دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۹May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1399 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1399 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1399 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1399 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1399 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1399 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1399 خبرگزاری حوزه 30 دی 1399 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1399 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 
حوزه   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۷    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم، طاهره ترابی سفیدان جدید، مادر شهید والامقام یونس آهنکاران از دلاوران دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۴    
حوزه/حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی انس با قرآن را یکی از لوازم طلبگی عنوان کرد
حوزه   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۱:۳۱    
حوزه/ چگونگی کیفیت زندگی رابطه ی معناداری با رضایت از زندگی دارد. اگرچه برخورداری از شاخص های برتر اقتصادی نقش کلیدی در احساس خوشبختی دارد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۰:۴۸    
حوزه/ مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه گفت: هر فرد و مجموعه ای تا درگیر خود و شاخص هایش است، از ظهور فاصله دارد، لذا سرمایه اصلی منتظران برای حرکت در مسیر ظهور امام زمان(عج) همدلی و همراهی است.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۶    
حوزه/ 3 شهر لرستان هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند .
حوزه   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۱    
حوزه/ سخنرانی نوروزی امام خامنه ای ساعت 16:30 از شبکه های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه های اجتماعی به صورت زنده پخش می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۷    
حوزه/ عده ای از علما و فضلا در پیامی درگذشت همسر آیت الله ری شهری را به وی تسلیت گفتند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۷    
حوزه/ نویسنده کتاب "سواد رسانه ای و خانواده" علاوه بر تأکید بر چرایی اهمیت روز افزون سواد رسانه ای، ضرورت های این مساله در ارتباط با موضوع خانه و خانواده و به خصوص تربیت فرزند را به تفصیل بیان نموده ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۳۵    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید سی سخت را دوباره بسازیم تا در اسرع وقت آباد شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۲۶    
حوزه/ رئیس جمهور در تماس تلفنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1400 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۰۸    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان در پیامی ضمن تبریک آغاز سال 1400به مهمترین اتفاقات سال گذشته اشاره کرد و بر لزوم توجه به انتخابات و تلاش بیشتر دولت در ماه های پایانی خود در خدمت رسانی به مردم ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۱۴    
حوزه/ ثبت نام در مراکز فقهی سطح 2 تا تاریخ 13 فروردین ماه 1400 تمدید شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۵۳    
حوزه/ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه شبکه های برون مرزی به هیچ وجه کافی نیست ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1400، سال جدید را سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گذاری کردند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای: شعار سال 99 شعار جهش تولید بود. من اگر بخواهم بر اساس گزارشهای متعدّد مردمی و دولتی و دستگاه های مختلف و جهات مختلف -که از همه جهت به ما گزارش میرسد- یک ارزیابی ای بکنم ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۱    
حوزه/ مساجد قم و نمازگزاران، با 85 درصد رعایت، در ردیف بالاترین درصد اجرای پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن قرار گرفتند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۰۲    
حوزه/ استاندار قم با صدور پیامی تحویل سال 1400 شمسی را تبریک گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۵۹    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال 1400، با اشاره به حوادث گوناگون و شعار سال 99، ادامه حرکتِ جدی برای تحققِ جهش تولید را ضروری دانستند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۵۶    
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۸    
حوزه/ اسلام، دین مبتنی بر فطرت انسان است و آنچه را فطرت های پاک بشر می پسندند ، اسلام هم می پسندد و آن را تصعید و تایید و غنی و منزه از زشتی ها می کند و با نوروز باستانی ایرانی، اینچنین کرده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۲۰    
حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی ابراز امیدواری کرد که با ادامه نهضت مواسات و همدلی در ایام آغازین سال 1400، نوروز امسال تجلی نوع دوستی، محبت و عشق ورزیدن به یکدیگر باشد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۲۰    
