یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۵Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1401 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 خرداد 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آذر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۳:۴۴    
همزمان با سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع، تفاهم نامه همکاری مشترک خانه مطبوعات و کانون وکلای دادگستری استان قم منعقد شد و بر این اساس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۱:۲۳    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با کسب مقام برتر در جشنواره هنرهای تجسمی فجر در کشور خوش درخشید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۳    
سامانه خرید از کتابفروشی ها در زمینه تحقق عدالت فرهنگی و نیز حمایت از کتابفروشی های سراسر کشور با استفاده از ظرفیت مجازی به نشانی" c.ketab.ir "راه اندازی شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری رویداد بزرگ مد و لباس اسلامی در قالب نمایشگاه از دهم اسفندماه به مدت سه روز در هتل داریوش بجنورد خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
شانزدهمین جشنواره تئاتر ملی رضوی که خرداد سال آینده در تبریز برگزار خواهد شد، هیأت بازخوانی متون خود را معرفی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
سی ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب هند با حضور جمهوری اسلامی ایران امروز (ششم اسفندماه 1401) آغاز به کار خواهد کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: 270 عنوان کتاب در زمینه های مختلف از ابتدای امسال تاکنون در این استان به چاپ رسیده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۴    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از اجرای برنامه های متعددی به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۷    
به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبان ،مراسم جشنی عصر پنجشنبه 4اسفند1401 در خیمه گاه حضرت ابوالفضل با شرکت جمع کثیری از کودکان و نوجوانان فعال در حوزه قرآن و عترت تحت عنوان مسابقه "قرآن بخوان جایزه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۲    
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جهت برنامه ریزی دهه مهدویت در دفتر امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستاراروز پنجشنبه 1401/12/04برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۱    
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی با اشاره به برپایی پرشور مجموعه جشنواره های فرهنگی و هنری فجر نوشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیدار و سرکشی از دو خانواده جانباز 50 درصد در بخش کارزان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۵    
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه بزرگداشت 16 اسفند روز قرآنی بوشهر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۷    
یادمان مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران پس از 13 سال بلاتکلیفی،با پیگیری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دوستداران این نویسنده فقید روز شنبه در مراسمی به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۶    
محمد علی رجبی کارمند اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نطنز در یازدهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان رتبه ی اول را کسب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۱    
آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی شنبه شب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۱    
محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه مناطق مختلف ایران عزیز از تنوع پوششی غنی برخوردار است، گفت: در این راستا باید تنوع پوشش اقلیمی اقوام را به رسمیت بشناسیم و فضای لازم برای گسترش فرهنگ پوشش اقوام را ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۵    
محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به اینکه در دوره فعالیت دولت مردمی تلاش شده فرهنگ ایثار بیش از گذشته در قالب های مختلف فرهنگی هنری ظهور و بروز پیدا کند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۵    
جلسه هماهنگی برگزاری نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۱    
استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی همه دستگاه های مسئول برای استقبال از عید نوروز و ماه مبارک رمضان و انجام تهمیدات لازم درخصوص پذیرایی از مسافران نوروزی و تأمین مایحتاج مردم استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۴    
نمایشگاه "مد و لباس" با همراهی 100 ویژند(برند) برتر فعال در زمینه تولید پوشاک ایرانی، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری فارس، در شیراز افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۵    
جلسه هماهنگی انتخاب پایتخت کتاب ایران با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان طارم برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۵    
همزمان با اعیاد شعبانیه عصر شعر شهود در شهرستان دلیجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۵    
جنگ شادی به مناسبت عید سعید مبعث در سالن مهر هلال احمر شهرستان دلیجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
