دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۴۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای حزب الله نیوز 27 اردیبهشت 1403 - hezbollahnews.com

حزب الله نیوز 1 فروردین 1403 حزب الله نیوز 1 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 2 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 3 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 4 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 5 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 6 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 7 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 8 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 9 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 10 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 11 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 12 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 13 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 14 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 15 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 16 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 17 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 18 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 19 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 20 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 21 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 22 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 23 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 24 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 25 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 26 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 27 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 28 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 29 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 30 اردیبهشت 1403 حزب الله نیوز 31 اردیبهشت 1403 
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۲    
حزب الله: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در سی و سومین نشست کمیته تخصصی سیما و منظر شهری کلانشهرهای کشور که در مشهد برگزار شد ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۳    
مصدومیت، ناکامی در راه صعود و مشکلات غیر ورزشی باعث شده است تا خیلی از ستاره های فوتبال جهان حضور در یورو 2024 را از دست دهند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
حزب الله: رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که حین ارتکاب سرقت با ضربه چاقو اقدام به قتل یک نوجوان 16 ساله کرده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ شناسایی و دستگیر شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۳    
حزب الله: یک حقوقدان با اشاره به برگزاری دومین جلسه رسیدگی به درخواست آفریقای جنوبی در دادگاه لاهه گفت ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
حزب الله:زندگی در آوارگی شکنجه ای است که هیچ کودک و بزرگسالی نباید آن را تجربه کند، اما از زمان حملات رژیم صهیونیستی به غزه، فلسطینیان هر لحظه با آن مواجهند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۷    
حزب الله: رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: نداشتن کارتخوان گرچه تخلف تعزیراتی نیست، تخلف از قانون محسوب می شود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۲    
حزب الله:رئیس سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه سال گذشته مالیات 90 درصد صنوف ومشاغل، از صفر تا 20 میلیون تومان بوده است ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۷    
حزب الله:کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت برگزاری لیگ نخبگان آسیا را اعلام کرد و این رقابت با حضور 24 تیم برگزار خواهد شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
حزب الله: امیر سرتیپ حیدری گفت: اگر از مبدا رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه ما به وقوع بپیوندد از مبدا جمهوری اسلامی به آن پاسخ داده خواهد شد. این یعنی علم.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
حزب الله:بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 26 اردیبهشت به 23.56 درصد رسید.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
حزب الله: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از صدور مجوز کسب و کار برای ضایعات فروش ها گلایه کرد و گفت: این کار منجر به سوءاستفاده شده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۷    
حزب الله: محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، همزمان با 27 اردیبهشت ماه مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی ، این روز را به همه فعالان و اهل قلم حوزه ارتباطات و روابط عمومی تبریک گفت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۷    
حزب الله: سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار نارنجی از احتمال وقوع مجدد سیل در شمال شرق کشور خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
