دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای حزب الله نیوز 23 اردیبهشت 1403 - hezbollahnews.com

حزب الله نیوز 1 فروردین 1403 حزب الله نیوز 1 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 2 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 3 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 4 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 5 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 6 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 7 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 8 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 9 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 10 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 11 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 12 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 13 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 14 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 15 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 16 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 17 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 18 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 19 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 20 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 21 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 22 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 23 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 24 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 25 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 26 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 27 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 28 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 29 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 30 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 31 اردیبهشت 1403 
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۲    
حزب الله: رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از ثبت نام بیش از 1400 نفر برای پیاده روی سراسری مشهد مقدس با نام قافله عشق و ایثار خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
حزب الله: رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آیین رونمایی تندیس نوجوان شهید رضا پناهی خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
حزب الله:فیلم داستانی چی دا به کارگردانی زنده یاد شهرام عبدلی روی آنتن شبکه امید می رود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
حزب الله:مرحله جدید ثبت نام خودرو های وارداتی از امروز برای متقاضیانی که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند آغاز شده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۷    
حزب الله: رضا قیطاسی، در مسابقات قوی ترین مردان حرفه ای روسیه، با پشت سر گذاشتن 8 رقیب قدرتمند، به مقام سومی جهان دست یافت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۲    
حزب الله:با اعزام نخستین گروه از زائران ایرانی به مدینه منوره، عملیات حج تمتع 1403 برای حجاج ایرانی آغاز می شود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
حزب الله:یک نماینده مجلس گفت:حداقل حقوق سربازان مجرد فعال در مناطق غیرعملیاتی نیز که در فروردین ماه به 4 میلیون و 400 هزار تومان رسیده است، به حداقل 5 میلیون و 460 هزار تومان مجددا افزایش خواهد یافت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
حزب الله: بر اساس اعلام بانک مرکزی، استفاده حجاج از ارز مسافرتی تا سقف 500 دلار علاوه بر ارز اختصاصی حج، مجاز است و برای حجاج حج تمتع، شرط یک بار استفاده از ارز برای سفر خارجی، بلا مانع است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۷    
حزب الله: گفته می شود قرار است فهرستی محرمانه از 10 کارگردان و بازیگر مرد متجاوز در صنعت سینما در جریان جشنواره کن به صورت علنی معرفی شود ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۷    
حزب الله:سازمان حج و زیارت درباره دلیل واریز نشدن وجوه باقی مانده از حج تمتع 1402 به حساب تعدادی از زائران توضیح داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۲    
حزب الله: هوتن شکیبا که علاقه مند بوده در فیلم طعم گیلاس کیارستمی بازی کند، درباره ویژگی های این هنرمند گفت: برای من کیارستمی یادآور ژست هنرمندی است که در هر شرایطی ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۲    
194 و نیم میلیارد تومان میزان فروشی است که سخنگوی نمایشگاه کتاب تا پایان روز چهارم این رویداد از میزان فروش آن اعلام کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۷    
حزب الله: وزیر نفت گفت: بهره برداری از 79 طرح نیمه تمام و آغاز اجرای 50 طرح جدید درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی از جمله برنامه های وزارت نفت در سالجاری است که اقدامی بی سابقه و انقلاب در این صنعت است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۷    
حزب الله:وزیر امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، گزارشی از سومین نشست گفتگو های ایرانی - عربی ارائه کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۲    
حزب الله: مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا گفت: برای اولین بار توسط یکی از شرکت های زنجیره تامین، خودکفایی در تولید قطعه اینفلیتور (چاشنی انفجاری) ایربگ خودرو حاصل شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۲۷    