داوری آثار راه یافته به مرحله نهایی دومین جشنواره نمایشنامه خوانی شهریار باحضور هنرمندان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۵    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بنیاد سینمایی فارابی با تأکید بر لزوم افزایش کمی و کیفی تولیدات آثار سینمایی مرتبط با ارتش، از توجه بیش از پیش ارتش بر این مهم خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۴    
سومین کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با حضور محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۵    
فیلمنامه های سه فیلم از نرگس آبیار درگنجینه موزه سینما ثبت شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۵    
یازدهمین جشنواره منطقه ای شعر گوشی همدرنگ در شهرستان باغملک برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۴    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان تاکستان جشن بزرگ اعیاد شعبانیه با حضور مردم و خانواده ها و هنرمند کشوری مهران رجبی و مسئولین شهربمناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۴    
از هنرمندان و آثار برگزیده بخش رقابتی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر جایزه باربد در تالار رودکی تهران تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۵    
دبیر هنری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از برگزاری رویداد سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در استان هرمزگان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آماده سازی سالن های نمایش برای سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۵    
با حضور قاسم قندهاری، معاونت توسعه مدیریت و منابع و ذیحساب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، جلسه گروه تخصصی ساختار و فناوری های مدیریت تشکیل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۴    
به مناسبت اعیاد شعبانیه جشن بزرگ این اعیاد در بخش صالح آباد شهرستان مهران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
گروه فرهنگی هنری باران با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ، نمایش تر گمه میرزا کوچیک خانا را در سطح شهرستان رودسر اجرا می نماید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی گیلان ، از راه اندازی دبیرخانه بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور با برش استانی در تالار مرکزی رشت خبر داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۴    
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از راه اندازی سامانه خرید از کتابفروشی ها با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۵    
پس از اقامه نماز ظهر و عصر و در نشستی صمیمی با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
نماینده ولی فقیه در گیلان و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با تأکید بر لزوم ارج نهادن به داشته های فرهنگی ، هنری و معماری ایران اسلامی ، گفت : لازم است المان های شهری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رزن از تدوین بانک اطلاعاتی هنرمندان شهرستان رزن و درگزین خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۵    
از کتاب شمیم گلزار در مسجد امام حسین علیه السلام دلیجان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۴    
کارکروه فضای مجازی با موضوع هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۲    
بهمن غلامی با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر منصوب شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۵    
شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون در مشهد درگذشت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۷    
سرپرست معاونت امور هنری،سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه گروهی سفال و سرامیک حِس در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری عمیق بجنورد دایر می شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
دومین جشنواره تصویرگری پرندگان " تذرو" با عنوان من نیم مرغی چو مرغان دگر توسط موسسه فرهنگی هنری سروسپید سهی لاهیجان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۲    
جشن بزرگ مبعث در سالن تختی تالش با حضور جمع کثیری از علاقمندان به مناسبت عید مبعث برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۵    
مجوز نمایش بین المللی فیلم سینمایی قاتل و وحشی به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت الله صادر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۴    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان تاکستان جشن یک سالگی انجمن حکیم خیام نیشابوری به مناسبت روز زبان مادری در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) تاکستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۴    
سه اثر امیرحسین نظری عکاس قزوینی به پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۷    
معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از امکان خرید اینترنتی و حضوری از کتابفروشی های کشور با یارانه اختصاصی برای هر کدملی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
علاقه مندان می توانند تا دهم اسفندماه 1401 با مراجعه به کتابفروشی های عضو سامانه خرید از کتابفروشی به صورت حضوری با یارانه 25درصدی کتاب خریداری کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی شعر بشکردی با حضور دادعلی زاده فرماندار بشاگرد، میردادی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
