یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۵۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 30 مهر 1400 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1400 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1400 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1400 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1400 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1400 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1400 خبرگزاری حوزه 30 دی 1400 خبرگزاری حوزه 30 بهمن 1400 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 1 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 2 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 3 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 4 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 5 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 6 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 7 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 8 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 9 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 10 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 11 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 12 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 13 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 14 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 15 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 16 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 17 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 18 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 19 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 20 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 21 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 22 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 23 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 24 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 25 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 26 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 27 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 28 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 29 مهر 1400 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1400 
حوزه   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۷    
حوزه/رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به ضرورت بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل عدم شکوفایی استعدادها بسیاری از سرمایه های انسانی مغفول مانده و بکارگیری نشده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۸    
یکی از معاونین استانداری بوشهر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۴    
حوزه/ علماء بزرگی که از بلاد مختلف به مشهد مقدس مشرف می شدند با مرحوم جد بنده ملاقات داشتند جلسه داشتند مذاکره می کردند و خیلی خوب با هم برخورد می کردند و حسن معاشرت داشتند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۹    
حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مسئولین از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات جامعه غافل نشوند، چرا که رضایت جامعه و توجه به مردم در همه امور مورد توجه باشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۰    
حوزه / با نزدیک شدن به ایام ولادت پیامبر مکرم اسلام و حضرت امام جعفر صادق(ع) مراسم افتتاح آیین نقاره زنی حرم مطهر حضرت علی بن محمدباقر (ع)مشهد اردهال کاشان برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۴    
حوزه/ استاد و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: از رئیس جدید رسانه ملی انتظار می رود که زمینه و مجال بروز و ظهور نگاه های نو و خلاقانه را بر اساس شاخصه های فرهنگ ایرانی - اسلامی در صداوسیما فراهم کند.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۲    
بدون تعارف به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت میزبان روحانی اهل سنتی است که پای تفحص شهدای شیعه جانباز شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۹    
حوزه/مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: علی رغم وجود مشکلات زیاد زیرساختی در مدارس علمیه استان، تلاش طلاب علمی و تهذیبی طلاب افت نکرده است.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۷    
حوزه/ از تاکید رئیس جمهور بر تأمین آب به عنوان مهم ترین نیاز کشاورزان تا خبر وزیر اقتصاد مبنی بر راه اندازی منطقه آزاد تجاری اردبیل در کمتر از دوماه آینده از مهم ترین خبر سفر هئت دولت به استان اردبیل ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۱    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان این که با روحیه کار و تلاش و اخلاص، گشایش های زیادی در حوزه های مختلف در کشور ایجاد خواهد شد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۲    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: مشکلات اقتصادی، ریشه در مشکلات فرهنگی دارد و بی توجهی به فرهنگ، صدمات جبران ناپذیری برای کشور به دنبال دارد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۸    
حوزه/ نشست نقش رسانه در جهاد تبیین، ویژه خواهران طلبه لرستانی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۳    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت دیدار کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۴    
ابراز علاقه "شیخ غازی یوسف حنینه" رئیس شافعی مذهب هیئت امنای جمعیت علمای مسلمان لبنان به امام رضا (ع)