حسینی بوشهری در 16 سال سابقه حضور در این مجلس همواره عضو هیئت رئیسه این مجلس بود و در حال حاضر هم نائب رئیس دوم مجلس است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
حزب الله:مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی گفت: پایتخت نشینان منتظر تشدید سامانه بارشی باشند و از مسیل ها دور شوند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
یکی از کاربران توئیتری در صفحه خود نوشت: همین الان که من و شما در امنیت به سر می بریم فقط روزانه 63 زن در غزه به شهادت می رسند ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
حزب الله: معاون فنی و آماری سازمان ملی سنجش از اعلام نتایج آزمون های سراسری، ارشد و دکتری تا 15 خرداد 1403 خبر داد
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
حزب الله: رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید زاهدی فرمودند: شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزش و با اهمیتی شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی دوستانه امروز توانست با نتیجه 5 بر یک برابر تیم ملی جوانان کشورمان به برتری برسد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
حزب الله: گروه خودروسازی سایپا از چهارشنبه هفته جاری فروش محصولات خود را آغاز می کند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
حزب الله: سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت با بیان اینکه اگر مراجعات مردمی برای استفاده از کارت آزاد بیشتر شود، ممکن است شارژ کارت آزاد از لحاظ لیتری و یا از لحاظ تعداد دفعات مجاز سوخت گیری تمام شود ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۲    
حزب الله: امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 395 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 41 میلیون تومان است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۷    
استفاده از بن کتاب فقط در نمایشگاه مجازی کتاب امکان پذیر است، برای استفاده از این مزیت لازم است، متقاضیان بعد از ثبت نام در سامانه فروش مجازی و تکمیل سبد خرید ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۷    
حزب الله: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از درآمد 30 میلیون تومانی مافیای زباله به ازای هر زباله گرد به صورت ماهانه خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۷    
حزب الله:نماینده مجلس با اشاره به اینکه تغییر ساعات کاری ادارات غلط است، گفت: اضافه شدن روز های تعطیل با سیاست تولید منافات دارد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۲    
حزب الله: سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با بیان اینکه ظرف 6 ماه آینده این سازمان به طور کامل مستقر می شود، گفت: این سازمان از امروز هیات امنایی اداره می شود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۷    
حزب الله: یک زمین شناس و مورخ هنر رنسانس معتقد است که بالاخره معمای یکی از مشهورترین نقاشی های جهان را حل کرده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۷    
محمدعلی نجفی با ابراز امیدواری از اینکه شرایطی برای ساخت فیلم پیدا کند، به مردم توصیه می کند که این روزها کتاب و بخصوص رمان، بیشتر بخوانند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
حزب الله: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته گذشته با بسته پیشنهادی جدیدی برای بهبود سطح همکاری ها با ایران در چارچوب بیانیه مشترک اسفند 1401 به ایران سفر کرد ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
میشایل هانکه کارگردان پرافتخار اتریشی با تمجید از عباس کیارستمی او را کارگردانی بی همتا دانست که دستبابی به سادگی موجود درآثارش بسیار دشوار است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
حزب الله:یک کارشناس رسانه درباره سریال عربی حشاشین که به تازگی پخش آن از پلتفرم ها متوقف شده است، می گوید ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
حزب الله: مراسم سالانه انجمن نمایشگران عروسکی با تقدیر و خاطره گویی محمد بحرانی، هادی حجازی فر، آزاده انصاری و ... و با اهدای نشان ویژه خانه تئاتر به یوسف صدیق، کارگردان و مدرس نمایش عروسکی برگزار شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تولید فیلم های زیرزمینی و همچنین راه یابی فیلم دانه های انجیر مقدس از محمد رسول اف به کن گفت: این تخلف محرزی است ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
راجر کورمن که به ساخت آثار کلاسیک کم هزینه ای مانند فروشگاه کوچک وحشت بسیاری از سینماگران سرشناس هالیوودی را تحت تاثیر قرار داد، در سن 98 سالگی درگذشت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
حزب الله: علیرضا جهانبخش می گوید هدفش این است تا جایی که می شود در فوتبال اروپا بماند و کارش را پی بگیرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۷    
حزب الله: مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
حزب الله: جهانگیر کوثری پیشکسوت ورزش و هنر یادداشتی برای دوست دیرینه اش مرحوم مسعود اسکویی نوشت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۲    
حزب الله: رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال مردم قم از دولت و رهنمودهای علما و مراجع عظام تقلید اظهار داشت: این حمایت های محبت آمیز که جلوه دیگری از اتحاد ملی است ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۲    
حزب الله:مدیرکل راه آهن لرستان گفت: هفت واگن قطار باری حامل گندم در مسیر سپیددشت به چم سنگر از ریل خارج شدند و اکنون مسیر راه آهن تهران به جنوب در منطقه لرستان مسدود است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
پلیس کانادا با هجوم به سمت دانشجویان، چادرهای برپاشده در اعتراض به نسل کشی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی را جمع آوری کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
