دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۲۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1401 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 خرداد 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آذر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژه موزه هنرهای معاصر که از سال 93 کلید خورده است، نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز قول مساعد داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: معرفی نظامی فارسی گو امروز از هر زمان دیگری مهم تر است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۴    
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی استان قم، برگزیدگان دومین جشنواره رسانه ای شهر ما معرفی و تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۹    
هشتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه بزودی دو تفاهم نامه فرهنگی و رسانه ای میان ایران و ونزوئلا به امضا خواهد رسید، گفت: احداث مشترک کارخانه تولید کاغذ در ونزوئلا ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه احمد عزیزی یک شاعر فراملی است، گفت: عزیزی را همه به عنوان شاعر آیینی می شناسند اگرچه وی از فلسفه و عرفان اسلامی هم اطلاع داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۰    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، روز چهارشنبه(24 اسفند) در نشست هم اندیشی با رسانه های استان به اهمیت کار رسانه ها اشاره کرد و افزود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شایسته است به همت مردم جشن های رمضان با هدف سپاس از نعمت بزرگ روزه داری در شهرها و روستاها برگزار شده و مردم حرمت این ماه را پاس بدارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۰    
هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی مقام نخست جشنواره ملی هنرهای تجسمی (عفاف و حجاب) استان خراسان شمالی در بخش پوستر را کسب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از برگزاری برنامه های خوب و مناسبی در خصوص پایتخت کتاب در استان خبر داد و پیشنهاد کرد: جلسات نقد کتاب با حضور نویسندگان در استان برگزار شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۲    
محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه، با حضور در منزل خانواده معزز شهید قاسم غریب، با آن ها دیدار کرد و یاد و خاطره شهید والا مقام مدافع حرم، بار دیگر زنده شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۹    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از فعالیت های فرهنگی، کتابخوانی و ارتقا فرهنگ عمومی موسسات فرهنگی و هنری و قرآنی از محل تبصره 14 قانون بودجه حمایت می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۷    
آیین اختتامیه طرح فرزندآوری و فرزندپروری در فرهنگسرای بروجن برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۰    
نخستین همایش چهره های برتر فرهنگی و هنری شاغل و بازنشسته دستگاه فرهنگ و هنر استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در ساری برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۵    
همایش ادبی و هنری حکمت حکیم ویژه بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در خورموج برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۵    
در آستانه رسیدن سال جدید، فیلم "بخارست" در اهرم اکران شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
دومین کنگره شعر مهدوی، با حضور شاعران برجسته کشوری و شهرستان، در تالار اجتماعات شهید نوبخت لارستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۴    
دوازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز چهارشنبه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با چهار دستور جلسه در مسجد جامع سمنان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تقدیر از مشارکت و همکاری دستگاههای مختلف فرهنگی و اجرایی در جشنواره پایتخت کتاب، خواستار گسترش این همکاری ها تا کسب این موفقیت برای استان سمنان شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
پنجمین دوره جشنواره استانی تئاتر خیابانی شب چراغ با معرفی برترین های امسال خود به ایستگاه پایانی رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
اولین خانه محیط زیست اهواز امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۵    
هنرستان موسیقی پسران 22 اسفند 1401 میزبان دست اندرکاران موسیقی نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
جلسه هماهنگی معرفی ستاد عتبات عالیات در راستای شناساندن هر چه بیشتر این ستاد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با مدیر حج و زیارت استان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۳    
در نشست مشترک معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بر توسعه هنرستان های هنرهای زیبا تأکید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۸    
فرشته بیرانوند دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در جمع دبیران موفق شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان قرار گرفت و تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۹    
کتاب ارج نامه استاد عزت الله زرندیان به قلم دکتر فریدون شایسته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا رونمایی می گردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با خانواده معظم شهیدان محمد پاک بنیان و علی رضا عصار زاده دیدار و گفتگو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۰    
ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت ایام نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بچه های مسجد کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۰    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت استاد محمدجواد محبت را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۰    
امور ایثارگران و پایگاه مقاومت بسیج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و سازمان بسیج هنرمندان با برگزاری اردوی راهیان نور(جنوب کشور) و اعزام همکاران اداره کل و جمعی از هنرمندان بسیجی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۴    
طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد احمدی سرصحرا به عنوان سرپرست هنرستان پسرانه هنرهای زیبای اهواز منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۰    
کمیته توسعه الکترونیک و هوشمندسازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پنجمین نشست خود تصویب کرد تا تارنمایی با راهبری این اداره کل برای شناسایی و معرفی آثار شهدای اهالی فرهنگ ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۰    
مطالبات و مشکلات هنرآموزان و مدیران هنرستان های هنرهای زیبا تحت پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۴    
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شهدا، جمعی از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به نمایندگی از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن حضور در منزل فرزندان شهید همکار با ایشان و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۸    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، از برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی و هنری ستاد خدمات نوروزی 1402 استان گلستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۶    
محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه بزودی دو تفاهم نامه فرهنگی و رسانه ای میان ایران و ونزوئلا به امضا خواهد رسید، گفت: احداث مشترک کارخانه تولید کاغذ در ونزوئلا ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۸    
هاجر مهدویان، هنرمند نیری از استان اردبیل، جایزه بازیگری جشنواره نمایش های خیابانی را به خود اختصاص داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۴    
با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی مسئولان و فعالان حوزه کتاب دهبکری، جشن اهدای کتاب در روستای برگزیده دوستدار کتاب ایران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با همراهی معاونان اداره کل در سفر به سیرجان از مکان های فرهنگی هنری شهرستان بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
تجلیل از برگزیدگان استانی مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان کهگیلویه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و نیز جمعی از پیشکسوتان و فعالین تئاتری شهرهای مختلف استان، آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی آکتورال گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
در آخرین روزهای سال 1401، تالار اندیشه مشگین شهر شاهد اجرای نمایش کاناپه بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۵    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز در هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: اداره کل صنعت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۱    
نشست هم اندیشی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۰    
جمعی از مسئولین شهرستان املش همزمان با 22 اسفند روز شهدا با خانواده شهیدان آتشگر - علیپور و پاکزاد دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۴    
جشن بزرگ خانواده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با حضور کارکنان این اداره کل و دستگاه های هم خانواده برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۴    
در مراسم با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان، از "امیرحسین رحمتی" فرزند گرگان و قهرمان مسابقات جهانی قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۴    
نمایشگاه خوشنویسی از اشعار پروین اعتصامی در نگارخانه استاد یاسمی آماده بازدید عموم علاقمندان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از ساختمان در دست احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آذرشهر بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۸    
نشست کارگروه علمی مشورتی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان سمنان به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در آن از اعضای این کارگروه تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۶    
امام جمعه آذرشهر در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: مسئله فرهنگ مهمترین عنصر حیات معنوی و روحی بشر است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اصحاب فرهنگ و هنر مرجعیت کنشگری اجتماعی در جامعه را دارا هستند و از این رو می بایست در راستای تعالی اخلاق و رشد فکر در جامعه گام بردارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۵    
برگزاری نشست و تجلیل از خبرنگاران با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری درشهرستان کهگیلویه برگزارشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۹    
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه و با همراهی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت همایش شعر مهدوی در این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۹    
فیلم ریحان به نویسندگی و کارگردانی خلیل عمران پور در شهر سرفاریاب از توابع شهرستان چرام
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۵    
سلسله نشست های تخصصی "بیست وهشتمین جشنواره بین المللی شعر رضوی" پس از استان های قم و یزد در مازندران و با حضور دبیر این جشنواره در بابل برگزار شد.