دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۲۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای حزب الله نیوز 22 اردیبهشت 1403 - hezbollahnews.com

حزب الله نیوز 1 فروردین 1403 حزب الله نیوز 1 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 2 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 3 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 4 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 5 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 6 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 7 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 8 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 9 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 10 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 11 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 12 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 13 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 14 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 15 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 16 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 17 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 18 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 19 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 20 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 21 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 22 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 23 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 24 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 25 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 26 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 27 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 28 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 29 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 30 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 31 اردیبهشت 1403 
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۲    
حزب الله:بازیگوشی کودکانه و سهل انگاری والدین باعث شد که یک کودک با نشستن پشت فرمان، زن همسایه را با خودرو زیر بگیرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۱    
حزب الله: توسعه سامانه خودنویس از دید بسیاری می تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت ساز ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل توجهی جمع کند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۷    
حزب الله: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از توسعه گردشگری دریایی و حمل و نقل مسافر دریایی در مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: در نظر داریم تا علاوه بر توسعه خطوط دریایی داخلی ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله:دبیرکل سازمان ملل در سخنرانی ویدئویی در کنفرانس کمک به غزه که در کویت برگزار می شود، خواستار آتش بس فوری غزه شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۷    
به مناسبت میلاد سراسر نور و رحمت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) و آغاز دهه پر برکت کرامت، کمیته تبلیغات محیطی شهر کرج اقدام به فضاسازی شهر در مناطق 10گانه کرده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۷    
حزب الله: مدیریت شهری کرج، طی پیامی از برگزار کنندگان انتخابات و حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تقدیر و تشکر کردند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
حزب الله: کارشناسان بازار سرمایه معتقدند، کاهش محسوس ارزش معاملات طی هفته های گذشته می تواند خطر جدی برای به تعادل رسیدن بورس باشد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۲    
حزب الله: استاندار البرز با اشاره به بازدید سال 1401 رئیس جمهور از بیمارستان کمالشهر، گفت: این بیمارستان در هفته دولت(شهریور ماه) افتتاح خواهد شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
حزب الله: محمد معتمدی خواننده و فعال موسیقی، ضمن قدردانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین سند ملی موسیقی، بر آغاز ذائقه سازی هنری از شهر کاشان تاکید کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۲    
حزب الله:مشاور طرح کالابرگ الکترونیکی در مورد تعیین تکلیف طرح فجرانه گفت: بر اساس اعلام سخنگوی دولت قرار است در مذاکره با مجلس برای منابع مورد نیاز طرح فحرانه تعیین تکلیف شود ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
حزب الله: یک ژنرال بازنشسته نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل هدف سران کابینه جنگ در لشکرکشی به رفح را ماهیتی سیاسی و جلوگیری از سقوط کابینه نتانیاهو و کسب زمان بیشتر برای ابقا در قدرت خواند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۸    
اسماعیلی، وزیر ارشاد در توئیتی با اشاره به بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه کتاب نوشت: بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه بین المللی کتاب برای ناشران ایران دلگرم کننده ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۸    
حزب الله:رئیس کل بانک مرکزی به دنبال انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی گفت: با متخلفان در هر مقامی که باشند برخورد قاطع صورت می گیرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۳    
حزب الله:مراسم تشییع رییس اسبق فدراسیون کشتی به سمت آرامگاه ابدی برگزار شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۳    
حزب الله: وزیر کشور میزان مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم را دوبرابر رقم مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس یازدهم اعلام کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۸    
رسانه های فرانسوی از رقم قرارداد فوق ستاره فرانسوی با رئال مادرید پرده برداشتند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۳    