حزب الله: نماینده مخالف تعطیلی روز شنبه ها تاکید داشت که تصمیم گیری درباره تعطیلات پایان هفته باید برعهده دولت باشد و مجلس شورای اسلامی نباید در این زمینه تصمیم گیری کند و موافق تعطیلی روز شنبه تاکید ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
حزب الله: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح 10 در پایتخت، گفت: در این طرح وسایل نقلیه ای که پلاک های خود را پوشانده باشند، متوقف شده و در محل پوشش ها رفع می شود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
حزب الله: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اگرچه کشور با مشکلات اقتصادی و تحریم های متعدد روبرو است اما در مسیر ارائه خدمات درمانی رایگان به کودکان کمتر از هفت سال گام برداشتیم ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۲    
آریا مام عبدالله و سجاد کارگر موفق شدند برای نخستن برای کشورمان مدال های طلا و نقره مسابقات آسیایی در رشته ترامپولین را کسب کنند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: مرد جوان اندونزیایی وقتی متوجه شد، زنی که12 روز است با او ازدواج کرده، درواقع مردی است که خود را به جای زن جا زده است شوکه شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
تیم ملی هاکی بانوان ایران برای شرکت در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی عازم تایلند شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: با نزدیک شدن به شروع یورو 2024 نگاهی به بهترین گلزنان تاریخ این رقابت ها انداخته ایم.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
ابراهیم اسدی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس باید تا آخرین روز برای رسیدن به قهرمانی تلاش کند زیرا شاید استقلال امتیاز از دست بدهد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: شهردار منطقه 11 تهران اعلام کرد: طرح تذکر لسانی و بازگشایی معبر از بساط گستری در چهارراه حضرت ولیعصر (عج) آغاز شده و تا ساماندهی کامل در بازارچه سرمد ادامه دارد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
یک آهنگساز اهل ژاپن درباره موسیقی کی پاپ که این روزها در بین نسل زد بسیار پرطرفدار است، می گوید: به نظر من نامگذاری مانند کی پاپ بی معنی است ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله:روزنامه گاردین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در چندین جبهه با سونامی دیپلماتیک مواجه شده، نوشت که گسترش جنگ در غزه و افزایش بی سابقه خشونت شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: زنگنه گفت: گرفتن شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی هم به نفع مردم و هم به نفع بنگاه های اقتصادی است و می تواند جلوی اقتصاد زیرزمینی را بگیرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای بر ادامه تحقیقات درخصوص پرونده فساد در فوتبال تاکید کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله:گسترش روزافزون رسانه ها و عدم نظارت بر روند محتوای برنامه ها به خصوص در فضای مجازی موجب تحولاتی در سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: سخنگوی وزارت خارجه مراتب تأسف دولت ایران از وقوع سیل در افغانستان و جان باختن جمعی از مردم این کشور را ابراز داشت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
کاپیتان سابق تراکتور گفت: قطعاً این را بدانید که حمید مطهری سرمربی تراکتور است و باشگاه با توجه به سیاست های خاص خودش این موضوع را اعلام نمی کند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: ایلان ماسک سرمایه دار و کارآفرین میلیاردر آمریکایی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت انتخابات 2024 این کشور احتمالا آخرین رقابتی باشد که به انتخاب و رای شهروندان آمریکایی انجام ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: برآوردهای حکومت رژیم صهیونیستی نشان می دهند که با توجه به بررسی شکایت آفریقای جنوبی علیه این رژیم و متهم کردن آن به جنگ نسل کشی علیه فلسطینیان در نوار غزه ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: پس از آنکه رئیس جمهور کلملبیا درخواست دستگیری نتانیاهو را بابت جنگ در غزه مطرح کرد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رئیس جمهوری این کشور آمریکای لاتین توهین کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: مدیر محصول شاد با بیان اینکه دانش آموزان دو روز قبل از امتحانات، محتوای لازم برای تمامی پایه ها و تمام رشته ها در امتحانات نهایی را می توانند به صورت صددرصد رایگان در شاد ببینند گفت ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اصلاح برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی کشور را به تصویب رساندند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله:در پی قطعی شدن برخی احکام پرونده های قضایی صادق زیباکلام ، این فرد جهت اجرای احکام صادره وارد زندان شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله:اولین گروه زائران حج تمتع 1403 امشب از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
حزب الله: منیر شفیق ادیب، سیاستمدار فلسطینی و متفکر جهان عرب با علی اکبر ولایتی دیدار و در مورد تحولات منطقه و جنگ غزه به بحث و گفت وکو پرداختند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۲    
حزب الله: با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، 119 نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۷    
حزب الله: مدیرمنطقه 3 شهرداری کرج از اجرای عملیات لایروبی نهر سیاه جوی در راستای جلوگیری از بروز سیلاب خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۷    
