصد از این مقدار در نتیجه فعالیت های انسانی ایجاد شده است ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۱    
طبق توافق طرفین قرار شده این شرکت برندی خاص از ساعت های لاکچری با عنوان Jacob & Co x CR 7 Epic X با جواهرات برای ساخت دو برند با عنوان های Heart of CR 7 و Flight of CR 7 با رونالدو به توافق رسید.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۲    
قربانیان زلزله در این کشور به 41 هزار و 156 تن رسیده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
یکی از داروفروشان در کابل نیز می گوید که طالبان دوبار با اسلحه به مغازه اش آمده و به او هشدار داده اند که هیچ قرص ضدبارداری نباید بفروشد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
واقعا چالش برانگیز خواهد بود که ببینیم چگونه این نوع ربات های متحرک می توانند بدون این که دائما با یکدیگر برخورد کنند، به موفقیت دست یابند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۰    
بنا بر اعلام سازمان آب و هوای ملی در بانسویل/ریو گرانده ولی چندین نفر وجود احتمالی شهاب سنگ را در غرب مک آلن گزارش داده اند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
این حشره عظیم الجثه به عنوان بزرگترین حشره تاریخ کره زمین حتی از عقرب دریایی غول پیکر نیز بزرگتر بوده است. ساختار بدنی این موجود خوفناک مشابه با هزارپایان امروزی است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
پیرو انتشار خبری از سوی داماد خانواده مرحوم "علی انصاریان" مبنی بر وجود ابهاماتی در فوت این پیشکسوت فوتبال، خبرگزاری تسنیم چند روز پیش موضوع را از محمدرضا هاشمیان ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
شاهین در بازار آزاد امروز اول اسفند معادل 570 میلیون معامله می شود. قیمت تیبا صندوقدار 325 میلیون است
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
207 اتوماتیک سقف شیشه ای حدود 900 میلیون در بازار معامله می شود. قیمت 206 تیپ 2 به 505 میلیون رسیده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
دلار سهمیه ای تا ظهر امروز اول اسفند 45 هزار و 200 فروخته شد. قیمت سکه به نیمه کانال 29 میلیون رسید
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۱    
اتفاقاتی همچون شکار در حیات وحش برای گروهی از مردم ممکن است دلخراش و ترسناک باشد. اما برای آن هایی که واقعیت های طبیعت را پذیرفته اند، جدال حیوانات لذت بخش و دیدنی است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
قرار بود این فیلم گام اول از فاز پنجم مارول باشد؛ اما از نظر اغلب منتقدان چیزی بیش از اکشن کلیشه ای و داستان نامعقول در آن به چشم نمی خورد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
راهنماتو: این فیلم نشان می دهد که قاقم در میان گروهی از خرگوش ها می پیچد و روی خرگوشی تمرکز می کند که حدود ده برابر بزرگ تر از خودش است. قاقم باهوش تصمیم می گیرد خرگوش را با یک تعقیب بی امان خسته کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
در این ویدئو یکی از این گورخر های بداقبال را مشاهده می کنید که سعی دارد با کروکودیل قاتل بجنگد و حتی موفق می شود او را گاز بگیرد!