حزب الله: سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتیجه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج را اعلام کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
حزب الله: جنبش حماس نسبت به بروز فاجعه انسانی در پی سیطره رژیم صهیونیستی بر گذرگاه رفح هشدار داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
حزب الله: کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که نتانیاهو احساس می کند به دلیل چتر امنیتی و اقتصادی که ایالات متحده ایجاد کرده می تواند هرکاری بخواهد، انجام دهد، گفت: حماس با پیشنهادی که آمریکا ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
حزب الله: یک روز پیش از آنکه بایدن علنا اعلام کرد اگر رژیم صهیونیستی به رفح حمله کند، آمریکا به این رژیم کمک نخواهد کرد ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۸    
وزیر خارجه امارات تاکید کرد که ابوظبی اظهارات بنیامین نتانیاهو مبنی بر درخواست از دولت این کشور برای مشارکت در مدیریت مدنی نوار غزه را محکوم می کند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
حزب الله: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به اهمیت عید سعید غدیر خم در مناسبت های مذهبی و ضرورت اجرای آثار حجمی و نوری فاخر و ماندگار مذهبی و هنری ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
حزب الله:اکنون نه تنها شاهد صادرات پهپادهای آفندی و پدافندی ایران به جبهه مقاومت هستیم، بلکه نسل شاهد این پهپادها به دلیل تکنولوژی بالا و به صرفه بودن ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۸    
حزب الله:رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج گفت: بهره گیری از تکنولوژی و پیشرفت در عرصه های مختلف فناوری جزء لاینفک جهانی شدن است و لزوم بکارگیری بیشتر از متخصصان این امر ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۸    
حزب الله: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از باز طراحی و اجرای دیوارنگاری با مضامین شعر و ادب فارسی و نقوش ایرانی بر روی دیوارهای شهر خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۸    
حزب الله: رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات لوله گذاری و هدایت آب های سطحی خیابان انقلاب محله حصارک پایین در ادامه پروژه اصلاح و همسطح سازی پیاده روهای این خیابان ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
حزب الله: شهردار کرج در دیدار با اعضای تیم ملی دوچرخه سواری ضمن حمایت از ورزشکاران این عرصه، قول مساعد همکاری و تعامل بیشتر شهرداری کرج با فدراسیون دوچرخه سواری را داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
حزب الله: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان ناباروری را از مهم ترین وجوه قانون جوانی جمعیت خواند و اقدامات انجام شده در این زمینه را تشریح کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۸    
14 فیلم به عنوان آثار نمایشی در بخش Cin ma de la Plage هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن انتخاب شدند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۸    
حزب الله: در مراسم بزرگداشت بهرام شاه محمدلو، دوستان و همکارانش به ذکر خاطراتی از او پرداختند و موسیقی آثاری که او اجرای آنها را برعهده داشت ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
مدیا هاشمی که به تازگی آهنگسازی نمایش موزیکال شازده کوچولو را برعهده داشته است به شرح چگونگی ساخت موسیقی این نمایش، فعالیت زنان آهنگساز در ایران و رسالت موسیقیدان های ایرانی مقیم خارج از ایران پرداخت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
یک ساختار به شکل L ، که قبلا ناشناخته بود توسط گروهی از باستان شناسان با استفاده از فناوری نفوذ به زمین در یک قبرستان مصر باستان شناسایی شده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
تلویزیون امروز با پخش دیدار پرسپولیس و رقابت هایی از لیگ برتر انگلیس ایتالیا و اسپانیا 5 دیدار را روی آنتن شبکه سه و ورزش سیما می برد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
حزب الله:کافی است تنها دو حرف ر و ژ را پشت سر هم در موتور جست وجوی گوگل تایپ کنید؛ دیگر حتی لازم نیست واژه ای که قصد داشتید درباره آن سرچ کنید را به شکل کامل بنویسید چرا که یک فهرست بلندبالا شامل ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۸    
سرمربی منچستر سیتی تاکید کرد که هیچ علاقه ای برای پست ریاست یوفا و فیفا ندارد. او به حوادثی که در جهان رخ می دهد واکنش جالبی داشت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۸    
پخش سریال آمستردام همچنان به دلیل اختلاف سازندگان و پلتفرم پخش کننده در شبکه نمایش خانگی ناتمام مانده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۸    
حزب الله: سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند طی اطلاعیه ای نسبت به تشدید مجازات برخی جرائم به مسافران ایرانی هشدار داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۳    
حزب الله:مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر لزوم توسعه هر چه سریع تر زیرساخت های برقی سازی حمل و نقل همگانی پایتخت تاکید کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۳    
حزب الله:سازمان تأمین اجتماعی جزییات افزایش مستمری و کمک های جنبی پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان را که حقوق اردیبهشت ماه آنان براساس فرمول افزایش یافته در حال پرداخت است؛ اعلام کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۸    
حزب الله:دو فوتبالیست مازندرانی در سد بشل برنجستانک جان باختند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۸    
حزب الله:مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه بیش از 100 هزار نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان در سال 1402 خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۸    
حزب الله:مقاومت لبنان اعلام کرد پادگان و سایت نظامی رژیم صهیونیستی رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۸    
حزب الله: به گفته سخنگوی صنعت برق، کاهش مصرف برق در پیک امسال با کنتور های هوشمند رصد می شود و انتظار می رود 1500 مگاوات از این محل صرفه جویی محقق شود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۸    