حوزه/ حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، فراخوان انتخاب آثار برتر پژوهشی در حوزه حج و زیارت را با عنوان مسعای قلم(2) اعلام کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۲۰    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز به مناسبت آفاز سال 1400 پیامی را صادر کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۸    
حوزه/ آیت الله جنتی در پیام نوروزی تصریح کرد: مسئولین کشور با همت مضاعف و همکاری و همیاری و تکیه و اعتماد به ظرفیت های داخلی کشور گره های اقتصادی را بگشایند و معیشت مردم عزیز کشورمان را بهبود بخشند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۵    
حوزه/ مراسم تحویل سال جدید با قرائت زیارت آل یاسین، توسط عباس حیدرزاده در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۵    
حوزه/ کارشناس مذهبی رسانه ملی احسن الحال واقعی را رضایت دائمی خداوند از بندگان دانست و گفت: اگر ثروتمندان بخشی از ثروت خود را برای کمک به فقرا اختصاص دهند فقیری در جامعه نخواهد ماند اما متأسفانه ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۲    
حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مردم در سال پیش رو، برداشتن موانع قانونی بر سر راه رونق تولید در کشور را اولویت اول خود می دانند و برای پشتیبانی قانونی از تحقق این امر حیاتی تمام ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۶    
حوزه/ رئیس جمهور قرارگرفتن ایام نوروز امسال در میانه دو روز بزرگ شادی آفرین، زادروز سرور آزادگان، اباعبدالله الحسین(ع) و میلاد ولیعصر ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۴۴    
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۳    
از رسول خدا (ص) نقل شده که فرمودند: سفارش می کنم امت حاضر و غایبم را و آنهایی را که در صلب مردان و رحم زنانند، تا روز قیامت که صله رحم کنند. اگر چه به فاصله یک سال راه باشد، زیرا صله رحم جزء دین است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۴۱    
حوزه/ شیخ طوسی و سایر متاخرین برای عید نوروز اعمال مخصوصی را بیان داشته اند که از آن جمله است: غسل، روزه، نماز و.. ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۸    
حوزه/مسئول گروه تبلیغی " دیده بان ظهور" گفت: جشنواره مجازی مهدویت در سه بخش به همت این گروه تبلیغی و البته همکاری و مساعدت نهادهای فرهنگی و تبلیغی در دهه مهدویت(پنجم تا پانزدهم شعبان) برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۱۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1400 هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به هم میهنان بویژه خانواده های معظم شهیدان و جانبازان و همه ملت هایی که نوروز را گرامی می دارند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۷    
حوزه/رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 100 بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده مناطق کم برخوردار شهر یاسوج خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۸    
حوزه/ جمعی از روحانیون و مبلغین جوان شهرستان داراب استان فارس همزمان با ولادت با سعادت امام سجاد(ع) از خانواده مرحوم عقیل نجفی تجلیل کردند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۱۴    
حوزه/ " به نام یونس"، عنوان رمانی است جذاب و خواندنی به قلم یکی از حوزویان موفق در عرصه نگارش داستان و رمان که در این اثر، ماجراها و دردسرهای تبلیغ دین در روستایی دوراُفتاده را روایت می کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۲۶    
حوزه/ مدیر برنامه های قرآنی حوزه علمیه کرمانشاه، جهاد قرآنی در مدارس علمیه براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری را یکی از برنامه های حوزه استان اعلام کرد.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۲:۳۳    
حوزه/ امام جمعه شیراز با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: انتخاب امروز ما تعیین تکلیف برای سال های آینده کشور است ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۲:۰۳    
حوزه/ آیت الله اعرافی در پیامی درگذشت همسر آیت الله ری شهری را به وی تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۰:۰۹    
حوزه/ حجت الاسلام کفیل گفت:امام زین العابدین علیه السلام مردم مؤمن عصر غیبت را با فضیلت ترین مردم در همه زمان ها می دانند؛ مردم در این عصر باید هم قائل به ظهور باشند و هم منتظر ظهور باشند ...
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۰:۰۰    
حوزه/ حجت الاسلام کریمی گفت: بالغ بر 970 جلد کتاب شریف صحیفه سجادیه از طرف بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی خریداری و برای قرار دادن آن ها در اختیار مساجد قم تحویل ستاد مردمی صحیفه سجادیه شده است.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۰:۰۰    
حوزه/ حجت الاسلام اعوانی گفت: سرعت گرفتن در طریقه جلب رضایت خدا ابزارهایی دارد؛ انس با صحیفه سجادیه یکی از این ابزارهاست که موانع و ناهمواری های راه را هموار می کند.
حوزه   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۰:۰۰    
حوزه/ سایت مؤسسه و بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه همزمان با میلاد امام زین العابدین علیه السلام در نخستین گردهمایی ائمه جماعات و فعالان فرهنگی مساجد قم با موضوع نشر معارف صحیفه سجادیه رونمایی شد.