حزب الله: قیمت هر سکه طرح جدید امروز پنجشنبه، 26 اردیبهشت نسبت به دیروز 100 هزار تومان کاهش داشت و 40 میلیون و 700 هزار تومان داد و ستد شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
حزب الله: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح مصادیق سدمعبر در معابر از برخورد پلیس با این تخلف خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
حزب الله:ملی پوشان تنیس روی میز ایران از روز جمعه با این امید وارد مسابقات آسیای میانه می شوند که بتوانند یک مسیر دو دهه ای برای کسب سهمیه از این منطقه را دوباره به سرانجام برسانند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۷    
حزب الله: بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال لیگ برتر از روز جمعه وارد مرحله نهایی می شود؛ جایی که قهرمان سه فصل اخیر برای استمرار این روند باید رو در روی یکی از تازه واردهای لیگ قرار بگیرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۲    
حزب الله: طبق گزارش اسپید تست درماه اخیر جایگاه ایران در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت نسبت به ماه قبل تغییری نکرده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۲    
حزب الله:بارش شدید روز چهارشنبه در مشهد در دو منطقه خیابان سیدی و میدان انقلاب خسارات فراوانی را به همراه داشت که تا کنون 7 نفر فوت و 3 نفر مفقودی داشته است ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۷    
حزب الله: مقام های ارشد امنیتی آمریکا در هشداری به اعضای مجلس سنا مدعی شدند که دشمنان خارجی آمریکا با استفاده از آخرین نوآوری ها در هوش مصنوعی برای انتشار اطلاعات نادرست آنلاین ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۲    
حزب الله:نخستین نمایش جهاتی فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه در جشنواره کن با حضور عوامل و کارگردان با استقبال مخاطبان همراه شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۲    
حزب الله: برنامه نمایش و نشست تخصصی فیلم بودن یا نبودن با حضور فریدون جیرانی فیلمساز و مدیر نشست، شادمهر راستین فیلمنامه نویس و مهرزاد دانش منتقد سینما در موزه سینمای ایران برگزار شد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۷    
حزب الله: معاون عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری هشت تن از اراذل و اوباش محله باغ آذری که با ایجاد رعب و وحشت در محله اقدام به درگیری با سلاح سرد کرده بودند، خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۷    
حزب الله: در پایان روز نخست رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران صاحب 2 مدال برنز شدند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۷    
حزب الله: نایب رئیس شورای عالی استان ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد و گفت ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
حزب الله: شفق قطبی از آن پدیده های جوی است که تماشایش به این راحتی ها نصیب هر کسی نمی شود. برای دیدن چنین جلوه ای از زیبایی های طبیعت، باید به مدارهای شمالی در نزدیکی قطب شمال سفر کنیم ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۷    
حزب الله:بررسی کتاب های عرضه شده در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب از فقر مطلق تألیف در حوزه نوجوان و یکه تازی ترجمه های پرفروش های آمازون خبر می دهد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۷    
حزب الله:رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از مسدود شدن جاده مشهد-میامی در محدوده پل "قازقان" به دلیل بالا آمدن سطح آب، گل ولای و نداشتن ایمنی خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۷    
حزب الله: با توجه به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به مدت سه ماه و در برگیریِ 60 میلیون نفر، این احتمال وجود دارد که دولت بخواهد مجدداً آن را عملیاتی کند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۲    
حزب الله: ادعای آمریکا درباره عدم تشویق اوکراین برای حمله به خاک روسیه، تلاش کی یف برای دستیابی به سامانه های دفاع هوایی بیشتر و مخالفت انگلیس با اعزام نیروی نظامی به اوکراین ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۲    
حزب الله: سید ابراهیم رئیسی گفت: شهدا پیش از شهادت به کرامت رسیدند و آماده شدند برای رفع نیاز کشور از جان مایه بگذارند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۷    
حزب الله: مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج بر ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی ها از فضای سنتی به مدرن تاکید کرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۷    
حزب الله: شهردار کرج فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران هنرِ هشتم تبریک گفت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۷    
حزب الله: طبق آمار طی سال 1402 تعداد 2 هزار و 330 خبر در پایگاه خبری کرج امروز منتشر شده و حدود 980 هزار بازدید از سایت انجام گرفته است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
حزب الله: تیم ملی والیبال برزیل در نخستین دیدار دوستانه برابر تیم ملی ایران به برتری رسید.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
حزب الله:باشگاه النصر آماده است تا برای انتقال بازیکن الشباب 4 بازیکن خود را به این باشگاه بدهد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