حزب الله:معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نهایی شدن توافق با مالک زمین محل احداث آرامستان جدید تهران در شرق خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۳    
حزب الله:رضا درویش مدیرعامل و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات به کمیته اخلاق احضار شدند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۳    
حزب الله:مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: به روزرسانی سامانه خودنویس در حال اتمام است و تا ساعات 14 این سامانه و سامانه املاک و اسکان در دسترس قرار می گیرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۸    
حزب الله: با توجه به بهانه تراشی رژیم صهیونیستی در مورد حمله زمینی به شهر رفح در جنوب غزه که مدعی است برای هدف قرار دادن نیروهای حماس دست به چنین حمله ای زده ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۸    
حزب الله: رئیس هیئت اتحادیه عرب در سازمان ملل گفت که عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، به منزله اعتراف به پایبندی فلسطین به شروط عضویت بوده و شورای امنیت را ملزم به بازنگری در مساله فلسطین کرده و ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۸    
حزب الله: دو جوان اسرائیلی که به دلیل امتناع از خدمت در ارتش صهیونیستی در زندان به سر می برند - نامه ای به رئیس جمهور جو بایدن ارسال کردند و از او خواستند از قدرت خود برای توقف جنگ غزه استفاده کند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۸    
حزب الله:رئیس سازمان اورژانس تهران گفت: بر اثر وقوع حریق در خیابان نامجو تهران 12 نفر مصدوم شده اند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۳    
طبق اعلام روزنامه اسکای اسپورت 1 آلمان هانسی فلیک با سران باشگاه بایرن به توافق رسیده و جایگزین توماس توخل خواهد شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۳    
حزب الله: در پی تشدید حملات حزب الله لبنان به شهرک های صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به منازل غیرنظامیان در جنوب لبنان ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۳    
حزب الله: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در محدوده میدان نامجو خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۳    
حزب الله:گروه های فلسطینی از اهالی کرانه باختری، قدس و سرزمین های اشغالی خواستند که انتفاضه گسترده ای را در حمایت از نوار غزه و نجات شهر رفح به راه بیندازند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۳    
حزب الله: رئیس جمهور ایجاد عدالت فرهنگی و از جمله دسترسی همگانی به کتاب بر اساس سند آمایش سرزمینی را از محورهای سیاست های فرهنگی دولت عنوان کرد و گفت ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۸    
حزب الله:ابراهیم محمد الدیلمی سفیر یمن در تهران تاکید کرد: یمن با مردمش، ارتش و نیروهای دریایی اش از روز اول طوفان الاقصی نمونه اسلامی ارائه کردند و در کنار مردم مظلوم غزه ایستادند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۳    
حزب الله:رئیس گروه تحول دیجیتال و مهندسی مجدد مدیریت فناوری سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد تقریبا همه اطلاعات نسخه پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به وزارت بهداشت جهت ارسال به ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۸    
حزب الله:طبق گفته وزیر ارتباطات تولید گوشی، کار مشترک وزارتخانه های ارتباطات و صمت است تا بخشی از نیاز کشور را از طریق تولیدکنندگان داخلی تامین شود و امیدوارند امسال چند برند جدید ایرانی داشته باشیم.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۳    
حزب الله: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بساط دلالی و سوداگری در بازار اجاره مسکن همزمان با راه اندازی سامانه خودنویس برچیده شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۳    
حزب الله: صادقی مقدم گفت: پس از اینکه نتایج به طور کامل مشخص شود سعی می کنیم کار تایید انتخابات را در چند روز آینده انجام دهیم.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۳    
حزب الله: رئیس قوه قضائیه گفت: موانع موجود برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم از جمله قضایی و قانونی باید مرتفع و بستر مشارکت ملت در تولید فراهم شود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۸    
حزب الله: یک نماینده مجلس گفت: مالیات کارمندان و کارگران به صورت ماهانه و پیش از واریز حقوق از حسابشان کسر می شود، برای سایر مشاغل نیز باید یک برآورد درآمدی وجود باشد تا بر اساس آن مالیات اخذ شود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۸    
حزب الله:وزیر راه و شهرسازی آخرهفته گذشته در جریان افتتاح پروژه های مسکونی در قم اعلام کرد، بین قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار اختلاف وجود دارد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۸    
حزب الله: نزدیک به 300 متخصص سینما از سراسر اروپا و جهان حمایت خود را از گروهی که خواستار اعتصاب برای مختل کردن جشنواره آتی فیلم کن هستند، اعلام کردند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۳    
حزب الله: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحلۀ دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۳    
حزب الله: با تشکیل سازمان ملی سنجش مقرر شده تمامی آزمون های سراسری از آزمون های نهایی آموزش و پرورش تا ورودی دانشگاه ها ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۳    
حزب الله: مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت نام برای بهره مندی از مشوق های سربازان ماهر اجرا می شود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۷    
حزب الله:شورای امنیت از گزارش های مربوط به کشف گورهای دسته جمعی در داخل و اطراف مجتمع های پزشکی الشفا و ناصر در غزه ابراز نگرانی کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۷    
حزب الله: رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی طی امشب (22 اردیبهشت) از غرب کشور خبر داد.