دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 31 تیر 1399 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1399 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1399 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1399 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1399 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1399 خبرگزاری حوزه 30 دی 1399 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1399 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 1 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 2 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 3 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 4 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 5 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 6 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 7 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 8 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 9 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 10 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 11 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 12 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 13 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 14 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 15 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 16 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 17 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 18 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 19 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 20 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 21 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 22 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 23 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 24 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 25 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 26 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 27 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 28 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 29 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 30 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1399 
حوزه   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۶    
حوزه/ نماهنگ نعمت ازدواج شامل برگزیده فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت یکم ذی الحجه؛ روز ازدواج توسط فرهنگ سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۴    
حوزه/ مدیر رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه با اذعان به این نکته که رسانه های دینی در زمینه گفت وگوی بین الادیانی و بین المذاهبی موفق عمل نکرده اند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۴    
حوزه/ معاون فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه خواهران گفت: راه اندازی و تاسیس مرکز تربیت معلم مبلغ در واقع زمینه ای داد به سبک سیاق هدفمند طلاب و دانش آموختگان که در این مسیر به فعالیت های طلاب در آموزش و ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۸    
حوزه/ نخستین کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی، از گفت وگو تا تأسیس علم دینی به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۳    
حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه اصل اول در اسلام صلح است، اظهار داشت: صلح؛ توصیه قرآنی است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۹    
حوزه/دبیر جشنواره رسانه ای شهر ما از برگزاری این جشنواره برای نخستین بار در قم خبر داد و گفت: این جشنواره به صورت عمومی برای مردم و تخصصی برای اصحاب رسانه برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۶    
حوزه/ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران طلبه، برای سال تحصیلی 400-1399 در مقطع دکتری در رشته های اقتصاد اسلامی، روان شناسی، جامعه شناسی و مدیریت دولتی دانشجو می پذیرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۰۱    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۶:۲۵    
حوزه/ به حسب احادیث و روایات صحیح و معتبر و متواتر کسی که نماز دهه اول ذی الحجه را بجای آورد در ثواب همه ی حاجیان شریک میگردد، بدون این که از ثواب آنان چیزی کاسته شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۱    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین یوسفی غروی به شرح مباحثی پرداخت که در تاریخ نگاری مرتبط به ازدواج امام جواد(ع) به آن اشاره نشده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۱    
حوزه/ به مناسبت اول ذی الحجه، سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۱    
حوزه/امام جمعه فامنین، ضمن عرض تسلیت شهادت امام جواد (ع) گفت: برای باور کردن علم انبیاء و ائمه (ع) باید قدرت بی نهایت پروردگار متعال را باور کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۵    
حوزه/سخنران مراسم شهادت جوادالائمه(ع)در مدرسه علمیه خواهران اردکان، رسیدن به افضل عبادتی را که امام جواد(علیه السلام) فرموده است برای همه شیعیان از درگاه خداوند مسئلت کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۶    
حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از اهداف ما در مجموعه های فرهنگی ایجاد فرصت های ارتباط و تماس نسل جدید و جوان با خانواده های شهدا است تا مستقیم و بی واسطه با راهی که شهدا رفتند آشنا شده و ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۳    