حزب الله:رئیس جمهور روسیه در جریان سفر رسمی خود به چین، امروز (پنجشنبه) با شی جین پینگ رئیس جمهور چین در پکن دیدار کرد ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
حزب الله: چهره شاخص تکواندوی زنان ایران و دارنده مدال طلای جهان، از رقابت های قهرمانی آسیا کنار رفت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
حزب الله: محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، میزبان پاتریک دوریل سفیر جدید فرانسه در محل سفارت کشورمان در بغداد بود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
حزب الله:مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه از حمله پهپادی به پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی در حیفا خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
حزب الله: مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز با برگزاری 4 مسابقه برگزار می شود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
حزب الله: بازیکن پیشین استقلال معتقد است که سرنوشت رتبه های اول تا سوم جدول لیگ برتر فوتبال تا هفته پایانی غیرقابل پیش بینی است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
حزب الله:در پی تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه، آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) از آوارگی حدود 600 هزار فلسطینی در این منطقه در جست جوی سرپناهی ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
حزب الله:رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۲    
حزب الله:حکیم عمر خیام از جمله شاعرانی است که در تئاتر و به ویژه تئاتر عروسکی مورد توجه هنرمندان گوناگونی بوده است ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
حزب الله: مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال با انجام 4 دیدار امروز (پنج شنبه) برگزار می شود.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۲    
حزب الله: رئیس فراکسیون حزب الله با تاکید بر اینکه نتانیاهو در رفح هم به هیچ چیز نمی رسد و صهیونیست ها در همه اهداف خود در غزه شکست خورده اند گفت ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۷    
حزب الله:لیونل مسی به دلیل مصدومیت نتوانست اینتر میامی را در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) همراهی کند.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۷    
223 روز از جنگ در غزه می گذرد و شدت حملات و بمباران ها همانند روزهای ابتدایی جنگ ادامه دارد و به خصوص مناطق جبالیا و الزیتون در شمال و رفح در جنوب غزه شاهد شدیدترین حملات است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۲    
حزب الله:مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه از حمله پهپادی به پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی در حیفا خبر داد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۲    
حزب الله:با موافقت مجلس روز های جمعه و شنبه به عنوان روز های تعطیل رسمی تعیین شدند؛ طرحی که البته مخالفان و موافقانی دارد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۷    
حزب الله: رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با اشاره به رخدادهای اخیر فوتبال کشور گفت: اینکه پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی تلاش می کنند بسیار جذاب است اما از آینده آنها همچنان نگرانم.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۷    
حزب الله:بر اساس داده های سازمان هواشناسی، کشور در سال آبی جاری تا 24 اردیبهشت، به طور میانگین 2.9 درصد با کاهش بارش روبرو بوده و طی این مدت 209 میلی متر بارش دریافت کرده این در حالی است که میانگین ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۷    
حزب الله:اعطای سهام عدالت به جاماندگان، سال گذشته عملیاتی نشد اما به گفته مسئولان از هفته گذشته جلسات جدیدی به ریاست معاون اول رئیس جمهور برای تعیین تکلیف آن شروع شده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۲    
حزب الله:دست کم از یک دهه پیش با طرح بحث اشکالات در تقویم تعطیلات کشور و مقایسه ساعات کار ایران با کشورهای توسعه یافته بر ضرورت کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات آخرهفته به 2 روز بارها تاکید کرده ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۷    
حزب الله: مرتضوی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان اجرا، اعمال و پرداخت شد، اما در موضوع همسان سازی باید تامین منابع صورت بگیرد.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۲    
حزب الله: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با آقای مارکو جورویچ ، انتصاب وی به سمت وزیر امور خارجه صربستان را تبریک گفت.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۲    
حزب الله:رئیس جمهور کشاورزی، صنعت، گردشگری، جنگل، دریا، نیروی انسانی کارآمد و مخلص، دانشگاه ها، حوزه ها و مراکز علمی ...
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۲    
حزب الله: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش سالیانه خود را درباره اجرای مسائل پادمانی در میان اعضای این نهاد توزیع و بار دیگر ادعاهایی را علیه ایران تکرار کرده است.
حزب الله نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۷    
حزب الله:سرپرست اداره کل بحران استان خراسان رضوی، تعداد فوتی های سیل روز گذشته را 7 نفر اعلام کرد.