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
یوزپلنگ ابتدا خود را در میان درختان مخفی می کند و در نهایت به سرعت به سمت طعمه غول پیکر خود می دود.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
دیدن یک شخصیت تنها در چنین سناریو ها ترسناکی بسیار هیجان انگیز و جذاب است، موضوعی که باعث می شود تماشای فیلم های ترسناکی که در ادامه می آیند بسیار سرگرم کننده باشد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
سال 1975 یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barf sser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن 68 سالگی در سال 1787 از دنیا رفت ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
این ویدئو نیز که در ماسایی مارا ضبط شده، گروهی از شیر های نر جوان را می بینیم که به سن سه سالکی نزدیک شده اند و پدر چشم دیدن آن ها را ندارد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
ویدئوی عجیبی از تلاش های ماهیگیر برای خارج کردن ماهی زنده از معده اردک ماهی را در ادامه ببینید.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
در نهایت 20 کفتار به جان شیر نر افتادند و هر کدام ضربه ای زدند، اما اتفاق خاصی برای شیر نر نیفتاد و سلطان جنگل از حمله کفتار ها جان سالم به در برد.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
از روز گذشته رنج آی پی های کلودفلر با اختلال های گسترده ای روبه رو شدند. این اختلال در نتایج رادار کلودفلر نمایان است ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
ویدیویی پر احساس از لاک زدن یکی از امدادگران ترکیه برای دختری که از زیر آوار نجات یافته، حسابی در شبکه های مجازی غوغا کرده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
نظامیان استرالیا درحال آزمایش سگ رباتیکی هستند که به سربازان اجازه می دهد تا با فکرکردن به آنچه می خواهند، این ربات را کنترل کنند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
محققان معتقدند که ازدواج کردن و بودن در کنار همسر یا شریک زندگی می تواند یک سرمایه گذاری بلندمدت در زمینه تأمین حمایت اجتماعی، تحمل مشکلات در میانسالی و حتی سالمندی در زندگی باشد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
زرکام به عنوان بزرگ ترین کارخانه کانفکشنری خاورمیانه شناخته می شود که از نظر کیفیت محصولات و نوع بسته بندی در جایگاه ممتازی قرار دارد و با کمک بهترین ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
تیکرز از خانواده ی ویفر های ترد فندقی شکلاتی است که به عنوان یک میان وعده بسیار جذاب، در دو سایز با طراحی و بسته بندی بسیار زیبا و مدرن به بازار معرفی شده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
یادگیری صحیح و اصولی ریاضی به کودکان نکات و روش های خاص خودش را دارد که در ادامه به 5 نکته از مهم ترین نکات یاد دادن ریاضی به کودکان اشاره شده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
در این تصویر یکی از معشوقه های مظفرالدین شاه قاجار مشاهده می شود که گویا شاه کاخ عشرت اباد را به او بخشیده بود.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
یک مقاله جدید ادعا می کند که فرازمینی های هوشمند فقط علاقه مند به تماس با پیشرفته ترین سیارات از نظر فناوری هستند، و زمین ما دراین حد نیست!
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
دانشمندان با انجام آزمایشاتی جالب به دنبال شناسایی سلاح مرگباری هستند که 5000 سال پیش برای کشتار 34 نفر در یک غار آلمانی به کار رفته است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
شهرام عبدلی مشغول بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج گذار با موضوع امام رضا (ع) در مشهد بود که شامگاه شنبه به بیمارستان منتقل می شود و بعد از تشخیص پزشکان مشخص می شود او درگیر عارضه مغزی شده ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
جنگنده سوخو 25 که در ناتو با نام فراگ فوت شناخته می شود، از اواخر دهه 1970 میلادی به خدمت گرفته شد و تا کنون بروزرسانی های زیادی را تجربه کرده است ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
دانشمندان در اکوادور گونه جدیدی از قورباغه رودخانه ای را با چشمانی به رنگ صورتی کمرنگ و انگشتانی طلایی رنگ کشف کردند که در نوع خود موجودی حیرت آور به نظر می رسد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
مارمولک ها موجوداتی جذاب با طیف وسیعی از اندازه ها و زیستگاه ها هستند. ایگوانا ها و مارمولک ها رایج ترین گونه های مارمولک ها و خزندگان بزرگ هستند، که اژد های کومودو بزرگترین گونه است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
سیارک ها اغلب ظاهری تقریبا کروی دارند، اما برخی از آن ها در اشکال و اندازه های عجیب و غریبی ظاهر می شوند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
پیش از آغاز یک پروژه ی بزرگ ساخت و ساز در هالبرشتاتِ آلمان، متخصصان در حال انجام حفاری های گسترده در منطقه هستند و به آثار مهمی از زندگی در دوران ماقبل تاریخ نیز دست یافته اند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