حوزه/فرزند امام جمعه موقت یزد از مردم دارالعباده خواست تا ضمن دعا برای شفای پدرش، با توجه به شرایط بهداشتی فعلی و فعالیت جهادی کادر درمانی در ایام کرونایی از ازدحام در بیمارستان محل بستری خودداری ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۳    
حوزه/ حجت الاسلام حسینی، تهذیب و اخلاق را ستون فقرات حوزه خواند و گفت: طلبه ای که تهذیب را به حاشیه ببرد و تنها در مباحث علمی خود را تقویت کند، هرگز نمی تواند در آینده برای جامعه اسلامی مفید باشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۱    
حوزه/آیت الله ناصری یزدی در نشست مجازی نمایندگان ولی فقیه استان ها، تأکید کرد: عزاداری ایام سوگواری ماه محرم با رعایت کامل مسائل بهداشتی، در حسینیه ها و منازل برگزار شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۶    
حوزه/ مراسم نیمه شعبان و چراغانی مهدیه زبانزد بود. کافی هم به خاطر اطلاعیه امام آن سال بنای گرفتن مراسم در نیمه شعبان را نداشت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۴    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۱    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۹    
حوزه/استاد حوزه علمیه کردستان گفت: نیازی که امروز به شدت احساس می شود، افزایش سطح ارتباطات حوزه و آموزش و پرورش و دانشگاه است.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۶    
حوزه/ حضرت آیت الله خامنه ای به سؤالی پیرامون پوشیدن لباس جنس مخالف پاسخ دادند.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۴    
حوزه/ خانم علیپوری گفت: آزمون مقطع سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران استان سمنان در سال 99 برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۷    
حوزه/ روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در پاسخ به نماینده مردم شریف لامرد و مهر مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۷    
حوزه/ طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی از حجت الاسلام قابل، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین، تکریم شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۸    
حوزه/ رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق روز سه شنبه و پس از مذاکرات مشترک، در یک نشست خبری اعلام کردند که مصمم هستند با گسترش همکاری های مشترک اقتصادی ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۴    
حوزه/حجاب گاهی برگرفته از احکام شرع و گاهی مربوط به قراردادهای اجتماعی و شرایط موقعیتی فرد است که فقط مختص به زنان نیست و قرآن مردان را هم مورد خطاب قرار می دهد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۵    
دوره تربیت مربی تبلیغ بالینی با حضور طلاب جهادی در مجتمع فرهنگی خاوه قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۴    
حوزه/معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: هم زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج 40 زوج نیازمند یزدی با حمایت کمیته امداد راهی خانه بخت می شوند.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
حوزه/یکی از وقف نامه های موجود در اوقاف قم، سند موقوفه سید حسین چاووشی است که با نیت اقامه عزای امام جواد علیه السلام و تعمیرات و نگهداری حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع علیه السلام و امامزادگان چهل ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده با اشاره به اینکه خانواده مانند یک گوشت قربانی بین سه قوه سرگردان است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۶    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با حضور در منزل دو تن از اساتید مدارس علمیه قزوین از خدمات و تلاش های ارزشمند و خالصانه آنها در تربیت طلاب قدردانی کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۶    
حوزه/ بعدا خیلی افراد گفتند که ما به شدت جا خوردیم و انتظار نداشتیم. سابقه نداشت کسی در میان چند هزار نفر مسیحی بسم الله الرحمن الرحیم بگوید.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۳    
حوزه/ کتاب تبیین و تحلیل گرایش مدنیان به ائمه (ع) در عصر حضور به قلم مهدی نورمحمدی و از سوی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۰    
حوزه/ رئیس دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه گفت: هم اکنون نام هزار و 300 نخبه در حوزه ثبت شده است و تلاش شده با حضور این افراد و مدیران و مسئولین حوزه ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۱    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمدحسن طباطبایی، مدیر مدرسه علمیه الحجه(ع) مشهد، دارفانی را وداع گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۲    
حوزه/ مهمترین آسیب در عرصه پژوهشی، عدم برنامه نظام مند در نظام آموزشی است، اما با وجود ساختار سخت در عرصه نظام آموزشی، طراحی های پژوهشی صورت گرفته است.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۲    
حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام یاسر مظاهری به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان معرفی شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۳    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: وظیفه اصلی ستاد امر به معروف، مبارزه با بی تفاوتی هایی است که در جامعه نسبت به مشکلات و هنجارها صورت می گیرد و آسیب بزرگی را در جامعه ایجاد می کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۴    
امروز که روز سالگرد شهادت حضرت ابی جعفرٍ الثّانی -محمّد بن علیٍ الجواد- (علیه و علی آبائه السّلام) است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۸    
