دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1401 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 خرداد 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آذر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۳    
در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از 8 جلد کتاب مجموعه نمایش های کودک و نوجوان رضوی با موضوع امام رضا (ع) رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۵    
محمدرضا سنگری در نشست بررسی شعر انتظار بیان کرد: نسل جوان شاعر امروز ما به موضوع حضرت مهدی (عج) و شعر موعود توجه ویژه دارد و حجم سروده های این نسل از نسل های پیشین جلو زده است و آفاق تازه ای را هم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۵    
هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین جشنوراه ملی جهادگران خوش درخشیدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای که به امضای 231 تن از نمایندگان رسیده است، از وزیر فرهنگ و همچنین اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری موفق جشنواره های فجر امسال تقدیر کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با بیان اینکه امکان فروش کتاب کمک درسی در سامانه خرید از کتاب فروشی مهیا شده است، گفت: مخاطبان صرفا می توانند کتاب های کمک درسی را از این سامانه خریداری کنند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۳    
دو جایزه ی طوبی زرین از پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر؛ ره آورد زمانی و عنایتی برای خراسان بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۲    
در آستانه برگزاری جشنواره، عناوین فیلم های راه یافته به بخش های مختلف سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 معرفی شدند و آثار دو فیلم ساز گلستانی به بخش مستند و غیر رقابتی بین الملل راه یافتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۲    
مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، به میزبانی شهرستان بهار برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۴    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری نشست مشترک هماهنگی و برنامه ریزی جشنواره فیروزه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۴    
امام جمعه بسطام با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف شورای فرهنگ عمومی احیای سنت های فراموش شده است، گفت: احیای این سنت ها باید هدفمند و در راستای مبانی دین اسلام و ارزش ها باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
حجت الاسلام کلاه کج، از برگزاری جشنواره نقاشی با عنوان واجب فراموش شده با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در خوزستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۴:۱۴    
آیین افتتاح دومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل گهر سیرجان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مسئولان شهرستان سیرجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۳:۳۴    
هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر به منظور معرفی، نکوداشت و تکریم چهره های برجسته فرهنگی، هنری این شهرستان 6 اسفند آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۱:۲۳    
ابوالقاسم طحانیان هنرمند دشتستانی، عنوان مدیر هنری برتر جشنواره هنرهای تجسمی فجر (تجسم هنر) کشور را کسب نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۱    
روز بزرگداشت استاد حمید سبزواری در دستور کار، کارگروه نامگذاری روزها و مناسبت های خاص شورای فرهنگ عمومی کشور قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۲    
35 اثر از 13 هنرمند به کیوریتوری نازنین پلکویی از تاریخ 8 تا 14 اسفند ماه 1401 در گالری کلهر رشت در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۱    
همزمان با نخستین روز از آغاز سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، نمایش از اسب تا سیب به کارگردانی فرزاد لباسی و نویسندگی منوچهر اکبرلو ساعت 16 ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۷    
نمایش عقاب به کارگردانی ناصر آویژه که براساس شعری به همین نام نوشته پرویز ناتل خانلری نوشته شده یکشنبه 7 اسفندماه ساعت 18:30 میزبان مخاطبان تئاتر در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۳    
دومین اجتماع بزرگ قرآنی زنجان به همراه پاسداشت بیش از نیم قرن تلاش بانوی فرهیخته و مبلغ پیشکسوت کلام وحی سرکار خانم منیره قریشی در زنجان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۵    
دبیر شورای فرهنگ عمومی در ادامه عنوان کرد که ما در شهر شیراز به مکان هایی ثابت برای فروش این قسم کالا نیازمندیم و برای محقق شدن این مسئله گفتگوی با صاحبان برندها و اصناف و مسوولین شهری و استانی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به مطالبات و انتظارات بانوان کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر اندازه استعداد و ظرفیت در کارمندان زن باشد به همان اندازه امکان رشد و تعالی شغلی و حضور پررنگ تر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۷    
دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی با حضور فعالان فضای مجازی چهارمحال و بختیاری و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اندیشه فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