جایزه شایستگی فستیوال بین المللی فیلم آمریکا (Accolade Global Film Competition) به فیلم کوتاه نواختن در باد به کارگردانی محمدرضا مهرآفرین، محصول انجمن سینمای جوانان ایران رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۷    
در اولین روز جشنواره مرزداران، مسئولین استانی و شهرستانی، هنرمندان و گروه های نمایشی به شهدای سوم شهرورماه 1320 ادای احترام کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۷    
نمایش های باشدان باشا ، صدرآفرین ، تکرار ، و چشمان اروند در اولین روز بخش نمایش های صحنه ای جشنواره فرهنگی و هنری مرزداران اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۲    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و تقارن آن با ایام پایان سال از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در هفته پایانی سال 1401 و هفته نخست نوروز 1402 ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۷    
طوبای زرین پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به استاد "محمدعلی جدیدالاسلام" اعطاء شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۷    
جدول اجراهای بخش نمایش های صحنه ای نخستین دوره جشنواره منطقه ای فرهنگی و هنری مرزداران که از 5 تا 7 اسفند در شهر مرزی بیله سوار مغان روی صحنه خواهند رفت، اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۷    
محمد سیمزاری، اکبر صادقی و فرشید سلامت، به عنوان داوران بخش نمایش های صحنه ای اولین دوره جشنواره منطقه ای فرهنگی و هنری مرزداران، معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۷    
رئیس کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان گفت: بزرگترین رویداد فرهنگی استان با برگزاری این کنگره در استان دارالارشاد اردبیل تحقق خواهد یافت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
محافل ده گانه قرآنی ، همزمان با سراسر استان ، عصر امروز با حضور قاریان برتر کشوری ، بین المللی و استان ، در مسجد شهدا رودسر برگزار می گردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۴    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان تاکستان به مناسبت اعیاد شعبانیه جشن میلاد با سعادت امام حسین (ع) وامام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) در سالن مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
به مناسبت اعیاد ماه شعبان محفل قرآنی شعبانیه با حضور رضا ثقتی مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و موسی فکور فرماندار محترم فومن در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۴    
اسفندیار فیاضی، شاعر محلی گوی گنابادی چهارم اسفندماه چشم از جهان فروبست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۵    
مراسم بزرگداشت حکیم نظامی شاعر بزرگ پارسی قرن ششم به کوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی پنجشنبه چهارم اسفندماه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۷    
یکصد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با حضور اعضای شورا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۳    
به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه جشن قرآنی در فرهنگسرای انقلاب باغ جیرال با محوریت محلات اردبیل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۶    
کتاب "مکاتب احیاگری اسلامی" در هند قرن نوزدهم میلادی با حضور جمعی از مسئولان، نویسندگان و علاقمندان فرهنگ و ادب در قزوین رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۵    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در شهرستان منوجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۴    
دبیر اجرایی سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم از استقبال عکاسان خارجی از پانزدهمین سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
سه کتاب از نشر چهره مهر به مدیریت شیوا پورنگ به تازگی وارد بازار کتاب شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
فیلمبرداری پروژه نیمه بلند سراب به کارگردانی مرتضی علیزاده در شهرستان بشرویه وارد مرحله پیش تولید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۴    
در نشست کمیسیون تخصصی چاپ استان سمنان با تاسیس چهار چاپخانه در شهرستانهای گرمسار و شاهرود موافقت شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۷    
همزمان با آیین اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر استانی، آیین بزرگداشت چهار تن از پیشکسوتان عرصه موسیقی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۴    
با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ایوان و گروه نمایشی شهرستان مهران، اجرای نمایش طنز "یک روز پر دنگ و فنگ" به مدت سه شب از سوم تا پنجم اسفند ماه 1401 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۹    
نخستین رویداد شتاب دهنده ی شیوه های خلاقانه ی تصویرسازی کتاب 17 تا 19 اسفندماه در مشهد برگزار می شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۲    
کارگاه آموزشی "خیمه شب بازی" توسط استاد سیاوش ستاری در شهرستان لنگرود برگزار و مورد استقبال هنرمندان و هنرجویان تئاتر شرق گیلان شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۲:۳۶    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از حمید بهجت بعنوان احراز رتبه اول کشوری مدیر هنری برتر از استان آذربایجان غربی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۹    
پیام احمدی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت اعیاد شعبانیه ولادت امام حسین (علیه السلام) روز پاسدار ...