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۳    
حوزه/ به همت اداره تنزیل با همکاری انجمن نویسندگان پاکستان، نشست علمی در لاهور پاکستان با حضور جمع کثیری از دانشمندان و محققین برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۳    
حوزه/ شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی سوریه را محکوم کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۰    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و عضو مجلس خبرگان رهبری با اعضای تجمع علمای مسلمان لبنان دیدار کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۴    
حوزه/ حجت الاسلام طاهری نیا، گفت: تلاش ما این است تا بتوانیم کارکرد مسجد را با محوریت امام جماعت به کارکرد آن در اول انقلاب برگردانیم به این صورت که امام مسجد ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۷    
همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت کننده در سی وپنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۰    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اکنون که استکبار، اسلام را هدف حملات تهاجمات قرار داده است مسلمین باید متحد شوند.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۸    
حوزه/ امام جمعه موقت تهران در آیین افتتاح سومین رویداد تخصصی جهادگران حوزوی، تصریح کرد: راهتان، راه پیغمبر(ص) است و با حضور در فعالیت های جهادی ثابت کردید که باید مشکلات مردم و جامعه را به عینه دید ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۹    
ابراز علاقه "شیخ غازی یوسف حنینه" رئیس شافعی مذهب هیئت امنای جمعیت علمای مسلمان لبنان به امام رضا (ع)
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۰    
آیت الله ناصری با بیان اینکه سیستم آموزشی ما بخوان، حفظ کن، نمره بگیر است و با این سیستم به هیچ کجا نخواهیم رسید، گفت: باید شیوه امام صادق(ع) را به عنوان یک الگو اجرایی کنیم ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۸    
حوزه/ امام جمعه میناب در خطبه های نماز جمعه گفت: به مسئولین استان فارس توصیه می کنم درباره الحاق بخشی از پارسیان به استان فارس که تاکنون به هیچ نتیجه ای نرسیده اند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۷    
حوزه/امام جمعه شهرستان بستک گفت:راه اندازی اداره مستقل تعزیرات حکومتی در بستک از نیاز های ضروری است
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده گفت: کسانی که می گویند موشک به چه دردمان می خورد، جاهل و نادان هستند و همه دیدیم که چگونه مانور و رزمایش نظامی در مرزها سبب عقب نشینی خناس ها از مواضعشان شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بعضی از آقایان و جریانات سیاسی، به دنبال سهم خواهی و مهره چینی نباشند ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
حوزه/ خوشبختانه امروز در استان لرستان هیچ مورد فوت کرونایی ثبت نشد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
حوزه/ متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 165 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 124 هزار و 928 نفر رسید.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
حوزه/ امام جمعه دامغان گفت: هفته وحدت، فرصتی برای تکیه بر مشترکات دینی بین شیعه و سنی و توجه بر وحدت و همدلی بیشتر و جلوگیری از نفوذ دشمن است.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان به منظور خنثی کردن دسیسه های دشمنان تبیین شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۳    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه زمینه برای شکست تحریم ها فراهم شده است، گفت: سیاست منطقی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۰    
حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: کسانی که به اموال عمومی تجاوز کردند و به بیت المال آسیب زدند، نباید آسایش داشته باشند و باید منابع ملی از حلقوم آنها بیرون کشیده شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۳    
حوزه/ مدیر مؤسسه امیربیان شعبه قم از آغاز سیزدهمین دوره آموزشی تربیت خطیب انقلابی در قم خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۰    
حوزه/ حلقه معرفتی جایگاه ازدواج در دین اسلام ویژه بانوان و دختران نوجوان و جوان در رواق حضرت خدیجه(س) آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۷    
حوزه/ مراسم جشن و سرور میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام از شب میلاد تا شام میلاد در حرم مطهر بانوی کرامت اعلام شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۷    
حوزه/ آیت الله اعرافی گفت: همه ما باید در پیشگاه وجود مقدس و نازنین نبی مکرم اسلام(ص) فروتن و قدرشناس باشیم ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۷    
حوزه/ اولین صفتی که امیرالمؤمنین(ع) برای پیامبر(ع) ذکر می کنند این است که از همه مردم جود و سخاوت بیشتری داشتند ولی امروز در کشور ما چند میلیون خانه خالی وجود دارد و جوانان مشکل مسکن دارند و خانه ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۴    
حوزه/ امروز خدای متعال قرآن مجید را که معجزه رسول خاتم(ص) است را در اختیار ما قرار داده است و این کتاب آسمانی تا قیامت همه دشمنان و معارضین را به تحدی دعوت کرده است که اگر می توانید یک سوره از این ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
حوزه/ خطیب نماز جمعه قم اظهار کرد: باید حکومت فراگیری که تمام ملیت ها و مذاهب در آن شرکت دارند در افغانستان ایجاد شود تا امنیت اجرا شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۵    
حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتش آمریکا بعد از دو دهه کشور افغانستان را ترک کرد و برای این کشور جز فقر و بدبختی برجای نگذاشت به طوری که اکنون 90 درصد از مردم افغان در فقر ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۲    
حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: انتظار جوانان از دولت سیزدهم این است که در چرخه تولید از توانایی آنها استفاده شود و همه ما امیدواریم که این مهم محقق گردد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۹    
حوزه/حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم گفت: نیروی هوایی ارتش، با رزمایشی عظیم لرزه به دل دشمنان انداخت.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۶    
حوزه/امام جمعه یاسوج گفت: مطالعات سد تنگ سرخ از قبل صورت گرفته و هزینه زیادی شده و راهی جز ساختن این سد وجود ندارد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: دشمنان اسلام از وحدت بین شیعه و اهل سنت وحشت دارند و مشکلات فراوانی برای افرادی که ندای وحدت سر می دهند ایجاد می کنند.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۵    
حوزه/ حجت الاسلام ملانوری گفت: گسترش طرح امین در مدارس یکی از مهم ترین دغدغه های این معاونت است و به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۲    
حوزه/ بحث های اخلاقی اسلامی بیشتر بر محور تثبیت و تقویت بایدها و نبایدهاست و این اخلاق پسندیده از قرآن ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۳    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: با وجود کشت و صنعت مغان بیکاری در منطقه و به خصوص شهرستان پارس آباد معنایی ندارد و وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه و رونق این بنگاه بزرگ اقتصادی باید برنامه ریزی ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۰    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی با اشاره به دیدارش با وزیر راه نوشت: هر وقت عزیزی در جاده پارس آباد - اردبیل جان خود را از دست می دهد شخصاً احساس گناه می کنم.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۷    
حوزه/ کارشناس و مشاور مسائل خانواده تصریح کرد: از جمله عوامل مهم تشدید طلاق توافقی در جامعه ما، تبعیت برخی زوجین از سبک زندگی غربی و متقابلاً بی توجهی به سبک زندگی اسلامی است.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۷    
حوزه/ آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب استان آذربایجان شرقی همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در تبریز برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۴    
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به وجود 20 آیه درباره اهمیت وحدت، گفت: تفرقه آرم شرک است و نه تنها در بین شیعه و سنی، بلکه بین زن و شوهر و یا دو مسلمان نیز تفرقه بد است.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۵    
آیت الله اراکی ائمه اطهار(ع) را پرچمدار وحدت خواند و گفت: رابطه امت با وحدت رابطه موجودیت و هویت است، یعنی امت بی وحدت، امت نیست ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۲    
حوزه/ دورهمی فعالان قرآنی شهرستان هویزه هم زمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در محل اداره تبلیغات اسلامی هویزه برگزار و در آن، از برخی چهره های قرآنی شهرستان هویزه تقدیر شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۳    
حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر ضرورت توجه به سبک زندگی متناسب با الگوی اسلامی ایرانی، گفت: در سی سال اخیر یک سبک زندگی غربی شکل گرفته که از آن تعبیر به الگوی توسعه پایدار می کنند که توسط لیبرال ها ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۱    
حوزه/ هم اندیشی وحدت با موضوع محبت و مودت اهل بیت (ع) و مهدویت از منظر فریقین با حضور مدیر مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر واحد کرمانشاه و ماموستا مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۸    
حوزه/ شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر اهواز، در راستای ارائه گزارشی از وضعیت کنونی شهر، با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت وگو کردند.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۰    
حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره سه روزه دانش افزایی مهارت های تدریس اساتید خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۸    
حوزه/ مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان خدابنده با حضور آیت الله اعرافی افتتاح شد.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۷    
حوزه/ دبیر انجمن سواد رسانه ای استان قم با ابراز گلایه از این که صدا و سیما، سازمانی فربه اما ضعیف و کم بازده است، تصریح کرد: در شرایط کنونی، رسانه ملی به شدت نیازمند تحولی جدی در ساختار ...
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۶    
حوزه/ بیستمین و دومین نشست از سلسله نشست های تخصصی جشنواره ملی ترجمان فتح با موضوع شعر انقلاب اسلامی و مقاومت در مسیر ترجمه برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۵    
حوزه/ خانم بهجت پور گفت: حوزه های علمیه خواهران باید نقش مرجعیت را در امور مرتبط با زنان و خانواده ایفا کنند و در این مسیر طلاب خواهر، نقش مهم و برجسته ای دارند.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۶:۳۱    
حوزه/ امام جعفر صادق علیه السلام در روایاتی به سه دعا برای منتظران آخرالزمان توصیه کرده اند.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۵:۳۱    
حوزه/ امام مهدی علیه السلام در روایتی، الگو و سرمشق خود را معرفی کرده اند.
حوزه   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۲:۴۶    
حوزه/ انتظار حقیقی آن است که زمینه ساز ظهور منجی باشیم و از هر جهت آمادگی یاری امام را داشته باشیم، و الا انتظار ایستا و انتظاری که فقط بعد مُلِئَتْ ظُلْماً را شاهد باشد نمی تواند انتظار حقیقی باشد ...