"کنسرت نمایش " دل آرام از هفتم تا دهم اسفندماه 1401 از ساعت 7 شب در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد اجرا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۷    
جلسه هم اندیشی صنایع نرم و هویت ساز و خلاق ، با محوریت بررسی نقش و جایگاه خلاقیت در تولیدات حوزه های فرهنگی و هنری و در راستای تشکیل کمیته ی استانی صنایع نرم و هویت ساز و با حضور تعدادی از کارشناسان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
جشن میلاد حضرت سید الساجدین علیه السلام در مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه با موضوع آسیب های اجتماعی در تبریز منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۷    
رئیس شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن بر حوادث سوار می شود و فرصت ها را به تهدید تبدیل می کند، گفت: در این میدان جنگ رسانه ای، باید روایتگر اول باشیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۲    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و فرماندار این شهرستان که صبح روز یکشنبه 7 اسفند ماه 1401 برگزار شد ، معرفی گردید .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۷    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با جمعی از هنرمندان ، صبح امروز با آزاده و جانباز 70 درصد لنگرودی ملاقات نمود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
فراخوان دومین دوره مسابقه فیلمنامه نویسی نگاه نو،توسط مؤسسه سینمایی چشم انداز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۲    
رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران گفت: ستادی برای معرفی شخصیت حکیم نظامی در داخل و بیشتر در خارج از کشور آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۴    
به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، جشن بزرگ پاسداشت روز پاسدار در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
نمایشگاه کتاب انتشارات ارتباط نوین در اسفند 1401در پارک بعثت لاهیجان برپاست .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
جواد اسلامی جایزه ترانه را از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به خراسان آورد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
ناصر فیض در اولین همایش شعر " روشناَبه" به یاد نویسنده و شاعر طنز پرداز رودسری " سیامک سلیمانی روشن " ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
فراخوان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس (جشن رمضان) منتشر شد؛مهلت ثبت نام تا بیستم اسفندماه اعلام شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
ویژه نامه معرفی آثار اجرایی و عوامل سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی توسط دبیرخانه جشنواره منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
نقاشان نوجوان لنگرودی برگزیده مسابقه انار دونه دونه از سوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۲    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه خوانش بخش هایی از مخزن الاسرار حکیم نظامی در تبریز خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۷    
سومین شب محافل قرآنی شعبانیه استان گیلان ، شنبه شب 6 اسفند ماه 1401 در مسجد جامع شهدا شهرستان رودسر برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی از تمدید ارسال آثار دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان تا پایان اسفندماه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
در دومین روز جشنواره تئاتر منطقه ای مرزداران نمایش های آخرین نامه ، ستاره های شط و دالغالی کونوللر از شهرهای پارس آباد، خلخال و ارومیه به روی صحنه رفت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: با توجه به درخواست های مکرر هنرمندان، مهلت ارسال و ثبت ویدئوی اجرا تا پایان اسفند ماه 1401 تمدید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
هشتمین دور از جشنواره "پایتخت کتاب ایران" با هدف توسعه فرهنگی و ترویج کتاب خوانی از طریق حمایت از برنامه ها و پیشنهادهای نو و ابتکاری، اثربخش و پایدار برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۴    
کلاس های آموزش هنر رایگان در این شهرستان در حال برگزاری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، تسهیل ارتباط بین هنرمندان با صنعتگران را از جمله اهداف این رویداد ذکر کرد و گفت: رویداد طراحی بسته بندی مسیر اقتصادی و بازاری مناسبی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
امکان خرید کتاب از سامانه خرید از کتابفروشی برای افراد زیر 18 فراهم شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
جلیل سروری معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی، درگذشت شاعر پیشکسوت گنابادی، مرحوم اسفندیار فیاضی را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
در دومین سانس نخستین روز از سیزدهمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، نمایش پروانه باش ساعت 10:30 یکشنبه 7 اسفندماه در سالن فرهنگسرای طوبی بندرعباس به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شورای فرهنگ عمومی استان42 مصوبه در طول سال 1401 داشته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۷    
جدول برنامه های بخش جنبی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در دو سالن فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۴    
نشست خبری نکوداشت سید غزان پرهیز در مجتمع فرهنگی هنری دهدشت شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۴    