حزب الله: سرپرست منطقه 1 شهرداری کرج گفت: با هدف نظم بخشیدن به سیمای بصری شهر، تعداد قابل توجهی از پایه های تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای روان و داربست های غیر مجاز نصب شده در معابر منطقه جمع آوری شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۷    
حزب الله: عضو شورای شهر کرج از آغاز عملیات اجرایی پیاده راه تاریخی-مذهبی امامزاده حسن (ع) خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
حزب الله: خانواده های صدها عضو ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی به مقامات ارشد سیاسی و نظامی این رژیم مخالفت خود را با حمله زمینی گسترده به رفح در جنوب نوار غزه اعلام کردند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
حزب الله: رییس سازمان غذا و دارو، از IVIG و آلبومین به عنوان پرهزینه ترین داروهای بیمارستانی نام برد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۷    
حزب الله:شب گذشته طوفان خورشیدی اختلالاتی کوچک در شبکه های برق و سیستم های ماهواره ای و همچنین کاهشی در کیفیت سرویس استارلینک ایجاد کرد اما همزمان آسمان سراسر جهان را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۲    
حزب الله:رییس فدراسیون چوگان با انتقاد از تداوم کم توجهی ها به این رشته ملی، گفت: چوگان برای ایران است ولی متاسفانه مسوولان توجه جدی به آن ندارند که این موضوع نگران کننده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۲    
حزب الله: معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس، مشروط به تایید اطلاعات محل سکونت توسط والدین در سامانه ملی املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی به آدرس ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
حزب الله: کیت بلانشت، متئو گارونه، مولی منینگ واکر در میان 709 عضو جدید آکادمی فیلم اروپا جای گرفتند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
حزب الله: سخنگوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه مشاهدات میدانی نشان می دهد حدود 10 درصد بازار پوشاک به کالای قاچاق اختصاص دارد، گفت: بخشی از لوازم خانگی کره ای موجود در بازار ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
حزب الله: فیلم های سینمایی نیلگون و تاوان به پرده سینما آمده اند و قرار است شانس خود را در گردونه رقابت امتحان کنند، تمساح خونی همچنان می فروشد و در تلاش است تا فاصله خود را با مست عشق حفظ کند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۷    
حزب الله: با توجه به نتایج به دست آمده در دیدارهای روز شنبه لیگ برتر فوتبال، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هیچ شانسی برای تصاحب دستکش طلا ندارد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۷    
حزب الله: براساس گزارش مقامات محلی روسیه، در حمله تازه ارتش اوکراین به غیرنظامیان در شهر بلگورود روسیه در طول 24 ساعت گذشت، دست کم 1تن کشته و 29 زخمی برجای گذاشته است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۲    
حزب الله: سفیر ایران در عراق با بیان اینکه رابطه تهران با بغداد راهبردی، عمیق و گسترده است، گفت: به مقامات بغداد و اقلیم کردستان تاکید کرده ایم که ایران در ارتباط با موضوع امنیت ملی خود با هیچ کسی ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۲    
حزب الله: رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: شاهد پادگانی کردن دانشگاه ها و برخوردهای خشن در آمریکا هستیم، آن هم برای جمعی که تروریست نبوده و آشوبی به پا نمی کنند، بلکه دانشجو و فرهیخته هستند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۷    
حزب الله: وزیر علوم از تدوین دستورالعمل جامع پژوهانه دانشگاهیان خبر داد و گفت: این دستورالعمل از مهرماه جاری اجرایی خواهد شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۷    
حزب الله:روزانه حدود 180 متوفی به بهشت زهرا منتقل می شوند. ظرفیت تنها گورستان رسمی پایتخت تا پایان سال تکمیل می شود. معاون شهردار می گوید که تکلیف گورستان جدید تهرانی ها مشخص شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۲    
حزب الله:شهرداری ها با لحاظ انگیزه مالی ، مکلف به شناسایی واحدهای مسکونی بلااستفاده شدند...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۲    
حزب الله: آمارهای بروز و شیوع ناباروری در دنیا و ایران، سهم رویان در جوان سازی جمعیت و اقداماتش در حفظ توان باروری زوج ها ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
حزب الله: ناکامی بازار سهام به روز نهم رسید. بورس بعد از هشت روز سرخ، شنبه را نیز با کاهش سطح شاخص کل به اتمام رساند ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۷    
حزب الله: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دستکاری پلاک جرم است و به آبروریزی آن نمی ارزد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۲    
حزب الله: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم سرخابی ها تا بازی آخر به یک اندازه شانس قهرمانی دارند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۲    
حزب الله: در نشستی میان پلیس فرودگاه های استان خراسان رضوی و مدیران کاروان های حج تمتع 1403، توصیه های امنیتی لازم به منظور توجیه زائران بیت الله الحرام ارائه شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۷    
حزب الله:به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۷    
حزب الله:طلافروشان هر بار موضوع مالیات مطرح می شود دست به اعتراض می زنند آنها شفافیت را قبول ندارند یا با پرداخت مالیات مشکل دارند؟
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
حزب الله:همزمان باچهارمین روز برگزاری 28مین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، تفاهم نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران با شرکت سرمایه گذاری نفت ...