حوزه/ ششصد و سی و سومین شماره هفته نامه افق حوزه با اخبار متنوع حوزوی، دینی، فرهنگی و سیاسی به سردبیری حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۸    
حوزه/ کارشناس مذهبی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه ائمه آینه تمام نمای خداوند در زمین هستند و تمام صفات الهی در حد پایین تر در امامان ما وجود دارد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹    
امروز که روز سالگرد شهادت حضرت ابی جعفرٍ الثّانی -محمّد بن علیٍ الجواد- (علیه و علی آبائه السّلام) است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۹    
حوزه/ رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در یادداشتی به تجلی وحدت در سیرۀ امام جواد(ع) اشاره کرد و گفت: دعوت به وحدت اجتماعی در راستای ایجاد انسجام و محبت در میان مسلمانان و اجتناب از تفرقه و اختلاف افکنی های ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۶    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: درست است که تایید صلاحیت های کاندیداها به شورای نگهبان محول شده، اما رسالت اصلی این نیست، اگر چه بسیار مهم و حائز اهمیت است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۷    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: امام جواد(ع) در جامعه اسلامی از موقعیت علمی بالایی برخوردار بودند و اعلمیت در خردسالی دلیل ولایت ایشان بود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۵    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی ضرورت توجه ائمه جمعه به نقش مطالبه گری با نگاه مردمی تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۸    
حوزه/ حجت الاسلام متین به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی منصوب شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۲    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طرح برپایی سفره های عیدانه غدیر که پایه گذار آن بانوان خراسان شمالی هستند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ضرورت ورود واقفان به موضوع غدیر، بر تبلیغ و ترویج وقف غدیری در استان تأکید کرد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۹    
حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: امسال همزمان با ایام غدیر و دهه امامت و ولایت در مجموع 158 برنامه محوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۴    
حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امروز برای پیشبرد برنامه های فرهنگی چه در سطح کشوری و چه در کردستان نیازمند تعامل و همراهی دیگر نهادهای فرهنگی هستیم.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱    
حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 229 بیمار در شبانه روز گذشته خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۹    
حوزه/ هاشم اسماعیل سرپرست کمیته عالی اقتصادی یمن در یک گفتگوی مطبوعاتی گفت: مارتین گریفیتس فرستاده سازمان ملل در یمن پیمان سوئد را زیر پا گذاشته و برای ممانعت از ورود مشتقات نفتی به یمن زمینه سازی می ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۹    
حوزه/ حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس گفت: جشنواره یکپارچه مردمی که در آن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و محمد عباس رئیس تشکیلات خودگران سخنرانی خواهند کرد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۶    
حوزه/ باید ادبیات جهانی در لسان ما وجود داشته باشد، برخی در سخنان خود امامت را محدود به شیعیان می کنند در حالی که امام، امام البشر است و مسلمان و غیر مسلمان ندارد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰    
حوزه/ شیخ احمد قبلان با بیان اینکه لبنان قابل فروش نیست، گفت: برخی باید این حقیقت را درک کنند که ما شیعیان بیشترین جمعیت این کشور را تشکیل می دهیم ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۰    
حوزه/ برنامه امتحانات مجازی نوبت مرداد ماه طلاب سطوح عالی(پایه7_10) حوزه علمیه قم اعلام شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۴    
حوزه/ حجت الاسلام صابریان، پس از 9 سال مدیریت در حوزه علمیه خواهران استان سمنان از این تصدی رفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۴    
حوزه/ کارگاه عفاف و حجاب با محوریت بررسی رویکرد تمدنی به مسئله حجاب در بستر مجازی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۴    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر از برپایی نمایشگاه سیری در منابع غدیر خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۸    
حوزه/ در پنجمین گردهمایی مجازی نمایندگان ولی فقیه 27 استان، دستاوردهای نهاد نماز جمعه در رزمایش مواسات و چگونگی ایفای نقش ائمه جمعه در نهضت تعاون و احسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۲    
حوزه/ تبلیغ مردمی یعنی تبلیغی که آحاد جامعه را درگیر خود کند و نه فقط یک قشر خاص مثل روحانیت و آن هم نه همه ی طلاب بلکه فقط طلاب معمم را ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۲    
حوزه/ امام جمعه شیراز بر لزوم هماهنگی ائمه جمعه فارس با ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری برنامه های دهه ولایت و محرم و صفر تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۶    
حوزه/ دوره تربیت کارشناس پاسخگویی به شبهات وهابیت و مدعیان دروغین یمانی در سایت برهان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۱    
حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی ادره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری مراسم سوگواری امام جواد(ع) به صورت مجازی در 10 بقعه متبرکه در سطح استان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر جود و بخشش را از مهمترین ویژگی های امام جواد(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: امام جواد(ع) نسبت به مردم به ویژه مستمندان عنایت و سخاوت خاصی داشتند و سخاوتمندی او زبانزد خاص و ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۸    
مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت رقیه(س) برازجان از دیدار با نماینده عتبات عالیات استان بوشهر، گفت: طلاب خواهر برازجان با خرید هرکدام یک متر زمین، در توسعه صحن مبارک عقیله بنی هاشم(ع) مشارکت می کنند.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
حوزه / یک کارگردان سینما و تلویزیون گفت: در فیلم هایم همیشه جنگ را نقد کرده ام، اما هیچگاه ارزش های دفاع مقدس را زیر سوال نبرده ام، زیرا دفاع برای همه ما محترم است.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
حوزه/ دو نوع از خودبیگانگی، فرهنگ ما را تهدید می کرد: گروهی که دل به باختر باخته بودند و کسانی که در صندوق خانه تاریخ جامانده بودند، به یک اندازه از خودبیگانه بودند.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۶    
حوزه/ در این وانفسای رسانه، که همه ردای فعال سیاسی و رسانه ای بر تن کردند! آخرتت را به فالوور نفروختن هنریست که روح الله داشت.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۶    
حوزه/ سینماگر ایرانی با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر باید در جریان شهدا و دفاع مقدس فعالیت بیشتری داشته باشد ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۳    
حوزه/ مرکز خدمات به منظور آگاهی از میزان رضایت طلاب و روحانیون از خدمات مرکز، اقدام به نظرسنجی نموده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۳    
حوزه/ دست که هیچ، زورشان برسد سرت را نیز می خواهند.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۸    
حوزه/ سالروز شهادت نهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جوادالائمه به یادآور امامی آسمانی است که وجودش برای همه زمینی ها با برکت و از جنس جود و کرم بود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۳    
حوزه/ استاد جامعةالزهرا(س) گفت: امام جواد(ع) با آماده سازی شیعیان برای زمان غیبت امام عصر(عج) با روایت و احادیث مختلف به وظایف عملی منتظران واقعی تاکید کرده اند.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۱    
حوزه/ نتایج امتحانات سطوح عالی حوزه علمیه قم به زودی اعلام می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۵    
حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه از تاریخ 4 مرداد لغایت 16مرداد 1399 تعطیل می باشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۵    
حوزه/ نشست علمی شاخصه های طلبه انقلابی(جلسه دوم) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه روز چهار شنبه 99/05 ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلات اقتصادی بسیاری برای قشر نیازمند جامعه شده است، گفت: رسیدگی به این بخش از جامعه یک ضرورت مهم و حیاتی است.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۶    
حوزه/ در زمان امامت حضرت جواد(ع) شیعیان درباره ایشان با مسأله جدیدی مواجه بودند که در این خاندان بی سابقه بود و آن سن امامت حضرت بود که در 8 سالگی به امامت رسیدند و هضم این مسئله برای شیعیان مشکل بود ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۶    
حوزه/ نشست مجازی شهید مولوی ایاز نیازی منادی وحدت از سوی شورای اخوت اسلامی افغانستان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۳    
حوزه/ مسئول امور صیانتی حوزه علمیه قزوین از برگزاری مصاحبه ورودی طلاب جدید الورود حوزه علمیه قزوین تا 10 مرداد در مدیریت حوزه استان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۱    
حوزه/مدیریت سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم شرایط شرکت طلاب ناموفق در آزمون مجازی تیرماه، جهت شرکت در آزمون مرداد ماه و ارتقایی شهریور را اعلام کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۰    
حوزه/ محمدلو با اشاره به موفقیت زنان ایرانی در کسب رتبه های جهانی، گفت: زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفاف خود، چون دژی محکم در برابر دشمنان ایستاده اند و موفقیت آن ها دشمن را خشمگین کرده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۸    
حوزه/ در پی تعطیلات همزمان برخی نهاد های حوزوی، مرکز خدمات و مرکز مدیریت برادران استان تهران به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۸    
حوزه/ با پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، مسابقه سراسری تفسیر قرآن ویژه طلاب و خانواده های آنان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۹    
با شهادت زهرا عبداللهی پرستار گناوه ای شمار شهدای مدافع سلامت در استان بوشهر به پنج نفر افزایش یافت.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۳    
حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران گفت: دستگیری کریمانه از نیازمندان و مستضعفان جامعه را از سیره نورانی امام جواد(ع) بیاموزیم.
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۳    
نماهنگ "جواد بن الرضا یا مولا" با مداحی میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۸    
حوزه/ روزی شخصی از حضرت جواد الأئمه، امام محمد تقی علیه السلام سؤال کرد: چرا اکثر مردم از مرگ می ترسند و از آن هراسناک می باشند؟ امام جواد علیه السلام در پاسخ اظهار داشت: چون مردم نسبت به مرگ...
حوزه   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۵    
حوزه/ به عنوان بخشی از پروژه ساخت نخستین کارخانه بیوژنریک در کشور مالزی، که قرار است تا سال 2024 ساخت آن به پایان برسد، نخستین محصول بیوژنریک با گواهی نامه حلال در اینجا ساخته خواهد شد.
  • ۱