یین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در دهدشت با حضور مسئولین شهرستانی برپاشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
مسافر کوچک کاری از آموزشگاه سوژه، از هفتم الی دهم اسفند ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
دومین شب محافل قرآنی شعبانیه استان گیلان ، جمعه 5 اسفند ماه 1401 در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرستان فومن برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۷    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در یکصد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
در یکصد و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان از "سینا طباخی" نفر اول رشته حفظ کل قرآن سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۴    
به مناسبت اعیاد شعبانیه جشن میلاد با سعادت امام حسین (ع) وامام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) در بازارچه شهید بلادیان شهرستان گچساران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در این استان به عنوان رسانه رسمی، نقش مهمی در تولید و انتشار محتواهای شفاف و اقناع افکار عمومی دارد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۷    
"مهدی لزیری" هنرمند پیشکسوت تئاتر تبریز به عنوان سرپرست هیئت بازخوانی متون شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی معرفی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۲    
سعید قاسمی عکاس برجسته اهری طوبای زرین پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را در بخش عکاسی ازآن خود کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۴    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری آیین گرامیداشت روز زبان مادری در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به مناسبت روز جانباز از فداکاری و ایثارگری سه تن از جانبازان قزوینی در هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۲    
جلسه تکریم و معارفه مدیر جدید حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۲    
صوفی و غفاری نشان درجه یک هنر را در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر دریافت کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان از سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به شهر آبدانان و بازدید از مؤسسه قرآنی معراج خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با فرماندار شهرستان شبستر دیدار وگفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۴    
در نشست اتاق فکر کارگروه فرهنگی، هنری و مکتوبات کنگره شهدای استان سمنان در خصوص برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی هنری به یاد شهدای گرانقدر این استان بحث و تبادل نظر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۲    
همزمان با سالروز ولادت حضرت ابولفضل عباس (ع) و روز جانباز ، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با حضور در دفتر امام جمعه سیاهکل با جمعی از جانبازان سرافراز این شهرستان دیدار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۷    
همزمان با نخستین روز از آغاز سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی، نمایش"سینا و پرنده خوش شانس"به کارگردانی "مهدی حبیبی" ساعت 8:30 روز یکشنبه 7 اسفند در تماشاخانه آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۷    
پرویز محمدنژاد نماینده مردم شریف لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان به سوالات اصحاب رسانه پاسخ گفت .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۷    
محافل ده گانه قرآنی استان گیلان که از چهار اسفند آغاز شده ، شب گذشته با حضور قاریان برتر کشوری ، بین المللی و استان ، در مسجد شهدا رودسر نیز برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۴    
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از برگزاری کلاس روخوانی و رونخوانی قرآن مجی به میزبانی این اداره خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۴    
محفل هنرمندان و استادان انجمن خوشنویسان سمنان به یاد هنرمند فرهیخته زنده یاد حسن اخلاقی و با عنوان "مرکب مرکب" در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
سومین کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با حضور محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۲    
هشتمین دوره جایزه فیروزه در راستای حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی در سه محور ایده های استارتاپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۵    
موسیقی بالاخص در کرانه هلیل و شهرهای جنوب کرمان، از جمله نمادهای نمایش هویت فرهنگی است که می تواند با توسعه و ترکیب آن با فرهنگ ها، توسعه پایدار و خلاقیت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۵    
با حضور استاد برجسته کشوری کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی در جنوب کرمان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۴    
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر از اجرای نمایش نامه خوانی "معرکه در معرکه" در مهدیشهر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - ۰۰:۲۷    
محفل انس با قرآن با حضور قاریان شهرستان آستارا جمعه 5 اسفند ماه1401 بعد از نماز مغرب و عشا در خیمه گاه شهرستان آستارا برگزار شد.