لیستی از قیمت انواع ماشین ظرفشویی موجود در بازار در برند های مختلف را ببینید.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
درجدول زیر قیمت پرفروش ترین اسپیکر های بلوتوثی را مشاهده می کنید.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
در شرایطی که بر اساس طبقه بندی های کارشناسی ارائه شده از سوی زلزله شناسان، زمین لرزه هایی واقع در بازه بزرگای 4 تا 12 ریشتر، زلزله هایی هستند که به واسطه شدت لرزش در سطح متوسط، بالا و بسیار شدید ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
خواب آلودگی راننده کامیون و انحراف به راست او در یک جاده برون شهری در فیلادلفیا، فاجعه بر جا گذاشت.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۷    
مقبره ی توت عنخ آمون پر از مجسمه هایی از جنس عاج و فلزات باارزش، جواهرات و حتی یک ارابه ی طلایی کامل بود ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۷    
در جدول زیر لیستی از قیمت انواع خودرو های بی ام و آمده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
مجسمۀ کوچکی که در یک بازار روز به مبلغ 2 پوند خریداری شده بود، حالا با معلوم شدن قدمتش، قیمتی چندین هزار پوندی پیدا کرده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
طرح مولدسازی که رئیس سازمان خصوصی سازی از آن به عنوان بزرگ ترین طرح تحول اقتصادی ایران نام برده است، تجربه ناکام و شکست خورده هدفمندی یارانه ها در دولت های نهم و دهم را تداعی می کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
در این گزارش نگاهی کوتاه به پر بیننده ترین تصاویر شکار در حیات وحش در سال 2022 خواهیم داشت.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
افراد بیکار کسانی هستند که با 15 سال سن یا بیشتر دارای 3 ضابطه به صورت همزمان باشند. در واقع باید در هفته مرجع فاقد کار باشند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
گرچه تورم آمریکا در ماه ژانویه با افت 1/ 0 واحد درصدی به 4/ 6 درصد رسید، اما تورم ماهانه با رشد 5/ 0 واحد درصدی رو به رو شده است و این موضوع نقشه بلندمدت جرمی پاول را به هم ریخته و سیاستگذاران فدرال ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
پروفسور دیوید الکساندر، استاد دانشگاه لندن، می گوید؛ درست است که این زمین لرزه قدرتمند بود، اما لزوما به اندازه ای نبود که بتواند ساختمان های خوب و محکم را تخریب کند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
کارشناسان می گویند وقتی بازار سهام از انتظارات تورمی دور شده است و در فضایی چندگانه و غبارآلود قرار دارد که طی آن به دلیل تشدید نااطمینانی ها به وضعیت آتی معاملات ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
بررسی آمار های بانک مرکزی از حجم پایه پولی و نقدینگی نشان دهنده تغییر محسوس در روند افزایشی تورم نیست ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
آخرین فیلمی که از امید تنها بازمانده از گونه تک درنای سیبری در ایران و درنای ماده به نام رویا منتشر شده این 2 را در حال نشان می دهد که هم مسیر شده و باهم پرواز می کنند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۵    
در ادامه محدود شدن تدریجی دسترسی های اینترنتی که از حدود 5 ماه پیش آغاز شده، روز شنبه سرویس کلادفلر نیز با اختلال جدی مواجه شد و ترافیک این سرویس دهنده در ایران نسبت به روز های پیش از آن افتی حدود 50 ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۱    
بررسی بازدهی بازار ها در 11 ماه نخست سال 1401 نشان می دهد که ربع سکه با بازدهی 150 درصد در بازه 11 ماهه، صدرنشین بوده است ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۱    
آیا سفر اخیر رئیس جمهور به چین می تواند منشاء تحولات در صنعت خودروی کشور باشد؟ این سوال در شرایطی مطرح است که معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه یکی از دستاورد های سفر اخیر رئیسی به چین را عقد چندین ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۲    
قدرت پیدا می کنید با یار احساسی تان گفتگو کنید، طوری که انگار او قدیمی ترین و معتمدترین دوست شما است.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
فال ابجد امروز دوشنبه اول اسفندماه ماه 1401؛ فال حروف ابجد از فال هایی است که طرفداران خودش را دارد. فال ابجد بسیار قدیمی است و افراد به پیشگویی ها و طالع های این فال اعتقاد دارند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز دوشنبه اول اسفندماه از نظر خوانندگان محترم می گذرد. فال به حافظ اول اسفندماه را بخوانید.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۰    
سال ها پیش شهاب عباسی در مجموعه آیتمی خنده بازار برنامه های مختلف تلویزیون را هجو می کرد. یکی از این برنامه های مورد هجو، برنامه فتیله، جمعه تعطیله بود ...
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۰:۳۲    
نور و باد های ستارگان عظیم خوشه، ذرات گردوغبار کوچک تر را پراکنده و به رشته ها تبدیل می کنند.
فرادید   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۰:۱۶    
آب به بستر خشک رودخانه رسیده، با جاری شدن آن پل های خواجو، چوبی و سی و سه پل جان دوباره ای گرفته اند و مردم را بیش از گذشته دور هم جمع می کند.